Logo Grand cafe van hoogezand

Lekker eten, borrelen en genieten van sport.

Lekker eten, gezellig borrelen en genieten van sport.

Proef de sfeer, smaak & gezelligheid bij Grand Café Van Hoogezand!

Of je nu komt voor een ontspannen borrel, een smaakvol diner of gewoon om te genieten van de gezelligheid, bij Grand Café Van Hoogezand vind je altijd wat je zoekt. We kijken ernaar uit je te verwelkomen.

Proef onze heerlijke gerechten die dagvers, met regionale producten en met liefde worden bereid.

Kom gezellig borrelen en maak kennis met onze borrelplankjes en heerlijke cocktails.

GEZELLIGHEID & LEKKER ETEN

Wij serveren een uitgebreide menukaart met voor elk wat wils, van traditionele Nederlandse gerechten tot internationale specialiteiten.

SAMEN SPORT BELEVEN

Beleef de ultieme sportbeleving in een warme, gastvrije sfeer, terwijl je geniet van een heerlijke maaltijd, borrelplankje en drankjes.

Ook leuk voor de Kids

OOK LEUK VOOR DE KIDS

Wij verwelkomen ook graag uw kinderen en hebben ook voor de kleintjes lekkers op het menu. Met als toetje een lekker dierenvriendje!

WIJ BIEDEN VOOR ELK WAT WILS & LEKKERS!

Sport

Bekijk bij ons alle belangrijke voetbal en sportevenementen

Dinner & Movie arrangement

Geniet van een heerlijk diner en daarna een film

Spelletjeskaart

Bij Grand Café Van Hoogezand hebben we een leuke spelletjeskaart voor uren plezier. Er is voor ieder wat wils. Natuurlijk ook voor de kleintjes.

IN HET WINKELCENTRUM DE HOOGE MEEREN

Je vindt ons aan de buitenkant van het winkelcentrum. Via de ingang bij de Vue bioscoop, kom je links via de entree bij ons terecht. Kom ook eens langs en ervaar de gezelligheid en het heerlijke eten!

HOE ONZE KLANTEN ONS ERVAREN

Carolina Homs-Oldenburger

Google Review

Heerlijke plek om te eten. Ruime porties en overheerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en lekker lounge muziek op de achtergrond. Mooie aanwinst voor het Winkelcentrum de Hooge Meeren.

Wyke BM

Google Review

Lekker gegeten, vriendelijk personeel en een ontspannen sfeer. Bedankt voor de fijne avond. Ik zit vol 😉

Nicole

Google Review

Heerlijk eten, goede sfeer en super vriendelijk personeel! Zeker aan aanrader en aanwinst voor Hoogezand!

Mar Leeuw

Google Review

Heerlijk gegeten - en we hadden alle tijd. Muziekje op de achtergrond - gezellig!