Hier zie je hoe de meningen over de L'Aragosta verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Rob Duijts

Leuk vlot personeel, gezellige ambiance.
    Redelijk vlotte bediening.

2. Ossenhaas met gorgonzola heerlijk!

3. karin Koch

Heerlijk gegeten met twee andere dames.. Voor het eerst dat ik geen hele pizza op kon.. De bediening was ook vriendelijk..

4. Sascha

Wij hebben wederom heerlijk gegeten. De prijs/kwaliteitsverhouding is prima.
    Bediening zeer klantvriendelijk. Komen hier geregeld, maar blijven terugkomen.

5. Yammie, wat was het weer lekker. Wij kiezen altijd voor de smaakvolle pizza's !! Altijd gezellig en het personeel is attent en vriendelijk (én mooi volgens onze zonen...)

6. Heerlijke pizza en pasta. Vlotte bedoening en superaardige kok en eigenaar...

7. Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer, super.

8. Jaap Meijer

We hebben heel lekker gegeten en mijn vrouw kreeg niet eens alles op, vanwege de ruime portie. Het restaurant was smaakvol ingericht. Alleen was het niet echt goedkoop. Maar over het algemeen een topmaaltijd gehad.

9. Ondanks het feit dat wij maar 1 uur hadden om te eten (met 7 personen) hebben wij heerlijk in alle rust gegeten. Dit is mede te danken doordat wij op voorhand onze gerechten hebben kunnen doorgeven. Ze hebben ons echt goed weten te helpen.

10. Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.

11. k kiewiet

Zeer lekker gegeten en gezellig sfeer en wijntje was ook goed. Zeer de moeite waard om er te eten.

12. Super lekker. Rode wijn ook lekker. Leuke inrichting
    mixed grill van vis.
    Duurde wel lang voor t op tafel kwam (uur en kwartier)
    heel leuk koffie drinken. Zie foto.

13. Thea Elzinga

Vriendelijke, open, gemoedelijke sfeer. Leuk speelhoekje voor de kinderen. De gerechten zijn ruim voldoende en heerlijk bereid.

14. Alles was perfect alleen jammer dat we minimaal een uur hebben gewacht op eten.

15. Lekker eten.

16. Gezellig restaurant met goede bediening en heerlijke pizza's!

17. Smallenbroek Wim

Goede sfeer en lekker ruim opgezet.

18. Dick Klok

Mooi restaurant met prettige bediening. Gezellige avond gehad en voor herhaling vatbaar.

19. Toen ik om een glas vroeg voor mijn appelsap bleek hier al cola in gezeten te hebben, maar verder prima en fantastische pizza's!

20. T. Huizinga

Super goed eten en ook met klein kinderen goed aan gepast.
    Kleindochter wilde blanke spaghetti met ballen en ze kreeg gehakt ballen. Heel gezellig in gericht en een fijne speelhoek voor Kids. Zeer aan te raden..Mvg.. Trijntje en Martin...

21. Voor het eerst bij L'Aragosta gegeten. Leuke inrichting, vriendelijk personeel en de pizza was goed. Wij komen beslist weer ....

22. Wij hebben erg lekker gegeten. Het was de eerste keer dat wij hier kwamen, we waren met 10 personen waaronder enkele kinderen. We hadden om half 6 gereseveerd vanwege de kinderen maar het duurde wel heel erg lang voor dat het opgediend werd. Was 19.10, dat was een nadeel, maar het eten was prima...

23. Hilda Neperus

Prima en lekker eten in een gezellige ambiance.

24. Online gereserveerd en heel snel een bevestiging gekregen. Wij werden vriendelijk ontvangen.

Voorgerecht, pizza en nagerecht waren super lekker. Heerlijk gegeten en vriendelijk bediend.

25. Zoals altijd is het goed eten hier. De bediening is vriendelijk en goed. Een leuke en gemoedelijke sfeer. Ik ben hier al een aantal keren geweest en het bevalt elke keer goed.

26. Bert Verver

Het restaurant straalt een gezellige sfeer uit. Ondanks dat het redelijk druk was, werd het bestelde eten mooi op tijd geserveerd. De bediening is vriendelijk en toegankelijk wat sfeer verhogend werkt. De kaart is goed en uitgebreid.

27. Zoals altijd prima gegeten en een vriendelijke bediening.

28. We hebben prima gegeten met 4 personen. Het was erg druk vandaar dat het even duurde voordat we ons hoofdgerecht hadden. Maar dit was geen probleem.

29. Druk, wel wachten voor eten. Voor de rest goed.

30. GR Woltjer

Het duurt wel even voordat het eten op tafel staat maar het is dan ook heel lekker. Vlees van de gril gegeten, en het was heerlijk.

31. Geweldige sfeer, goede bediening en heerlijk eten.

32. Altijd heerlijke pizza's, echter de raak ik van de pasta's niet vol genoeg. Verder goede service en voor de kwaliteit van het eten een eerlijke prijs!

33. Niet op de kaart, maar tijdens het eten waan en voel je je in Italie: de "Cozze Picante" (mosselen in een overheerlijke pikante saus) als voorgerecht een super aanrader. Overleg even met de bediening en de kok maakt het graag voor je klaar.
    Vanavond gegeten als voorgerecht bij een Bistecca al pepe. Een entrecot om je vingers bij af te likken. Mijn vrouw had als voorgerecht Funghi alla Genovese in combinatie met een ossehaas (met pepertjes).
    Ricardo heeft zichzelf weer overtroffen. Dank voor het fantastische vervroegd kerstdiner, ook met de afsluiting van een café coretto. Ciao e a la prossima.

34. Carissimi... grazie per la magnifica serata...!! In een gezellige omgeving met gezellige mensen en gezellige en begripvolle bediening hebben we genoten van de heerlijke gerechten... Luciano e Ricardo, Grazie!!!

35. Vanavond de Bistecca Piemontese gehad en het was alsof er meerdere engeltjes over je tong piesten. Dit gerecht staat niet op de kaart, maar de kok wil graag zijn best doen op dit heerlijk stukje vlees. De saus erbij moet je vooraf even aangeven. Wij wilden dit keer een pittige en was voortreffelijk. Ook de pizza's in dit restaurant zijn authentiek Italiaans (Sardinees).
    Kortom...... een aanrader.

36. Heerlijke pizza's en vrolijke bediening!

37. Ronald Munneke

38. Gezellig restaurant, humorvol personeel en eigenaar, goed gastheerschap.

De ossehaas is om te zuigen, de vissoep overheerlijk.

Ik kan de mensen aanraden om niet alleen de heerlijke pizza's te proberen, maar ook a la carte de verschillende gerechten te proberen.

Mensen die alleen komen om snel een hap te eten, kunnen beter naar een snelle [vr]eetschuur gaan.

39. Maaike en Mark

Wij hebben erg lekker gegeten in dit mooie restaurant!

Goed eten, goede en snelle bediening en ruimte voor een praatje!

Je voelt je zeker welkom.

Na mijn ongelukje met de koffie, die ik over mijn kleding gooide, werd er gelijk adequaat gereageerd. Behulpzame bediening.

Bedankt voor de goede zorgen!

40. Tsja, mijn vrouw en ik zijn meerdere keren hier gaan dineren. Wij hebben de eerste paar keer wel erg lekker gegeten ook al was de bediening nogal traag.
    Een van de keren dat het echt lang duurde bleek het te liggen aan een broodmandje wat bij ons nog op tafel stond na het voorgerecht. Dit bleek een code onder de bediening te zijn dat we nog niet klaar waren voor het hoofdgerecht! Tsja, als we dat geweten hadden, hadden we (letterlijk) een uur eerder zelf het mandje wel naar de keuken gebracht.
    Maar het toppunt was toen wij leuk romantisch even wilden komen eten en mijn vrouw een groene rups op haar slabord had lopen. Eerst deed de bediening alsof ze het niet zag, brachten het toen naar de keuken om het daar te laten zien. Ze vroegen alleen of we een nieuwe salade wilden, (nee dus!) maar we moesten het wel nog betalen! Echt een teleurstelling dus...
    Als de kok zich had komen verontschuldigen en ze op z'n minst het niet in rekening hadden gebracht, hadden wij het misschien wat anders opgevat, maar helaas gaan wij hier niet meer eten. Jammer.

2,4
  41. Een steengoed restaurant. Bediening is snel en zeer vriendelijk. Je hoeft niet lang op je pizza te wachten en de pizza smaakt zalig. Voor de prijs hoeft u het ook niet te laten om eens een bezoekje aan dit goede restaurant te brengen.

Kortom, een waar compliment voor L'Aragosta!

42. Perfecte sfeer in dit prachtige restaurant.
    Goeie service en niet te lijden onder drukte.
    Ook afhaal is aan te raden!

Perfect!

Keep on the good work!

43. Erg lekker gegeten! Mijn complimenten. De sfeer is gezelligheid, goede bediening. Je voelt je er welkom!

Vorige pagina