Cafetaria Gorecht in Hoogezand

1453282016 52
1462085547 55
1550120860 66
1602942047 65

1. Na lange tijd weer eens willen bestellen met collegas.
    Hoopte dat ze eindelijk eens geinvesteerd hadden in mobiele pinapparatuur.

Vooral nu hygiëne zo belangrijk is, werken ze nog met contant geld bij bezorgen.

Besloten bij een andere zaak te bestellen

2. Jammer dat je niet via thuisbezorgd kunt bestellen en via ideal kunt betalen hoop dat ze dat nog een keer gaan veranderen anders maar een andere cafetaria gaat klanten kosten.

3. Vaak is het eten wel goed, kwam er vroeger best vaak. Vandaag was het echt niet best. Patat was niet goed, 20% smaakte naar ui en de kruiden en zout was ook niet goed. De kaassouflé was nog heel dik van binnen, niet zoals het hoort. De kwekkeboom kroket was zo slap dat hij haast uit de handen viel en de frikandel xxl speciaal (die kano op de foto) leek overgoten met witte bonen in tomatensaus en smaakte ook niet zoals het hoort. Erg jammer.

4. We halen al jaren bijna elke vrijdag patat bij de cafetaria. Voor 95% van alle keren was het super lekker en de dames en bert achter de balie zijn heel vriendelijk. Voor ons krijgt de cafetaria qua kwaliteit-prijs verhouding en medewerkers een 9,5👍

5. Cafetaria Gorecht is de naam cafetaria bijna onwaardig. Dit is een cafetaria zoals je altijd graag zou willen!

Heb je direct trek, dan kun je iets uit de automaat trekken. En anders kun je kiezen uit het ongelofelijk brede assortiment.

De cafetaria is soms wel ontzettend druk, wat we snappen omdat we het super vinden.

Altijd vriendelijk geholpen of je nu alvast belt om je bestelling door te geven of gewoon aan de balie staat.

Veruit de beste cafetaria in Hoogezand en omstreken en het omrijden waard!

6. Vandaag geweest, oude slappe kroketten in de automaat. Onhygiënisch, zonder handschoenen, pakken alles met blote handen

7. Eten besteld om 18.00 uur
    Bestelling:
    Patat oorlog
    Ras mayo
    Frikandel.

Om 18.10 krijg je alleen een frikandel.
    Patat word er dan pas in gedaan.
    7 min later komt de patat terwijl de frikandel koud is. Terwijl de patat geserveerd word, word pas de ras patat erin gedaan. Aangegeven dat dit geen service is en dat je graag alles tegelijk wil. Eten word voor je neus in de prullenbak gegooid en je krijgt je geld terug.

Echter krijg je ook nog geld te weinig terug.
    Het gaat uiteindelijk om het principe. Halen kan wel maar daar eten raad ik je zwaar af.

8. Mijn favoriete snackbar met de lekkerste berehap met pindasaus, en heerlijk grote hamburgers. Inmiddels zijn wij verhuist en andere snackbars in onze nieuwe omgeving geprobeerd maar die halen het niet bij Gorecht dus rijden wij graag om.

9. Patat was te hard gebakken was niet lekker.
    Service is niet goed.
    1 Keer maar nooit weer na deze cafetaria.

10. Patatje groot speciaal besteld. Krijg je een bak met daarop de saus. Patat slap, doorweekt. Echt slecht!
    Vriend patatje oorlog groot, ook de saus over de patat.
    Doe daar iets aan want het is niet te vreten.
    Eierbal daarentegen prima!!

11. We Zijn vandaag geweest, de klantvriendelijkheid laat zeer te wensen over.
    Onze bestelling was niet compleet, eten was bijna koud, ze kunnen het in drukke tijden niet aan.
    Een meneer zijn patatzak scheurde open en het patat viel op de grond, hij vroeg nog netjes om een blik en veger, een mevrouw vroeg aan de medewerker hoe nu verder, medewerker haald de schouders op en zegt " kan ik toch niks aan doen" sorry hoor maar als dit zo door gaat dan raken jullie klanten kwijt.

12. Lekker eten. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

13. Fijne cafetaria. Wij komen er al jaren en zijn zeer tevreden. Mocht er een keer iets zijn dan kun je dat kwijt en wordt er iets mee gedaan. 1x in al die jaren een foutje bestelling en deze werd keurig bezorgd na telefonisch contact te hebben gehad. Helemaal super!

14. Suersoft

15. Slecht. Niet gaar. Bij grote bestellingen mist er altijd wel wat.

16. Ik had Patat kip piri piri besteld, heb nog nooit zo iets gezien; echt waardeloos dat je 5 euro betaalt voor een droge bak patat. Van kip is nauwelijks sprake, heel weinig.

Echt ongelofelijk, voel me zwaar opgelicht! Ik kom zeker niet terug!!

17. Zeer slechte cafetaria, ze leren het nooit!

Na een lange dag hard werken, even een patatje halen bij Cafetaria Gorecht. Tenminste dat dacht ik. Na diverse keren in het verleden verkeerde bestellingen mee te hebben gekregen, verkoolde shaslicks en niet warme gerechten toch maar weer eens geprobeerd een patatje oorlog bestellen. Na meer dan 30 minuten te moeten wachten op de bestelling, maar eens naar de dames gestapt en gevraagd waarom het zo lang moet duren voor zo'n simpel patatje met een beetje pindasaus. Ook mensen die na mij besteld hadden waren alweer weg. Hebben ze de bestelling vergeten. Ik ben maar zonder patat weggegaan en heb geprobeerd bij de eigenaars een klacht in te dienen. Nou, dat is dus niet mogelijk. Waar is de goede service gebleven?

18. Johann Grofsmid

19. Vaak wordt er iets vergeten. En er is veel wisseling van personeel, dat doet de zaak geen goed.

20. Rick Hessing

Vandaag was de vierde keer dat ik er eten opgehaald heb in 2 maand tijd. En alweer krijg ik thuis te zien dat ik niet de goede bestelling heb. Er mist een frikandel, patat oorlog zonder saté maar met ui, fanta ipv cola.... jongens dit is de laatste keer dat ik bij jullie eten gehaald heb. Het eten is goed, maar lever dan wel de goede bestelling af, ik ben het inmiddels goed zat!

21. Op advies van vriendin voor het eerst hier frietjes gehaald. Het wacht echt heel lekker. Veel friet, veel saus en alles lekker warm. En aardig personeel.
    Jammer alleen dat het softijs van de milkshake niet goed gemixd was waardoor het als 1 klont onderin de beker zat.

22. Wieldraaijer

Ben vaste klant! Lekker eten. Het is er vaak wel heel druk maar wat verwacht je anders van z'n top zaak.

23. Donkere dagen voor cafetaria Gorecht?

Onze bestelling was niet compleet.

Had raspatat speciaal besteld, de ketchup was bruinkleurig.

Weet dat ook niet te verklaren het leek net op een soort slappe pindasaus.

Zo had ik ook een burger besteld.
    Die was helemaal zwart en het broodje was taai.
    Net alsof ze het van een vorige bestelling weer hadden opgewarmd/gebakken.

Ik kom er niet weer.

24. Ik vind het een hele leuke cafetaria.

Ik kom er elke week.

Er gaat wel eens wat mis met bestellingen maar als ik dan bel dan bezorgen ze het altijd na echt super.

Het personeel vind het altijd leuk om even te kletsen als het natuurlijk niet zo druk is en de tijd er even voor is.

Het is namelijk een tent waar het heel druk is en de meiden werken echt super hard daar heb ik echt respect voor.

Ik heb nog nooit een cafetaria gezien met zoveel snack keuze.

Gewoon zo door gaan meiden jullie doen het goed.

De nieuwste recensie
  25. JAcques Lem

Vanavond bij u te eten gehaald, te weten.

- 2 frites in een zak.

- 2 raspatat joppie.

- 4 frikandellen speciaal.

Na een half uur wachten en de constatering dat al degenen die na mij binnengekomen waren al weg waren toch maar eens gevraagd of ik vergeten was. Ik kreeg te horen dat het bijna klaar was. Inderdaad na ca 5 minuten was het eten klaar. Bij thuiskomst bleken de frikandellen al koud te zijn. Hebben kennelijk de hele tijd na het bereiden staan wachten en de raspatat joppie bleek geen raspatat te bevatten maar gewone frietjes. Kijkt u maar eens op de bestellijsten onder de naam Lep (in plaats van Lem). Nu is dit niet de eerste keer, dat Cafetaria Gorecht er een zootje van maakt. U hebt al eens een vergeten deel van de bestelling achteraf bij mij thuis bezorgd. Kennelijk leert men slecht. Graag uw commentaar.

26. Mevr brommer

Leuke tent, goed personeel. Wel veel nieuwe gezichten maar dat is horeca. Respect voor de dames want het is vaak enorm druk en het gaat heel snel. Sommige dames houden wel van een lolletje, dat vind ik gezellig.

27. Deze cafetaria is wel goed, je krijgt lekker veel patat. Veel meer dan bij de meesten, deze cafetaria is dus niet gierig.

Alleen 1 nadeel, ze vergeten soms wel wat of ze vergeten je hele bestelling.

Personeel - de meesten zijn wel heel aardig en vriendelijk maar je hebt er ook echt wel een paar mensen bij zitten die echt niet vrolijk zijn.

Maar ja, het is een goede cafetaria.

28. Slechte cafetaria.

Als je daar eten besteld krijg je of de helft niet of de helft is heel wat anders dan je besteld.

En 't is ook nog veel duurder dan de meeste cafetarias in de buurt.

Bediening valt ook niet over naar huis te schrijven.

Mij zul je er niet meer zien.

29. anoniem

De patat was slap en niet lang genoeg gebakken. Ook misten er dingen bij de besteling! Zag er erg rommelig uit.

30. jolanda

Yes, ze hebben weer hun vertouwde patat dus je ziet mij weer elke week. En leuke nieuwe dames. Je wordt er altijd vriendelijk geholpen en het gaat lekker vlot. Ook al sta je achter in de rij je bent zo weer buiten.

31. Het eten in cafetaria Gorecht is grandioos! Maar door de drukte wordt soms wel iets vergeten. Zelf maakten wij mee dat ze de cola blikjes waren vergeten in de zak te doen. We besloten ze op te bellen. Tot onze verbazing wouden ze de twee cola blikjes brengen naar ons huis, alhoewel wij aan de andere kant van Hoogezand wonen! Cafetaria Gorecht krijgt van ons een dikke 10 voor service!

32. Met klantvriendelijkheid zit het wel goed daar.

In het begin was het erg lekker eten, of je het nou daar op eet of je nam het mee. Maar sinds 1 a 2 jaar is het minder. Als je het meeneemt is de patat slap en niet goed op temperatuur.

33. Erg lekker eten en veel keus, leuke en vriendelijke dames.

Wel veel nieuwe gezichten en volgens mij gaat er daarom ook wel vaker iets fout, omdat ze niet met de oude kern vergeleken kunnen worden kwa werktempo en handigheid in het werk daar.

Wel snelle behandeling als je ziet hoe enorm druk het altijd is, prima tent!

Denk dat er veel cafetariabazen blij zouden zijn met zulk goed personeel.

Groetjes Emiel, tot eetze.

34. Het is wel lekker eten hoor daar:):)

Ben zelf ook vaste klant.

35. Perfect eten, altijd lekker veel.
    Alleen vergeten ze vaak wat door de drukte, bij afhalen van de bestelling .

36. Als je daar gaat eten is het goed, maar als je het meeneemt is het niet lekker.

Ook als wij op het werk bestellen vind ik het niet lekker.

Patat te slap, vlees zoals hamburgers of turkeysticks aangebrand.

Heel erg zonde.

37. Goed eten, altijd veel en genoeg, leuk en vriendelijk personeel, schoon establishment!
    Ze laten alleen de raspatat iets te lang doorbakken. Maar dat is iets persoonlijks.

38. westerkamp

Op zich goed eten genoeg keuze af en toe vergeet men echter bij een broodje hamburger speciaal de mayo curry en uien er bij te doen wat bij een dergelijk broodje toch essentieel is en het personeel is vaak niet al te vrolijk. Wel is het er schoon en ziet het er netjes uit. Al met al nog wel een voldoende maar is voor verbetering vatbaar.

39. Leuke dames
    erg druk die meiden werken hard daar voor wat rotcenten
    goed eten.

40. nick de vries

het eten smaakt behoorlijk goed, en ook krijg je genoeg voor je geld, maar je krijgt vaak een andere bestelling, of er word iets vergeten...

41. kan beter

Eén vorige recensie
  42. Beste cafetaria die ik ken. Goed en vriendelijk personeel. Soms inderdaad erg druk. Als er iets verkeerd is e je meld dit dan houd je je bestelling tegoed. fantastisch.

ga zo door!!!

43. Ik vind het achteruit gegaan want veel bestellingen doen ze verkeerd of vergeten gewoon dingen Ze willen te snel voor mijn gevoel..De hoeveelheid eten is wel altijd goed.

44. gaat een beetje te goed daar.kwaliteit word minder.ook bestelling gaan steeds vaker verkeerd

2,1
  45. Fantastische cafetaria. Je kunt er van alles krijgen en ze hebben ook raspatat.
    Je krijgt echt megaveel patat, dus verhongeren doe je niet. Kortom beste snackbar in town!