Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoogeveen verdeeld zijn.

1. Arne Kanters

2. Arne Kanters

3. Arne Kanters

4. Heerlijk en eerlijk eten! Lekkere wijn erbij. Top restaurant! Aanrader voor iedereen!

5. Rick en Sanne

Duidelijke menukaart, heerlijke gerechten en super gastvrij!

6. Marcel-Linda

Wij zijn hier op 27 april 2013 met een tweetal vrienden geweest. De prijs was EUR 25,00 p.p. Nu een maand later is het EUR 29,00 p.p. Wat ik heel vreemd vind! Op zich werden wij vriendelijk ontvangen door in mijn ogen veel te jong en onervaren personeel. Wij vonden het een rokerig hol met heel weinig sfeer. Het eten is absoluut geen topkwaliteit! Soep wat veel te waterig is het leek wel op bliksoep gemengd met water. Vlees die net smaakte. Patat rook en smaakte zuur! Frisdrank en bier is ok, maar de wijn nee dat was echt goedkope supermarkt wijn. Wij zullen daarom ook hier nooit meer heen gaan en wij raden dit restaurant ook niet aan!

3,7
  7. Italiaans Hoogeveen

Linda en Marcel

Meerdere malen hier geweest. Goed eten! Bediening en sfeer is uitstekend!

8. Linda en Marcel

Een paar keer wezen eten. Service en het eten is goed en betaalbaar!

9. Linda en Marcel

Wij hebben hier een aantal keer gegeten. Er hangt hier en gezellige sfeer, de bieding is goed en het eten is super! Een echte aanrader.

10. Linda en Marcel + kids

Wij hadden hier al vaker gegeten toen nog het nog de Balkan Sofra heette. Je kunt hier goed en lekker eten!! Het is een echte aanrader. Het eten is super, de bediening is goed en er hangt een gemoedelijk sfeertje.

11. Enige tijd geleden hier gegeten. Ik was altijd verguld van de fijne spareribs die de Beurs mij serveerde, echter is dit sinds mijn laatste bezoek omgeslagen in een grote teleurstelling.

Daar waar je het vlees in het verleden zo van het bot af haalde, had je nu mes en vork nodig om deze te scheiden.

Overigens is de Beurs niet de enige die hiermee te maken heeft. Ook bij andere restaurants merk ik dat de Spareribs van een mindere kwaliteit zijn. Meer vergelijkbaar met de in plastic verpakte bbq ribs uit de supermarkt.

Conclusie; Ik ga naar een restaurant voor een "bijzondere ervaring". Het eten zorgt hier echter niet voor.

12. Italiaans Hoogeveen

Minoe

Ik kom al jaren bij deze pizzeria en het blijft een fijne ervaring. Gastvrij, vlotte en vriendelijke bediening, heerlijke eigen gemaakte tiramisu ook! Lasagne gorgonzola is ook erg lekker! Als we geen tijd hebben om uit eten te gaan en pizza afhalen, gaan we hier naar toe!

13. Cor en Helène Clason

Heerlijk eten. Super sfeertje. Hele aardige eigenaren. Goede bediening.

14. Elly Mulders

Op terugweg van een weekendje Drenthe bij Da Luca beland om wat Italiaans te eten. Maar wat een verrassing! De vakantie in Sardinië kwam terug in de herinnering: heerlijke verse en zelfgemaakte gerechten die de tong strelen! Ik ben geen grote eter, maar had een stoere avond en vond het driegangenmenu wel een goeie keuze. met het idee dat ik maar de helft van alles op zou krijgen. Ik heb het echter moeiteloos opgegeten, omdat het zo tongstrelend lekker was! Dit is de echte Sardijnse keuken! Zelfs van de smakeloze Hollandse tomaat weet dit restaurant iets lekkers te maken. Ik ga er zeker een keer terug, al moet ik daar een lange autorit voor maken.

15. Chinees-Indisch Hoogeveen

Super tent,eigenaar gaat voor kwaliteit en is betaalbaar!!
    Geen beter chinees restaurant te vinden!!!!

16. Zeer goede ervaring gehad. Het personeel was vriendelijk en netjes. Mooie uitstraling ook in het restaurant. Verder was het eten uitstekend. Niks te klagen gehad. Wij komen zekers nog een keer weer.

17. We hebben met de kids van onze woonvorm heerlijk bij jullie gegeten. Ze vonden het zo gezellig en lekker jullie krijgen van alle kids een dikke 10+ We komen zeker terug!

18. Ronald

Inmiddels drie keer bij dit restaurant gegeten. De eerste keer waren we erg enthousiast. De bediening was vriendelijk. De tweede keer was het iets minder. Het eten was op zich prima, maar het personeel heeft overduidelijk geen horeca ervaring. Op zich zijn ze best vriendelijk, maar onhandig en kennen niet de juiste horeca-etiquette. Daarnaast was alles smoezelig, de tafels waren niet schoon en de kaarten pikten enorm. De derde keer, we waren in een feestelijke stemming want het was de laatste Koninginnedag, was ronduit teleurstellend. De kwaliteit van het eten was beneden peil en een deel van de bediening was behoorlijk chagrijnig. We voelden ons niet erg welkom, er kon geen alsjeblieft en dankjewel af. Daarnaast was de zaak weer smoezelig, vieze tafels, plakkerige menukaarten en niet gepoleerde glazen.

Samenvattend: dit restaurant zou een aanwinst voor Hoogeveen kunnen zijn, maar dan moet de kwaliteit van het eten omhoog en constant zijn. Daarnaast moet er moet flink geïnvesteerd worden in de klantvriendelijkheid en vakkennis van het personeel. Als deze punten verbeteren ben ik best bereid tomo yoshi een tweede kans te geven.

5,3
  19. Internationaal Hoogeveen

R. van der Lugt

20. Vanavond heerlijk gegeten bij Salsa. Lekker voorgerecht, koude en warme gerechten. Prijs / kwaliteit verhouding is prima. Bediening is netjes en een duidelijke uitleg van de gerechten.

21. R. van der Lugt

22. R. van der Lugt

23. Bela

Het eten smaakt ok, maar het is niet overtreffend. Alles wat we kregen had een beetje dezelfde smaak. Het bestellen ging ook een paar keer mis, we kregen het verkeerde of iets wat we niet hadden besteld. We hadden 2 uur de tijd, maar als wij een 1 uur wachten op het goede gerecht vind ik dat 2 uur niet genoeg is. Het personeel had duidelijk weinig ervaring we moesten lang wachten op alles. Voor deze prijs exclusief drankjes vind ik wel dat we meer moeten krijgen dan dit. In 1 woord het was een complete chaos in de tent. De drukte en te weinig personeel zijn de hoofdoorzaken.
    Voor ons geen 2e keer.

3,3
  24. Ferry

Ik kan maar 1 woord bedenken en dat is "uitstekend".
    Het eten is geweldig lekker en het personeel is zeer vakkundig en is zeker niet op hun mondje gevallen.
    Ze weten goed hoe je op een juiste manier een grapje kunt maken.

25. H. Steenbergen

We werden prima ontvangen. Het eten was goed maar niet bijzonder. Tijdens het eten zag ik een klein kind korreltjes van de grond bij de korrels voor het ijs gooien. Niet smakelijk.

26. rijschoolW1nner

Lekkere volle bak patat, kaassoufle aan beide kanten goud/bruin kroket was ook lekker.
    Kreeg netjes servetjes en 2 grote vorken erbij, aardige vrouw aan de kassa.

M.v.g. RijschoolW1nner

Een aanrader :)

27. Chinees-Indisch Hoogeveen

WiBo

Prima gegeten. Peking eend was goed knapperig. Niks op aan te merken - ingrediënten waren mooi vers. Bediening was persoonlijk maar een beetje "jong". Zou er zeker teruggaan.

28. Via een aanbieding kwamen we in het Koetshuis. Alleen was de aanbieding duurder dan op de kaart, personeel wist van niks. En het beloofde menu bleek enkel een voorgerecht met gratis glas wijn. Maar dit glas stond gewoon op de rekening.
    Bijgerechten pasten niet bij ons hoofdgerecht, Zalm. Appel/rozijn is lekker bij wild en hoort niet bij vis.
    Groente werd er niet bij geserveerd.

Eten was best op smaak. Maar te duur voor wat je ervoor krijgt. Voor een matige maaltijd (voor- en hoofdgerecht, één glas huiswijn en kopje koffie) waren we met z'n tweeën maar liefst €75 kwijt.

Verder is de entourage wel goed. Maar het zal wel een tijdje duren voor we ons weer aan Het Koetshuis wagen.

3,1
  29. De bediende kon me niet eens uitleggen over sommige menu's wat op de kaart staat.

De zalm was aan de droge kant.

Ga er niet weer heen.

De inrichting was opzich wel leuk.

2,4
  30. R.J.Hofstra

Goede keuken. Lekkere gerechten. Goede bediening. Gezellige lokatie. Prijs/kwaliteit erg goed.
    Een aanrader voor iedereen die eens in Hoogeveen en omgeving uit eten willen.

Edgar en Frank ga zo door. Ook met de ludieke akties zoals met bijv. Valentijn.