Bezorgrestaurants in de buurt van De Lekkernij

1552901923 51
1624592023 55

1. Linda Croezen

2. W. Voerman.

Twee weken geleden hier gegeten met 3 personen. Voorgerecht en na-gerechten voor alle 3 personen: niets op aan te merken!
    Het hoofd gerecht daar in tegen was voor 2 personen een nare ervaring.
    Het bestond uit 2 soorten vlees, waaronder biefstuk.
    Deze biefstuk rook en smaakte als of het bedorven was.
    Het antwoord van de kok, was, dat het waarschijnlijk in een bak met rauwe vis(vocht) gelegen had.
    Er werd geen vervanging of excuses aangeboden, het leek wel de "de gewoonste zaak van de wereld'
    Ook bij het afrekenen geen woord van excuses o.id.
    Geen aanrader dus! Wij mijden deze zaak in het vervolg!

3. Gertjan Hubers

We hebben een valentijn menu gegeten,
    Zag er goed verzorgd uit!
    Mooie opmaak en super lekker!
    Aanrader voor iedereen!

4. Gezellig lunchen met mijn moeder. Althans dat was het plan. Geen verse jus. Ok jammer maar niet echt een probleem. Broodje zalm op een bruin broodje was niet mogelijk ondanks dat ze wel bruin brood hadden… want zalm kwam op een bepaald broodje en dat kon niet anders.
    Broodjes werden geserveerd. Broodje carpaccio zeer minimaal belegd en uiterst armoedig en ongebruikelijk garnituur. Broodje zalm. De zalm verzoop in de dressing. Broodje terug gebracht met verzoek zonder dressing. Een man vanuit de keuken kwam het nieuwe broodje brengen en smeet het bord op tafel en bulderde dat we respectloos waren. Hij schreeuwde het hele restaurant bij elkaar. Broodjes niet opgegeten en aangeboden om 1 broodje en drankje te betalen. Hoefden niet te betalen. Prima en niet tot ziens. Zelden zoiets meegemaakt.

5. Zeer onvriendelijk personeel, het eten is alles behalve lekker, personeel weet zelf niet eens wat ze serveren, de sandwitches hebben waarscheinlijk al een halve dag gestaan en waren koud hard en niet lekker en als je denkt dat je alles hebt gehad moet je bij de kassa ook nog meer afrekenen dan dat er op de site staat. Daarnaast stond er een vrouw die met een chagerijnig hoofd rond liep en een grote mond tegen je heeft. We kwamen met een grote groep meiden (overgens waren wij niemand tot last) en krijg je aan het einde ook nog te horen dat sommige meiden niet aardig waren. Ik vind dit zeer onproffecioneel en wij komen hier zeker niet meer terug.
    Wij hadden voor 1 vegetarisch besteld en krijgen een hartigtaartje met vlees erin terwijl er bij word gezegt dat het vegetarisch is.

6. Had een lunch bon van de HEMA op mijn verjaardag gekregen. Is te besteden bij de lekkernij te Hoogeveen. Gelijk bij binnenkomen de pas getoond en gevraagd of ik er meteen gebruik van kon maken. De meneer uit de keuken begon zich er gelijk mee te bemoeien. Ik moest volgens hem reserveren en kon alleen kiezen uit 1 vastgestelde lunch. Ik wilde graag bestellen a la carte. De mevrouw zei tegen mij dat het geen probleem was. En toen ontstond er een niet al te leuke conversatie tussen man en vrouw, waar ik bij stond…
    Ik heb meteen gezegd dat dit echt niet kon!
    Mevrouw kwam later bij ons tafeltje en excuseerde zich hiervoor. Helaas is het ook nog mijn zoon.
    Wijze raad aan zoon : hou je fatsoen en behandel je moeder met respect waar de klanten bij staan!

7. Harry Brakel

Maandag 16 april 2018, gesmuld van de dagschotel " Satee " en heerlijk ijs na, als toet (je).
    Uitermate vriendelijke bediening met een luisterend oor en een grote glimlach.

8. Onlangs een workshop Tapas gevolgd bij de Lekkernij. Het personeel helaas als onvriendelijk ervaren. Eigenaar/kok niet geschikt voor de organisatie van de workshop. Hij vertelde niks over de gerechten en gaf alleen aan waar je de (veelal niet verse) ingrediënten of het kookgerei in de onhygiënische keuken kon vinden. Hij had niet de tijd voor ons, omdat tussendoor ook nog andere klanten binnen kwamen. Heel erg jammer, want daardoor een recept verkeerd uitgevoerd, gevolgd door onnodig grof taalgebruik van de kok. Voor onze groep (18 pers) was de keuken te klein en moest alles voorbereid worden aan de tafeltjes in de brasserie. Dit zou oké zijn als er geen andere klanten meer waren en de tafeltjes schoon zouden zijn, maar helaas was dit niet zo.

Ondanks bovenstaande wel een leuke avond gehad door het gezelschap en waren de hapjes prima, maar niet bijzonder.

9. Vieze tafels, personeel loopt met vieze schorten en broeken. Zitten voor de deur te roken. Ze zijn wel heel vriendelijk. Eten was matig.
    Niet een gelegenheid waar we weer heengaan.

10. Heerlijk broodje hamburger gegeten met m'n maat! Was een hele hap, dat voor maar € 7. Het was weer de moeite waard, binnenkort kijken hoe een workshop bevalt met m'n werk.

Eén vorige recensie
  11. De kaart ziet er op zich aardig uit en de mensen zijn vriendelijk. Maar ik heb in geen twintig jaar zo slecht eten gehad!! De asperge soep ging nog maar mijn hoofdgerecht, vegetarisch, zag er gewoon onaantrekkelijk uit, alles dreef in de olie en het smaakte dito. Sommige mensen kozen mixed grill en dat bestond uit: een speklapje, twee kippenpootjes en spareribs. Nog nooit zo'n rare combinatie gezien en ook dit was te doorbakken en smaakte naar niks. Dito voor de biefstuk en de geserveerde aardappeltje waren aangebrand en de groenten gekookt alsof het drie uur had opgestaan. En dat terwijl wij met ons negenen de enige gasten waren. Over het toetje doe ik maar geen uitspraken

12. gast 140 punten

Weer heerlijk genoten van een broodje kei... Ga zo door!

Eén vorige recensie
  13. Geert Warrink

Heerlijke lunch, aardige bediening.

14. bas cramer

15. Geesje Blokzijl

High tea, zeer slecht, meer brood dan lekkernijen. Hartig taartje niet te pruimen, vast drie dagen oud. Hebben alles laten staan. Op de site staat € 10,00, moest ook nog meer betalen. Vieze theekopjes. Gastvrijheid en bediening miserabel. Wij komen nooit weer. Nog geen verontschuldiging. Normaal ga je niet zo met klanten om. Bij de lekkernij dus wel.

16. van Herksen

Gisteravond gebruik gemaakt van de cateringservice waarbij we o.a. de volgende hapjes geleverd kregen: carpaccio van entrecote met frisse salade, roulette van gerookte zalm noorse garnalen en citroencreme, roulette van paling met aardappel salade en dillecreme (en nog veel meer). Alles was vers en smaakvol, echter sommige hapjes wat te groot. In veel hapjes wordt roomkaas, creme fraiche of zure room verwerkt. Het enige wat soms miste wat iets knapperigs ofzo. Alles wordt gebracht op mooie schalen, dus niet van dat ongezellige witte plastic. maargoed, aan't eind van de avond was niet veel meer over haha dus dat is een goed teken.

17. Ik wordt duidelijk geen fan. De lekkernij heeft geen uitstraling, de sfeer is niet bepaald modern. Meer een veredelde cafetaria. De beschrijving van het buffet doet je meer het water in de mond lopen, dan de daadwerkelijke gerechten. Het vlees en kip is niet gaar, de cesarsalade oud en slap. De sandwiches zien er niet fris uit. De aardappels zijn koud en de hamburgers zijn weinig speciaal. Het brood was snel op en werd niet aangevuld. De rest van de gerechten heb ik maar niet meer geprobeerd.

18. Mw. M. Pesoelima

Wij hadden een teametentje gehad op donderdag 28-11-2013. Eten was koud, borden smerig en vettig. Spareribs was erg rossig, niemand durfde de spareribs te nemen. Kip was slap en niet krokant. Zag er niet smakelijk uit.
    Toetje was prima!

1,7
  19. Lara & Edwin

Goed eten, prima wijn en lekkere koffie! Vriendelijk personeel! Em dit alles voor kleine prijs, gemiddeld €11 voor een hoofdgerecht!
    Nu in korte tijd alweer voor de derde keer gegeten. En nog steeds niet op uitgekeken.

20. Heb er geen slecht woord over te zeggen, ronduit aardige mensen en het is er altijd gezellig.

21. Vorige week geweest. De zaak is op ouderen gericht, ziet er niet schoon uit. Het viel heel erg tegen, is ooit wel eens beter geweest. Bediening ook al niet te vrolijk. Koffie was goed.

22. k 68 punten

Ben zelf altijd erg tevreden over de heerlijke menu's en de lage prijzen.

23. Wij hebben 12 mei 2010 een workshop hapjes gevolgd bij de Lekkernij in Hoogeveen.

De kok/eigenaar was super chagrijnig en als we wat wilden vragen zei hij niets en griste het uit onze handen en deed het zelf. Ook kregen we op onze vragen niet meer dan wat gemompel.

De hygiëne was ronduit rampzalig. Vis, vlees en groenten moesten we op dezelfde plank snijden. Hij gaf bijna geen informatie en alles moesten we van ons papier aflezen. Dat hadden we dus net zo goed van internet af kunnen halen.

Nadat we alles bereid hadden wilde hij ons graag weer weg hebben. Het geld was binnen... Iemand vroeg nog of degenen die de hapjes gemaakt hadden een korte uitleg kon geven over de gerechten want uit de eigenaar kwam geen woord meer.

Een echte afrader! Deze kok is totaal ongeschikt voor het geven van workshops.

24. H 89 punten

De Lekkernij, een lekkernij?

Vroeger zeker weten wel! Een leuke, uitgebreide menukaart met verrassend lekkere broodjes. Als we een dagje Hoogeveen deden gingen we dus altijd naar "de Lekkernij".

Sinds iets meer dan een jaar lijkt de schwung eruit. (Gisteren toch nog maar eens weer geprobeerd, maar helaas...) Alsof de kok en de mevrouw van de bediening er geen zin meer in hebben en/of er niet meer in geloven. De menukaart is saai / beperkt, de broodjes uitgekleed, de hygiëne matig, een kok die steeds stond te hoesten en van de bediening krijg je geen woord teveel. Jammer hoor!

25. 17 april met 14 man een workshop tapas gevolgd bij de Lekkernij. Voor dit aantal was de keuken in ieder geval te klein. Helaas hadden we veel meer op- en aanmerkingen. De man die de workshop gaf, was ongastvrij, kortaf en heeft weinig meer gedaan dan aanwijzen waar bepaalde ingrediënten lagen. Hij had het te druk met buiten roken.

De tafels waren bij aankomst vies, of we die zelf even konden schoonmaken met een zo mogelijk nog viezer doekje.

Drankjes werden opgenomen, graag zelf even doorgeven.

De keuken kon wel een ontsmettingsbeurt gebruiken. Alles plakte. Op het gas stond een onafgedekte pan gehaktballen te wachten op volgende gasten.

Er ontbrak een deel van de benodigde ingrediënten, zoals kikkererwten, chorizo, sardines. Zwaar onvoldoende voor de keuken.

We hebben dankzij het gezelschap een leuke avond gehad, maar de Lekkernij zal ik iedereen af raden.

26. Hebben hier met een groepje van 10 een workshop Italiaans koken gedaan. Was zeer geslaagd. Erg lekkere recepten met allerhande ingrediënten. We hadden het zeer naar de zin en hebben heerlijk gegeten.