d'Oldekei in Hoogeveen

Grote groepen ook mogelijk op Ma t/m Woe ( op reservering)

Gratis parkeren op het Mauritsplein (2 min lopen)
    Zaterdag na 18.00 uur en zondag gehele dag gratis parkeren voor de deur.

5 min lopen vanaf station Hoogeveen

• Buffet: € 29,00
  • All-inclusive

1399820828 58
1419828574 65
1493190306 69
1503194178 68
1513198051 68

1. Bestaat dit restaurant nog wel? Heb een gratis etentje gewonnen voor 2 personen. Wouden daar gaan eten, maar kan het nergens meer vinden. Op de hoek van Hoofdstraat / Blankenslaan staat wel een restaurant maar dat heeft een andere naam. Slechte ervaring en slechte reclame.

2. Prima eten voor weinig geld. Zelfbediening. Weinig bijgerechten.

3. Een probleem voor dit restaurant zal de locatie zijn. Het ziet er aan de buitenkant niet gezellig uit en er is verder niks omheen, je zou niet zeggen dat je er binnen kunt eten. Ook binnen is het "een donker hol". Het was ook niet druk op de donderdagavond dat ik er zat en dat is een understatement.

Het is een all-you-can-eat met een bescheiden maar voldoende keuze aan te grillen vleessoorten. Verder salades, sauzen, drinken en schepijs, allemaal inbegrepen. Volgens mij kan het niet uit. Vriendelijke ontvangst en verder weinig bemoeienis maar men is wel beschikbaar/aanspreekbaar. De kritiek dat het personeel niet attent zou zijn is niet terecht, de formule is nu eenmaal zelfbediening. Het is een buffet. Ook dat je vlees te droog zou zijn (of aangebrand) kan niet als kritiek gelden, dat doe je allemaal zelf op de in je tafeltje ingebouwde BBQ.

Het viel ons al met al niet tegen. Het was allemaal keurig verzorgd, de BBQ was schoon toen we begonnen, op het eten was weinig aan te merken.

4. Super leuk concept. Vriendelijk personeel. Wij vonden de biefstukjes en zalm helemaal super. Wij hebben een hele gezellige avond gehad en komen zeker nog eens terug.

6. Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer (de sfeer moet je toch zelf maken vind ik). Alles was ruim voldoende aanwezig en alles was heerlijk, wij gaan hier zeker weer heen!!

7. J Hesseling

Leuk restaurant. Goede ontvangst. Een gezellige uitstraling van het interieur (huiskamersfeer). Er was voldoende vlees en vis. Ook salades en rauwkost + warme groenten etc. Drinken was er ook in ruime mate aanwezig.
    Wij gaan vast nog een keertje hier weer naartoe.

8. Baaijens

Geen sfeer. Eten niet tijdig bijgevuld. Warme gerechten zijn lauw. Uitstraling gehele buffet is onverzorgd. Salades zijn droog en oud. Satesaus eerst heel dik. Na bijvulling heel dun.

Vreemd dat personeel zelf gaat eten tijdens drukste (?) gedeelte van de avond. Rest van de tijd hangen ze tegen de bar.

Prijs kwaliteitsverhouding is zeer slecht. Dit is absoluut geen aanrader!

9. Begin februari hier met 8 man gaan eten. Gewoon gekregen wat ik had verwacht van een all you can eat-bbq restaurant. Alles was meer dan genoeg vooradig, bier en frisdrank kun je pakken wanneer en hoeveel je maar wilt, en de kwaliteit was goed. Qua service, het is zelfbediening, maar als je vragen had was er altijd wel een medewerker in de buurt. De sfeer is ook al snel goed als je met een groep gezellig uit eten gaat. Al met al dus erg tevreden. Het is geen restaurant waar ik gezellig romantisch met 2 personen zou gaan eten, maar voor met een groep is het zeker voor herhaling vatbaar.

10. Hier een avondje wezen eten als afscheid van m'n collega's. Het restaurant zelf was niet heel sfeervol, had een beetje de uitstraling van een woning waar de afgelopen 40 jaar niets meer in ge-restyled is. Maar goed je moet zelf ook een stukje sfeer meebrengen natuurlijk. Het eten daarentegen was lekker en voldoende. Er was keuze tussen vlees en vis, er waren salades en lekkere sauzen. Je kon heerlijk op je gemak eten en drinken, niets op aan te merken. Eigenlijk voldeed het aan de verwachting die ik heb van een BBQ-restaurant van 29 euro pp all-in. Er was een grill en er was vlees.

Mocht ik een keer in de gelegenheid / buurt zijn zou ik er zeker nog een keer heen gaan.

11. We hebben hier eind december gegeten! Ik vond het verschrikkelijk. De vloer bij binnenkomst was net een glijbaan! Vis bij het buffet was nog bevroren. Vlees was erg droog. Sfeer ver te vinden. Prijs te hoog voor wat je er voor krijgt. Als de ondernemer wil overleven moet er veel gebeuren. Concept is leuk, maar aankleding, kwaliteit en service ver te zoeken!

12. Met familie gegeten, iedereen was zeer tevreden. Er was genoeg en ook de verschillende soorten vlees waren heerlijk. Er hangt een echt gezellige sfeer. Mochten ook nog even boven kijken, hier was net een feest gaande. De gasten hadden het naar mijn gevoel erg naar de zin. Eigenaar gaf aan dat er muziek gedraaid kan worden zoals de gasten zelf wensen. We hebben dan ook aangegeven dit jaar hier ons jaarlijkse familie uitje te gaan houden. Gezellig met een grote barbecue en er is plaats genoeg (we hebben een grote familie). En ook de kinderen kunnen zich vermaken op de dansvloer (was namelijk voorheen een discotheek).
    Ik vind het een echte aanrader!!

13. Zelf vond ik het eten niet heel erg super. Weinig keuze ook als je een arrangement hebt. Ruimte boven is erg eenvoudig, klein en het is net iets moderner dan een keet. Eén barbecue is erg weinig voor meer dan 50 personen. Het is vrijwel hetzelfde, als je zelf in een schuur een feest organiseert met barbecue en muziek. Alleen onbeperkt drinken is een pre, maar niet vernieuwend.

14. Afgelopen weekend hier gegeten. Herken weinig van de positieve recencies. Er was geen ontvangst, na vijf minuten kwam er pas iemand langs. Kwaliteit vlees matig, salades niet vers, friet was op (moesten er om vragen), aankleding mwah.
    Concept wel leuk.

15. Ik ben al een paar keer met het gezin wezen eten. Er hangt een goede sfeer en er is genoeg keuze in eten en het smaakt heel goed en vers. Ook vind ik dat de service prima is wanneer je een vraag hebt kunt bij ze terecht en ze halen zo nodig vuile schaaltjes en vuile borden en lege flesjes weg. Ook is het fijn dat je gewoon aan een tafel kan zitten barbequen met z'n allen en niet op een grote barbeque met onbekenden moet barbequen. Ik kom zeker nog eens langs!

16. Jannie de Vries

Afgelopen weekend hier gegeten met mijn man. Was geweldig!
    Goed ontvangst door de erg leuke medewerksters. Het eten was van goede kwaliteit, maar niet alles was op en top. Verder vond ik de sfeer er matig, het is wel erg gezellig door alle kaarsen en lampjes. Ik zou dit een ieder aanraden, want het eten en de service waren gewoon erg goed! Bedankt!

17. Het ontvangst en het eten en drinken is prima. Het is alleen jammer dat je na een uur geen ruimte meer hebt op tafel want flesjes, kopjes, glazen, schaaltjes en broodplankjes worden niet opgeruimd omdat het personeel alleen maar bezig is met hun prive mobieltje (social media) en geen aandacht voor de gasten hebben (alleen als je binnenkomt en moet afrekenen dan kijken ze naar je). Wij hebben dit nu 2 maal meegemaakt en wij komen hier nooit meer! Dus geen aanrader!

18. fam. van Gijzen

Vriendelijke bediening, leuke entourage maar het eten liet te wensen over. Weinig keus, patat en aardappelgarnituren lauw en slap, vlees smakeloos, ijs buffet smaakte vreemd en ijs dat over was uit bakken werd bij een nieuwe bak ingegooid. Niet voor herhaling vatbaar.

19. Het is een superleuk idee om zo eens buiten de deur en toch weer binnen te bbq'en!! Wij waren de enige gasten maar het interieur is zo gezellig dat je je daar niet aan stoort. Het is jammer dat je merkt dat ze het verder niet druk hebben... de versheid van de salades en het ijs wordt er daardoor niet beter op. Gevolgen van de crisis?? Daarentegen was het vlees en vooral de vis (zalm) Mmmmm... zo lekker. Wat je dan wel verbaasd is dat als je dan maar één tafel bezet hebt je daar als gastvrouw/gastheer zijnde niet wat meer je best voor doet.

20. Eten was matig, smakeloos en weinig variatie. Ook de salades waren niet vers te noemen en de soep was volgens mij uit de supermarkt.
    De sfeer is wel goed en het personeel erg vriendelijk. Het BBQ concept is leuk en gezellig om te doen met vrienden.
    Teveel kinderen die lopen te vreten aan het buffet en overal aanzitten. Graaien en graaien, ik kreeg het gevoel dat ze weken geen eten hebben gehad. Kan het restaurant niks aan doen, maar wel jammer.

21. Marcel-Linda

Wij zijn hier op 27 april 2013 met een tweetal vrienden geweest. De prijs was EUR 25,00 p.p. Nu een maand later is het EUR 29,00 p.p. Wat ik heel vreemd vind! Op zich werden wij vriendelijk ontvangen door in mijn ogen veel te jong en onervaren personeel. Wij vonden het een rokerig hol met heel weinig sfeer. Het eten is absoluut geen topkwaliteit! Soep wat veel te waterig is het leek wel op bliksoep gemengd met water. Vlees die net smaakte. Patat rook en smaakte zuur! Frisdrank en bier is ok, maar de wijn nee dat was echt goedkope supermarkt wijn. Wij zullen daarom ook hier nooit meer heen gaan en wij raden dit restaurant ook niet aan!

22. H. Steenbergen

We werden prima ontvangen. Het eten was goed maar niet bijzonder. Tijdens het eten zag ik een klein kind korreltjes van de grond bij de korrels voor het ijs gooien. Niet smakelijk.

23. Ik was met de familie (17 personen) wezen eten , vanwege mijn 25 jarige jubilium , en het was kei gezellig...ook mijn familie heeft ervan genoten. Het was sfeervol en vriendelijk personeel en de eigenaar. Bedankt Oldekei , ook namens mijn familie....ik raad het iedereen aan, en zal jullie zeker aanbevelen....jullie zijn het wel waard!! Groet en tot de volgende keer...

24. Gilbert Izeboud

Wij zijn hier gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten in een entourage waarbij ook kinderen zich prima kunnen vermaken. Een aanrader om zeker weer terug te komen!

25. Oosterhuis

Afgelopen weekend met 24 man uit eten geweest bij de Olde Kei, als eerste was het ontvangst zoals ik daar gewend ben uitstekend. Iedereen netjes ontvangen zelfs de mensen die iets later kwamen dan de afgesproken tijd, daarna het eerste drankje netjes uitgeserveerd gekregen aan tafel.
    Nadat de uitstekende bediening ons uitgelegd had wat de bedoeling was van de komende tweeenhalfuur, zijn we lekker wezen genieten.
    Het aanbod was buitengewoon voor deze prijs, voor ieder wat wils.
    Dit begon met een eigen gemaakte soep(en kruidenboter met stokbrood), en daarna natuurlijk de overheerlijke BBQ waar je kon kiezen uit vele soorten vis en vlees.
    Ook stonden er kant en klare warme gerechten voor iedereen klaar (teveel om op te noemen).
    Nadat we eigenlijk de buik helemaal vol hadden konden we ook nog uit vele soorten ijs ons eigen toetje creeren (deze heb ik zelf overgeslagen).
    Wel heb ik het kopje koffie genomen wat ook nog bij de prijs inbegrepen zat.
    Ik kan niet anders zeggen dan dat je hier waar krijgt voor je geld!

Wij komen zeker terug!