Nieuwste foto's in Hoogeveen

Laatste updates in Hoogeveen

1. H Gringhuis's profielfoto
    H Gringhuis heeft een recensie geschreven voor Ohrid

H Gringhuis

Voortreffelijk gegeten en gedronken in een ontspannen sfeer waarbij de bediening en service een niet onbelangrijke bijdrage heeft geleverd. De keuken heeft ook uitstekend gerechten bereid ondanks de vele andere aanwezige gasten en een zeer uitgebreide menu kaart.

niets dan lof met een grote L

2. Tamis's profielfoto
    Tamis heeft een recensie geschreven voor Mario
    Italiaans Hoogeveen

Dit restaurant is inmiddels iets meer als een jaar geleden overgenomen door Emilio. Samen met zijn vrouw en kinderen willen ze hun klanten een eerlijke Italiaanse maaltijd serveren.
    Ik eet daar bijna wekelijks en mijn favoriet is de Rib-Eye alla Pizzaiola. Iedere keer weer een feestje als ik zo"n mooi en goed gegrild stukje vlees geserveerd krijg. En die saus..... Precies zoals het hoort. Eenvoudig en puur van smaak.

3. Suzanne Mol's profielfoto
    Suzanne Mol heeft een recensie geschreven voor De Pulle

Suzanne Mol

Verwen massage arrangement met 2-gangen lunch geboekt.

We hadden de mosterdsoep en een broodje beenham. De soep smaakte naar water met een lente ui erin. Broodje was dus ook alleen met beenham en saus (geen sla komkommer etc)
    wij kregen moppers omdat wij aan een 4-persoons tafel gingen zitten. En wij maar met z’n 2en waren, terwijl de hele zaak bijna leeg was.
    Toen we wat vd soep hebben gezegd kregen we het drankje voor niets, dat dan wel weer…

4. cor's profielfoto
    cor heeft een recensie geschreven voor Ohrid

Met de keuken is niets mis. Heerlijk gegeten, attente bediening. Alleen jammer dat we in een zijkamertje (3 tafels) moesten zitten en dus niets van de restaurantsfeer meekregen.

5. Denice Vos's profielfoto
    Denice Vos heeft een recensie geschreven voor Ohrid

Het eten smaakte fantastisch! Vriendelijke bediening, snelle service en een gezellige sfeer!
    Wij komen de volgende keer weer terug.

6. Schonewille's profielfoto
    Schonewille heeft een recensie geschreven voor Dégust
    Nederlands Hoogeveen

Schonewille

Prima restaurant. Heerlijk eten in een prettige sfeer met een uitstekende bediening.

7. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor Ohrid

Afgelopen week even een tafeltje gereserveerd. Het was alweer een tijdje geleden dat we er geweest waren. Dit keer was het stukken rustiger dan de vorige keer, en konden we zelf een tafeltje uitkiezen.

De vorige keer hebben we heerlijk gegeten, dus je gaat toch met een bepaalde verwachting aan tafel… Ook deze keer hebben we weer heerlijk gegeten.

Dit keer een gevuld varkenshaasje, met spek en kaas, en pepertjes. De pepers waren los bijgevoegd, zodat je de scherpte zelf kon bepalen. Heerlijk gaar, al overheerste de smaak van spek wel aardig.

Bijgerechten (salade en aardappelschijfes/rijst) waren voldoende aanwezig.

Alles was ruim aanwezig. Mooie volle porties, alles netjes verzorgd.

De wijn was goed. Op de kaart was voldoende informatie te vinden over de verschillende wijnen, en de gemaakte keuze was goed!

Het dessert was lekker. Bediening was vlot, en attent.

Graag tot een volgende keer!

8. Annika's profielfoto
    Annika heeft een recensie geschreven voor Yang's Sushi & Wok

Vanavond nog sushi en wok besteld om mee te nemen naar huis. Ik was verbaasd over de kwaliteit en service! Ik raad het zeker aan! Enorm veel eten voor een goede prijs met echt kwaliteit.

9. cor rondhout's profielfoto
    cor rondhout heeft een recensie geschreven voor Ohrid

Heerlijk gegeten. Prima en vriendelijke bediening.

10. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Het Postkantoor
    Internationaal Hoogeveen

Mooie zaak we hebben lekker gegeten nette vriendelijke bediening.

11. Gunther's profielfoto
    Gunther heeft een recensie geschreven voor YuMe

Eten was altijd erg goed echter is het concept veranderd. Je moet nu elke keer meteen het aantal maximale gerechten bestellen omdat je maar een bepaald aantal keer mag bestellen.

Voorheen bestelden we gewoon een paar dingen per keer.

Nu zit je gewoon veel sneller vol waardoor je de tijd eigenlijk niet volmaakt.

12. Km's profielfoto
    Km heeft een recensie geschreven voor De Lekkernij
    Kleine eetwaren Hoogeveen

Gezellig lunchen met mijn moeder. Althans dat was het plan. Geen verse jus. Ok jammer maar niet echt een probleem. Broodje zalm op een bruin broodje was niet mogelijk ondanks dat ze wel bruin brood hadden… want zalm kwam op een bepaald broodje en dat kon niet anders.
    Broodjes werden geserveerd. Broodje carpaccio zeer minimaal belegd en uiterst armoedig en ongebruikelijk garnituur. Broodje zalm. De zalm verzoop in de dressing. Broodje terug gebracht met verzoek zonder dressing. Een man vanuit de keuken kwam het nieuwe broodje brengen en smeet het bord op tafel en bulderde dat we respectloos waren. Hij schreeuwde het hele restaurant bij elkaar. Broodjes niet opgegeten en aangeboden om 1 broodje en drankje te betalen. Hoefden niet te betalen. Prima en niet tot ziens. Zelden zoiets meegemaakt.

13. Pi's profielfoto
    Pi heeft een recensie geschreven voor Ohrid

Prijs/kwaliteit verhouding super!!!

Alles lekker vers..!!

14. Emily's profielfoto
    Emily heeft een recensie geschreven voor Beirut Palace

Wij halen regelmatig eten hier, het is altijd veel en mega lekker! Het restaurant zit er zelf schoon en leuk uit!

15. André van Dam's profielfoto
    André van Dam heeft een recensie geschreven voor De Pulle

André van Dam

Goed eten met een zeer vriendelijke bediening!

16. ter Stege's profielfoto
    ter Stege heeft een recensie geschreven voor Ohrid

ter Stege

Goed eten goede porties, vriendelijke personeel.
    Prijs kwaliteit verhoudingen goed.

17. Kaylee's profielfoto
    Kaylee heeft een recensie geschreven voor De Lekkernij
    Kleine eetwaren Hoogeveen

Zeer onvriendelijk personeel, het eten is alles behalve lekker, personeel weet zelf niet eens wat ze serveren, de sandwitches hebben waarscheinlijk al een halve dag gestaan en waren koud hard en niet lekker en als je denkt dat je alles hebt gehad moet je bij de kassa ook nog meer afrekenen dan dat er op de site staat. Daarnaast stond er een vrouw die met een chagerijnig hoofd rond liep en een grote mond tegen je heeft. We kwamen met een grote groep meiden (overgens waren wij niemand tot last) en krijg je aan het einde ook nog te horen dat sommige meiden niet aardig waren. Ik vind dit zeer onproffecioneel en wij komen hier zeker niet meer terug.
    Wij hadden voor 1 vegetarisch besteld en krijgen een hartigtaartje met vlees erin terwijl er bij word gezegt dat het vegetarisch is.

18. Ferry's profielfoto
    Ferry heeft een recensie geschreven voor Yang's Sushi & Wok

Ik kom hier regelmatig eten halen. De sushi is heerlijk en vers gemaakt, dat proef je. Ook de wok is zeer goed te noemen en niet zuinig. Afgelopen jaar hebben ze weer wat verbouwd, en het is wat gezelliger dan vorig jaar om daar te zitten eten (echter het is nog niet optimaal).
    Maar de kwaliteit en kwantiteit van het eten maakt veel goed. Je wordt altijd zeer vriendelijk geholpen en behandeld.

19. Arno's profielfoto
    Arno heeft een recensie geschreven voor Ohrid

Het was voor ons de eerste keer bij Ohrid maar het was super. Het eten was overheerlijk.
    Zeker een aanrader.
    Wij komen zeker terug.

20. Susan's profielfoto
    Susan heeft een recensie geschreven voor Ohrid

Was super eten! Druk tentje dus wel reserveren.
    Gezellige sfeer… vooral de varkenshaas is aan te raden.
    We komen hier zeker weer!

21. Felix's profielfoto
    Felix heeft een recensie geschreven voor Het Postkantoor
    Internationaal Hoogeveen

Onze eerste ervaring was niet best. De tweede redelijk. Maar toch nog kans gegeven. Hadden we niet moeten doen. We werden vanaf het begin genegeerd, twee tafels na ons kregen de kaart en wat te drinken. Wij hebben zeker 25 min zitten wachten op bediening. Toen eindelijk een drankje gekregen en mogen bestellen. Ruim een uur later kwam het voorgerecht. Onze wijn glazen waren leeg maar werden niet bijgeschonken, we moesten de aandacht zien te vangen en er zelf om vragen.
    Na 3 bezoeken kan ik wel zeggen dat hier niet elke gast evenzeer gewaardeerd wordt. Wij gaan wekelijks uit eten en vinden het niet erg om voor kwaliteit te betalen, maar om €200,- te betalen voor een zeer matige avond is te gek. Er zijn vele betere restaurants te vinden in Hoogeveen.

22. lakrepair's profielfoto
    lakrepair heeft een recensie geschreven voor Ohrid

Al jaren klant,
    Uitstekend gegeten, genoten.
    Zeer goede gerechten en een leuke vlotte bediening.
    Absoluut een aanrader!!

23. P. ten Kate's profielfoto
    P. ten Kate heeft een recensie geschreven voor Ohrid

P. ten Kate

Zoals altijd heerlijk gegeten,vriendelijk en attent personeel en een gezellige sfeer.

24. leo starrenburg's profielfoto
    leo starrenburg heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Beurs

Heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. De spareribs en sateh zijn super lekker. Heerlijke toetjes.

25. Elisa's profielfoto
    Elisa heeft een recensie geschreven voor De Pulle
    Kleine eetwaren Hoogeveen

Wij deden vandaag een arangement met een massage. Ik nam een tomatensoep. Deze smaakte naar water met een klein fleugje tomaat. Niet lekker dus! En vervolgens kon ik het gesprek van de eigenaresse over haar ex man aanhoren. (Vanaf een andere tafel)

Dus niet voor herhaling vatbaar!

26. Fam. Beerens's profielfoto
    Fam. Beerens heeft een recensie geschreven voor Het Koetshuis

Vanavond hebben we hier genoten van het 3-gangen menu. Voorgerecht een carpaccio van een langzaam gegaarde wolvarken. Hoofdgerecht was hert en nagerecht een brownie bitterkoekjes ijs. Het was heerlijk!

We zijn vriendelijk bediend door Bertjan.

Een aanrader.

27. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor Ohrid

Alles geweldig. Lieve en gezellige bediening en het eten was TOP. Fijn restaurant.

28. Erik poliste's profielfoto
    Erik poliste heeft een recensie geschreven voor Ohrid

Erik poliste

Heerlijk gegeten in een mooi restaurant met zeer goede service.

29. De Dom's profielfoto
    De Dom heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Hoogeveen

Nog nooit zoiets meegemaakt. Bij binnenkomst van de lege zaak mochten we niet aan de tafel na keuze zitten. Net voor ons liep ook een tafel van 6 naar binnen. Er werd bestek op een hoop op tafel gelegd want het was druk zei de jongenman!
    Oke voor hem misschien dus wij gewoon geduldig wachten. De tafel van 6 kregen elk kwartier een gerecht dus uiteindelijk na een dik uur hadden zij hun eten.
    Wij kregen van de drie voorgerechten, één soep, 10 min later de saté, 10 min later nog een soep! De chinese tomatensoep, die ik altijd zo lekker vind was dus echt niet te vreten. Dat kwam zei de jongenmam omdat er sinaasappel in zat volgens de kok!
    Na weer een half uur en gezien de tafel van 6, besloten wij om het genuttigde af te rekenen en te gaan. Dit kon niet want nu was ons eten klaar, althans één van onze 4 gerechten. U begrijpt, wii zijn echt gegaan.
    Nooit meer dus!

30. Kirsten's profielfoto
    Kirsten heeft een recensie geschreven voor Ohrid

Afgelopen zaterdag zijn we met een groep van 17 bij restaurant Ohrid gaan eten. Goed ontvangst en aardige bediening. We werden snel geholpen en ondanks dat we met een grote groep waren stond het eten snel op tafel! We hebben genoten, bedankt!