Nieuwste foto's in Hoogeveen

Laatste updates in Hoogeveen

1. van Slochteren Henk en Phia's profielfoto
    van Slochteren Henk en Phia heeft een recensie geschreven voor Ohrid

van Slochteren Henk en Phia

Leuk en lekker en dat was onze doelstelling.... die is hier haalbaar.

2. Gerdi Verkerk's profielfoto
    Gerdi Verkerk heeft een recensie geschreven voor Ohrid

Gerdi Verkerk

Heerlijk gegeten, alle gerechten waren prima bereid. Nette en snelle bediening, erg gastvrij.
    Mooie locatie, gezellige kleine ruimtes.

3. koopman's profielfoto
    koopman heeft een recensie geschreven voor Dégust
    Nederlands Hoogeveen

erg laagdrempelig door de oprechte vriendelijke en ontspannen service. Eten was heerlijk en in overleg konden wij de tijd tussen de gangen korter doen.Zelfs heeft de gastvrouw mee gedacht en gewerkt om een geschenk aan mijn man te geven bij het nagerecht. Kortom voor herhaling vatbaar

4. Thea Plus's profielfoto
    Thea Plus heeft een recensie geschreven voor De Pulle
    Kleine eetwaren Hoogeveen

Mijn vrouw heeft deze week gebeld voor een afspraak voor vandaag. Geen probleem, genoteerd. Nu kwamen we daar, heeft u gereserveerd?Ja. De dames zoeken, maar geen reservering te vinden. Mijn vrouw, ziek en misschien ietwat kortaf: tja dat is dan niet ons probleem, wij hebben wel gereserveerd. Ze had zich hier ook flink op verheugd. Maar de dame aan de balie was weinig begripvol: niet uw probleem? Dan is het ook niet ons probleem. We zitten vol.
    Geweldig klantvriendelijk dus! Not...
    Geld van de leukste deal weg gegooid dus, en een uitje door de neus geboord. Goed bezig jullie!

5. m.f. van den bosch's profielfoto
    m.f. van den bosch heeft een recensie geschreven voor Ohrid

m.f. van den bosch

Wij hebben lekker gegeten. De bediening was heel goed. Zijn heel tevreden naar huis gegaan en zullen zeker terugkomen.

6. A. Kuipers's profielfoto
    A. Kuipers heeft een recensie geschreven voor Ohrid

A. Kuipers

Wij hebben heerlijk gegeten. Allemaal een verschillend menu die alllemaal erg goed bereid waren. De bediening was voortreffelijk. Lekker buiten op het terras onder de parasol, hebben we genoten van een drankje en een hapje. Ik zou zeggen reserveer tijdig want het is hier met recht erg druk.

7. Alex's profielfoto
    Alex heeft een recensie geschreven voor International
    Chinees-Indisch Hoogeveen

Gisteren eten gehaald chinees/Indië’s rijsttafel, omdat het beste Hoogeveense restaurant Feng/Seng deze door gebrek aan koks niet kon leveren, maar naar international gegaan, en wederom een teleurstellende ervaring.
    11Euro duurder dan Feng Seng en ze weten niet hoe de magnetron werkt, het eten was lauw, erg slecht, mail gestuurd geen reactie hier op, geen idee hoe deze chinees het zo druk heeft, het eten is matig tot redelijk, maar het is nu klaar geen eten hier meer weg, dan liever patat!

8. X's profielfoto
    X heeft een recensie geschreven voor Het Postkantoor
    Internationaal Hoogeveen

De mojito is niet lekker! Er zit geen rietsuiker in. Daardoor smaakt het voor geen meter. De rest van de ingrediënten gooien ze in een glas. Beetje jammer. Leer eerst maar cocktails mixen voordat je het verkoopt.

9. Boom's profielfoto
    Boom heeft een recensie geschreven voor Ohrid

Ontvangst was direct warm, huiselijk. Eten was verrukkelijk. Bediening super! En de prijs? Wij gaan vaker aan komen om te eten👍. Bedankt voor de service en gezelligheid.

10. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor De Lekkernij
    Kleine eetwaren Hoogeveen

Had een lunch bon van de HEMA op mijn verjaardag gekregen. Is te besteden bij de lekkernij te Hoogeveen. Gelijk bij binnenkomen de pas getoond en gevraagd of ik er meteen gebruik van kon maken. De meneer uit de keuken begon zich er gelijk mee te bemoeien. Ik moest volgens hem reserveren en kon alleen kiezen uit 1 vastgestelde lunch. Ik wilde graag bestellen a la carte. De mevrouw zei tegen mij dat het geen probleem was. En toen ontstond er een niet al te leuke conversatie tussen man en vrouw, waar ik bij stond…
    Ik heb meteen gezegd dat dit echt niet kon!
    Mevrouw kwam later bij ons tafeltje en excuseerde zich hiervoor. Helaas is het ook nog mijn zoon.
    Wijze raad aan zoon : hou je fatsoen en behandel je moeder met respect waar de klanten bij staan!

11. Michiel's profielfoto
    Michiel heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Hoogeveen

Buffet werd niet aangeboden op vrijdag, ondanks aankondiging (te weinig gasten).
    Gekozen voor Indische rijsttafel als altenatief.
    Niet vers, opgewarmd, smakeloos (niet gekruid). Afknapper.

12. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Domino's Pizza

Lekkere pizza’s en voor actieprijs ook goed te betalen (volle prijs is wel erg duur). Helaas wordt er nogal eens een fout met de bestelling gemaakt, dus check wat er in de doos zit! Wel goed opgelost toen ik belde over de verkeerde bestelling. 20 min later werd er een nieuwe verse pizza bezorgd met gratis drankjes erbij!

13. Marja's profielfoto
    Marja heeft een recensie geschreven voor Ohrid

We werden heel vriendelijk begroet en er werd gemeld dat het iets drukker was dan ze verwachten dus kon het wat langer duren. Maar dit was totaal niet het geval. In een fijn tempo kregen we onze gerechten. De gerechten waren heerlijk en was voldoende. De bediening was heel vriendelijk en ze kwamen voldoende langs om te vragen of er nog iets nodig was. Dit is echt een aanrader.

14. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor De Pulle
    Kleine eetwaren Hoogeveen

Lekker eten en zeer vriendelijk personeel… zelfs onze zoon (moeilijke eter) kon alles krijgen zoals hij wilde.

15. Marvin's profielfoto
    Marvin heeft een recensie geschreven voor Peperoni
    Snackbar Hoogeveen

De prijs kwaliteit is een dikke 10 maar 9 van de 10 keer word er gezegt dat de bezorger met een half uur a 45 minuten is maar het is altijd een dik half uur tot 45 minuten later.

16. Frits's profielfoto
    Frits heeft een recensie geschreven voor Beef & More

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en heerlijke gerechten. Kom zeker weer terug.

17. Aletta's profielfoto
    Aletta heeft een recensie geschreven voor Van Hollandsche Bodem

Eten is slecht de sfeer is er niet, er wordt je niets uitgelegd.

Niet heen gaan. Denk dat ze over een half jaar ook weg zijn.

18. A naumann's profielfoto
    A naumann heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Beurs

A naumann

We moesten echt ontzettend lang wachten op ons eten terwijl er binnen niemand zat en op het terras ongeveer 20 personen. Kwaliteit van het eten was matig.

19. Dégust heeft een nieuwe foto
    Nederlands Hoogeveen
  20. Lyanne Bonder-Vroom's profielfoto
    Lyanne Bonder-Vroom heeft een recensie geschreven voor Mario
    Italiaans Hoogeveen

Lyanne Bonder-Vroom

Eten was smaakloos Met 9 mensen gegeten en we werden ver na elkaar bediend!!

21. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Mario
  22. Henkie's profielfoto
    Henkie heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Voor de tweede keer in dit griekse restaurant gegeten. Net zoals de eerste keer goed verzorgd en lekkere maaltijden gekregen. Loopt wat onervaren personeel rond, maar doen hun best. Geen last van gehad.

23. Roeli's profielfoto
    Roeli heeft een recensie geschreven voor Ohrid

Toch min puntje… reservering gedaan op 13 febr. En ook bevestiging op 13 febr zelfs een reminder gehad van Eet.nu op vrijdag, komen wij gisteravond om 18 uur was er geen reservering te vinden, het was gelukkig niet druk want anders was het een vervelende situatie geworden!
    Maar we hebben met z'n 6en een leuke avond gehad en heerlijk gegeten!