Op dit adres zit nu: Sahra

1693920401 79

1. Arne Kanters

2. Verschrikkelijk lekker gegeten, lekkere wijn. En ook ruim voldoende, kon bijna niet meer op.

3. We werden erg vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht.Het drinken hadden we al snel op tafel staan
    We hadden besloten om de mammoetschotel te nemen. Deze was erg lekker maar heel veel, maar beter dan te weinig toch?Een lekker kopje koffie en thee na.Op en top een heerlijke en lekkere avond. De bediening was erg vriendelijk en om dat het al wat laat was waren de meeste gasten al weg dus kwam de kok nog even een gezellig bakje bij ons doen. Abdulla je had het niet beter kunnen treffen met het personeel. Wees er zuinig op en ga zo door.
    Groetjes Gonnie

4. Vanavond uitstekend gegeten met ons zessen. De bediening was vriendelijk en gastvrij. Het eten was erg lekker.
    De nieuwe eigenaar heeft begrepen wat het is om goed voor zijn gasten te zorgen. Echt een aanrader!!!

5. Heerlijk eten en supergoede bediening.
    Hier voel je je nog echt een gast!
    Van het jas aannemen tot aan het vertrek.

Onze complimenten.

Paula en Harry.

6. Het was een heerlijke avond met lekker eten.
    Het werd goed opgediend en het was mooi opgemaakt.
    Complimenten aan de kok en de bediening die heel erg attent en vriendelijk was. Abdula je hebt een hele goede keus gemaakt met dit personeel we komen dan ook zeker terug en zullen dit ook aan onze vrieden vertellen.
    Groetjes Herman en Gonnie.

7. ik vind dit echt een aanrader, het eten is lekker en er hangt een hele gezellige sfeer

8. Aly Kampinga

Poosje terug, 9 maart, met vrienden bij Brasil in Hoogeveen gegeten. We moesten daarna naar voorstelling om 8 uur.
    Er werd snel een bestelling opgenomen, we hadden alle 4 een steak, mijn vriendin met dieet had doorgegeven wat ze niet mag eten en daar hadden ze geweldig rekening mee gehouden, als je het maar even van te voren zegt. De steak was voortreffelijk en tijdens het eten werd ons nog gevraagd of we genoeg aardappeltjes hadden meestal wordt dit gevraagd als het eten al op is en we werden vooraf verwend met een koud soepje (heerlijk).
    Na een zalig dessert afgerekend en op naar de voorstelling waar we mooi op tijd aan kwamen.
    Een echte aanrader, niet de goedkoopste maar wel erg lekker.

9. Echt een aanrader! Heerlijk gegeten met prima service. De nieuwe eigenaar doet er met zijn personeel alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Gezellig ingericht restaurant. We komen zeker met kinderen/vrienden terug.

10. henriette

Vrijdag in Brasil gegeten. Vriendin wilde 5 gangen bier menu.
    Omdat ik geen bier lust werd het zonder probleem omgezet naar 5 gangen wijn menu. Wat super en heerlijk was. Dingen gegeten die ik nog nooit gehad had. Sfeer en bediening top.
    Een echte aanrader!

11. Vorige week zondag bij Steakhouse Brasil gegeten.
    Empanadas vooraf gehad en daarna allebei een heerlijke steak! Als dessert een braziliaanse verrassing gehad. Had alleen wat meer slagroom bij gemogen.
    Nagezeten met koffie. Attente en vriendelijke gastvrouw.

12. Edwin en Renate

04-03-2012 gegeten bij Brasil-Hoogeveen.
    Ik zal het kort omschrijven, warm welkom, een inrichting die echt sfeervol is, hartelijke en nette bediening, goede menukaart, en echt heel lekker eten!
    Ik had begrepen dat er een nieuwe kok de scepter zwaait daar en ik vind het een aanwinst voor Hoogeveen.
    Ga zo door en wij komen zeker weer.

13. Nieuwe eigenaar erin die gisteren voor het eerst de deuren opende. We waren een keer eerder geweest, maar toen was het niet super. We dachten, laten we het nog eens proberen. Dit is ons zeer goed bevallen, zeker aan te raden. Heerlijke voorgerechten, een goed gevuld hoofdgerecht en zalige toetjes. Kregen nog koffie van de zaak na, en werden prima bediend. Wij gaan zeker nog eens!

14. 24-09-2011
    We zijn vanavond bij Le Grill (voorheen Brasil)geweest.
    We hebben heerlijk gegeten.Herman had carpacio vooraf en ik de gamba`s het was heerlijk. Als hoofdgerecht hadden we varkens en kalfs spareribs en dat was van de grill en werkelijk overheerlijk na dien een lekker kopje koffie en een kopje thee met een likeurtje en het was weer af. dit is beslist een aanrader voor iedereen die van lekker eten houd.
    Het is altijd erg gezellig en Carla is een gezellig en goede bedienster en Abdula een erg goede kok.
    We hebben heel erg genoten en een hele gezellige avond gehad. Bedankt we komen zeker bij jullie terug.
    Herman en Gonnie Dekker

15. Bediening slecht, ze vergeten veel. Biefstukje was niet te eten. Vlees van mijn vriend was redelijk. Weinig smaak aan het eten. Sausjes kwamen volgens mij kant en klaar uit een potje. De prijs in verhouding tot de kwaliteit is niet al te best. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

3,2
  16. Barry en Femke

Gezellige tent. Klantvriendelijk personeel. Lachen met die mensen, echte Braziliaanse gastvrijheid.

We hebben heerlijk gegeten.

Lekkere boritto met kip en heerlijke sausje erbij.

Steak ook prima te doen. Er was voldoende te eten.

En uiteraard een prima nagerecht. ;)

17. Elhalawany

Inderdaad komen er vaak mensen bij ons eten voordat ze naar de bios gaan.

Net een half jaar geleden deze nieuwe vestiging geopend. Het loopt lekker.

Afgelopen week met het mooie weer toch veel gasten mogen ontvangen. Gezellig bij ons op het terras in een straat gevuld met allemaal terrasjes is het altijd een fijne sfeer.

We zijn inmiddels wel bezig de kaart te vernieuwen. We hebben gekozen voor het friander-ras. Dit is een nieuwe koe, opgegroeid in Nederland, die goede bewegingsvrijheid en de ruimte heeft gekregen. En dat proef je aan de kwaliteit van ons vlees. Daarvan maken we ook onze spareribs. Anders dan andere steakhouses, maken we onze spareribs van het kalf. En dat moet je geproefd hebben. Ook maken we ervan onze steaks die rijk gevuld zijn met speciale kruiden.

De kok van Hoogeveen, Stefano, heeft zo'n creatieve geest, dat je met hem altijd kunt overleggen. Van de week heeft hij kinderen blij gemaakt met een pannekoek, dat stond niet op de kaart, maar wel lekker!

De gast van 31 januari moet weten dat verse zalm altijd stukje huid heeft. Dit geeft een stukje bescherming aan de vis. Zulke dingen kun je gewoon aan ons vragen.

Groetjes team Brasil.

18. Gonnie Dekker

Vrijdag was het weer zover we zijn weer bij Brasil in Hoogeveen geweest. En weer hebben wij heerlijk gegeten. De zalm was voortreffelijk, en het stoofpotje ook.

Ook was het weer erg gezellig Abdulla en Carla bedankt en tot de volgende keer maar weer.

Groetjes Herman en Gonnie.

19. Gezellig een avondje naar de bios, vooraf even eten.

Hadden al even gezocht hier op eet.nu naar een goed restaurantje in de buurt, veel gevonden, echter zochten we iets wat niet te lang zou duren...
    Zouden naar de pizzaria gaan en kwamen dit 'nieuwe' restaurant tegen en het zag er uitnodigend uit.

Zijn naar binnen gegaan, de entourage was prima, zeer gezellig ingericht, behaaglijk warm en de muziek redelijk hard aan, maar wel zo dat je elkaar nog prima kunt verstaan. Helemaal perfect dachten we!

We werden niet echt vlot een tafeltje toegewezen, het ogenschijnlijk onervaren meisje in de bediening zei; ik kom er direct aan toen ze met het dienblad voorbij liep, toen ze terug kwam zei ze; zoek maar een plaatsje uit (dat had ze ook wel direct kunnen zeggen).

Even jasjes aan de kapstok, plekje gezocht.

Vrijwel direct kwam er een kaart en werden de drankjes opgenomen. Lekker vlot dus.

De kaart bood ons een schraal assortiment, met niet al te veel keuze. Opzich hou ik daar wel van, als datgene dat je serveert dan wel perfect is.

Ik bestelde kip met ananas en mijn vrouw zalm.

Duurde zeker niet lang, binnen 15 tot 20 minuutjes hadden we de borden op tafel staan, er klonk eet smakelijk en het meisje liep weg. Even dacht ik; geen idee of er nog aardappeltjes bijkomen, of sla ofzo... dus begonnen, na heel even bleek er inderdaad nog wat na te komen....

En eerlijk is eerlijk; de kip was heerlijk, goed gekruid en mals. De ananas die daarbij lag was keihard en leek wel onrijp, gewoon een plak met schil er nog aan... jammer! Na even komt er een andere (meer ervaren) vrouw nog even wat stukjes meloen op mijn bord bijschuiven, want die hoorde er nog bij, waren ze vergeten... niet echt professioneel.

De zalm van mijn vrouw was alles behalve lekker, er zat nog een vel aan en werd geserveerd op een bedje van paprika & champignons... allemachtig wat is dat voor combinatie...?!?
    Ook de aardappeltjes waren hard, en niet lekker.

Goed, de helft laten staan, maar dat schijnt normaal te zijn (ze vinden het in ieder geval niet raar dat de helft terug de keuken in komt) bedienend meisje vraagt; heeft het gesmaakt?

Eerlijk duurt het langst, maar ik ben geen persoon die de bediening gaat afzeiken; 'wij zijn niet zo entousiast', hoop dat jullie met het dessert nog wat goed kunnen maken.

Dessertkaart blijkt een geprint papiertje (en dat is niet erg, maar lamineer het dan even, dan lijkt het nog wat) met keuze uit 5 toetjes (die ze waarschijnlijk kant en klaar hebben staan)... Niet zo blij besluit ik een cappuccino te nemen, mijn vrouw een kopje thee (daar kunnen ze tenslotte niet zoveel aan verpesten), in de cappuccino roer ik één keer en het schuim is verdwenen, en de smaak is werkelijk rampzalig. Het theewater van mijn vrouw zag bruin... (misschien een drup koffie nagelekt, maar toch).

Ook dit hebben we laten staan en we vroegen de rekening, duurde even en toen betaald. Vanzelfsprekend geen fooi...

Daarna even bij de bios aan de overkant een 'echte' cappuccino gedronken en een kop thee van helder water...

Wij kunnen dit restaurant niet aanraden.

1,7