Bezorgrestaurants in de buurt van El Niño

1461977382 80
1473319665 81
1484661948 81
1520579178 56

1. Bediening niet erg attent, we moesten zelf vragen om de kaart. Eigenaresse stond hele avond achter de bar glazen te wassen (met max. 15 gasten?) en praten met mannen aan de bar... Vooraf broodmandje met aioli en huisgemaakte kruidenboter. Geen Aioili gezien en kruidenboter was niet huisgemaakt. Schnitzel was erg droog en pizza met vis viel qua smaak tegen.
    Voor ons geen herhaling

2. Helaas kon onze afspraak niet doorgaan omdat El Nino dicht was.

3. Familie weekend in Hoogersmilde. Restaurant was niet in staat om een gezelschap van 12 personen te bedienen. 18.00 uur aanwezig. De bestelling moest 3 Keer worden opgenomen. Na de bestelling kregen we een kwartier later te horen dat er geen kabeljauw was. Dus weer opnieuw bestellen. Na bijna 2,25 uur kregen we het hoofdgerecht. Te lang lege glazen.
    Bij meerdere mensen was er geen bestek. Daar moesten we zelf om vragen. 2 familieleden kregen de wijn over zich heen. Uiteraard wel een sorry. Tot slot bestelden 3 mensen koffie. Het waren halve bakjes en smaakte niet vers. Degene die de wijn over zich had gekregen hoefde de pizza van 14 euro niet te betalen. Erg magere compensatie na alles wat er gebeurd is.

4. Wordt gerund door jonge mensen. Eerste keer dat we er te gast waren moesten wel heel lang wachten. Tweede keer was het stukken beter. Eten prima.

5. Lekkere spare-ribs, gezellige bediening, top locatie! Niks op aan te merken…

6. Super lekker gegeten gisteren samen met collega's. Zelf een pizza á la Bartje genomen op aanraden van de bediening, goede keuze geweest. Pizza's worden hier nog echt zelf gemaakt en dat proef je! Ook de biefstuk van mijn collega zag er heerlijk uit! Tip voor de bediening, iets atenter op lege glazen mag wel, maar wij zijn niets tekort gekomen en komen zeker terug!

7. Bediening was erg traag, helaas vergat de jongeman ook nog mijn bier te brengen. Eerst was het vust leeg en daarna nog een kwartier gewacht. Kipsaté was redelijk maar had ik thuis ook kunnen maken…

Kortom niet voor herhaling vatbaar.

8. Heino de Jong

Zalmwrap hadden we zelf niet veel slechter kunnen maken… de carpaccio kwam denk ik van de Aldi, beetje rauwkost erop (zilveruitjes?) en klaar… boerensnitzel was prima… quiche met spinazie was net een paar plakken cake en zonder Radler niet weg te krijgen… gebakken aardappelen waren grijs en verrot… over de wittekoolsalade zal ik het verder maar niet meer hebben… wat een drama! Wij zijn echt niet zo moeilijk maar als je je gasten deze bende durft voor te zetten voor dit geld moet je volgens ons echt eens gaan denken aan een andere baan! #Succesermee.

9. Vorig jaar ook geweest, ging niet zo goed, maarja nogmaals proberen toch! Helaas komen wij er niet weer. Zeer slechte bediening, bestellingen vergeten terwijl het niet druk is. Veel te lang wachten. Eten niet tegelijk uitgeserveerd. Kortom dikke drama!

10. M.koopmans

Lang wachten. We hebben zelf na een half uur moeten vragen om een drankje. Twee jongens serveerden. Tafels met restanten eten werden niet afgeruimd. Broodplankje was redelijk. Mijn biefstuk werd opgediend in een diep bord. Er konden dus geen aardappeltjes of salade op mijn bord. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Biefstuk was wel redelijk dievriesboontjes. Jammer want de prijzen zijn echt niet laag. Dus doe wat aan de bediening want die was echt.
    Belabberd, aan de opmaak en aan de vliegen die was ik bijna vergeten…

11. De kabeljauw gegeten in dille citroen saus. Deze veredelde vistick met een naar niks smakend sausje, hier kan je geen 20 euro voor vragen.
    Polenta quich op een bedje van spinazie… helaas was de spinazie op en verruild voor rucola… had het ff gezegd. Daarbij was de polenta gortdroog, leek meer op mislukte plak coucous. Verder hadden we nog een pizza Hawai… ananas stukken/hompen uit blik. Nee sorry dit was echt een slechte ervaring met El Nino.
    De koffie was heerlijk dat dan weer wel. En ook de bijgerechtjes waren prima.

12. We hebben op gehaald de piza was echt niet bijzonder mijn kapsalon patat was vet en hard Shaorma hele grote stukken met veel vet en taai ik snap nog steeds niet wat radijs en druiven en warme komkommer erbij doet zat ook geen saus bij nee nooit meer

13. Joke 11 punten

Heerlijke koffie met huisgemaakte koek, lekker plekje om op t terras te zitten na een wandeling! Vriendelijke mensen en honden zijn welkom op het terras. Wij komen hier zeker weer!

14. Gisteren gegeten bij El Nino. De kaart bestaat uit pizza's en gerechten als kipsaté en schnitzel. Het was echt niet zo druk, maar we moesten heel lang wachten! Er liepen twee jongens op het terras, maar hadden geen oog voor de gasten. De jongen vertelde dat hij "eerst zijn ronde zou lopen". De tafeltjes werden dus in volgorde gedaan. Maar goed, uiteindelijk beiden een schnitzel besteld. Niet veel bijzonders.
    Als nagerecht een dame blanche besteld, maar hier kon ik heeeeeel lang op wachten. Toen ik aan de andere jongen vroeg of het nog lang duurde, gaf hij aan van niets te weten, maar het even zou informeren. Toen hij weer het terras op kwam ging hij andere tafeltjes afruimen. Dus ik vroeg nogmaals naar mijn dame blanche. Die zou zo snel mogelijk worden gemaakt. Eventjes later kwamen er ijsjes voor een andere tafel voorbij, maar nog steeds geen dame blanche. Ik ben continu heel vriendelijk en geduldig geweest, maar toen gaf ik toch wel aan niet blij te zijn.....Een minuutje later was mijn dame blanche er.
    Kortom; voor ons niet voor herhaling vatbaar. De jongens zijn aardig....maar mogen echt wat meer oog hebben voor de gasten en wat sneller werken.

15. J. Kuiper

Afgelopen zaterdag hebben we hier weer uitstekend gegeten. De service was ook weer geweldig zoals we hier gewend zijn. De sfeer is prima en wordt duidelijk steeds beter.

16. Heerlijk gegeten, leuke bediening, gezellige ongedwongen sfeer. Prijzen zijn prima. Daar komen wij zeker terug als we in de buurt zijn!

17. Goede service en goede kwalitieit! Wij komen zeker terug.

18. We hebben er heerlijk gegeten. De soep was super lekker en als hoofdgerecht hadden we de zalm en de spare ribs. De gerechten waren goed warm en lekker. De sfeer was prima. Personeel vriendelijk, netjes gekleed. Een leuke avond gehad. Wij komen er zeker weer.

19. Hanneke Schrijvers

We hadden om 17.00 uur gereserveerd (er waren jonge kinderen bij en iemand met Diabetes die niet te laat moest eten) en hadden om 18.45 ons hoofdgerecht, terwijl de zaak praktisch leeg was. De pizza's waren koud. We hoorden na een 30 min dat de bestelde falafel er niet was en of we niet iets anders wilden bestellen. We moesten zelf na een kwartier vragen of we dan de kaart nog even mochten zien. Een uitgekozen gerecht via de site, bleek allang niet meer op de kaart te staan. Toen we af wilden rekenen kon dit niet per gezin. Dat hadden we dan maar aan het begin door moeten geven. Ik vroeg me af wie hier de horeca deskundige was? De zaak is namelijk erg groot er er wordt vaak met hele groepen gegeten. Misschien handig als men het zelf aan het begin even vraagt. Maar de kassa bleek kapot en ons verzoek kwam dus slecht uit. En het ongemak werd dus maar in onze schoenen geschoven.
    Terwijl we de zaak ook nog voor brand hebben behoed, aangezien ze twee grote kandelaars onder een houten rail voor vitrages hadden gezet. Het begon al te blakeren. Nadat ze weigerden apart af te rekenen, heb ik mijn ongenoegen kenbaar gemaakt; we kregen 1 pizza van €6.50 van de zaak.

20. Vriendelijke reactie bij telefonische reservering. Gastvrije en zeer vriendelijke ontvangst en aanbieden van menukaart. Snel een eerste drankje en daarna het menu opnemen. Niet te lange wachttijden en uitstekende bediening. Af en toe wordt gevraagd of alles naar wens is. Prima. De gerechten zijn lekker warm en voldoende. Heerlijk knapperige frietjes. Ook het nagerecht was smaakvol en sierlijk opgediend. Kortom een dikke voldoende voor El Niño.

21. Heerlijk gegeten, zeer goed belegde pizza. De inrichting is beter dan de foto's op de site laten zien. Goed Italiaans restaurant!

22. Uit nieuwsgierigheid een kijkje genomen in dit net geopende restaurant. Het was erg druk toen we binnenkwamen maar we werden netjes ontvangen en snel geholpen. Ruime keuze uit pizza's en andere gerechten. Wij hadden pizza's, spare-ribs en scaloppa. Door de drukte moesten we wat langer wachten maar dit was ons verteld en het eten was het wachten wel waard. Pizza's waren heerlijk en ook de andere gerechten smaakten prima! Zeker een aanrader als je eens in de buurt bent.

23. Al twee keer heerlijk gegeten, bediening is prima en de pizza's zijn super! Laatste keer scaloppa gehad en ook dat is zeker een aanrader.

24. Genegeerde klant

Op 7 augustus 2015 hebben wij een poging gedaan om hier te eten. Het restaurant was voor een derde bezet. Wij mochten een tafeltje uitzoeken. We hebben 20 minuten gewacht. Om ons heen werden tafeltjes afgeruimd en werden aan gasten nog eens drankjes verstrekt, maar wij werden totaal genegeerd! Uiteindelijk zijn we opgestapt en zelfs toen werd er niet eens naar ons omgekeken. Dit restaurant is een afknapper, niet naar toe gaan!

25. Slecht. Zeer slecht! Kroketten worden bevroren geserveerd en broodje warme beenham koud. Bediening onvriendelijk en onverzorgd. Voor ons geen herhaal bezoek.

26. Albert Jan versteeg

Ik heb heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en het voedsel van hoge kwaliteit. Zeker een aanrader, ik kom binnenkort zeker weer een keer eten met mijn vriend

28. Akkie de Jong

Heerlijke maaltijden meegenomen. Uitstekend van kwaliteit en er is een fijne bediening. De prijs is in goede verhouding met de kwaliteit. Een aanrader.

29. Martin