Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoogerheide verdeeld zijn.

1. Het was jaren geleden dat ik hier voor het laatst was geweest en het is me eerlijk gezegd tegen gevallen.
    Toen we aankwamen besloten we buiten te gaan zitten. Op veel tafeltjes stonden nog tal van lege flesjes en glazen en die werden maar niet opgeruimd. Raar. Ons tafeltje was nou ook niet bepaald schoon en we besloten mede daarom (ook vanwege de wind) ergens anders te gaan zitten.
    De kaart viel me tegen en de prijzen die erachter stonden zijn best hoog. We besloten om geen voorgerecht te kiezen, want anders kon er geen dessert meer bij en de kinderen willen een dessert. Het hoofdrecht (tournedos) was best lekker, dat dan weer wel. Ook het dessert was goed (gekaramelisseerde ananas). De bediening was overigens o.k. maar het loopt niet over.
    Maar al-met-al zal het weer lang duren eer ik hier nog eens kom.

6,1
  2. Bijzonder mooie cafetaria. Ook al zou ik het zo niet noemen! De biefstuk is bijzonder goed en lekker! Als deze rare zou moeten zijn ging ik wel naar een vijfsterrenhotel restaurant. De vloer is nog nooit vettig geweest wanneer ik er kwam of kom! Zouden er veel een voorbeeld aan moeten nemen... Nee, zo zouden alle cafetaria's moeten zijn ;) zeer vriendelijk personeel! Je voelt je direct thuis. En tja, als er geen plek is om een baby te verschonen, kan er moeilijk een gebouw ernaast gebouwd worden speciaal daarvoor. Tot snel weer!!!

3. me2you

4. Ben erg geschrokken van de uitstraling! Nergens meer planten, geen bloemen meer te zien, alleen paar oude vetplantjes op de tafeltjes. Zelfs in de grote cirkel waar normaal planten staan, alleen maar onkruid te zien, totaal sfeerloos.
    Bediening nietszeggend en vergeleken met hoe het was, snappen wij hier niets van. We vroegen ons beiden af of er andere eigenaar in zit. Zelfs een doel voor kinderen was er neergezet met spelende jongens, is toch niet echt de bedoeling van deze orangerie.
    Wastafel toiletten stuk, geen papieren handdoeken en kapotte machine om handen te drogen, oftewel, handen drogen met toiletpapier. Ongelofelijk!
    En het razende verkeer viel vandaag dus extra op. Ontzettend jammer, want er is zoveel van te maken. Maar nu zou ik er niet meer heen gaan.
    Paar jaar geleden was het altijd druk en nu met deze prachtige, zonnige dagen bijna niemand te zien. Voor de prijzen die ze vragen mag er wel iets meer worden geboden.

5. Gisteravond weer gegeten met 13 man, iedereeen erg enthousiast, ik was dat al lang. Nicole, Jeroen en hele staf, namens iedereen gisteren bedankt voor het lekkere eten en de geweldige sfeer.
    De 9's zijn voor mij een excuus om lekker te blijven komen om de 10 te vinden als het heel mooi weer is en weer zo'n feestje te hebben buiten onder de bomen met kaarsjes op tafel.

Tot gauw.

6. Chinees-Indisch Hoogerheide

Altijd lekker eten en ontzettend vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

7. Met name de bediening vond ik uitermate vriendelijk. Duidelijk mensen met hart voor de zaak. Het eten was daarnaast ook van goede kwaliteit. Een van de betere Italiaanse restaurants in de omgeving.

8. Voor onze 30ste huwelijksverjaardag hebben wij er gisteravond heerlijk gegeten,goede en vriendelijke bediening.

9. Ik ben nu al verschillende keren om gereden om hier te eten. Iedere keer een geweldige ervaring.

10. Honderd keer, wat zeg ik... duizend keer, ben ik er voorbij gereden en nooit heb ik geweten dat hier zo'n mooie zaak zat. Het is dankzij een Facebookbericht van een vriendin die er lekker gegeten had dat wij hier terechtgekomen zijn.

Zoals gezegd: een mooie zaak, rustige tinten olijf/beige, veel privacy, ruime tafels met mooi tafellinnen en - jammer genoeg - harde houten stoelen die eerder passen in een café dan in dit voor de rest stijlvolle interieur. Lederen stoelen met armleuningen zouden hier niet misstaan. Verder een open keuken waarop ik vol zicht had, en - heel vreemd - in het midden van de zaak een soort keukenblok met een spoeltafel waar ook effectief afgewassen werd. Vreemd, heel vreemd vond ik dat.

Ik had op voorhand thuis al mijn keuze gemaakt op de website. Helaas, zoals dat zo vaak het geval is, was de website niet up-to-date en heb ik opnieuw moeten kiezen, want wat ik op het oog had stond niet op de kaart. Niet getreurd, er stonden genoeg andere lekkere dingen op en het wordt trouwens op de website vermeld dat de kaart op de website niet altijd overeenkomt met de kaart ter plaatse.

We begonnen met een glas prosecco waarbij wat dikke olijven op tafel werden gezet, alsook twee broodjes en een rondje boter. Brood werd trouwens niet aangevuld tijdens de maaltijd en het was al lang op nog voordat onze voorgerechten geserveerd werden. Jammer vind ik dat, en typisch Nederlands als ik dat mag zeggen.

Ik had als voorgerecht gekozen voor tortellini gevuld met vis, dun overgoten met een boterig sausje waarin ik meende wat parmezaan te proeven. Erg lekker! Partner koos voor bruschette met gekonfijte tomaat en in Grappa en knoflook gemarineerde geitenkaas. Ook hij vond het zeer lekker.

Voor het hoofdgerecht kozen we eensgezind voor de vis van de dag: filet van tarbot in een romig sausje met venkel en saffraan. Hierbij kwam een klein slaatje en aardappeltjes uit de oven met knoflook en rozemarijn. De rozemarijn heb ik niet teruggevonden, maar niettemin was het een heel lekker hoofdgerecht.

Ook wat dessert betreft hadden we pech want de pere cotta die ik in gedachten had stond ook niet op de kaart. Tiramisu dan maar. Lekker, maar vrij zwaar.

De pauze tussen voor- en hoofdgerecht was lang, te lang, maar inmiddels was de zaak helemaal volgelopen en waarschijnlijk kon de keuken het even niet allemaal bijbenen. Het is ze vergeven.

We hebben er weer een goed adresje bij.

11. Chinees-Indisch Hoogerheide

Na lange tijd hier weer gaan eten. Babi pangang spek, en Eend. Het spijt mij. Zwaar verwend door de echte Chinese keuken, kwam ik met dit voedsel zwaar bedrogen uit. Leuk gesprek gehad met de (mede) eigenaar, zoon, pa staat al jaren in de keuken. Waarschijnlijk is dat ook een probleem. Koken op automatisme, te verwesterd.

Mensen pas op, wat je in jaren opbouwt, breekt men heel snel af.

5,7
  12. Afgelopen zondag met een groep van 30 personen mijn verjaardag gevierd bij Tasty Wok. Ik kan niet anders zeggen dat het vanaf het begin tot eind perfect was. Bij binnenkomst werden wij door een de vriendelijke gastheer naar onze tafel gebracht, waarna hij ons alles heeft uitgelegd. Het eten en drinken is 24,50 pp. Dat is echt geen geld voor wat men krijgt. Van voorgerechten tot nagerechten zijn er genoeg keuze. Het belangrijkste vond ik dat iedereen die ik had uitgenodigd super tevreden was. Volgend jaar zeker weer voor herhalingvatbaar!!

13. Een geweldige locatie om met de familie een jubileum o.i.d. te vieren, ik kon 's middags al met de bloemist de tafel komen versieren voor een verjaardag en de hele avond was onvergetelijk, zéér vriendelijke bediening en er wordt niet op de tijd gelet.
    Een aanrader voor feestjes, en nog super lekker eten ook!

14. Afgelopen weekend geweest en alles was er schoon, ook de wc's. Er was geen sprake van een ongebruikelijke lucht, wij werden vriendelijk ontvangen en vervolgens naar ons tafel gebracht. Mijn beleving was dat het geen vreetschuur is, maar een smakelijke buffet dat ook werd aangevuld als het op was. Het was de moeite waard om hier te eten en wij komen zeker terug.

15. Een all u can eat wok restaurant waar je lekker kunt eten. Het personeel was vriendelijk en aardig. Het was een fijn sfeervol restaurant, dat goed druk bezet was. Weer heerlijk gegeten. Alles mag op de bakplaat worden gebakken en de koks waren erg vriendelijk. En de toetjes waren ook om te smullen. Een ijskar waar je zelf ijs kunt scheppen, met een heerlijke slagroommachine. Het zag er allemaal goed verzorgd en bereid uit! Mijn kinderen vonden het ook super. Kom hier zeker terug. Echte aanrader.

16. Kom hier zeker terug! Heb hier een voortreffelijke avond gehad. Zowel de koks en de bediening waren vriendelijk. Je mag gewoon alles op de bakplaat laten bakken! Heerlijk was dat. Het vlees was gewoon goed bereid door de kok, lekker gaar en vers. Echte aanrader.

17. O

Erg lekkere friet, er zijn 3 friettenten in Hoogerheide maar deze is het lekkerst! Super vriendelijk personeel, en er word schoon gewerkt. Interieur is een beetje ouderwets en saai, maar het gezellige personeel maakt het weer goed. Het is er ook bijna altijd druk maar ze werken heel goed snel en hard door dat je echt niet langer dan 10 min op je friet moet wachten! Oftewel een top tent!

18. Tijdens kerstbrunch lekker gegeten met een prima wijntje. De sfeer was ingetogen. De bediening was prima. Een aanrader voor eenieder.

19. Met kerst hier gegeten, tevens voor het laatst! Veel te duur voor prijs kwaliteitsverhouding.. Vis, garnalen stonken, vlees van de plaat te rauw en pezig! Sushi zuur, haring en andere vis voor voorgerecht lauw! Friet slap, bami e.d. geen smaak en melig! Vieze wc's.. Sfeer alla vreetschuur, totaal geen sfeer! Geen leuk personeel, flinke kater van dat we hier gegeten hebben en zoveel geld kwijt zijn!

20. Geweldig ambiance, uitermate gastvrije en vriendelijke gastvrouw en gastheer voor wie niets teveel is. Een aanrader

21. A. Janssens

22. Goede kwaliteit qua eten, maar daar houdt het ook op...

De vloer is enorm vettig, er is alleen een vies handdoekje in de wc om je handen mee af te drogen. Daarnaast is er geen invalidentoilet, en geen plaats om een baby te verschonen.

Er werd gevraagd om een biefstuk wel done, welke medium was, en een biefstuk rare welke ook medium was.

Bij het toetje was het chocolade ijs hier straciatella ijs, en de chocoladesaus voor de dame blanche.

Een prima cafetaria, maar het was beter geweest als ze het daarbij hadden gehouden.

5,3
  23. Marja Bravenboer

Wij zijn al heel vaak bij Tasty Wok geweest en altijd heerlijk gegeten.
    Er is heel veel keus in alles zowel groente als vlees en vis en alles lekker vers.
    Wij vinden het top en gaan regelmatig eten het is altijd heerlijk.

24. We zijn afgelopen zaterdag hier wezen eten, wat was dat slecht. We waren hier al eens eerder geweest toen was het perfect maar afgelopen zaterdag echt slecht. We hadden biefstuk lams kotelet, erg taai, niet gaar. Daarna garnalen ook slecht, erg vet. Verder de bakken niet bijgevuld. Bami erg slecht, smakeloos. Friet slap en koud. Bediening liet de wensen, over bestek werd niet omgewisseld. Niet erg hygienisch. Daarna bij de nagerechten waren de lepels op. Nee het was erg slecht, hier komen we nooit meer.

25. Zuid-Amerikaans Hoogerheide

Amber Franzen en Alex Verhorevoort

Gisterenavond door vrienden uitgenodigd die al eerder bij Rosario gegeten hadden en wederom was het weer prima. Zoals we eigenlijk gewend zijn gedurende de laatste 6 jaar dat we Rosario regelmatig bezoeken. En in die 6 jaar hebben we zowat alles van de menukaart gegeten en steeds tot tevredenheid.

Wij weten niet beter dan dat Rosario kwaliteitsproducten gebruikt en hun wijnen zijn steeds van prima kwaliteit. Rosario heeft dan wel geen Hilton uitstraling maar hun ambiance is wel van eenvoud en eerlijk. De prijzen voor het eten zijn ook eerlijk.

Omdat wij op verschillende locaties in de wereld gewoond en gewerkt hebben en vreemde keukens op prijs stellen vragen we de eigenaar ( van origine uit Syrië) wel eens of hij specifiek Syrisch voor ons wil koken en dat heeft hij al 2 keer gedaan tegen betaalbare prijzen. Met de kerst komt onze zoon over uit Engeland en dan zijn we van plan het kerstdiner bij Rosario te gaan gebruiken.

Overtuig uzelf om te zien welke recensies het dichtst bij de waarheid liggen.

26. Zuid-Amerikaans Hoogerheide

m.de jager

We hebben nog nooit zo slecht gegeten. Het vlees was magnetron ontdooit, waardoor het vlees in bakken vocht lag. Al het vlees had grijze randen. De wijn die we kregen smaakte erg beschimmeld. De soep kwam uit blik. De serveerster tevens eigenaresse liep te bedienen in vieze kleding en slippers aan . Ze waren erg onvriendelijk. Zeker nooit meer naar toe.

27. Zuid-Amerikaans Hoogerheide

fam van Iwaarden

28. Zuid-Amerikaans Hoogerheide

Gisteren hebben wij voor de 4e keer in een paar jaar bij Rosario gegeten (in verschillende 'setttings', met vrienden, een grote(re) club en met ons tweeën) en het is ons alle keren zeer goed bevallen. De Menukaart is niet heel erg bijzonder, maar daar staat tegenover dat de kwaliteit van wat je op je bord krijgt erg goed is, en dat tegen hele normale prijzen (€30-€35 p.p. bij 3 gangen).

Iedere keer weer worden we positief verrast over de klantgerichtheid en de service van de eigenaar, het is overduidelijk te zien dat het hem te doen is om het je als gast naar de zin te maken.

Voor mensen die gewoon af en toe eens gezellig uit eten willen is dit zeker een aanrader.

29. Al jaren ga ik er naartoe. Kan me niet herinneren, dat ik ooit ben teleurgesteld.
    Alles is goed. Schotels, pizza's. De shoarma is de allerbeste uit de omgeving.
    Binnen is alles netjes schoon en verzorgd. Interieur wordt momenteel aangepakt.
    Ga zo door!

30. Sabi Tolner