Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoogerheide verdeeld zijn.

1. Inez

2. Slappe friet, niet goed gefrituurd, mayonaise is bagger, en veel te duur voor de smerige friet.

1,3
  3. familie de Leeuw

Leuke inrichting/sfeer, genoeg keus en variatie voor iedereen wat wils ;) Toetjes zijn overheerlijk. Goed restaurant op lekker met de familie te gaan eten.

4. Voortreffelijk gegeten, Oosterschelde vispallet, tournedos en dessert.
    Vispallet; lekker verschillende stukjes vis en garnalen, tournedos; in één woord zalig, dessert om je vingers bij op te eten.
    De bediening was erg vriendelijk en vakkundig, gaf een goede uitleg bij de gerechten.

Chapeau!

5. Super lieve mensen en super eten!

6. Ik heb er een feestje gegeven en het was zeer goed. Het was een koud en warm buffet, lekker. Een zeer goede kok en goede en vriendelijke bediening.

7. Liesbeth van Gool

Prima ervaring, om nog eens te doen! En aanbevelen gaan we ook zeker doen!

8. Top restaurant, heerlijk eten en drinken voor een nette prijs, gezellige sfeer en top service.

9. Zuid-Amerikaans Hoogerheide

Irene

Wij zijn met z'n tweeën wezen eten bij Rosario. Helaas waren we ook maar met z'n tweeën in het hele restaurant, dit op een vrijdagavond. Meestal een slechte voorbode maar het eten was prima. Wij hadden een mix grill besteld voor twee personen en deze was heel erg lekker. Goed vlees voor een leuke prijs. Ober was tevens de eigenaar en heel vriendelijk. Inrichting was wat ouderwets maar toch gezellig. Ik hoop dat ze snel wat meer klandizie krijgen!

10. Kevin Berkhof

Helemaal top. Er is enorm veel keuze en de ontvangst en het afscheid nemen van het personeel was ook erg vriendelijk.
    We hebben heerlijk gegeten en gedronken en dat voor een nette prijs. Oh, we zitten nu wel flink vol.

11. Weinig variatie en zeer matige kwaliteit qua eten. Het meeste heeft te lang in de koeling gestaan. Vooral bij de voorgerechten, sushi en toetjes is dit te merken. Je merkt dat deze te lang bewaard worden en daarmee de versheid ver overschreden is. Sommige gerechten bedorven en daarmee gevaarlijk. Er wordt weinig echt vers bereid. Het beste is iets van de wok of de plaat te nemen, dat is meestal veilig.

Voor de rest is de ambiance ook niet veel, gevaarlijke bedrading van de lampen in de hal, drankopslag bij de wc naast de garderobe (gevaarlijk voor kinderen), lekkageplekken in de gardarobe, achterstallig onderhoud van het gebouw, oude koelingen die niet gebruikt worden en voor de sier staan kennelijk, etc. De keuringsdienst is hier duidelijk al een tijd niet meer geweest. Het restaurant mist daarnaast duidelijk leiding en visie.

Al met al geen aanrader.

12. Paul

Heerlijk gegeten met de familie (8 pers.)
    Voorgerecht "Palet van vis". Tussengerecht "Vissoep". Hoofdgerecht "Zalm en tagliatelle". Dessert "Parfait".
    Al het eten was erg lekker. Sfeer was wel OK, alleen de muziekkeuze paste niet zullen we maar zeggen (top40).
    Service was gewoon goed zoals het moet zijn. Inclusief 2 glazen rode wijn + cappuccino (die helaas niet warm was) ca. € 50,- wat heel netjes is. We komen zeker nog eens terug.

13. In onze beleving een toprestaurant. De gerechten worden door top koks, onder je ogen, bereid. Ook wanneer je iets speciaals wilt eten is daar altijd de mogelijkheid voor. Onze complimenten richting deze ondernemer met zijn personeel.

14. jaap van denen

Vreetschuur met lauw eten. Je moet zelf de drank halen, en omdat niemand je glazen ooit ophaalt. Bovendien is het nog harstikke duur ook.

2,2
  15. Eindelijk weer eens een echt goede bistro gevonden waar alles klopt. Heerlijk, origineel eten met veel zorg bereid, uitstekende/attente bediening, relaxte sfeer en een mooie ambiance. We komen er zeker nog een keer terug.

16. Wij zijn hier als kind aan huis. Absoluut ons vaste restaurant. Goede kwailiteit en altijd verse producten. Ze hebben ook 20 soorten echte Italiaanse ijs. Ga zo door. Gr, fam. Heeringa

17. Het eten is nog wel te doen. Personeel wel onvriendelijk en een beetje overpriced. Voor de rest mooie cafetaria wel.

18. Lekkere frietjes! Mijn kinderen zijn er dol op en ik kom regelmatig friet halen als er bezoek is.

19. À van Gaal

Vorig weekend lekker tapas gegeten. Het was geweldig. Je kunt onbeperkt eten super lekkere gerechtjes. Voor herhaling vatbaar. Komen zeker nog een keer terug. Jongens en team el sueno succes

20. Heel jammer dat er geen pepersaus bij de grill te krijgen is.

21. Jan bootman

Heerlijk gegeten met de familie en de kids. We zijn goed ontvangen en het eten is altijd warm en goed bijgevuld. De zalm op de bankplaat is zeer aan te raden, super lekker. Ik ben hier ook al vaker geweest en ik merk dat ze steeds meer variëren met gerechten en voor iedereen is wel wat.

Top zaak!!

22. Het eten was prima! Helaas was de huiswijn, wit zowel als rood, slap en smakeloos, ondanks een toch pittige prijs per glas. Jammer! Daarom 2,5 sterren in plaats van 3.

23. Dit was de tweede keer dat we hier waren. Het eten is er ontzettend lekker en goed klaargemaakt. En heel veel variatie in gerechten.

24. Lekker eten en voldoende keus (steengrillen) voor een goede prijs. Gezellige sfeer, voor herhaling vatbaar.

25. Afgelopen zaterdag met het hele gezin van 15 personen bij Tasty world gegeten op aanraden van vrienden en kennis. Het was goed druk. We werden hartelijk ontvangen door een gastheer & gastvrouw. Vervolgens een duidelijke uitleg van het concept en kregen we een rondleiding erbij. Wij hebben een spaarpas erbij genomen, waarin je kan sparen voor een gratis diner, een leuke spaaractie!

Het eten was heerlijk, alles werd goed aangevuld en de bediening is ook erg attent met de vraag of alles naar wens was. Wij hebben een geslaagde avond gehad met heel het gezin en we komen binnenkort snel weer terug. Tot snel.

26. D van Hoolwerff

Prima gegeten. Veel keus. Vriendelijke bediening. Er was geen decafé maar daar zou aan gewerkt worden.

27. In één woord goed (dus een 8). Het is een mooie zaak, die de gasten dan ook weten te vinden. De sfeer is gezellig, de bediening gastvrij, de kaart compleet.
    Wij kwamen er op een druilerige donderdag met de AH actie. Net als vorig jaar werden we aangenaam getroffen door de à la carte bestelling. Hier geen uitgeklede menuutjes of schrale porties, maar een volwaardige presentatie van al het goede wat men te bieden heeft.
    Bistro D'Ouwe Leeuw heeft een plaatsje op onze restaurantlijst verdiend.

28. R. De cock

Weer een horecazaak ontdekt waar je ouderwets verwend wordt. Na de feestdagen gekozen voor de gamba's a la plancha pure smaak op zeezout bereid met ruime portie aioli erbij. Sfeervol genieten in een moderne ambiance.

29. Heerlijk gegeten, goede bediening.

30. M Coldeweijer

Goed gegeten. Leuk verwelkomd. Het eten was super, heel erg gevarieerd. Het personeel was zeer vriendelijk, behulpzaam. De borden werden alleen erg snel onder je neus vandaan gehaald.