Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoogerheide verdeeld zijn.

Regina van der Velden

Het was gezellig, gemoedelijk. Lekker rustig gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en kwamen ook vragen of alles naar wens was af en toe. Dus we hebben genoten.

Heerlijk gegeten, het bedienend personeel is zeer vriendelijk en het restaurant is netjes en warm ingericht.

Voor de kwaliteit van het eten betaal je niet te veel.

Bloemkool-prei soep was mij onbekend, maar was erg lekker.

Dit weekend hier samen met partner héérlijk gegeten.
    Partner had als voorgerecht carpaccio van ossenhaas die heerlijk smaakte en af was. Als hoofdgerecht de vegetarische lasagne die ook heel lekker was. Netjes opgediend op een bord en niet zoals vaak in een schaaltje. Tot slot een cappuccino met een overheerlijke bonbon.
    Ikzelf koos voor het weekmenu met als voorgerecht warme zalmcarpaccio die voortreffelijk smaakte en die op het bord (volgens de uitleg van de ober) nog nagaarde. het bord was dus heel warm. De zalm was flinterdun met (volgens mij) een heerlijk kerriesausje.
    Mijn hoofdgerecht was een rumpsteak met een romige pepersaus. In één woord: verrukkelijk! Lekker krokant korstje. Schaaltje echte frieten en een schaaltje salade erbij.
    Als toetje de verrassing van de chef bestaande uit een schaaltje crème bullee, churro's en wiite chocolademouse. Dit alles besprenkeld met heerlijke koekkruimels en poedersuiker.
    Onze drankjes was een glas verse jus de orange en 2 glazen rode wijn.
    Het restaurant ziet er keurig netjes uit. Muziekje op de achtergrond en de bediening is perfect. Je voelt je echt te gast. Dit alles voor nog geen € 70,-. We hebben hier een prima avond gehad.

Carla

Helemaal geen plaats om een gezellige/intieme avond door te brengen. Heel rumoerig tot lawaaierig. Kabeljauw op de kaart en besteld en op het bord wel een witte vis(?) maar helemaal geen kabeljauw. Uiteraard niet lekker. Om het personeel hierop aan te spreken was er helemaal niemand zichtbaar/bereikbaar. Hazepeper was overdreven uitgedroogd (te lang onder de salamander?). Ook nooit de vraag gekregen of alles naar wens was. Had dan uiteraard bovenstaande grieven kenbaar gemaakt.

Nee nooit meer.

Groeten van een teleurgestelde fam. Van Camp

Y.van klaveren

Wederom heerlijk gegeten op familyland, vriendelijk personeel, wordt rekening gehouden met de gasten, kortom, goed restaurant.

peter vak

Goed restaurant, vriendelijk personeel.

Mooi ingericht, maar voelde geen sfeer. Misschien kwam dit ook door de wat chagerijnige en afstandelijke dame (ik gok de eigenaresse) de jonge meiden in de bediening waren wel netjes. Eten was prima, maar voor de prijs niet speciaal. Leuke tent, sjiek maar meer beleving zou het afmaken.

Tessa Lugthart

Heerlijk gegeten en top bediening.

Super heerlijke gerechten. Goede porties. Nette keuken. Lieve mensen! Ik kan iedereen aanraden hier eten te bestellen.

Het Raedthuys is een combi van café/restaurant alhoewel er beslist geen "kroegsfeer" hangt, maar wel degelijk een restaurantsfeer. Qua eten echt een aanrader! Alles wat je krijgt is vers en je krijgt genoeg. Ik bezoek regelmatig verschillende eetgelegenheden en ben dol op carpaccio's, maar de lekkerste hebben ze hier! Kom hier graag voor een lunch of diner.

Afgelopen zaterdag met 49 personen een heerlijk warm en koud buffet gehad in restaurant. Eten was prima. Omdat ik lactose intolerantie heb werd er apart voor mij eten klaargemaakt en werd mij verteld wat ik van de schalen en schotels wel en niet kon eten. Personeel was heel vriendelijk niets op aan te merken. Gezellig restaurant en keurig gedekt. Voor herhaling vatbaar

Fam. R.Hofer

Voor pa zn 80e verjaardag ruim vantevoren gereserveerd voor 9 personenv18.30. Om 20.45 Nog steeds geen maaltijd. Om 21.00 Gevraagd waarom t zo lang duurde. Omdat we verschillende dingen hadden besteld, zei men. Er werd gevraagd of de 2 tong hadden besteld naast elkaar konden gaan zitten om te fileren… uiteindelijk werd t eten niet echt vriendelijk geserveerd. We dachten dat de bijlagen, zoals bijvoorbeeld n schaaltje salade, gebakken aardappeltjes etc nagebracht zouden worden, echter we moesten t echt doen met 3 spercieboontjes, stukje bloemkool en n gefrituurd blaadje witlof en wat kleine schaaltjes frites… de 2 dames die tong hadden besteld kregen 2 minitongetjes, het was n zielig gezicht. In tegenstelling tot wat je zou verwachten zag de grote, ronde tafel er triest leeg uit. Denk je ns in hoe t voor de 80 jarige moet zijn geweest, zon domper! N verontschuldiging van n meerdere vanuit de keuken dan wel bediening was wel op zn plaats geweest, maar ook die bleef uit. N zeer vervelende ervaring voor ons, zal duidelijk zijn dat wij de D'Ouwe Leeuw in Hoogerheide voortaan zullen mijden.

We waren hongerig op zoek naar een goed all you can eat restaurant. Uiteindelijk waren we bij Tasty World aangekomen en op het oog zag het er prima uit. Er was genoeg plaats voor ons en kregen een korte rondleiding. Vol hoop waren we aan tafel gaan zitten met het idee om 10 rondes te doen in 2.5 uur tijd. Helaas zijn de 10 rondes niet gelukt omdat we in tijdnood kwamen en iets te enthousiast waren begonnen bij de eerste paar rondes. Ondanks dit hebben we heerlijk gegeten en de wok kok die ons heeft bediend was een beast. Achteraf nog een kleine wandeling gemaakt om het te laten zakken. Alles bij elkaar dus een goede avond.

Je wordt uitgelachen als je om een kleinere portie vraagt. En ze hebben beschimmeld kaas.

Leuke tent. Maar kwaliteit is wisselend

Eten kan best goed zijn maar toevallig twee keer te weinig terug gegeven van wisselgeld bij betalen

Ranzige tent. Van deze doner krijg je op je donder. Smaakt altijd als je straal bezopen bent.

Goede keuken. Friet smaakt zoals thuis. Alles vers gebakken friet. Nooit oud vet. Zeker een aanrader.

Zojuist gegeten bij Tastyworld met onze pubers. Wij hebben heerlijk gegeten! De bakken werden continu gevuld en het personeel is zeer vriendelijk. De prijs valt mee. Ga maar eens naar een normaal restaurant, dan heb je amper een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert voor 30,95 en dan komen de drankjes er nog bij.
    Wij hebben erg veel gegeten en gedronken voor 30,95 p.p.
    Het is dat wij hier op vakantie zijn, anders kwamen wij beslist nog een keer eten bij Tastyworld.

John Faasse

Weer super gegeten en wat een gastvriendelijkheid. Al jaren een super restaurant.

Zeer goede ervaring, ruime zitplaatsen, bediening uitstekend, veel variatie en het smaakt zeer lekker en dat voor deze prijs. En dat is ook nog eens inclusief de drankjes. Volgende keer twijfelen wij niet aan om weer bij Tasty World in Hoogerheide uit te gaan eten.

Had iets meer Italiaans getint mogen zijn, ipv aardappels pasta bij hoofdgerecht. En weinig keus in verse pasta. Nagerechten ook matig.

Pas geleden hier gegeten. Restaurant zelf ziet er goed uit, service en bediening zijn goed.
    Helaas was het eten uit de bakken (friet, loempia's, snacks etc.) niet warm. De komkommers waren zuur. Weinig keuze en veel bakken waren aan de lege kant, waardoor duidelijk werd dat het eten uit de bakken ook niet vaak werd ververst. Had een biefstuk van de bakplaat, gevraagd medium gebakken. Kreeg het stuk vlees op mijn bord, terwijl het dikke gedeelte gewoon nog echt rauw was, heb dit dan ook niet opgegeten. Dit was voor mij dan ook de eerste en laatste keer dat ik hier gegeten heb. Jammer, want het restaurant zelf ziet er gewoon goed uit.

Goed restaurant waar je lekker kan eten, ook glutenvrij. Goede gemoedelijke sfeer.

Ik wil toch even reageren op de negatieve beoordelingen. Tasty World Hoogerheide is een bovengemiddeld groot wokrestaurant met gewoon een goed buffet met een ruim assortiment en vriendelijk personeel. Ik kom hier regelmatig sinds de laatste verbouwing (na deze verbouwing enorm verbeterd!!), dus ik weet waarover ik het heb.
    Voor een rustig diner, persoonlijke service in een Oosterse ambiance adviseer ik u een Chinees/Indisch restaurant te bezoeken, dit doe ik dus ook wanneer ik rustig wil eten. Om met de kinderen te wokken is dit een zeer geschikt restaurant, er is nl. ook veel frituur aanwezig.
    Samengevat is dit gewoon een wat grotere, goede wok!

Hier kan je heerlijk eten. Wij gaan regelmatig uit eten maar nergens is het zo lekker als hier. Top restaurant, erg gezellig leuk personeel.

F. Van Wegen

Met famillie dit restaurant bezocht. Verreweg de beste prijs/kwaliteitsverhouding van de all you can eat restaurants die ik heb bezocht.

Ronald van der Schot

Gisteren heerlijk gegeten met vrienden uit België. Ook zij vonden het heerlijk gezellig. Er was werkelijk niets op aan te merken.