Gasterij Provence in Hoogerheide

grote parkeerplaats aanwezig aan overzijde pand, oplaadpunt voor elekt. fiets

bushalte nabij

1388381986 85
1407320389 89
1445197195 86
1502012405 83

1. Heerlijk geluncht met vriendinnen. Niets op aan te merken. Bij iedereen smaakte het goed en het was ook leuk opgediend. Prima bediening. Zeer leuke sfeer en goede temperatuur. Het was ook best druk dus ook dat maakt het wat gezelliger.
    Ook wel eens een hightea gedaan met collega's. Inderdaad toen geen scones, maar de rest maakte het meer dan goed. Heerlijke verse produkten, lekkere broodjes. Goede prijs/kwaliteit.

2. Heerlijk gegeten, super vers en lekker eten in een fantastische sfeer en gastvrij ontvangst. Gewoon een avondje heerlijk genieten.

3. Marc en Vera

Altijd heel vriendelijk, beleefd, lekker eten en volop genieten.

4. Ja wij kunnen simpelweg niets anders geven dan een 10! De sfeer, de warmte (die van buitenaf al zichtbaar is), het eten en de service zijn gewoon top!!
    Zeker een aanrader voor iedereen die eens een heerlijke avond wil, en wil genieten. Wij zijn hier al een paar keer geweest en komen hier ook graag terug!!
    Tot de volgende keer.

Groet,
    Laurianne

5. Afgelopen woensdag heerlijk geluncht met een broodje carpaccio. Het was zeker voor herhaling vatbaar!

Groetjes uit Bergen op Zoom

6. Afgelopen weekend heerlijk en gezellig in een prachtige ambiance sfeervol getafeld met vrienden. Eten was top en zeer mooi gepresenteerd. Komen zeker terug om andere gerechten uit te proberen.

7. We hebben heel erg lekker gegeten. Het maand menu was een goede keuze. Jammer genoeg waren we echte de enigste gasten terwijl het toch een normale vrijdagavond was. We willen hier best nog eens vaker terugkomen maar hopen dan wel op wat meer andere gasten. Het personeel en de kok waren erg vriendelijk.

8. Heerlijke salade gegeten, komen hier zeker snel terug. Het is prachtig en sfeervol ingericht. Geweldige kerstversiering.

Jan

9. Laatst hier gegeten eens en nooit meer.. Het eten was niet warm maar lauw tot koud.. Vlees heel taai.. Groente meerdere keren gebruikt.. Dus vers is het niet.. Ik raad ook iedereen aan; kom hier nooit.

10. Afgelopen donderdag een High-Tea genuttigd. Ik ging helemaal niet met honger weg. Sterker nog, ik kreeg het niet eens op. De ambiance en de service vond ik ook meer dan prima!

Groetjes uit Utrecht!

11. B. van Rooijen

Afgelopen vrijdag bij Gasterij Provence gegeten. Wij genoten van het juni-menu; gebakken mosselen en visfilet. De visfilet was lekker, de mosselen overheerlijk. Het voorafje met garnalen was erg goed, een heerlijke verse salade en nu eens niet over de top maar met een uitstekende dressing. De bediening was persoonlijk, ongedwongen en aangenaam. De ambiance fraai met heerlijke Franse muziek die de sfeer uit de Provence heel dichtbij haalde. De prijs - kwaliteit verhouding vonden wij echt top! Wij komen zeker terug.

12. Voor onze 30ste huwelijksverjaardag hebben wij er gisteravond heerlijk gegeten,goede en vriendelijke bediening.

13. Tijdens kerstbrunch lekker gegeten met een prima wijntje. De sfeer was ingetogen. De bediening was prima. Een aanrader voor eenieder.

14. Geweldig ambiance, uitermate gastvrije en vriendelijke gastvrouw en gastheer voor wie niets teveel is. Een aanrader

15. Familie Bakker

Na een lange reis vanuit Frankrijk en een file in NL zijn we in dit restaurant toevallig terecht gekomen. Het restaurant ziet er erg leuk en sfeervol uit. De gastvrouw en -heer zijn erg vriendelijk en gastvrij. We hebben erg lekker gegeten en weer heerlijk genoten van het nederlandse eten en praten. Het is jammer dat we zo ver weg wonen anders zouden we er zeker vaker komen maar misschien als we weer een keer in de file komen te staan ;-).

16. Esther&Jasper

Donderdag 15 augustus 2013 heerlijk gegeten op het terras. Sfeervol ingericht restaurant en terras, heel gastvij ontvangen, goede service en leuk contact gehad met de gastheer.
    All in 3-gangenmenu van € 39,95 incl. lekkere huiswijn rood/wit en glaasje prosecco vooraf met stokbroodje is een echte aanrader. Super prijs/kwaliteit verhouding!
    We voelden ons echt op ons gemak en hebben een hele fijne avond gehad. Wij komen zeker terug! Bedankt Perry & Ricky

17. We hebben afgelopen maand 2 keer bij Gasterij Provence gegeten op het leuke buitenterras. De sfeer en bediening was er uitstekend. Het eten is een topper. Zowel vlees, vis als ook vegetarisch wordt uitstekend bereid. Het is duidelijk een aanrader voor een gezellig en lekker avondje eten.

18. Heb vandaag voor de eerste keer een high tea gehad in dit leuke en o zo gezellige restaurant. Ik heb er werkelijk van begin tot het eind genoten. De hapjes zijn met liefde bereid en je proeft gewoon dat het huisgemaakt is en niet van de groothandel komt. Dit is kwaliteit daarover valt niet te twisten. Er is ruime keuze aan thee zowel zakjes als losse thee. Dit is een aanrader en ik kom zeker terug want ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig geworden naar hun menu. De bediening is bekwaam en zeer klantvriendelijk en ze doen hun uiterste best om je een leuke middag te bezorgen. Kortom je word in de watten gelegd. Wij komen hier zeker terug!!

19. Daan Spanjersberg

Vandaag voor het eerst daar gegeten, mooi concept voor € 39,95 all in (incl. lekkere huiswijn rood/wit) 3 gangenmenu steeds keus uit 4 gerechten (en porties die ruim voldoende zijn), vooraf een glaasje prosecco met olijven en tomaat. Leuke aankleding van de zaak en prettige bediening. Mijn commentaar (het papieren servet, hoorde daar echt niet !) werd serieus genomen en ze waren er al mee bezig dat te veranderen. Aanrader in omgeving Hoogerheide (wij komen uit Kalmthout België), gaan er zeker vaker komen.

20. Afgelopen zondagavond hier gegeten en echt geweldig. De sfeer waarin je gelijk komt geweldig.. Ik ga vaak buiten de deur eten maar de chef kok maakt zulke mooie gerechten, Chapeau.
    Ga zo door.

21. Zaterdag geluncht. Bediening en pasteitje prima, maar door de muziek ging ik bijna op de loop. Dit doet voor mij afbreuk aan het restaurant, dat een franse naam heeft. Het was voor mij te harde nederlandse muziek. Draai a.u.b. een zacht achtergrond muziekje dat geeft wat meer sfeer.

22. Heerlijke high-thee gehad vanmiddag. Tafel was prachtig gedekt en volop keuze uit verschillende thee soorten zowel zakjes thee als losse thee! Erg leuk gedaan. Heerlijke hapjes zoals kleine warme worsten en saucijzenbroodjes en 3 verschillende sandwichen,daarna nog verwend met heerlijke zoeten lekkernijen met als afsluiting heerlijke chocolade ! We hebben genoten ! Super!
    Dank je wel.

23. Wij hebben heerlijk gegeten. We hebben op ons gemak gezeten, bij de meeste restaurants zijn we binnen een uur weg maar hier hebben we 3 uur gezeten. Het is een gezellig restaurant waar je op je gemak kan zitte. Je kan elkaar ook verstaan en zit niet dicht op de andere restaurant gangers. Het eten was verrukkelijk!! We hebben eerst een heerlijke amuse gekregen. Ik heb de tournedos genomen en mijn man de sate van de varkenshaas. De tournedos smolt gewoon weg in je mond, zo heerlijk mals was het.
    Verder is het personeel erg aardig en bieden goede service aan. Zelfs de eigenaar heeft een tijd met ons gekletst dat maak ik ergens anders weinig mee.
    Kortom onze avond is geslaagd en gaan zeker nog een keer terug. Ik kom zowiezo nog de rest proberen, zag er geweldig uit, nog nooit zo gezien.
    Je kan zien dat de mensen daar passie voor hun vak hebben!!!
    We gaan het zeker verder vertellen!!
    Bedankt voor de gezellige avond.

24. Al vele malen gegeten bij Gasterij Provence en telkens weer kunnen genieten van de geweldige ambiance. Laatst een receptie op het buiten terras gehad, verrukkelijke tapas hapjes gehad. Ook al met een aantal vriendinnen een high tea gehad en ook toen met het buikje rond van tafel. Kortom, een aanrader voor iedereen die van lekker, verrassend, sfeervol en ook betaalbaar eten houdt! Complimenten voor chef-kokken Perry & Ricky en gastvrouw Desiré. Zeer zeker aan aanrader!

25. Mijn eerste indruk was goed,vervolgens werden we netjes onthaalt met een leuke amuse van het huis super begin!
    Toen kregen we de kaart met een leuk weekend menu! Werd goed en duidelijk gepresenteerd door vriendelijk en vlot personeel. Het eten kwam ook allemaal vlot achter elkaar!
    Dus niet te lang moeten wachten, het eten was ook echt super!
    Alles was naar smaak zoals het hoort en zijn bovendien mooi gepresenteerd. Zullen mij dus terug zien!

Ervaring van Esther, Jordy

26. Zaterdagavond zijn we hier gaan eten. We moesten wel lang wachten op ons eten. Het eten smaakte wel redelijk, alleen had ik een mixed grill, die heb ik opgegeten met een vergrootglas. Dit was geen mixedgrill maar een groot bord met kleine hapjes vlees, kun je net zo goed een half kroketje met een stukje frikandel serveren. De friet was naar onze mening al een paar keer gebakken, echt niet lekker.

27. Na diverse keren in Engeland een high tea genuttigd te mogen hebben dachten we, laten we het eens op ons eigen dorp proberen.

Wat een teleurstelling. Oud brood, lauwe thee en veel te droge cakejes.
    Geen scones, clotted cream, confiture etc.

Leuk voor een kopje thee met een koekje maar de naam high tea mogen ze van mij niet meer gebruiken.

Een gemiste kans voor de eigenaar, mij zien ze er niet meer.

ps. de zaak ziet er wel zeer netjes uit.

28. De verwarmingscapaciteit is te klein voor de ruimte waardoor het onaangenaam fris was. Eten was oké, maar geserveerd op koude borden, waardoor het snel afkoelde in de toch al kille ruimte. Irish Coffee met koude whisky waardoor die lauw was. De ruimte is te groot, kil en het geluid draagt nogal. Het voelt meer als een concept zonder liefde dan als een gezellige beleving.

29. Vanavond voor de tweede keer hier gegeten. Eten op zich lekker hoewel de voorgerechten klein zijn. 1 broodje in een mandje komt wel erg mager over. Bediening is gewoon slecht. Heb zelf mijn bestek ergens vandaan gehaald en er wordt niet gevraagd of je nog iets wilt drinken. Aan de bedining moet nog veel gebeuren.