Bezorgrestaurants in de buurt van Bistro D'Ouwe Leeuw

Online eten bestellen

1520980492 73
1542073378 76
1552619821 77
1605352035 81

1. We werden ontvangen in een goed verwarmd restaurant. De plek aan het raam bij de open haard bleek niet zo goed verwarmd te zijn. Een vispalet als voorgerecht hebben we gedeeld. Een dame was zo vriendelijk ons allebei een bord te geven. Het voorgerecht was verrassend, mooi opgemaakt en het smaakte uitstekend. Als hoofdgerecht koos mijn tafelgenoot voor de kangoeroe en ik voor diverse vissoorten. De kangoeroe smaakte uitstekend maar de hoeveelheid was nogal gering. Een gekarteld mes om de kangoeroe te snijden, was wel handig geweest. De vissoorten bestonden uit een gamba, dorade, kabeljauw en zalm. Het gerecht smaakte uitstekend maar ook hier was de hoeveelheid nogal zuinig gekozen. De desserts waren echte 'kunstwerkjes'. Voor mij als slecht lopende was het aangenaam om op de benedenverdieping een ruime toilet aan te treffen. De twee bedienende dames waren vriendelijk en attent. De bedienende jongeman was onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Dat was jammer. Hij wist waar onze jassen hingen, maar was 'afwezig' bij ons vertrek. Dat leidde tot een onnodige zoektocht van zijn collega. Dat was jammer.

2. Priscilla

3. Helemaal geen plaats om een gezellige/intieme avond door te brengen. Heel rumoerig tot lawaaierig. Kabeljauw op de kaart en besteld en op het bord wel een witte vis(?) maar helemaal geen kabeljauw. Uiteraard niet lekker. Om het personeel hierop aan te spreken was er helemaal niemand zichtbaar/bereikbaar. Hazepeper was overdreven uitgedroogd (te lang onder de salamander?). Ook nooit de vraag gekregen of alles naar wens was. Had dan uiteraard bovenstaande grieven kenbaar gemaakt.

Nee nooit meer.

Groeten van een teleurgestelde fam. Van Camp

2,8
  4. Heerlijk gegeten en top bediening.

5. Fam. R.Hofer

Voor pa zn 80e verjaardag ruim vantevoren gereserveerd voor 9 personenv18.30. Om 20.45 Nog steeds geen maaltijd. Om 21.00 Gevraagd waarom t zo lang duurde. Omdat we verschillende dingen hadden besteld, zei men. Er werd gevraagd of de 2 tong hadden besteld naast elkaar konden gaan zitten om te fileren… uiteindelijk werd t eten niet echt vriendelijk geserveerd. We dachten dat de bijlagen, zoals bijvoorbeeld n schaaltje salade, gebakken aardappeltjes etc nagebracht zouden worden, echter we moesten t echt doen met 3 spercieboontjes, stukje bloemkool en n gefrituurd blaadje witlof en wat kleine schaaltjes frites… de 2 dames die tong hadden besteld kregen 2 minitongetjes, het was n zielig gezicht. In tegenstelling tot wat je zou verwachten zag de grote, ronde tafel er triest leeg uit. Denk je ns in hoe t voor de 80 jarige moet zijn geweest, zon domper! N verontschuldiging van n meerdere vanuit de keuken dan wel bediening was wel op zn plaats geweest, maar ook die bleef uit. N zeer vervelende ervaring voor ons, zal duidelijk zijn dat wij de D'Ouwe Leeuw in Hoogerheide voortaan zullen mijden.

2,6
  6. John Faasse

Weer super gegeten en wat een gastvriendelijkheid. Al jaren een super restaurant.

7. Hier kan je heerlijk eten. Wij gaan regelmatig uit eten maar nergens is het zo lekker als hier. Top restaurant, erg gezellig leuk personeel.

8. Ronald van der Schot

Gisteren heerlijk gegeten met vrienden uit België. Ook zij vonden het heerlijk gezellig. Er was werkelijk niets op aan te merken.

9. Eindelijk weer eens een echt goede bistro gevonden waar alles klopt. Heerlijk, origineel eten met veel zorg bereid, uitstekende/attente bediening, relaxte sfeer en een mooie ambiance. We komen er zeker nog een keer terug.

10. In één woord goed (dus een 8). Het is een mooie zaak, die de gasten dan ook weten te vinden. De sfeer is gezellig, de bediening gastvrij, de kaart compleet.
    Wij kwamen er op een druilerige donderdag met de AH actie. Net als vorig jaar werden we aangenaam getroffen door de à la carte bestelling. Hier geen uitgeklede menuutjes of schrale porties, maar een volwaardige presentatie van al het goede wat men te bieden heeft.
    Bistro D'Ouwe Leeuw heeft een plaatsje op onze restaurantlijst verdiend.

11. R. De cock

Weer een horecazaak ontdekt waar je ouderwets verwend wordt. Na de feestdagen gekozen voor de gamba's a la plancha pure smaak op zeezout bereid met ruime portie aioli erbij. Sfeervol genieten in een moderne ambiance.

12. Ik heb op 2 januari gebeld en gevraagd of er nog een tafeltje vrij was. Dit was het geval. Reserveren dan maar. Hierbij verteld dat het met een AH aktiekaart was, waarmee ze groot op de website adverteren met een 3 gangen menu. Helaas...voor ons was het vol. Alleen tegen volle betaling was een reservering mogelijk. Hoezo meedoen met een aktie...

13. Stijn ten Brinke

Ik ben er laatst wezen eten en het eten was echt GE-WEL-DIG! Mijn vriendin en ik hebben er gegeten en we waren met twee personen 80 euro kwijt, maar de kwaliteit is echt heerlijk en de mixed grill is echt een aanrader!!!
    Ik kom sowieso nog een keer terug!!!

14. Erik Strating

Wij zijn pas komen wonen in Hoogerheide en komen uit het "culinaire" Haarlem. Dus zeer verwend met goede restaurants. Wij hadden onze verwachting fors bijgesteld, maar werden aangenaam verrast in Bistro d' Oude Leeuw. We begonnen met Parade d' Oude Leeuw! Zeer gevarieerd en goed. Ook de entrecote met gamba's was een topper.
    Bediening zeer goed, vriendelijk en persoonlijk.

Echt een avondje uit

15. C.J.M. van der Poel

Zoals we gewend zijn als we er komen, we worden vriendelijk begroet en naar de tafel begeleidt en in een ongedwongen sfeer eten en drinken. Daarbij was het ook nog eens een zonovergoten avond, dus het was heerlijk vertoeven, met dank aan Priscilla en haar team, geweldig.

16. p.bolders

Al jaren kom ik graag eten. Het aanbod veranderd met regelmaat en als we een speciale wens hebben, wat niet op de kaart staat, zoals kreeft, oesters, rogvleugel etc, kan dat allemaal geregeld worden.
    We zitten graag buiten op het terras nu. Als het gaat regenen zitten we daar heerlijk beschut.
    Echt gezellig bij Priscilla en haar team!

17. Het was weer prima eten vanavond op het overdekte terras en gezellig bovendien.

18. We hebben hier voor de eerste keer gegeten, het is goed bevallen! Gezellige inrichting en bijzondere gerechten. Zelf hebben we voor kangoeroe gekozen, gerecht is met veel zorg bereid. Komen snel terug!

19. Het was jaren geleden dat ik hier voor het laatst was geweest en het is me eerlijk gezegd tegen gevallen.
    Toen we aankwamen besloten we buiten te gaan zitten. Op veel tafeltjes stonden nog tal van lege flesjes en glazen en die werden maar niet opgeruimd. Raar. Ons tafeltje was nou ook niet bepaald schoon en we besloten mede daarom (ook vanwege de wind) ergens anders te gaan zitten.
    De kaart viel me tegen en de prijzen die erachter stonden zijn best hoog. We besloten om geen voorgerecht te kiezen, want anders kon er geen dessert meer bij en de kinderen willen een dessert. Het hoofdrecht (tournedos) was best lekker, dat dan weer wel. Ook het dessert was goed (gekaramelisseerde ananas). De bediening was overigens o.k. maar het loopt niet over.
    Maar al-met-al zal het weer lang duren eer ik hier nog eens kom.

6,1
  20. Sabi Tolner

21. G.Koulman

Met een gezelschap van 6 mensen heerlijk gegeten.

22. Ann. van Tilburg

Gisteren weer geweest, heerlijk gegeten zoals altijd. Helemaal top.
    Service prima, komen beslist snel weer terug.

23. Ik eet nogal eens buiten de deur (in de decente zin van het woord!) en heb bijvoorbeeld de aspergemenu's in de regio nauwkeurig vergeleken. Met vlag en wimpel komt D'Ouwe Leeuw boven aan de lijst te staan!

Dat jullie goed zijn, wisten Cor en ik al, maar ik vind, dat het nu nog beter is geworden met smaak, service en sfeer. Ga zo door!

24. Gisteravond weer geweest, ten opzichte van vroeger vind ik de menu kaart sterk verbeterd maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak. Het eten was heerlijk en de service top. Complimenten voor Priscilla en de kok.

25. Goed restaurant, lekker eten, goede sevice en gezellig.

26. Nico Rozemond

Hebben vanavond weer perfect gegeten zoals altijd komen snel weer terug.

27. Afgelopen weekend weer bij Prisilla gegeten.
    Wat ben jij toch een super gastvrouw!
    Zoals altijd super onthaalt met binnenkomst.
    Het eten is gewoon weg TOP, te veel om op te krijgen maar o zo lekker.
    De kinderen hadden 't ook weer naar hun zin, super hoe ze behandeld worden!
    Na het eten nog lekker kunnen nababbelen, we worden niet naar buiten gekeken, dat kun je van sommige andere op 't dorp niet zeggen.
    Je bent en blijft de beste.
    Tot de Hollandse avond!!

28. Bistro d'Ouwe Leeuw Is Helemaal Top!!

Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die op of aanmerkingen doen over deze zaak,
    wij komen in veel restaurants maar de kinderen geven zelf aan dat ze het liefst in de ouwe leeuw gaan eten!
    Wij komen hier met regelmaat en bestellen ook vaak bij de bijbehoorende spare rib runner...

Ga Zo Door!!! Super zaak, lekker eten en zeker een aanrader!
    p.s. ook gratis wifi, erg handig voor het werk maar wij laten de kinderen met de ipad spelen ;-)

Nogmaals Top!

29. Het is ons tegen gevallen.
    Carpaccio was goed maar somber aangekleed.
    Fazant, 1 bil was goed en een heel droog stuk filet, pastte totaal niet. Garnalen te lang gebakken...taai. Gastvrouw en personeel aller vriendelijkst. Jammer.....

5,5
  30. We waren al een tijdje niet geweest, maar dat zal niet meer gebeuren. Wat een uitgebreide kaart! En we hebben allen fantastisch gegeten. Chapeau.

31. Komen hier verschillende keren per jaar, altijd heerlijk gegeten, we vinden het alleen jammer dat de slagroom die geserveerd wordt bij het dessert geen verse slagroom is maar van een spuitbus. Als deze vers zou zijn dan zou het helemaal super zijn.

32. 23 Feb. 2011 heerlijk gegeten. Super gastvrij, goede vis, fijne ambiance. We waren blij dat we de snelweg zijn afgegaan, op zoek naar een lekker restaurant. Zeker een aanrader.

Prijs/kwaliteit is zeker prima in orde.

33. Heerlijk gegeten! Goede, snelle service. Kortom: een super restaurant!

34. Sorry, gewoon slecht!

Duur en zeer matige kwaliteit.

Nooit meer.....

3,3
  35. Ben 139 punten

Gelijk bij binnenkomst valt op dat deze bistro bijzonder smaakvol is ingericht. Ik kan mij voorstellen dat wanneer het gezellig druk is (ik was er heel erg vroeg) het de uitstraling heeft van een gezellige huiskamer op Hoogerheide.

De deels open keuken biedt zicht op het kloppend hart van het etablissement. Een prachtige keuken die uitblinkt door properheid, dat geeft een heel vertrouwd gevoel voor de klant.

Naast de smaakvolle inrichting beschikt deze bistro over een hele mooie kaart. Naast prachtige vleesgerechten ook exquise visgerechten. Voor iedere smaak is er een prachtig gerecht. Een de prijs kwaliteits verhouding is prima.

Het allerbelangrijkste is het enthousiasme van de bediening. De manier waarop Priscilla de bediening op zich nam, maar ook de manier waarop ze over haar bedrijf vertelt is prachtig om te zien.

Ofschoon ik op ruim een uur rijden afstand woon van Hoogerheide staat deze bistro inmiddels in het rijtje van mijn favoriete restaurants. Een groot compliment aan Priscilla en haar team.

36. René en Marjolijn

Regelmatig eten we hier en elke keer weer een heerlijk gevoel, leuke bediening, mooi opgediend, goed eten, geen lange wachttijden; kortom moeten we nog doorgaan?

37. Gezellige sfeer, leuke bediening en heerlijk gegeten. We komen zeker weer terug.

38. Het was erg druk, eten was binnen kwartier op tafel, we hadden een gezellige Kerstavondje...

39. van de bunt

Kwaliteit matig, weinig groente. Mist de puntjes op de i zoals verse kruidenboter, alerter op lege glazen, verse saus!

40. We hebben hier al een aantal keren gegeten, moet eerlijk bekennen dat de prijs (voor een Bistro!) te hoog is (onderscheid je van de omgeving als je dit slimmer aanpakt, maw 13 in een dozijn)

Kwaliteit is goed, maar niet super.... spareribs matig zelfs.

Tip, en het lijkt erop dat jullie dat zelf inzien, start met menu's (keuze menu's is nog een betere optie)!

Moet bekennen, laatste tijd er niet meer gegeten vanwege matige prijs/kwaliteits verhouding.

Doorsnee Bistro dus.

41. Lekker eten, goede kaart, fantastische bediening. Heel erg gezellig. Ruime parking. Ik vind de dessertkeuze niet altijd even uitgebreid, maar dat is dat ook het enige kleine minpuntje dat ik kan bedenken. Al vaak gegeten en ik zal er nog vaak komen.

42. nick laverge uit otegem belgie

Zeer tevreden , lekker eten, uitstekende bediening, lief voor de kinderen
    Kortom , perfecte locatie .... we komen zeker terug !
    Prisilia, de groetjes van ons x Fam Laverge
    (gezin met 2 kinderen en hebben komen eten de avond voor WK 2009

43. we hebben heel erg goed gegeten, eten was super lekker en bediening erg vriendelijk.....

44. L Frijters

restautant ziet er goed uit. Het was lekker en de bedingen is goed. we gaan nog eens langs