3. Betalen Visa Master Card pin

1244320319 70
1320600162 72
1435019928 62

1. Hans Heijmans

Super slecht, wij waren met 5 personen op zondag 25 juni tafel 4, en bestelden 5 snitsels, en wat kregen wij, 5 cordonbleu , die stonden nog niet eens op de kaart, daarna kregen wij de snitsels, en die waren zo flinter dun dat wij het idee kregen dat de ham en de kaas er tussen uitgehaald was en opnieuw gepaneerd was, dit is zeker niet voor herhaling vatbaar, ik adviseer de eigenaar dan ook zich op het gedeelte van de pannenkoeken te richten, of in de leer te gaan bij een Duits snitsel restaurant, waar men voor €12 een heerlijke Snitsel kan bestellen ipv €20 die niet te vreten is, wij komen er in ieder geval nooit meer terug, wat een klote tent.

2. B Jurriens

Ongeïnteresseerd personeel, ondanks telefonische reservering wisten ze nergens van, en zochten ook niet meteen naar een oplossing.
    Bediening was erg traag, iedere keer werden er maar 2 personen bediend, zodat de rest zat te wachten op hun eten. Je kon niet gezellig samen eten.
    Eten was behoorlijk zout.
    Wij gaan er niet meer naartoe.

3. Paul 15 punten

Al was het maar dat we beide een pannenkoek gegeten hebben maar we komen zeker terug.
    Ondanks de drukte een voortreffelijke service. Wij hebben hier gegeten op vrijdag 19 mei 2017

4. Zeer goed gevulde pannenkoeken, snelle en nette service! Met amuse erbij!

5. Angela Nieuwenhuizen

Heerlijk gegeten, super sfeer die er hangt. Ze geven je op een avond net wat meer aandacht dan een ander restaurant..!

Komen zeker terug.. (Schoon)Familie uit het Gooi overtuigd dat je hier heerlijk eet.

6. N.a.v. goede verhalen zelf maar eens gaan eten. Eerste keer en nooit weer. Toen we aankwamen moest onze tafel nog schoon gemaakt worden en vervolgens konden we 15 minuten wachten voordat er werd gevraagd of we wat wouden drinken.

Voorgerecht was er snel, pannenkoeken ook redelijk snel. Maar 1 daarvan was gewoon 1/4 deel van zwart! Personeel nog een keer gewenkt, werd gezien maar kwamen niet. Daarna geen personeel in het zaaltje te bekennen. Dus we besloten we het na die tijd maar aan te geven.. toen we het op hadden moesten we gewoon 25 minuten wachten voordat ze weer bij ons kwamen! Meisje deed niets met het commentaar van de aangebrande pannenkoek. Bij de kassa nogmaals aangegeven, moesten het eerder aangeven dan hadden we een nieuwe gekregen.. Nouja als het personeel niet reageert en weg is kun je daar weinig mee. Dat had ook ingehouden dat we apart hadden gegeten.

7. Heel erg prettig. Eten uitstekend personeel zeer vriendelijk!

8. Vorige week met mij vrouw en zoon wezen eten. Ik had gereserveerd stond te wachten op personeel voor mijn tafel toen er andere mensen kwamen en die werden eerst geholpen en daarna nog een stel terwijl ze me hebben gezien. Toen maar naar ze toe gegaan om het te vragen waar we konden zitten. We kregen ons drinken en onze kaart en besteld en toe konden we ander half uur wachten op onze pannenkoeken. De tafels om ons een hadden later besteld en waren met meer maar kregen de pannenkoek veel eerder. Als ik hier wat van zei moest ik eigenlijk niet zeuren was normaal. In de 2 uur dat we er waren is er niet gevraagd of het smaakte is er niet gevraagd of we nog drinken wilden. Dit was voor ons eens maar nooit meer.

9. Peter de Roo en Geu Swama uit Leeuwarden

Afgelopen weekend (5 en 6 december) logeerden wij in een hotel in Hoog Soeren. 's Ochtends in restaurant Berg en Dal verrukkelijk koffie met gebak gehad en 's avonds 5 december gezellig en heerlijk gegeten. Wat een geweldige sfeer en een vriendelijke en vlotte bediening. Dit was niet de eerste keer dat wij hier aten en zeker niet de laatste. Komen graag vanuit Leeuwarden nog weer eens terug naar deze prachtige omgeving.

10. Heel gezellig restaurant en erg leuk voor kinderen. Het personeel was zeer vriendelijk. Verschillende malen werd er gevraagd of we nog iets wilden drinken. Het enige mindere was dat we zelf om de desertkaart moesten vragen, enige tijd nadat onze borden waren opgehaald. Verder was de service goed. Ook het eten was heerlijk. Twee mannen van ons gezelschap hadden een hoofdgerecht besteld met friet als bijgerecht. Zij kregen samen een klein bakje groente en een klein bakje friet. Dit was weinig voor twee volwassen mannen. Uiteindelijk werd er nog een nagerecht besteld, waardoor het geen probleem was. Waarschijnlijk hadden we er anders nog een bakje bij kunnen bestellen. Zelf zou ik ieder een eigen bijgerecht aanbieden.

Kortom, een aanrader en erg leuk voor de kleintjes!

11. Henk de Boer

Lekker gegeten, heerlijke sate, de hoeveelheid patat en groente voor 2 personen was een beetje weinig. De pannenkoeken waren groot en heerlijk van smaak. Een aanrader. Wel even reserveren voor je wilt gaan eten.

12. Met regelmaat komen wij hier een pannekoek eten, super gezellige inrichting en heerlijke pannekoeken. Ook heerlijk buiten zitten, in weekend kan het wel druk zijn...

13. Na een morgen op paleis het loo te hebben rondgewandeld hadden we trek in een bakje koffie. Bij dit restaurant aangeland, heerlijke koffie met als verrassing een likeurtje erbij.

We hebben twee heerlijke pannekoeken gegeten, tussendoor een gratis amuse in de vorm van een kopje asperge soep.

Echt een aanrader!

14. annelies

15. We waren hier vanmiddag/ avond met een groepje van 12 mensen. Super gezellig, zoals een pannekoek huis hoort te zijn: warm, knus en sfeervolle verlichting en inrichting.

Vriendelijk en gezellig personeel.

En dan die pannenkoeken! Echt overheerlijk, zo krijg je ze vaak niet meer geserveerd! Met zo'n lekker knapperige rand! Daarbij lekkere extraatjes als amuse (gratis!) en likeurtje bij de koffie.

Ik was hier niet eerder maar kom zeker terug en zal mondeling reclame maken!

16. Peter Laanen

We overnachten in hotel Oranjeoord en kwamen al lopende bij dit pannenkoekenhuis uit. Het eten is er heerlijk, de sfeer aangenaam en de prijzen zijn vriendelijk.
    Nu komen we er geregeld eten omdat we bij regelmaat overnachten in Oranjeoord. En tot nu toe nooit een tegenvaller, zowel niet met de pannenkoeken als met de andere gerechten van de kaart.

17. De kwaliteit: een te dikke pannenkoek die niet gaar was en het vlees was taai en droog. Volgens het personeel kwam het waarschijnlijk door de drukte, maar er zaten maar 6 tafels.. Voor ons geen herhaling. Erg jammer.

18. Vanavond kwamen wij binnengewandeld om te vragen of er nog een plaatsje was voor 2 personen. De gastvrouw ging even kijken. Terwijl de mevrouw een kijkje ging nemen kwam er een stel dames binnen die ook niet hadden gereserveerd en die kennelijk de bazin of wie het dan ook maar was kende. De gastvrouw verkocht ons nee en zei dat er bij hun geen plek meer was... Terwijl de dames die na ons kwamen gezellig naar binnen liepen en notabene ook nog met 4 personen kwamen. Ik vind dit echt hele slechte service.

19. Gisteren hier gegeten. Gereserveerd voor 17.00 uur, met 2 kleine kinderen zodat die op tijd naar bed zouden kunnen. Keuken blijkt het niet aan te kunnen, pas na ruim 1,5 uur de eerste pannenkoeken. Resultaat: jengelende kinderen (ook niet leuk voor de andere gasten). Enkelen van ons hadden de Herfst-pannenkoek, met wildragout. Dit bleek een saus in een schaaltje te zijn, met 1 miniem stukje vlees erin. Kortom, zeer teleurstellend allemaal.

Geen enkele vorm van compensatie (korting op de rekening of gratis drankje bijvoorbeeld), er kon nog net een "sorry" vanaf.

Kortom, de laatste keer dat we hier hebben gegeten.

20. Regelmatig kwam ik hier met mijn moeder, het eten was er goed het was er gemoedelijk. Onlangs is mijn moeder overleden. Wij vonden het als familie een goede afsluiting om na de crematie met 14 personen w.o. 4 kleine kinderen daar te eten.

Van tevoren e.e.a telefonisch afgesproken en uitgelegd. Alles kon en leek prima geregeld. Helaas ging het eten volledig de mist in. Enkelen kregen wel een vooraf en anderen was men vergeten. Kortom ruim ruim 2 uur later zaten wij aan het hoofdgerecht, niet leuk met kleine kinderen er bij.

En als wij vanuit de keuken horen roepen dat " de crematie tafel" ook nog bediend moet worden, is dat niet prettig om te horen.

Men zou er goed aan doen een mail adres op de website te zetten, dan kunnen ze nog wat leren van klachten.

21. RB 312 punten

Onlangs hier voor het eerst gegeten op uitnodiging van een goede vriend die hier al jaren kwam, ontzettend lekker gegeten. Wel een tip, wil je een pannekoek nemen, neem dan niet de tomatensoep van tevoren, dat is al een maaltijd op zich. Voor de rest enorm genoten van het eten en de ambiance.

22. De pannenkoeken zijn niet meer zoals het was. De ene was taai en lauw en de andere half gaar en erg vet.. Ook erg lang moeten wachten terwijl het niet heel druk was. Zonde, hebben hier anders meegemaakt.

23. Wij kwamen hier vroeger heel erg veel tot een tijdje geleden wij een zeer bedroevende ervaring kregen met onze dochter. In dit restaurant presteren ze het om mensen met een allergie of intolerantie extra voor hun pannekoek te laten betalen. Dit noem ik pure discriminatie. Aangegeven dat wij dit niet normaal vonden maar we werden alleen maar tegengesproken. Het restaurant is een soort beleggingsobject. Zoveel mogelijk geld verdienen zonder enige vorm van service. Ook al was je vaste klant. Diep triest!

24. Anton Driesens

25. Wat een fijn terras midden in het bos, heerlijk. Lekkere Pannenkoeken en vlotte dames in de bediening. Wij komen deze vakantie zeker nog een keer terug.

26. W. de Boer

Nooit meer, vroeger waren de pannenkoeken hier lekker, laatste bezoek te dik. Deze keer kaas champignons, drie champignons en geen kaas geproefd.
    Service nul! Wij gingen aan een tafel zitten welke vol lag met boomafval, op onze vraag of hier even een doekje over mocht werd er tot tweemaal toe gezegd, dat komt nu eenmaal uit de bomen dus zelf de tafel schoongemaakt.
    Toen wij om de rekening vroegen werden we naar binnen gestuurd, want de serveerster zei dat ze geen wisselgeld bij zich had!

27. Met de kinderen hier gegeten. Keuze uit 6 verschillende kindergerechten, en lekker dat ze t vonden! Prima adres dit .

28. Na de apenheul te hebben bezocht, hebben we hier een hapje gegeten. Helemaal niet duur en van goede kwaliteit. We komen zeker een keer weer, en zullen het familie en kennissen aanraden als ze in de buurt zijn hier wat te gebruiken !

29. Je neemt je kindje van bijna drie jaar mee, bij het bestellen vraag je: "heb je voor haar een klein stokje sate met een paar patatjes want ze eet niet zoveel". Wat krijg je voor haar? Een groot vierkant bord met daarop mooi neergelegd wat verse groenten, op dat grote bord een schaaltje met een enorme sate waar een volwassene al een hele kluif aan heeft. Daarbij bestek dat qua grootte bestemd is voor een volwassen bouwvakker. Sorry, dan heb je of een hekel aan kinderen of je hebt er geen zak van begrepen.

Zelf nam ik ipv een pannenkoek de aanlokkelijke "huisspecialiteit" gegrilde kip. Nou die kip heeft waarschijnlijk naast de grill gelegen want die was niet vers gegrild. Gewoon in de magnetron opgewarmd.
    De gebakken aardappelen mochten die naam ook niet dragen. IJsje toe? Alleen vanille ijs in 10 varianten. Ik ben geen zeikerd, eet regelmatig bij van der Valk in Apeldoorn, geen sterren restaurant, maar gewoon geweldig goed en waar voor je geld.
    Nee, mooie omgeving maar geen absolute aanrader

30. M.Bomhof

Prima sfeer,lekkere pannenkoeken,prima bediening,wij komen terug.

31. We hebben vorige week met een aantal collega's hier heerlijk gegeten. Naast de pannenkoeken is de saté ook een aanrader. Bij het dessert werden wij verrast met een feestelijk verjaardagstoetje. Heel attent. Ook wij komen hier zeker terug.

32. Guido Steusel

Matig (geen pannekoeken gegeten, maar van de kaart)
    Ik vond het aardig aan de prijs, als je voorafje, hoofd en nagrecht telt (6,75, 22,95+6,95) is 37,- euro voor driegangen (wel met wild) best aan de prijs.
    De bijlages waren lauw,
    Veel tocht door een enkele deur
    Personeel best aardig, maar duidelijk weinig horeca-ervaring
    Verder vonden we het lawaaierig.
    Maar het was wel druk, goed bezocht maar wellicht moet je dan pannenkoek eten.

33. J.de Jong

Familie feestjes gehad vorige week en we hebben zalig gegeten!
    We waren met een grote groep en er werd gevraagd of we de keuze vooraf konden door geven, dat snapte we eerst niet, maar de mevrouw aan de telefoon legde het uit waarom ze dan doen en snapte het gelijk..
    Hele vriendelijke bediening, snelle bediening en de pannenkoeken en vleesgerechten waren uitstekend.
    Door de drukte besefte we inderdaad waarom ze graag de keuze van de gerechten wilden weten, want het is er mega druk! En alleen maar positieve verhalen en vrolijke mensen gezien en gehoord.
    Echt een aanrader en zeker even reserveren!

34. Onlangs in dit restaurant gegeten met vrienden. Absoluut een aanrader er is hier voor ieder wat wils, van pannekoek tot een meer dan fantastische wildtrio. Leuke dames in de bediening, gezellig ingericht. Een echte aanrader, wel reserveren het is altijd druk, wij zijn niet als enige gek op dit adres.

35. De pannekoeken zijn altijd goed gebakken.
    Alleen op zaterdag of zondag moet je wel reserveren in verband met de drukte werd ons te verstaan gegeven.
    De pannekoek verschikkelijk is super!
    Het is er altijd druk.
    Wij komen zeker terug.

36. Eind juli hier met de kinderen gegeten en nog nooit zo`n slecht restaurant meegemaakt. We hadden 3 kommen soep 1 was gloeiend heet 2 waren lauw. Heb dit aangegeven erbij gezegd dat wij het niet erg vonden maar dat ze er van op de hoogte zijn voor andere gasten.vervolgens ongeveer 3 kwartier op de pannenkoeken en kindermenu gewacht toen wij vroegen of ze ons vergeten waren zeiden ze dat het bij een compleet menu altijd langer duurde. Toen de pannenkoeken en kindermenu geserveerd werden bleek dat onze zoon geen kipnuggets maar vissticks kreeg, na controle van de bestelling bleek dit inderdaad en werd het bord weer meegenomen zodat hij ook geen frietjes meer had en weer moest wachten. De pannenkoeken waren klef en half gaar en heb er maar de helft van opgegeten. Toen onze zoon daarna het goede kindermenu kreeg liet de serveerster het grootste deel over de grond vallen waardoor hij weer op zijn kipnuggets moest wachten. Toen de tafel afgeruimd werd en de ober vroeg wat wij toe wilden gebruiken ( zat bij het menu) gaf ik aan dat de kinderen wel een extra bolletje ijs mochten hebben voor het ongemak, was het antwoord dat ze dat moest overleggen verder hebben wij daar niets meer van gehoord. Gauw afgerekend en wegwezen.

37. Ouwerkerk

Berg en dal is een pannenkoekenrestaurant. De pannenkoeken zijn prima, de bediening is ook prima. Maar...visgerechten zijn niet goed. Garnalen onherkenbaar in een dikke deeglaag en tongfilet veel te gaar en totaal smakeloos. Groentes zijn wel weer erg goed, behalve het te gare worteltje.
    Wij dachten: pannenkoekenhuis, hou je bij je leest!

38. Jolanda

Voor een pannekoeken restaurant vind ik dit geen bedrijf waar je graag met de kinderen heen gaat. De kok vloekt en tierd de hele avond door. En wel zo hard dat je het in het restaurant uit gebreid kunt horen. Ik heb het tedoen met de meiden die er werken. Want ik kan me niet voorstelen dat je daar met plezier kan werken.
    Het eten is dan ook niet zoals het hoort te zijn. Het lijk wel of er veel uit pakjes komt. De groent is wel vers maar snot gaar en opgewarmd. Het is zeker niet vers berijd.

De kinderen kregen wel een knufel. Ik zie het maar als een goedmakertje omdat ze niet echt kindvriendelijk zijn.. Wat je zou verwachten van een pannekoeken restaurant.
    Ons zien jullie hier niet meer terug.

39. Paar keer heerlijk gegeten, sfeer is top en het personeel is erg vriendelijk, dit restaurant is met de volle 100% aan te raden.

40. Wat een leuke zaak. Goede ontvangst, leuk en knus ingericht, personeel erg vriendelijk, het eten prima.
    Leuke knuffel voor de kinderen, die waren dus ook erg blij.
    Wij komen zeker terug

41. van engelen

Al jaren kwamen we enkele keren per jaar hier eten, omdat het eten de prijs en de kwaliteit uitstekend waren. We hebben nu helaas gemerkt dat de kwaliteit behoorlijk achteruit is gegaan. Half Januari 2012 hebben we er nog 2 keer gegeten met vrienden en moeten helaas constateren dat we hier niet meer terug zullen komen. Vis is iets wat de keuken niet kan bakken, moddergaar en zo vet dat we beide keren buikloop hebben gekregen. Ossehaaspuntjes?slechte kwaliteit en van de 2 pennen sate hebben we er een niet opgegeten omdat die totaal anders was en vies smaakte. De wildschotel smaakte wel redelijk. De amuse was magnetronheet waarvoor de bediening wel even voor had kunnen waarschuwen. Jammer, het was zo'n goed adres.

42. Vele keren hebben we hier gegeten, maar in 2011 zijn we erg slecht behandeld. Onze zoon van 2 jaar. Huilde een beetje. De serveerster sprak hem aan, van achteren, waardoor hij erg schrok en meer moest huilen. Vervolgens reageerde de serveerster erg onbeschoft naar ons. Voor de kinderen zijn we gebleven. Aan het eind onze ontevredenheid vermeld bij een man, maar deze negeerde ons volkomen.
    Overigens was er een gelangere tijd een baby van een andere tafel aan het huilen. Wij komen niet meer!

43. Door mij was een hertenbiefstuk besteld, daar de ervaring hiermee was dat het een prima stukje vlees is wat ik er meerdere malen heb gegeten.
    Wat er geserveerd werd was taai en zwart aangebrand, het vlees was in kleine stukjes gesneden om de kwaliteit te verbloemen. Ook de groenten bij het gerecht waren matig warm.
    Op de vraag van de serveerster of het smaakte heb ik dan ook met nee geantwoord en bemerkingen kenbaar gemaakt.
    De serveerster ging het direct doorgeven aan de keuken en die kwamen e.e.a wel uitleggen, maar die zijn niet gekomen.
    Het eten van mijn andere gasten smaakte goed alleen ook daar waren de groenten te koud.
    Dus voor mij nooit meer eten in dit 'restaurant'.

44. Zeer warme ontvangst. Goed en aardig personeel.
    Net of je in een oude gezellige huiskamer zit te eten.
    Lekkere amuse gekregen, meteen bij binnenkomst, een wildbouillon. Super. Verder heerlijk gegeten. Komen zeker nog eens terug

45. Gezellig pannenkoeken gegeten met mijn vriend. De bediening was heel aardig en gaf ons vast een plekje aan de stamtafel met een drankje, omdat ons tafeltje nog niet helemaal gereed was. Dit duurde niet lang en dan kregen we ons plekje in de serre aangewezen. Gezellige ruimte met een tafeltje voor 4. De pannenkoeken werden snel gebracht en waren heerlijk van smaak.

Ook het toetje was geweldig! De kok kwam zelfs even vragen of alles naar wens was.

Zeker voor herhaling vatbaar!

46. Helemaal top. Waren er op maandag 4 juli, lekker rustig.

47. Kimbery

We hadden zaterdag 21 mei gerserveerd, maar er was geen tafel voor ons. Wegens drukte kon men hier niks aan doen. Na een uur wachten konden we eindelijk eten.

We waren met 4 volwassenen en 3 kinderen. Kinderen een pannenkoek appel, die niet gaar was en gescheurd. 1 volwassen persoon een pannenkoek spek, waar de spek was aangebrand. 2 personen tongfilet, die fantasties was. En 1 volwassen persoon ossehaaspuntjes die heerlijk medium gebakken waren.

Personeel is hier niet vakbekwaam en rommelig, doordat er volgens mij geen leiding was. De jonge meisjes zijn erg vriendelijk. De jongen met dat apparaatje dat alle bestellingen opneemt, is alles behalve vriendelijk.

We gaan hier nog wel een keer eten, maar dan wel vis en ossehaaspuntjes. Geen pannenkoeken.

Bij reservering willen we gelijk aan tafel.

48. Wij hebben super gegeten, personeel was erg vriendelijk. Het eten was heerlijk, verse groenten het zag er smakelijk uit. Alles was fris en schoon, voor herhaling vatbaar.

49. Vandaag als lunch bij Berg en Dal pannenkoeken gegeten. We waren met twee kinderen waarvan een peuter. Bediening was heel behulpzaam met extra bord voor het boterhammetje voor de kleinste en het opwarmen van water voor de melkfles.

Heerlijk spruitjessoepje als amuse en daarna voortreffelijke pannenkoeken gegeten. Ook de kok kwam nog even aan tafel met een leuke attentie voor de kinderen.

Voor herhaling vatbaar dus als we nog een keer op vakantie zijn in de regio komen we hier zeker nog een keer eten!

50. A. van Gulick

Op 27 december 2010, na de wintercircusvoorstelling in Apeldoorn, gezellig met kinderen en kleinkinderen (deels uit buitenland) hier gegeten.

Reservering was bekend bij bediening. Het was de eerste keer dat wij hier waren. Gezellig ingericht en de bediening was vlot en zeer vriendelijk. De pannenkoeken en de drankjes waren prima. Voor de allerkleinsten was er bovendien nog een leuke verrassing. Complimenten!

51. Gisteravond (tweede Kerstdag) zonder reserveren hier gegeten met mijn vriendin. Wij reden vroeg in de avond langs en zij had zin in pannenkoeken, kwam dat even goed uit! (ik daarentegen houd meer van hartige gerechten)

Zeer blij waren wij toen we te horen kregen dat er nog een tafel vrij was.

Omdat het Kerst was, was er sprake van een 'speciaal' samengesteld kerstmenu. Deze was in mijn optiek niet meer dan een beknopte versie van het reguliere menu met een paar leuke wild gerechtjes(?) als eendenbout en hertenbiefstuk (kan mij niet meer herinneren of het daadwerkelijk ook als 'echt wild' werd aangegeven).

Uiteindelijk kwamen wij tot het volgende :

Zij:
    - voor: stokbrood kruidenboter.
    - hoofd: pannenkoek met appel.

Ik:
    - voor: gefrituurde garnalen met chilisaus.
    - hoofd: Mixed Grill, bestaande uit Kipfilet, tournedos, lamskotelet, spare-ribs, varkenshaas medaillon.

Onze voorgerechten: Stokbrood kruidenboter oké. Het brood was vers en de knoflookboter was prima. De gefrituurde garnalen waren iets minder. Deze waren namelijk overdreven gepaneerd. Wellicht was dit voor de 'krokante bite'. Maar het 'krokante jasje' werd niet meer dan een dikke korrelige deken die om de garnaal was gerold. De gefrituurde garnalen werden geserveerd met een kommetje chilisaus. Met de chilisaus was overigens niets mis.

Onze hoofdgerechten:
    Al snel nadat de voorgerecht borden waren uitgehaald kwamen de hoofdgerechten. De pannenkoek met appel: een dikke pannenkoek weliswaar, maar niet helemaal goed gebakken. Door de dikte was de pannenkoek nogal deeg-achtig, dit gold zeker voor de stukken rondom de schijfjes van appel.

Tevens was de bediening vergeten om stroop en suiker op onze tafel neer te zetten voor bij de pannenkoek.

Mijn mixed-grill was een ware ramp! Om te beginnen de presentatie van het gerecht, wat mij sterk deed denken aan mijn allerslechtste wintersportvakantie! Een waar desastreus slagveld op een bord. Alle soorten vlees waren naar mijn idee totaal willekeurig op elkaar gestapeld met wat slordige stukjes sla en tomaat. De champignonsaus die erbij was geserveerd was koud en er was zo'n laagje zichtbaar, die je ook krijgt als je soep te lang koud laat staan. De sparerib was te droog en koud, dit gold ook voor het stukje tournedos. Het stukje varkenshaas was nog rauw van binnen en hierdoor niet echt smakelijk.

Tot mijn grote schrik zag ik dat ook het stukje kipfilet nog rauw van binnen was. Ik sprak een serveerster hier op aan en zei dat ik het stukje niet hoefde en er ook niets voor in de plaats hoefde. Wat ik wel wilde was dat de serveerster de kok op de hoogste stelde van het rauwe stukje kip, opdat hij iets meer voorzichtiger was met het bereiden van kip. De serveerster reageerde nonchalant. Wij kregen ook geen reactie terug van de keuken.

Na het hoofdgerecht hadden wij geen behoefte meer aan een nagerecht en besloten af te rekenen.

Gezien deze avond kan ik geen hoger oordeel geven dan dit.

52. Wij hebben nu al een paar keer gegeten bij Berg en Dal en wij vonden het gezellig -bediening vriendelijk en het eten was goed.

Wij hebben een Bed en Breakfast in Uddel en hebben vele gasten al naar dit restaurant verwezen en ook van hen hoorden we dat het zeer goed bevallen was.

8 / 12/ 2010

53. De pannenkoeken, die we hier gegeten hebben waren lekker. Wat we verschrikkelijk vies vonden, is dat er steeds met een vaatdoekje de tafel afgeveegd werd en daarna even de binnenkant van de suikerpot schoongeveegd. Vervolgens werd het doekje op de bar gekwakt en even later (zonder uitspoelen) weer gepakt voor het volgende tafeltje én suikerpot. Dit was helaas niet eenmalig, maar de hele avond door, dus gewoonte.

54. Mmmmm, wat hebben wij daar lekker gegeten. We komen hier nu al sinds 2004 en het is een traditie geworden om elk jaar in het laatste weekend van de zomervakantie daar te gaan eten. Echt verrukkelijke pannenkoeken en vriendelijke bediening. Toppie!

55. De beste saté!

Prima pannenkoek!

Gezellige bediening!

Kom er graag. Moet je ook eens doen.

56. Al een aantal weken van te voren gereserveerd voor een gezelschap van 12 personen i.v.m. 65ste verjaardag van oma.

Dat kun je dus net zo goed niet doen. Bij aankomst was er namelijk helemaal geen tafel geregeld waardoor de ene helft aan een picknicktafel en de rest aan twee ronde tafels kwam te zitten. Uiteindelijk zelf na verloop van tijd gezorgd dat het drie ronde tafels werden. Vonden de bediening helemaal niet gastvrij en servicegericht. Kinderen moesten langer op hun eten wachten dan de volwassenen. Kortom eens maar nooit weer.

57. Ik kom hier regelmatig, meestal door de week want in het weekend is het over het algemeen erg druk. Ik vind het altijd gezellig, prima bediening, correct en vriendelijk. De appelpannenkoek is heerlijk met een krokant randje, niet zo'n slap geval. Over hartige pannenkoeken kan ik niet oordelen, die heb ik nog niet gegeten. Wildgerechten zijn ook heel lekker en je krijgt hier voldoende verse groenten. Minpunt is dat je proeft dat sommige gerechten zo uit een pakje komen, maar al met al toch een prima prijs-kwaliteit verhouding.

58. Anita 131 punten

We hebben hier met een groep van 22 vrouwen gegeten: het Gelders menu.

Het was heerlijk. De bediening was super, we kregen de pannenkoeken tegelijk, zodat we niet om de beurt zaten te eten. Goed geregeld!

59. Vandaag hier gegeten. De bediening was snel en aangenaam vrolijk. Mijn dochter had een pannenkoek naturel, die leek uit een pannenkoeken machine te komen (op zich niets mis mee!). Ik heb deze zelf niet geproefd.

De varkenshaas was heerlijk mals, precies goed gebakken, niet overdreven maar lekker gekruid (enkel zout en peper zonder toeters en bellen). Ik miste wel wat saus bij het vlees en de frites maar dat werd enigszins gecompenseerd door de goede smaak. Ik snap dat sommige mensen geen saus over het vlees willen, daarom zouden ze de saus voortaan misschien apart kunnen serveren.

Voor de sfeer en de omgeving geef ik een dikke negen. De pannenkoeken kan ik niet beoordelen, de varkenshaas een 7, de service een 8 en de prijs/kwaliteit valt reuze mee, gezien de omgeving zou je een hogere prijs verwachten.

Kortom: voor herhaling vatbaar!

60. Charlotte

Leuke inrichting en zeer goede en correcte bediening.

Helaas zijn de hartige pannenkoeken niet aan te raden. Ze zijn smakeloos en zoet.

De tomatensoep is heel heel heel erg zoet en lijkt regelrecht uit een pakje te komen. De hartige pannenkoeken, iets wat een specialiteit van het huis zou moeten zijn, smaken werkelijk helemaal nergens naar. De gehaktballetjes (! op een pannenkoek) komen kant en klaar uit de magnetron, de saus uit een potje. Misschien heel erg leuk om zoete pannenkoeken te eten (helaas gebruiken ze overal hetzefde beslag voor), maar hartige pannenkoeken zijn liefdeloos gemaakt. De kok kan wel in het restaurant komen als er iets op is of als er knuffels uitgedeeld worden aan kinderen....maar bij klachten laat hij zich niet zien.

De wildkaart is echter heel uitgebreid, maar niet geproefd. Wil daarom maar een tip geven...ga hier als volwassene geen pannenkoeken eten, maar ga gelijk voor het duurdere wild en geef je kinderen een van de 25 zoete pannenkoeken.
    Wat wij hebben gegeten was diep en diep triest. Nog nooit heb ik me zo bekocht gevoeld. Hartige pannenkoeken kunnen namelijk heel erg lekker zijn en als men de specialiteit van het huis koopt, dan verwacht men iets wat op z'n minst een smaak heeft en eetbaar is.

61. Prima tip: hier mosselen eten is subliem!

Het mossel seizoen is gesloten, was het antwoord bij ons voornemen te bestellen. En dat met de r in de maand, is een doodzonde!

Dus, over op het alternatief: wild.

Prima gegeten. Maar het blijft jammer dat uitgerekend mosseltjes niet meer op de kaart stonden, met zwak seizoen excuus..!

Jammer.

62. Dit restaurant is zoveel meer dan alleen een pannenkoek restaurant.

Ze hebben een fantastische vlees/vis en wild kaart die echt top is.

Wij komen hier regelmatig en het is echt een aanrader om in een pannenkoek restaurant zo goed van vlees/vis of wild te genieten. Tevens is het zeer betaalbaar en is de bediening top.

63. Wij komen al jarenlang meerdere keren per jaar in het pannenkoekhuis en ook dit keer was het eten, de bediening en de sfeer weer geweldig! Vooral de sate en de bananencoupe waren erg lekker.

64. Heerlijk gegeten na een dagje Kon. Julianatoren.

Mijn man en ik hadden allebei een boerenpannekoek, echt een toppertje!

Verse ingrediënten.

Leuke hoek voor kinderen ingericht, dus wij konden rustig natafelen.

Prima bediening, vriendelijk en een echte glimlach (niet zo nep vriendelijk zoals je vaak ziet)

65. De pannenkoek van mijn man was prima, maar de saté waar ik zo veel van gehoord had, viel heel erg tegen.
    Hij was veel te taai en op sommige plekken weer rauw.
    Ook lag het in een plas water waardoor de frietjes zacht waren. Jammer!

Groet,
    Kim Mulder.

66. Els Krul

Ze hebben hier de heerlijkste sate's. Leuk restaurant, vooral buiten.

67. Het Gelders Pannenkoeken Team

Gemoedelijke ontvangst, gezellige sfeer, prima pannenkoek. Zeer aan te bevelen.

68. Ik hoorde ooit dat ze hier de beste saté van de lavagrill in Nederland hadden. Nou dat was een afknapper. Wel veel, maar ontzettend vies. Het water droop uit het half gekookte vlees. Dat had zeker nooit een lavagril gezien. De pannenkoeken waren wel goed, maar daar kun je ook weinig aan verpesten.

Vriendelijke bediening, die kunnen er ook niets aan doen.

69. Uitstekend eten, zeker ook met gezinnen, goede gezellige bediening

70. het is een heerlijk restaurant leuke sfeer ligt mooi prima bediening gewoon lekker eten. niet te duur Kortom heerlijk voor een dagje uit.

71. Annemarie Bosch

De beste ambachtelijke pannenkoeken ooit!! Mooie plek, perfecte, beeldschone bediening

72. Alexander

Veel last gehad van rook, veel te vette pannekoek, wel goede bediening.

73. marco beumer

super toff stekkie daar kun je goed vertoefen en lekker eten mensen echt de moeite waart,

74. Jan van Es

Jammer dat er weinig ventilatie was zodat we flink in de rook van anderen moesten zitten. Dat doen we dus niet meer.