De Kromme Watergang in Hoofdplaat

• do lunch 12:00 - 14:30 diner 18:30 - 21:00
  • vr lunch 12:00 - 14:30 diner 18:30 - 21:00
  • za lunch 12:00 - 14:30 diner 18:30 - 21:00
  • zo lunch 12:00 - 14:30 diner 18:30 - 21:00

Ervaar experimentele Zeeuwse smaken bij dit 2 Sterrenrestaurant. Reserveer dit 5-gangendiner voor slechts 86,-!

Experimentele Zeeuwse smaken!

Onze keuken is gebaseerd op de zilte en aardse smaken die we hier vinden rondom ‘De Kromme Watergang’. We streven ernaar om lichte, gemakkelijk verteerbare en creatieve gerechten te maken geïnspireerd op het mooie Zeeuws Vlaamse landschap.

De sport is om de lijnen tussen de producten (producenten) en de keuken zo kort mogelijk te houden. Louis, de vader van Blanche, zorgt voor de dagelijkse aanvoer van de vis, schaal- en schelpdieren. En voor de deur is er sinds enkele jaren 1 ha tuin aangelegd waar we groenten en fruit verbouwen in samenwerking met De Dethon en Wim Maes. Hij is een expert in het kweken en telen van bijzondere groenten, fruit en kruiden.

Geniet nu met 12% korting van een 5-gangendiner bij dit sfeervolle 2 Sterrenrestaurant. Nu slechts 86,-!

98,00 86,00 -12%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-10-2017

Ervaar experimentele Zeeuwse smaken bij dit 2 Sterrenrestaurant. Reserveer deze 3-gangenlunch voor slechts 50,-!

Experimentele Zeeuwse smaken!

Geniet nu van een heerlijke 2 Sterren drie-gangenlunch in dit sfeervolle restaurant voor slechts 50,-!

57,50 50,00 -13%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-10-2017

Dagelijks wisselend 3 gangen lunchmenu € 57,50 p.p.

Menu Kromme Watergang (5 gangen) € 98,00 p.p.
Klassiekers van de afgelopen jaren - Optioneel uit te bereiden naar 6, 7 of 8 gangen

Menu Zee/Land/Zilt 2017 € 158,00 p.p.

Foto van De Kromme Watergang in HoofdplaatFoto van De Kromme Watergang in HoofdplaatFoto van De Kromme Watergang in HoofdplaatFoto van De Kromme Watergang in HoofdplaatFoto van De Kromme Watergang in HoofdplaatFoto van De Kromme Watergang in HoofdplaatFoto van De Kromme Watergang in HoofdplaatFoto van De Kromme Watergang in Hoofdplaat

Overnachten
Hotels in de buurt »
Lekker
Michelinsterren
2 Michelinsterren
Omgeving
Aan het water en landelijk
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Hip, luxe, romantisch, rustig en zakelijk
Voorzieningen
Afhalen, catering, terras en honden toegestaan
Betalen
Visa Master Card pin