Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoofddorp verdeeld zijn.

1. Internationaal Hoofddorp

Jur Kolkmeijer

Heel interessante menukaart.
    Leuke bediening en…
    Het eten was lekker en goed betaalbaar.

2. Internationaal Hoofddorp

Sonja Tepas

We waren op zaterdag lunchtijd en we werden goed geholpen. Aardige bediening en oog voor klantvriendelijkheid. Er werd in de gaten gehouden of alles naar wens was. En het eten was echt heel mooi opgemaakt en smaakte heel erg lekker. De reden dat ik de Ijzerbar heb uitgekozen is vanwege de bijzondere kaart. Vegan, gezond en ook vlees! We komen terug voor het diner binnenkort!

3. Internationaal Hoofddorp

Familie Roovers-Brocx

Fantastisch! Goede sfeer, aardig personeel die goed in de gaten houdt wanneer je glas leeg is.
    Als vegetariër weet je bij elk restaurant wel ongeveer wat je dan zou kunnen krijgen… wat je neus uitkomt…
    Maar hier niet! Wat een creativiteit, en het was heerlijk en zag er mooi uit.
    Ook staan de vegetarische gerechten als eerste op de kaart.
    Bij de meeste restaurants staat het ergens onderin…
    Zeker de moeite waard om veel vaker te komen!

4. Internationaal Hoofddorp

Super gezellig gezeten en heerlijk gegeten en gedronken. Zeer vriendelijk personeel. Ik zou het echt aanraden

5. Internationaal Hoofddorp

Karin Kuiper

De bediening was zeer professioneel, heel vriendelijk. Wat er geserveerd werd was stuk voor stuk erg smaakvol en zag er prachtig uit.
    Heerlijke bijpassende wijnen.
    Kom graag nog een keer terug.

6. Internationaal Hoofddorp

Heerlijk gegeten en top personeel.

7. Internationaal Hoofddorp

Met wat vriendinnen voor mijn verjaardag bij IJzer een klein hapje gegeten en kreeg een bijzonder feestelijk ontvangst! De sfeer maar ook vooral het eten en de opmaak van het eten, maakt de beleving compleet. Dus ook voor een klein feestje hét geschikte adres.

8. Zoals altijd is het eten goed en gezellig.

9. Internationaal Hoofddorp

Eten was weer top hebben genoten

10. Internationaal Hoofddorp

Ik had me erg verheugd om te gaan eten bij Ijzerbar. Ik heb in jaren niet zo slecht gegeten.. het frituren vinden ze erg leuk, de softshell krab is een dikke gefrituurde soort kipnugget, de Melanzane is een gefrituurde aubergine vol vet met een hele dikke gefrituurde laag eromheen met kaas erover ( geen parmezaan) werkelijk niet te eten. De tonijnsteak was koud en droog met een gefrituurde ui! De oesters waren leeggelopen, lag een zielig velletje in met een grote schep frambozen parels, echt zo onsmakelijk. Het is duur, en echt zoo slecht!

2,1
  11. Ik had zin in een ijsje en bij Verhage hebben ze heerlijke luxe hoorns met chocolade en nootjes. Ik kreeg de fruitpassion smaak te proeven omdat ik twijfelde of ik die zou proberen of mango zou nemen waarvan ik weet dat die smaak heel erg lekker is. Ik heb gekozen voor de fruitpassion. Wat een smaak!! Alsof je een verse koude passievrucht eet! HEERLIJK!!!
    De dame die hielp was ook zo vrolijk en aardig!
    Chapeau!!!

12. Internationaal Hoofddorp

Een super restaurant om heerlijk te eten. Gister was er Meerlive. Daardoor hadden ze een kleine kaart maar dat was niet erg. Het eten was subliem. De service van ieder in de zaak was top ondanks dat het heel druk was met gezellige mensen. Buiten was er een afterparty met een zanger en een bar. We hebben genoten. Dank jullie wel Ijzerbar.

13. Internationaal Hoofddorp

Qua eten was dit een complete afgang! Zelden zo onsmakelijk gegeten. Toegegeven: Meerlife (festival) was aan de gang en er was een summiere kaart; dit is geen reden om als kok er met je pet naar te gooien! Vooral de kipsaté was een rommeltje: alsof de vette, zenige restantjes van een week aan een stokje geregen waren. De rest leek uit AH-cellofaan te komen.
    De bediening trof geen blaam: ze waren vriendelijk, snel en attent.
    Kortom: nooit meer!

2,5
  14. Anna van der Veen

Heerlijke salade gegeten, vriendelijke bediening die ook nog foto’s van ons heeft genomen en de tijd ervoor nam. Ze gingen om 15 uur sluiten dat wisten we niet maar er werd totaal niet moeilijk gedaan dat we nog even bleven zitten. Dank daarvoor 🍀

15. Internationaal Hoofddorp

Yolanda Schuitemaker

Het concept is mix & match, maar de gerechten zijn te duur. De bediening gaf aan dat je gemiddeld uitkomt op 2/3 gerechten pp en dan zit je op een behoorlijk bedrag, wat echt niet in verhouding staat tot de gerechten. Het eten was goed, maar niet fantastisch.

16. Zeer slecht de 1ste ronde kwam 2 gerechten we hadden er 4 besteld even gewacht toch maar opgegeten anders was het koud. De rest van de bestelling bleef uit. We raakten wat geprikkeld ik zei dat de bestelling niet klopte en we samen kwamen eten en er iets op tafel werd gezet wat we niet hadden besteld dit nogmaals herhaald bij de volgende die kwam met weer iets wat we niet hadden besteld… toen heb ik de rekening gevraagd van het drinken en we zijn weg gegaan. Zeer zeer slecht

17. Internationaal Hoofddorp

Beste restaurant in de omgeving. Top service met kwaliteit eten! Beter krijg je het niet.

18. Internationaal Hoofddorp

Lekker gegeten op het terras. Aardige serveersters. Shared dining, dus je kunt veel verschillende dingen van de kaart bestellen. Niet goedkoop.

19. Internationaal Hoofddorp

Johanita Oskam Puts

Heerlijk gegeten op een gezellig buiten terras , goed verzorgd en vriendelijke service!! Kortom meer dan tevreden!

20. Internationaal Hoofddorp

Fleur Pluylaar

Heerlijk en bijzonder eten. Goede service en prima prijs! Aanrader!

21. liesbeth lamboo

Het eten is perfect ziet er smakelijk uit, word goed geserveerd. Heb je een speciale wens, geen probleem. Wij komen graag bij jullie!
    Tot ziens. TON en LIESBETH LAMBOO.

22. Internationaal Hoofddorp

Goede service en een heerlijke menu. De shared dining gerechten zijn te prijzig.

23. Internationaal Hoofddorp

Tosca Emmerson

Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs en de bediening was vriendelijk en goed. Kortom aanrader!

24. Internationaal Hoofddorp

Ik was heel erg benieuwd naar hun flavour blaster cocktails. Op social media had ik gereageerd op een post van hun als ze die al hadden op hun kaart en ja hoor, die hadden ze al.
    Daar aangekomen gelijk gevraagd hiernaar. Ja, die hebben/hadden ze inderdaad. Na de lunch heb ik er een besteld, kreeg te horen dat het misschien lastig zou zijn vanwege de wind. We zaten namelijk buiten op het terras en dat snapten we dus ook. Maar misschien dat het beter is als we het binnen doen, vroegen we….Niet echt een antwoord hierop…”het gaat meer om de show”, kregen we te horen. Toch maar 2 keer buiten geprobeerd en neen het lukte niet. “Komt door de wind”, kregen we te horen. De accessoires weer opgepakt en ging ze naar binnen. Klaar was ze.
    Zou wel fijn zijn als ze ons had aangeboden om het binnen weer te proberen…maar ja, als ze genoeg geoefend hebben om de flavour blaster cocktails te maken, is punt twee.
    De lunch was oké.

6,5
  25. Internationaal Hoofddorp

Lenette de Mari

Heerlijk gegeten en enorm genoten! Wel prijzig maar het was het waard. Heerlijk verfijnde gerechtjes. We komen zeker weer terug.

26. Caraïbisch Hoofddorp

Koen van Esterik

27. Heerlijk gegeten. Lekker biertje. Fijn terras. Altijd goed bij hen!

28. Internationaal Hoofddorp

van Kesteren

Mooi restaurant en gezellige aankleding. Personeel weet wellicht nog te weinig van service in de horeca. Moest een aantal keren om dingen vragen. De een was best vriendelijk, maar bij de ander kon er geen lachje af. Toch belangrijk voor de sfeer als je in een restaurant bent. Alle gerechten komen tegelijkertijd op tafel bij de mix en match en dat is als er 3 gerechten per persoon aangeraden worden met 5 personen geen doen. Het paste gewoon niet op de tafel. Een zooitje op de tafel. Doe dan eerst de warme gerechten en daarna de koude bijvoorbeeld. Dus bestel niet teveel is mijn advies. Wellicht is bijbestellen dan handiger. De prijs/ kwaliteit : We schrokken erg van de hoeveelheid van de coquilles. 3 Voor 21 euro. Sowieso was het voor de hoeveelheid per gerecht best prijzig en niet de kwaliteit die je voor deze kleine hoeveelheden dan bij deze prijs zou verwachten. Dat is natuurlijk persoonlijk. Jammer… voor ons hierdoor geen tweede keer bij de IJzerbar.

29. Henk Thuis

Heerlijke noodles met kip gegeten. Goed gevuld en gekruid. Dank!

30. Internationaal Hoofddorp

Nell de Weijer

De drankjes, verschillende gin-tonic's, perfect.
    De oesters, gamba's, sint jacobs schelpen, beef, bloemkool, kaas en yoghurt ijs: heerlijk!
    De bediening, niets op aan te merken.
    Kortom, een heerlijke avond!