Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoofddorp verdeeld zijn.

1. Trees Dorsman

Wij komen hier al jaren naar volle tevredenheid, het eten is goed, het personeel aardig en gastvrij en de livemuziek avonden zijn helemaal geweldig. Je waant je in Griekenland, er wordt volop gedanst en ook Petros en Takis doen mee.

2. Kleine eetwaren Hoofddorp

Raymond Hartgers

3. Raymond Hartgers

4. john beun

Na veel zeer geslaagde avonden kan ik dit griekse restaurant van harte aanbevelen. Gastvrij en een gezellige sfeer en een goede maaltijd.

5. Super leuk restaurant, leuke gastvrije bediening, heel goed eten! Als we iets te vieren hebben, dan doen we dat in hun restaurant ( dat zegt genoeg! )

6. Ik heb niets anders dan goeds voor dit heerlijke restaurant. Goede bediening, heerlijk eten! Altijd gastvrij. Op de dag na ons huwelijk gingen we daar eten om het met de lieve mensen van Rhodos te vieren. Ik zeg top! Ga vooral zo door!

7. ina kamphuis

Als ik Grieks wil eten dan gaan we altijd naar Rhodos.
    Personeel is vriendelijk en attent.
    Ik eet er altijd lekker en goed.
    Ik kom ook weleens alleen en waar sommige restaurants daar wel moeilijk over doen, doet Rhodos dit niet en krijg ik altijd een plaatsje.
    Ik zou zeggen ga zo door.
    Ik kom zeker weer eten bij jullie.

8. Michael

Heerlijke koffie met zorg gemaakt. Uitstekende cheesecake.
    Bediening niet snel maar haast je niet!

9. Michael

Ideaal voor vegetarisch eten!!
    Ze maken een verrassingsmandje voor je klaar. Het eten smaakt puur en vers. Zeer vriendelijke bediening.
    Echt waar voor je geld. Ben nu 4 keer geweest en nooit teleurgesteld.

10. Deze snackbar is gewoon goed, erg schoon en alles netjes. Vriendelijke mensen.

11. Personeel kan vriendelijker inderdaad, vooral die oudere man en oudere dame. Ze zijn wel heel vlug, eten smaakt goed en de prijs is goed te doen. Dus prima snackbar, waar je gerust wat kan halen

12. Midden-Oosters Hoofddorp

We hebben op 19 mei 2013 bij restaurant Arabesque in Hoofddorp heerlijk gegeten, gedronken en gelounched. Echt ieder gerecht was voortreffelijk! Ik ben vegetariër maar had alle keus in allerlei warme en koude gerechten.
    Ingrediënten waren heerlijk vers. Het restaurant was schoon en sfeervol.
    Voor iedereen bekend- of niet bekend met de midden-oosterse keuken een echte aanrader! Het personeel was heel vriendelijk en attent. Mede daardoor heerste er een zeer goede sfeer; al onze medegasten leken zich bijzonder goed op hun gemak te voelen. En prijs voor al het lekkers viel erg mee.

13. Voor het eerste keer gegeten bij deze wok. Het beviel me totaal niet, het leek wel alsof het personeel tegen haar zin werkte, waardoor de sfeer en service slecht was. Ik wilde graag een sushi soort, maar die stond helemaal niet op de sushi bar en ik zag de ingrediënten wel van de sushi, dus het stelde mij dat heel erg teleur dat ik die soort sushi niet kon proeven. De andere sushi die ik had gegeten smaakte niet erg lekker omdat ik proefde dat de sushi niet vers zijn gemaakt of goede ingrediënten zijn gebruikt. Er was ook wel ander eten maar de kwaliteit was erg slecht, alleen van de bakplaat was een beetje te eten. Ik zat ook nog heel dicht bij de andere tafels dat was veel te krap.

Een afrader en het geld totaal niet waard.

1,5
  14. Klein restaurant met een beetje een eetcafe gevoel. Gastvrije ontvangst. Tamelijk uitgebreid menu met ook de grootste klassiekers uit de Indiase keuken maar voor de geïnteresseerde ook Nepalese gerechten.
    Samosa's komen niet uit een zak van de groothandel maar zijn duidelijk zelf gemaakt net zoals de paneer.
    Voor de kinderen een butter chicken en een chicken korma die heerlijk mild waren. Zelf het Indian speciality menu besteld wat voor 25,50 een prima keuze is. Tandoori chicken was een tikje aan de droge kant maar verder was alles prima in orde.
    De zaak is geen ere divisie speler zoals sommige Indiase restaurants waar ik wel kom in Engeland. Aan de andere kant, het is absoluut een van de betere Indiase restaurants in Nederland en zeker in de regio. Neem daar bij een heel aantrekkelijk prijspijl en je hebt een zaak waar je zeker terug wil komen.

15. Mijn mening over deze wok is niet al te best. Was wezen eten met 5 volwassen en twee kinderen . Eentje van 1,5 jaar en eentje van 2,5 jaar. Het is gewoon belachelijk dat je voor twee zulke jonge kinderen ook moet betalen, heb ik in andere wok of Japans all you can eat nooit meegemaakt. Stoelen zitten te dicht op elkaar. Het is zeker niet prettig om met je rug tegen iemand anders aan te zitten. Weinig loopruimte. Het buffet bied weinig keus en was niet lekker. Te lang wachten in de rij bij het wokken. En ik dacht dat het een grap was van mijn broertje dat je moet betalen voor de wc. Tafelkleed was niet schoon, zaten sausvlekken in. Geen aanrader. Voor een goed wok restaurant van deze tijd moeten we echt ergens anders wezen.

2,4
  16. Zeer lekker gegeten, het soort eten waarvoor je uit eten gaat. Heerlijke pizza met paddestoelen, asperges en truffeltopping. Desert Nonna Rie is ook een aanrader. Bediening was zeer vriendelijk en alert, de keuken kon (qua hoofdgerecht) iets sneller. Het enige vervelende was dat de akoestiek slecht was, waardoor het wat rumoerig was en je elkaar soms slecht verstaat.

17. Midden-Oosters Hoofddorp

Vorige week samen met een vriendin weer gegeten bij Arabesque. Voor ons was het de tweede keer dat wij er aten. We houden van lekker eten en zijn beide wel wat gewend... Toch zijn we steeds weer aangenaam verrast van het heerlijke eten wat ons bij Arabesque wordt voorgezet. Het was ruim voldoende en alles was perfect op smaak gebracht! Wij gingen zeer tevreden het restaurant uit. We voelden ons echt verwend en komen zeker terug naar ons 'nieuwe favoriete restaurant'.

18. Diana

Het is niet meer zo goed als vroeger.
    De spareribs zijn vies vettig en de bediening is ook niet meer wat het is geweest.

3,1
  19. Ria

Van de week hier gegeten. Vlees in de bakken zag er maar verkleurd uit, en het rook ook wat zurig.
    Bediening komt maar weinig kijken en vragen als je bij het BBQ gedeelte zit.
    Vuile borden worden tussendoor niet weggehaald ondanks dat ze een drankje komen brengen.
    Teleurstellende ervaring, maar een medewerker verzekerde ons dat het bij een volgende keer allemaal goed zou zijn. We wachten het af, eerst moet deze ervaring slijten...

20. Met gezin en een buitenlandse gast gegeten. Vlak bij Schiphol, leuk boven de A4. Tafels werden na vragen matig schoongemaakt. Eten slecht van kwaliteit, smaak slecht, te veel kaas op de pizza's, melige dikke patat, niet lekker vlees. Verder geen normale bierglazen, alleen 1/2 liter glas voor een flesje.
    Niet La Place waardig.

4,5
  21. Hier afgelopen vrijdag gegeten. Eten is goed, tafeltjes zijn erg klein, personeel loopt een beetje door elkaar heen. Heeft nog geen ritme gevonden. Maar al met al, goed eten dus ik ga er nog een keer terug.

22. susan helbig

Op koninginnedag bij Marktzicht op terras gezeten. Biertje was mooi geprijsd voor € 1,50 maar het werd geschonken in slecht gespoelde glazen waardoor het bier in no time doodsloeg. Bitterballen waren matig, Mora bitterballen zouden het er makkelijk van winnen. Tenslotte was het borrelgarnituur het hoogtepunt van de middag met gehaktballetjes die meer op houtskool leken en kipnuggets die volldedig uitgedroogd waren en bijna verpulverd konden waren. Onbegrijpelijk dat de kok dit de keuken uit heeft laten gaan.
    Excuses of een drankje van de zaak werden niet aangeboden.
    Erg teleurstellend voor een zogenaamd gerenommeerde zaak.

1,3
  23. Buiten dat deze locatie prachtig is doet het eten en de bediening niet ten onder.
    Relaxte sfeer, verse producten en spontane bediening. Wij komen terug!

24. Prima sfeer, heerlijke broodjes en top bediening.

25. Het is een heel gezellig restaurant met goede bediening die erg snel komt. Het personeel is heel gastvrij en ze hebben de lekkerste pizza's en desserts. Het eten is super lekker en ben zeker zeer tevreden over dit restaurant!

26. Voor het eerst in deze locatie gegeten maar ik vind het geen aanrader. Als je iets wil van de grill moet je eerst in de rij staan en dan moeten ze je bestelling nog grillen. Ondertussen ben je een half uur verder en staan de andere van de tafel weer een half uur te wachten. En dan ook nog voor een kind van nog geen 3 jaar oud 10 euro durven te vragen... die paar patatjes en dat beetje ijs... en als je dan vraagt om slagroom durven ze daar ook 50 eurocent voor te vragen. Ik vind dat ze kinderen onder de 3 niet horen mee te rekenen.

Dan de tafels die dicht op elkaar staan. Als je op wilt staan moeten je buren ook op schuiven.. nee sorry maar ik heb in betere wok restaurants gezeten dus ons zien ze hier niet meer terug.

5,1
  27. Chinees-Indisch Hoofddorp

Heerlijk eten, goede service.
    Afhaal is altijd goed, af en toe wat langere wachttijd. Maar op zondag kan ik wel eventjes wachten.
    In het restaurant smaakt het eten lekkerder!
    Een echte aanrader!

28. 657 punten

Vanavond samen met een collega hier voor het eerst gegeten. Ik was op eet.nu afgegaan, daar ik een goed restaurant, dicht bij Schiphol zocht. Nou, dat hebben we dus gevonden. Meer dan uitstekend. We werden zeer gastvrij door de gastheer ontvangen, en konden overal gaan zitten. Bediening verliep verder vlot en zéér vriendelijk. De voor- en hoofdgerechten kwamen vlot door (we hadden helaas niet héél veel tijd).
    Over het eten, kan ik kort zijn. Heel erg lekker en ruim voldoende. Naan brood en papadums vers gebakken. Voor- en hoofdgerecht, meer dan voldoende en erg lekker. Koffie ook lekker. En niet geheel onbelangrijk, een heel erg nette prijs (maak ik helaas wel eens anders mee).

Kortom, hier komen we nog een keer terug al was het alleen maar om het buffet op vrijdag een keer te proberen. We kunnen niet wachten.

29. Felicity

Het eten is gemiddeld gezien goed, ene keer beter dan de andere. Bediening is slecht en super traag.

30. Indra Hymans

I love the food at Namaste, the personnel is very friendly and I thoroughly enjoy coming there