Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoofddorp verdeeld zijn.

L Grootaert

Wij hadden gereserveerd zondagmiddag 20.5 rond 1700. Wij komen aan om 16.50. Zegt deze dame wij resereveren niet? o, nou hoe kan dat , ik heb met een andere serveerster een afspraak gemaakt en zij heeft het het boek geschreven, zij ging het niet eens checken.
    En vriendelijke was zij ook niet .
    Heel slecht tot zeer slecht.
    Ons zie je hier niet meer en wij maken zeker geen reclame voor jullie.

Ik was hier voor een busniss lunch vreslijke tent. Eerst zeggen ze we hebben geen tafels meer. Heb toch even binnen gevraagd en er waren genoeg tafels uren gewacht op de tapas. Bleek dat een andere tafel ze heeft genomen willden nieuwe maken. Kort om een verrote tent.

Slechste ervaring ooit, alles was slecht zal nooit meer daar naartoe gaan en niemand aan bevelen… eten is smaakloos. Personeel loopt er ongemotiveerd rond.

4. Internationaal Hoofddorp

Ik ben hier al een paar keer geweest en prijs/kwaliteit gezien is het echt geweldig.
    De presentatie kan misschien wel beter, maar je komt toch naar een restaurant voor het eten?
    De meeste gerechten zijn gewoon heerlijk om te eten, en ze zijn nog eens verschrikkelijk snel!

Klaas de bruijn

Zondag 29-4 hier gegeten
    Eten was echt perfect zelden zo'n goede tournedos gegeten met perfecte cuisine je kan proeven dat de koks er verstand van hadden het voorgerecht was ook erg lekker een lekkere carpaccio alleen vond ik persoonlijk het vlees van de carpaccio een beetje aan de dikke kant. Verder had mijn tafelgenoot een saté, de satesaus was erg apart en kan veel beter.
    Alleen heb ik me mateloos lopen ergeren aan de bediening, liepen 2 jonge jongens in de bediening bij wie ik het gevoel kreeg dat ze niet wisten wat ze aan het doen waren en een andere jongen in de bediening die ik de hele avond niets heb zien doen hing veel bij het Luik van de open keuken wat ik er raar vond uitzien
    Ondanks de bediening zien ze me weer snel in de nieuwe parel van Hoofddorp “de polderboom” een toprestaurant leuk voor een avondje met familie maar ook om met vrienden even wat te eten

Lekker gegeten, lekker druk en best gezellig maar we zaten niet op een goeie plek. Helemaal achterin naast de hal naar het toilet.

Vanaf 5 uur al 4 x proberen te bellen maar werd steeds niet opgenomen. Kwart over 8 dachten we we gaan gewoon langs. Eenmaal daarbinnen werden we maar niet te woord gestaan. Binnen 3 tafels vrij buite tafels vrij uiteindelijk werden we geholpen. Zegt de serveerster dat ze vol zitten... er staan zelfs net mensen op die weggaan... pfff slecht hoor...

Peter Bruin

Slechte ervaring. Patat was niet gaar, geen mosterd bij kroket, betaald voor zoetzure saus bij loempia, maar bij thuiskomst geen saus. Geen aanrader en nog duur ook.

Ria

mevr. Mensen

Gisteren 8 april geweest en ik vond het geweldig. Zo goed dus kom ik graag weer terug.

Cor Netto

Heerlijk eten, snelle en vriendelijke service!

12. Steakhouse Hoofddorp

Tineke Klein Reesink

Wij zijn daar afgelopen zaterdag geweest met 5 zussen de sfeer is prima.
    Het eten wat minder salade bar was niks aangegeven wat het was alleen bij de warme gerechten.
    Zouden broodjes krijgen na vragen uiteindelijk 5 kleine stukjes brood.
    Verder een gezellige avond gehad.

13. Internationaal Hoofddorp

Is vergane glorie. Personeel doet haar best, eten is matig, vaak klef en taai. Stoelen zijn gescheurd en soms ook kapotte bekleding. Menukaart geeft aan hoe het daar is, vergeeld en vaag.

Veldhuizen

Prijs kwaliteit is slecht, Tournedos die enorm taai en klein was voor 25.50 Euro in een soepbord met saus. Geen salade of iets erbij. Friet met een klein papieren bakje mayonaise. Varkenshaas idem dito. Alleen het voor gerecht was heerlijk.
    Niet voor herhaling vatbaar.

Bas Molenaar

Zeer schoon en lekker vers aanrader.

16. Nederlands Hoofddorp

Met groep waar ook kinderen bij waren koffie en gebak gedaan en nog gelunched. Van te voren gevraagd of we zelf gebak mee mochten nemen, dit was geen probleem. Nee haha we kregen een boete van 25 euro omdat we zelf gebak meenamen. Ondanks dat we dit hadden overlegd. BELACHELIJK. We kwamen hier pas achter na betaling en kregen geen geld terug. CHECK GOED JE REKENING. Wij komen hier nooit meer.

Heel lekker gegeten. Goede kwaliteit, veel keuze.

Revan Pera

Super lekker eten, klanvriendelijke en goede service. Daarnaast ook nog een gezellige plek.

Goede milkshakes.

Top plek super aardig hardwerkende personeel lekker eten altijd gezellig #culture.

22. Internationaal Hoofddorp

Heerlijk gegeten voor mijn verjaardag met mijn meiden!

Beste snackbar van Hoofddorp veel keus goede prijs-kwaliteitverhouding. Goede service en aardige mensen.

Bodenstaff

Lekker gegeten, en er werd rekening gehouden met ons schouwburg bezoek daarna.
    Jammer dat we daar nat aankwamen omdat we 2 grote glazen bier over ons heen kregen. Foutje van de bediening.
    Maar dat mocht de pret niet drukken.
    We komen graag nog een keer terug.

Te weinig wijn en te weinig Tia Maria en het concept met een gedwongen voorgerecht was niet duidelijk op de website. Niemand kan mij dwingen een voorgerecht te nemen. Ze moeten het hebben van de locatie en de inrichting. Kom er nooit meer eten.. Kan wel betere restaurants bedenken.. Zelfs de manager moet weer eens terug voor een cursus klantvriendelijkheid. Totaal niets van gesnapt... Jammer

Vertaal van English naar Nederlands

Been to this lovely place last week to celebrate our son's birthday.
    This place is amazing. Attentive service and delicious indian and nepalese food.
    We highly recommend this place to everyone.

Vertaal van English naar Nederlands

Been to this lovely place couple of times now. Absolutely love their food. Service is great too! Plus point is free parking in front of the door from 6 pm. What more to look for, please run!

priska

30. Snackbar Hoofddorp

Hedenavond gegeten hier. Duurde erg lang voordat de bestelling was verwerkt. Kip was warm maar patat was koud. Toen ik daar mijn beklag overdeed kreeg ik als antwoord wil je nieuwe dan of maiskolf. Ik antwoordde met laat maar ik moet zo een vliegtuig halen heb geen tijd voor een nieuwe bestelling. Kortom slechte service en totaal niet klantgericht.