Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoofddorp verdeeld zijn.

Leuk restaurant, maar veel te druk! Tafels te dicht op elkaar. Personeel is vriendelijk maar het eten komt veel te snel. Had hier meer van verwacht, vooral gezien de prijzen!

2. Kleine eetwaren Hoofddorp

Heerlijke koffie, lekker broodje en leuke vriendelijke service!

Niels van der Neut

Stefan, de nieuwe eigenaar, is een erg vriendelijke en gezellige man. Het eten en de opmaak van de gerechten waren goed, de rode huiswijn was erg lekker en de tafels staan nog steeds op ruime afstand van elkaar, waardoor je rustig kunt praten met elkaar zonder het idee dat iemand met je meeluistert. Een zeer prettige ervaring!

4. Internationaal Hoofddorp

helene lindemans

Gezellig, gastvrij en goed eten. Wat wil je nog meer?

Gisteren heerlijk gedineerd in de Pimpernel. Kwaliteit van het eten was zeer goed. En de bediening was zeer vriendelijk. Prijs /kwaliteit was uitstekend. Zeker een aanrader in Hoofddorp.

Barney & Mit

Heerlijk getafelt voor een aantal uurtjes met een geweldige service. Lekker wijn dat goed paste bij het menu, komen zeker nogmaals!

Dennis Terlouw

Bediening (afruim obers) zijn alert maar niet te overdreven. Alles wordt weer netjes opgeruimd. Doorlooptijd bij wok, grill e.d. is goed te doen bij drukte. Kinderen kunnen lekker hun ei kwijt in de speelhoek. Leuk avondje gehad

Wilde even een lunch nemen bij La Place aan de A4, waren ze aan het verbouwen. Het zag er niet uit, overal stof, de vloeren vet en smerig en het eten zag er ook niet uit, dus dacht ik even naar het toilet en dan maar niet eten, wat ik toen zag sloeg alles, 2 toiletten voor dames die in een rij stonden te wachten evenals de heren, dus ook maar ergens gaan plassen want het was er vies en smerig.
    La Place ga in het vervolg 14 dagen dicht tijdens verbouwing en neem een voorbeeld aan Van der Valk wat hygiëne en service betreft

Not what we expected. Did not quite live up to the Trip Advisor rating. New owner will need to improve.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Niet wat we verwacht hadden. Voldeed niet aan de verwachting die we hadden door de Trip Advisor Rating. De nieuwe eigenaar zal moeten verbeteren.

Na 3 kwartier kregen wij eindelijk een kaart, vervolgens weer een half uur moeten wachten om te bestellen. Uiteindelijk toen we er 1 1/2 uur waren kregen we ons eten. Dit was prima, maar wel ontzettend lang moeten wachten voor een snackbar. Na ruim 2 uur stonden we weer buiten, in een restaurant gaat het sneller.

Eten heb ik andere filialen wel eens nèt wat beter en verser op. Bediening was top! Fantastisch aardig en vriendelijk personeel die helpen waar nodig, er staat geen leeg bordje lang op tafel en geen drinkglas lang leeg!
    Nadeel in Hoofddorp is dat je echt wel erg krapjes zit… ‘t is rug tegen rug, Beetje claustrofobisch.

Tegenvaller zeg. Vrienden van mij raden me aan daar moet je eten. Ik enthousiast bestellen natuurlijk! Na betellen eerst een kwartier wachten. Iedereen na mij krijgt gelijk zijn bestelling. Dus uiteindelijk maar gevraagd hoe zit het? zeggen ze doodleuk kan ik u helpen. Wordt vervolgens een beetje grappig over gedaan. Dat was trouwens bij bestellen ook al. Ow we zijn zeker je bonnetje kwijt. Prijs/kwaliteit verhouding ook echt niet zo bijzonder als het wordt voorgedaan. De hoeveelheid vond ik ook minimaal in verhouding met andere snackbars in hoofddorp. Denk dat ik toch bij mijn favoriet blijf verderop aan de Kruisweg! Jammer hoor..

Edan

15. Internationaal Hoofddorp

Arnold Nolten

Even op de bonnefooi binnengelopen voor lunch. Vriendelijk personeel, prima service, prima eten. En als het personeel ook nog bits over heeft om de nieuwe medewerkers met een beperking te coachen vind ik dat top.

Prima gegeten, leuke bediening, en een zeer goede sfeer. Prijs kwaliteit perfect.

De 1e x dat wij bij dit restaurant hebben gegeten, maar zeker niet de laatste keer. Jonge bediening die het geweldig onder controle hadden. Onze zoon had het heel erg koud, de bediening kwam uit zichzelf met een dekentje. Heerlijk gegeten!

18. Midden-Oosters Hoofddorp

Via de ah restaurant actie kennis mogen maken met de Libanese keuken van Arabeque. We hebben echt super lekker gegeten, personeel is super vriendelijk. En de porties waren echt groot. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Heerlijk gegeten! Alles word met aandacht geserveerd, dat zie je ook aan de gerechten. Het duurt ook niet lang en de serveersters komen vaak genoeg langs om te vragen of je nog iets te wensen hebt.

Wederom een heerlijk diner gehad, Raymon we wensen je een gezond pensioen en zullen je missen, Stefan succes met het doorzetten vd de Pimpernel

21. Chinees-Indisch Hoofddorp

Ben Rosier

Wij zijn er al heel veel keren geweest en het eten is er van een constante kwaliteit en erg lekker, menukaart is zeer uitgebreid en de drankjes zijn ook goed. Huiswijn erg goed.

Afgebrande pizza s en bestelling werd pas afgenomen als de eerdere pizza s klaar waren. Moest even lang wachten.

Ben.Overbeek

Sfeer in de uitbouw/serre zeer matig. Veel geluid van de naastgelegen hoofdweg.
    Eten was goed!
    Fles water erg overdreven duur euro 4.50 Per fles.

24. Broodjes Hoofddorp

Steeds als we willen bestellen staan ze op gesloten maar zijn gewoon open tot 20.00 Uur. Ga dan niet zeggen dat jullie bezorgen super irritant.

E W Groot

Wij hadden vandaag Nepali special menu voor 1 tot 2 personen, besteld.
    Na dik 90 min wachten was dan daar de maaltijd.

Alle gerechten waren geurig en pittig gekruid. Vlees was mals. Rijst verassend gekruid.
    Een minpunt is dat de portie aan de zuinige kant is. Zeker geen 2 persoons maaltijd.
    Geef wat grotere porties en het is een prima maaltijd voor 2.

Een aanrader.

26. Internationaal Hoofddorp

Recentelijk wat kleine diverse gerechten gegeten bij Long Island in Hoofddorp. Het was niet druk, maar er werd buiten door maar liefst 3 personen bediend.
    Desondanks gebeurt er in 40 minuten tijd het volgende: 1. Nadat de kaart is gevraagd duurt het ruim 10 minuten voordat deze gebracht wordt 2. De salade met een te rauwe plak "versgegrilde tonijn" bevat niet o.a. kappertjes maar wel een overdreven hoeveelheid niet op de kaart vermeldde croutons.
    3. De bijbehorende patat laat vervolgens weer ruim 10 minuten op zich wachten en toen ik er iets van zei was de reactie: "O… wilt u die nog hebben? " (Ja dus) 4. Er zat nog een bodem wijn in het glas dat doodleuk wordt weggenomen door de volstrekt uitdrukkingsloze en ongeïnteresseerde jongedame. En dat was NIET een verstandelijke beperkte die ze hier ook hebben werken. Die nemen hun werk hier overigens wél serieus, zo heb ik eerder gezien. Weliswaar biedt de oudere mannelijk bediende zijn welgemeende excuus aan voor het vergeten van de patat maar deze snelle opeenvolging van fouten van een lusteloze en onoplettende bediening zorgen er voor dat wij hier niet meer terugkomen.

27. Eetcafé Hoofddorp

Michelle de.Bruin

Pluspunten;
    Eten was van redelijke kwaliteit en sober.
    Bediening prima.

Minpunt,
    Wel vreemd dat na het eten een glas kraanwater bij de koffie werd geweigerd. Echt bijzonder dit beleid, daar ik meermaals per week buiten de deur eet en dit zeker geen vreemd verzoek, zelfs zeer gebruikelijk in een restaurant en nog nooit geweigerd. Zou het me wel kunnen voorstellen als men alleen een glas leidingwater zou bestellen, maar na een maaltijd bij het aperitief is het niet gastvrij.

Henk

Het restaurant heeft wel een aardig buitenzitje om na een wandeling wat te nuttigen. Na keuze van een tafeltje maakte een van ons er gelijk een sanitaire stop van.
    Direct kwam een serveerster op ons af om een bestelling op te nemen. Hoewel ik haar vroeg na terugkeer van onze gast de bestelling op te nemen, kwamen er binnen 1 minuut nog eens 2 obers achter elkaar met de bedoeling om een bestelling op te nemen. Enthousiaste ontvangst? (of slechte onderlinge afstemming?)

Wij bestelden onder andere een rosé, prikwater, cola en een portie bitterballen. Wat ons opviel was het volgende. De rosé was nogal waterig en de prijs à €4,50 is hoger, dan die van een hele fles van dezelfde inschattende smaak bij een willekeurige supermarkt. Het prikwater werd aangeboden uitt een flesje, waarvan de inhoud met een kurk (!) was afgesloten. Vreemd bij koolzuurhoudende dranken. Dat moet de barman zelf zo hebben voorbereid. Normaal moet de fles met een kroonkurk of een (nog niet geopende) schroefdop afgesloten zijn om aan de gast duidelijk te maken dat de consumptie vers van de fabriek afkomstig is. Prikwater afgesloten met een ongesealde kurk ken ik niet.
    Bij het uitserveren van de cola (fritz kola) nagenoeg hetzelfde. De kelner heeft het flesje niet onder onze ogen geopend. Ook vreemd. Waarom gebeurde dit niet? De prijs van het onbekende merk was ook nog aan de hoge kant:€3,-

Bijzonder flauw is het aantal stuks in het portie bitterballen, dat voor 4 man werd neergezet. (7 ballen in een portie in plaats van 8, 12 of 16) en dan voor de prijs van €6,50. Bijna 1 euro per bal! Een bal extra in de braadpan doen verhoogt de kostprijs misschien met 5 cent.

En het ergste moet nog komen. Bij het afrekenen via het pinapparaat krijg je op het schermpje de vraag gesteld: wilt u fooi geven en hoeveel? Het moet niet gekker worden. Natuurlijk mag het restaurant deze vragen stellen. Het zorgt er wel voor, dat ik daar geen versnapering of iets anders meer ga nuttigen.

Wat dit restaurant echt mist is het vermogen om zich te verplaatsen in de gast. De $-tekens staan meer op het netvlies gebrand dan een beeld, dat er voor zorgt de gast met een goed gevoel vertrekt, zodat hij binnenkort weer binnen komt wandelen met een paar andere vrienden.

Dit was mijn ervaring.

B.overbeek

Bestelling 1 minimale groente aanwezig. Sucade
    Bestelling 2 was heel goed.Den Burgh burger.
    Wijnkaart zeer prijzig..
    Bediening vriendelijk.

junior bakker

Eten was super echt lekker een aanrader ze hebben er alles van donuts tot kreeft.