Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoofddorp verdeeld zijn.

esther Versluis

Mooie ruimte, veel tafels, eten overzichtelijk, alles goed verlicht en aangegeven.
    Wat ik persoonlijk jammer vond was dat de kreeft en de scampi's op het ijs lagen.
    Het yoghurt ijs werd door vele terug naast het apparaat gezet.

De wc was niet erg schoon, er zat van alles aan de muur, wat niet van die dag was was.

Wij gaan volgende keer toch liever naar weer naar elders.

Mvg.

2. Indonesisch Hoofddorp

Heerlijk eten! Aanrader!

3. Indonesisch Hoofddorp

Suus V Geel

Heb bij verhage gehaald omdat ik om de hoek woon, maar binnen 2 minuten was alles koud, patat is slap en de rest was niet te vreten. En dat was niet de eerste keer. Alles wordt gebakken op 160 -165 graden, hoe druk het ook is dat kan niet je frituur en alles moet gewoon goed op temp. zijn.
    Prijs kwaliteit verhouding vind ik zeer slecht.
    Ga hier nooit meer halen en raad mensen aan om ook niet meer hier te halen.

1,3

Super fijne ervaring bij dit restaurant, lekker eten en snelle service. Veel zorg voor de klant en doordat het niet volgepropt staat met tafels heb je ook geen 'last' van andere gasten. Zeker een aanrader!

Prima ontvangst en heerlijk gegeten bij de Pimpernel. Menukaart speciaal voor onze groep gemaakt met ons bedrijfslogo erop, leuk ! Gezellig ingericht, huiskamer gevoel. Kan eenieder aanraden hier te gaan eten.

Kom hier nooit meer.
    Broodje gerookte zalm 7,95 euro voor betaald wat al belachelijk is. Blijkt ie ook niet te vreten! Broodje is droog en duidelijk niet vers en de zalm is niet mooi roze maar voor meer dan de helft ‘grijzig’.
    Chappuccino wordt de hoofdprijs voor gevraagd en komt in een mini kopje en ook nog eens lauw en smakelijkeloos.

Belachelijke prijzen voor deze ondermaats producten.

8. Internationaal Hoofddorp

Don schoers

Erg druk, dus succesvol. Snelle en vriendelijke bediening. Gerechten niet altijd conform de menukaart maar wel lekker.

Lekker gegeten. Nette service. Restaurant kan wel een opknapbeurt gebruiken, redelijk gedateerd en paste goed bij vorige eigenaar.

Gezellige gastheer/dame, uitstekende keuken, de tijd vloog voorbij.

Komen zeker weer terug.

11. Indonesisch Hoofddorp

Lekker eten en goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening erg aardig.

Onhygiënisch! Alles met blote handen aanraken, van de kip naar de groenten en naar het voorhoofd en neus weer terug naar het eten. Bij navraag waarom niet met handschoenen gewerkt werd, doorverwezen naar iemand anders om bij haar te ‘zeuren’. Zeuren?! Klantvriendelijkheid ver te zoeken. Eten veel keuze, maar matig van kwaliteit. Niet voor herhaling vatbaar.

13. Nederlands Hoofddorp

Michael

Het is verbouwd maar totaal sfeerloos, en alles zit er onverzorgd uit. Medewerkers praten met elkaar maar zien je niet staan en dan liggen er 4 broodjes om 11.00 uur. Het was voorheen beter met die vrolijke meneer. Er straalt nu niets van uit. Slecht veel te duur en koud, ongezellig!

Toen wij binnenkwamen zat er 1 tafel die binnen 10 minuten weer weg was.
    Daarna was veel in en uitloop van afhalen en wegbrengen van bestellingen.
    Duidelijkte zien dat de mensen het lekker vinden.
    Nadat wij gegeten hebben is het ons duidelijk geworden dat het eten subliem is.
    De service is ook perfect.
    Alleen het sfeer kon ik geen cijfer geven want verder zaten er geen gasten ....
    Maar het is zeker waard om daar weer terug te gaan!
    Een top avond gehad!

Fam. Millenaar

Ons 3-jarig transplantatiefeest gevierd bij Pimpernel… waren een tijd niet geweest, maar voor deze speciale gelegenheid weer gaan eten… het was een fantastische avond met heerlijk eten… superaardige bediening…

Leuk restaurant, maar veel te druk! Tafels te dicht op elkaar. Personeel is vriendelijk maar het eten komt veel te snel. Had hier meer van verwacht, vooral gezien de prijzen!

18. Kleine eetwaren Hoofddorp

Heerlijke koffie, lekker broodje en leuke vriendelijke service!

Niels van der Neut

Stefan, de nieuwe eigenaar, is een erg vriendelijke en gezellige man. Het eten en de opmaak van de gerechten waren goed, de rode huiswijn was erg lekker en de tafels staan nog steeds op ruime afstand van elkaar, waardoor je rustig kunt praten met elkaar zonder het idee dat iemand met je meeluistert. Een zeer prettige ervaring!

20. Internationaal Hoofddorp

helene lindemans

Gezellig, gastvrij en goed eten. Wat wil je nog meer?

Gisteren heerlijk gedineerd in de Pimpernel. Kwaliteit van het eten was zeer goed. En de bediening was zeer vriendelijk. Prijs /kwaliteit was uitstekend. Zeker een aanrader in Hoofddorp.

Barney & Mit

Heerlijk getafelt voor een aantal uurtjes met een geweldige service. Lekker wijn dat goed paste bij het menu, komen zeker nogmaals!

Dennis Terlouw

Bediening (afruim obers) zijn alert maar niet te overdreven. Alles wordt weer netjes opgeruimd. Doorlooptijd bij wok, grill e.d. is goed te doen bij drukte. Kinderen kunnen lekker hun ei kwijt in de speelhoek. Leuk avondje gehad

Wilde even een lunch nemen bij La Place aan de A4, waren ze aan het verbouwen. Het zag er niet uit, overal stof, de vloeren vet en smerig en het eten zag er ook niet uit, dus dacht ik even naar het toilet en dan maar niet eten, wat ik toen zag sloeg alles, 2 toiletten voor dames die in een rij stonden te wachten evenals de heren, dus ook maar ergens gaan plassen want het was er vies en smerig.
    La Place ga in het vervolg 14 dagen dicht tijdens verbouwing en neem een voorbeeld aan Van der Valk wat hygiëne en service betreft

Not what we expected. Did not quite live up to the Trip Advisor rating. New owner will need to improve.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Niet wat we verwacht hadden. Voldeed niet aan de verwachting die we hadden door de Trip Advisor Rating. De nieuwe eigenaar zal moeten verbeteren.

Na 3 kwartier kregen wij eindelijk een kaart, vervolgens weer een half uur moeten wachten om te bestellen. Uiteindelijk toen we er 1 1/2 uur waren kregen we ons eten. Dit was prima, maar wel ontzettend lang moeten wachten voor een snackbar. Na ruim 2 uur stonden we weer buiten, in een restaurant gaat het sneller.

Eten heb ik andere filialen wel eens nèt wat beter en verser op. Bediening was top! Fantastisch aardig en vriendelijk personeel die helpen waar nodig, er staat geen leeg bordje lang op tafel en geen drinkglas lang leeg!
    Nadeel in Hoofddorp is dat je echt wel erg krapjes zit… ‘t is rug tegen rug, Beetje claustrofobisch.

Tegenvaller zeg. Vrienden van mij raden me aan daar moet je eten. Ik enthousiast bestellen natuurlijk! Na betellen eerst een kwartier wachten. Iedereen na mij krijgt gelijk zijn bestelling. Dus uiteindelijk maar gevraagd hoe zit het? zeggen ze doodleuk kan ik u helpen. Wordt vervolgens een beetje grappig over gedaan. Dat was trouwens bij bestellen ook al. Ow we zijn zeker je bonnetje kwijt. Prijs/kwaliteit verhouding ook echt niet zo bijzonder als het wordt voorgedaan. De hoeveelheid vond ik ook minimaal in verhouding met andere snackbars in hoofddorp. Denk dat ik toch bij mijn favoriet blijf verderop aan de Kruisweg! Jammer hoor..

Edan