Bezorgrestaurants in de buurt van Olympos

Online eten bestellen

1420119674 71
1602419719 72
1626197986 72
1642050163 73

1. Traditioneel Grieks eten (de grill strepen op het vlees smaken wat bitter) smaken zijn verder prima. Lekker mals vlees en heerlijke gerechten.
    De baas/eigenaar kijkt alsof hij niet blij is met zn gasten… bediening is verder prima.
    De zaak zelf wordt steeds een beetje minder… een opknapbeurt zou qua sfeer en uutstraling wel goed doen (oa ook de toiletgroep)

2. G.M.Spruijt

Wij vierden een verjaardag met kinderen en kleinkinderen. Er was een familie tafel voor ons gedekt. De ontvangst en bediening waren uitermate vriendelijk.
    Er is een zeer ruime keus in voorgerechten en hoofd schotels van een prima kwaliteit.

3. We hebben gebruik gemaakt van de tapas avond, erg lekker gegeten, veel variatie en heerlijk van smaak, goed verzorgt en heel vriendelijk.
    Omdat ik had aangegeven dat mijn vriendin dit etentje kreeg voor haar verjaardag, kwam bij de koffie een heerlijk stukje Grieks gebak, slagroom, ijs met twee lepels en twee sterretjes met de muziek van happy birthday, we waren allebei verrast, heel attent!!

Ook de ouzo bij binnenkomst geeft gelijk dat Griekse gevoel!
    Wij hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker terug!

4. Roel en Ellen

Zaterdag 7 november 2015 hebben wij met vrienden, familie en goede bekenden (40 personen) een fijn samenkomen gehad bij Restaurant Olympos. Wij zijn heel hartelijk ontvangen door de eigenaar, eigenaresse en hun personeel. Wij zien terug op een geweldige avond, een allerhartelijkste en charmante bediening en wij werden ook nog eens samen met de andere gasten getrakteerd op Griekse muziek en dans. Het eten was verrukkelijk en meer dan voldoende. Lambrinie, Martin, Yoya en overig personeel heel erg bedankt voor deze fijne avond.

5. Al meerdere keren gegeten, het ontvangst is zeer vriendelijk! Het eten, flinke porties en super Grieks! Bediening is vrij snel en altijd bereid voor een gezellig praatje. De zaak en de toiletten zijn brandschoon toppie!

Dit is Griekenland zo dichtbij!

6. Hans Beverwijk

7. Wij misten de griekse gastvrijheid. Onze jas werd niet aangenomen. Moesten lang wachten voordat we konden bestellen en moesten daarna bijna drie kwartier op ons drankje wachten. Ook kregen we geen ouzo aangeboden. Na ruim een uur kregen we de bestelde gerechtjes. Het eten was goed maar we zullen niet snel terugkomen.

6,3
  8. Tip gekregen van vrienden om hier een keer te gaan grieken en we hebben het als prettig ervaren!

We gaan elk jaar op vakantie naar Griekenland en het eten bij Olympos was verrukkelijk. In Griekenland krijgen we vaak van dat toeristen voedsel, wel met een topsfeer, maar hier zeer klantvriendelijk behandeld.
    Top! Jas werd aangenomen, gezellig muziekje ,op tijd onze drankjes, voorgerechtjes en plus minus 20 min later onze hoofdgerechten en onze kinderen vonden het ook lekker. Vriendelijke eigenaar U ziet ons zeker terug en blijf doen wat u doet!

9. Niet gastvrij, geen interesse in de klant. Sfeer koud ongezellig. Bediening geen interesse (alleen wil u nog wat?). Tafel niet schoon borden smoezelig. Voor ons niet meer.

10. Heerlijk gegeten, bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en we voelden ons gelijk op ons gemak. Heel warm en modern ingericht (niet het standaard blauw-wit). We hadden meegedaan aan een promotieactie en een kaart gekocht van €20 (niet €25 zoals in eerdere reacties genoemd). We lezen in de vorige reacties dat mensen wilden eten en twee kaarten wilden gebruiken, er staat duidelijk dat er maar één kaart per gezelschap kan worden gebruikt. Mijn buren hebben ook een kortingskaart gekocht en we mogen binnenkort ook een keertje mee genieten van hun korting. Dus op deze manier kan het ook.

Ik had zelf gamba's gegeten en waren heerlijk, niet te droog zoals je vaak ergens anders krijgt. Mijn partner en een vriend hadden een mixgrill, dat was lekker mals. Ook genoten van het dessert. Vriendelijk personeel, volgens mij werden we geholpen door de eigenares. Goede aanwinst voor Hoofddorp.
    De kaart is nog tot volgend jaar geldig, dus we komen zeker terug.
    Tot ziens.

11. Helaas een drama. We hadden via een promotie van dit restaurant (er kwam aan de deur een vertegenwoordiger van dit restaurant) een kortingsbon voor €25 gekocht. Onze buren bleken dat ook te hebben gedaan. Leuk, dachten we, we gaan er samen heen. Bij aankomst mochten we maar een kortingsbon gebruiken. Ik legde uit dat als we aan twee verschillende tafels hadden gegeten het resultaat voor het restaurant precies hetzelfde was geweest. Maar omdat we aan 1 tafel wilden eten bleven ze herhalen: 'regel is regel'. We konden met onze betaalde €25 vertrekken zonder iets te hebben genuttigd. Ik begreep het totale gebrek aan klantvriendelijkheid en flexibiliteit niet. De eigenaar was ook bijzonder onvriendelijk tegen me, ik voelde me echt uitgescholden. Zonde van mijn €25, en ik ga er dus ook nooit meer heen.

12. Jessica

Wij hebben hier afgelopen zaterdagavond gegeten met 4 personen.
    Voorgerecht besteld en 2 porties stokbrood met kruidenboter.
    Na een half uur wachten stond het voorgerecht en de kruidenboter op tafel, maar de stokbrood liet op zich wachten, hier hebben we uiteindelijk zelf maar om gevraagd.
    Nadat onze tafel was afgeruimd hebben we een uur gewacht op ons hoofdgerecht, ons bord werd aangegeven, terwijl wij alle ruimte hadden om de tafel heen, zodat de bediening zelf het bord neer kon zetten. Ook kwam het hoofdgerecht in fases, de eerste 3 hadden al en de andere moest nog enkele minuten wachten op zijn hoofdgerecht.
    Geen eet smakelijk gehoord en iedereen liep er met een chagrijnig gezicht rond.
    Wij vonden het super tegenvallen na een paar goede verhalen die wij hadden gehoord.

Het eten verder was wel goed, alleen de service was deze avond echt bagger!

5,9
  13. Bob 32 punten

Met 7 personen op woensdagavond gegeten bij Olympos. De ontvangst was hartelijk, de bediening vlot en vriendelijk, de sfeer erg gezellig en het eten heerlijk. Voor het afrekenen de kortingskaart getoond en hierbij geen enkel probleem ondervonden. Kortom een zeer geslaagd bezoek.

14. R.Kauffman

Wij zijn met 6 personen op woensdag 12 juni wezen eten in Olympos,t.g.v. mijn verjaardag.
    We werden ontvangen door de griekse eigenaar,deze zou ik als tip willen meegeven iets vriendelijker/hartelijker uit zijn ogen te kijken,mensen moeten zich welkom voelen toch?
    Het was ook het enige minpuntje van de avond,we werden zeer vriendelijk bedientdoor een jonge griekse god en het eten was van voorgerecht tot nagerecht,uiterst smakelijk en voldoende,wij zijn zeker van plan nog een keertje terug te komen.
    Ik had eerder aan de deur een kortingsactie gekocht en kon met een pasje een reductie krijgen van max 65 euro op de totale rekening,als je precies doet wat er als voorwaarden op het pasje staat is het totaal geen probleem,ik heb dat nl in een aantal eerdere geplaatste reacties gelezen.

15. Laatst wezen eten. Vond de bediening nogal knullig. Eén van de dames sprak heel slecht Nederlands waardoor wij haar niet begrepen en zij ons niet. Patat werd vergeten bij het hoofdgerecht. Ook werden we soms door de baas en nog een ober bediend. De prijs viel wel mee.

16. Wat een goede aanwinst voor Hoofddorp,

Met ons gezin heerlijk gegeten en met 65 euro korting, want we hadden een kortingskaart aangeboden gekregen 2 weken daarvoor om goedkoop kennis te maken. Voor het afrekenen het kortingkaartje laten zien en de korting werd verrekend! Leuk systeem en jammer dat merdere restaurants dat niet doen.

Was absoluut de moeite waard!

Onze kinderen werden ook lief behandeld en kregen genoeg aandacht! Komen nog zeker terug.

Bedankt Olympos!

17. Al een paar keer gegeten bij deze Griek. Voelt altijd gezellig en plezierig daar. Het eten is echt heel goed. Vooral de ovenschotels: heerlijk! In het weekend is het meestal erg druk maar even aan de bar wachten en je krijgt een drankje van de zaak dus dat is wel lekker!

18. Met de familie hier gegeten op Kerstavond na aandringen van vrienden. Ontzettend lekker en heel gezellig en sfeervol restaurant. We hebben gelijk gereserveerd voor de griekse live avond volgende maand. Aanwinst voor de regio!

19. Zaterdag 8 december gegeten bij Olympos in Hoofddorp. Erg lekker eten, goede porties en zeker niet te duur. Normaliter ben ik geen fan van de Griekse keuken, maar dit restaurant heeft mijn mening positief gewijzigd!

Een aanrader!!!

20. Vanavond met vrienden hier gegeten. Grote zaak, vriendelijk personeel en het eten was heerlijk en de porties groot genoeg. Veel keus aan warme en koude voorgerechten en ook de keus aan hoofdgerechten ruim voldoende. Eten was van goede kwaliteit en alles was heerlijk gekruid.

Als ik al en minpunt moet neerzetten is dat de tafels niet al te groot zijn. Maar dat is dan ook het enige.

Zeker voor herhaling vatbaar.

21. Wij hebben deze week met 6 personen (voor mijn verjaardag) dit restaurant uitgekozen.
    Alles ging prima tot wij bij het afrekenen met een kortingsbon kwamen.
    Toen was de prijs ineens 10 euro hoger dan in eerste instantie en de korting (max. 75 euro) werd teruggedraaid naar 65 euro.
    Het personeel, welke eerder bijzonder vriendelijk was vond het niet meer de moeite om "tot ziens "te zeggen.
    Bijzonder teleurstellend einde van een, voorheen, leuke avond.

5,9
  22. Karin de zwart

Vanavond heerlijk gegeten bij Olympos. Voor degene die van echt Grieks eten houden, is dit een aanrader! Wat een aanwinst voor Hoofddorp. Vriendelijk personeel, heerlijke gerechten, goede menukaart en top Griekse wijnen.

23. Wat een verschrikkelijke ongriekse tent. Het eten was verschrikkelijk slecht en had weinig met echt grieks eten te maken. Droog vlees, rijst met ertjes zo uit de diepvries van de aldi en een zeer gering aantal inktvisringen. De vrouwen in de bediening waren lief, maar de oudere man (wij denken de eigenaar) was ontzettend onvriendelijk. Vooral de kinderwagen was een erg groot probleem. Erg jammer.

24. 2 weken geleden hier gegeten op het terras.
    Hebben hier van 17:30 tot 22:00 gezeten.
    Top Griek, heerlijk eten, goede service en leuke bediening.
    Wij zijn erg blij met dit restaurant in Hoofddorp en komen zeker terug.

25. Van de week ben ik samen met mijn vriendin lekker uitgebreid uiteten gegaan bij deze Griek. We zijn begonnen met een lekker flesje Makedonikos wijn. We werden door het personeel niet opgejaagd om meteen te bestellen (ook niet bij het dessert). Het eten kwam wel lekker snel aan. Een mix-vis schotel en een tradioneel Grieks ovengerecht. We hebben echt heerlijk gegeten. We kregen een mooie uitleg over waar elk gerecht in Griekenland vandaan komt. Het vlees was mals en ontzettend lekker gekruid, anders en beter dan bij de meeste Grieken waar ik gegeten heb. Je krijgt er ook meer dan genoeg. Het dessert hebben we met z'n tweeen gedeeld en ook dat was voldoende. We hebben echt een gezellig avondje uit gehad hier. Het personeel is gezellig, altijd in voor een leuk praatje, maar je krijgt ook genoeg privacy. En het eten is goed/veel en wordt op een mooie manier geserveerd. Wij komen zeker terug!

26. Spoor 19 punten

Op moederdag gegeten bij Olympos. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Bij binnenkomst werden we in het achterste gedeelte van het restaurant geplaatst terwijl voor nog plek genoeg was voor 3 mensen, achterin zat helemaal niemand. Duurde lang voordat iemand onze drankbestelling kwam opnemen. Er was één ober die liep maar druk heen en weer,maar wat hij nou werkelijk deed, was ons niet duidelijk. De prijskwaliteit verhouding van het eten klopte totaal niet. vlees zat geen smaak aan en was droog, voorgerecht (mix van voorgerechtjes) zeker geen 10.50 euro waard. Kindermenu, sloeg ook nergens op, paar patatjes en een theelepel appelmoes, wel groot stuk kip, maar erg droog.Zeker geen 9.50 euro waard. Al met al slecht gegeten voor veel te veel geld. Sfeer was ook niet om over naar huis te schrijven.

Voor ons: één keer maar nooit meer!!

27. Zeer leuke vrijdag avond gehad in dit mooie restaurant! Erg lekker eten. Iedereen aan tafel had wat anders en het was allemaal zalig. De bediening vlot en vriendelijk en toen mijn zoontje de keuken in wou ben ik ook meegegaan: ontzettend schoon! Aan te raden!

28. Ik heb er twee keer gegeten. De ene keer was in een weekend en de andere keer door de week. Het eten is lekker maar de bediening was door de week werkelijk rampzalig. Wachten, van alles vergeten en er viel regelmatig van alles op de grond. En iets waar je mijn avond mee kan verpesten: geen kannen water krijgen omdat je flessen moet kopen.
    Tip voor elke restaurateur in nederland; geef water gratis en mensen drinken veel meer wijn.

29. Lekker gegeten voor een redelijke prijs! Goede en vriendelijk bediening. Er werd zelfs na het voorgerecht gevraagd wanneer het hoofdgerecht het beste geserveerd kon worden. Zeker de moeite waard om nog een keer naar toe te gaan.

30. Wij vielen voor de sfeer en uitstraling. Modern en toch warm. Wij zijn geen Griekse keuken kenners en waren zeer verrast door de ruime keuze aan gerechten. Ook te lokale wijnen waren een schot in de roos. Personeel gastvrij en attent, kortom een positieve kennismaking en aanrader. Ons zien ze zeker terug.

31. Echt genoten in dit restaurant. Spontane, vriendelijke bediening, goede porties van een hoge kwaliteit, uitgebreide keus van lekker Grieks eten die je bij andere grieken niet zo gauw ziet.
    Als voorgerecht hadden we een combinatie van verschillende warme mezze en ze waren stuk voor stuk uitstekend. Als hoofdgerecht hebben we van varkensvlees met vijgen uit de oven genoten, iets
    waar ik nog nooit van gehoord had maar het was super lekker. Minpunt dat een van de Griekse obers niet zo goed Nederlands spreekt, maar ondanks dat ontzettend hulpzaam en spontaan.
    De eigenaresse staat in de keuken en kwam nog even langs om te vragen of alles naar wens was. Zeker aan te raden en niet te duur.

32. Wat een verschrikkelijk mooi restaurant!
    We hebben hier al drie keer gegeten binnen een maand en dat kun je gewoon doen want er is erg veel keus. Het voorgerecht moet je nemen van verschillende voorgerechtjes, en de hoofdgerechten (volle borden) zijn lekkerder dan in griekenland. De sfeer is er gezellig en de bediening is zeer goed en aardig.
    Je moet voor in het weekend wel echt reserveren anders loop je de kans dat je geen plekje hebt. Afgelopen vrijdag moesten we even aan de bar wachten en dat is niet slecht voor zo'n nieuw restaurant!

33. Maarten en Jocelyn

Eeen zeer leuke avond gehad in dit restaurant met mijn vrouw en kinderen. Ontzettend mooi restaurant! Zelf komen wij uit Utrecht en zijn we flink wat Griekse restaurants gewend, maar dit nieuwe restaurant is echt een topper! Heerlijk eten (vooral de ovengerechten) in een mooie ambiance met zeer vriendelijke echt Griekse bediening!

34. Heerlijk gegeten. Een aanwinst voor Hoofddorp!

35. Verschrikkelijk slecht zowel eten als bediening.
    Eerst gereserveerd voor zes personen. Bij aankomst was er niets gereserveerd. Jassen werden niet aangenomen. Bestelde drankjes werden gedeeltelijk bezorgd. Het hoofdgerecht werd al geserveerd toen de borden van het voorgerecht nog op tafel stonden. Borden waren koud en het eten lauw. Nagerecht hebben we thuis maar genomen. Eens maar nooit weer!

1,9
  36. Niet om over naar huis te schrijven. Krappe tafel voor twee bijna bij anderen op schoot. Ik had de proverij als voorgerecht en dat sloeg echt nergens op. Het duuurste voorgerecht van de kaart maar alleen een paar bollen salade en tzaziki.
    Ik had om brood met kruidenboter gevraagd en kreeg dat pas na nogmaals vragen en ook het hoofdgerecht was niet wat ik had besteld. Toen ik aangaf dat ik niet de kip met champignonsaus had besteld maar zonder, kreeg ik te horen dat de kok overal champignonsaus overheen doet, wel of niet besteld. Op alles wat je zegt krijg je alleen een boze blik van het personeel, dat ook nog eens slecht Nederlands spreekt. Na alle klachten nog geen kopje koffie van het huis. Ik ga hier nooit meer heen.

4,1
  37. Nieuw in Hoofddorp en al twee keer gegeten. Authentiek eten, gastvrije bediening en sfeervol. Een aanrader!