• Redenburgsingel 110, noordzijde Toolenburgse plas

1495771969 56
1519195647 61
1542619325 53

1. Wat een tegenvaller.
    Broodje carpaccio had dikke vetranden op de carpaccio.
    Mijn kroketten waren zo erg voorgebakken dat de buitenkant keihard was.
    Hier hoef ik nooit meer heen.

2. Marianne

Onze dochter had 2 weken voor mijn verjaardag een reservering gemaakt voor een high tea. Helaas toen wij kwamen was er geen plaats.
    Ze hadden ons getracht te bellen maar dit klopte niet!
    Wij zijn vreselijk teleurgesteld in dit restaurant daar je van een reserving op aan kan! Dus voor ons geen Lieveling meer.

3. Wat een heerlijk plekje op het terras bij de Lieveling!
    Mijn man en ik komen hier geregeld, soms voor een kopje koffie met een stuk taart maar ook zeker voor de lunch of diner.
    Zo gister tijdens vaderdag met ons gezin weer aanwezig bij de Lieveling. Helaas dit keer geen mooi weer maar alsnog een mooi plekje aan het raam met uitzicht over de plas.
    De vaderdagburger was gigantisch en mooi aangekleed, goed van smaak en met een lekker speciaal biertje van Jopen. Als dessert lievelingstaart welke erg machtig was maar o zo lekker!
    Bediening ook altijd vriendelijk en snel. Tot de volgende keer weer! Mvg Jolanda.

4. Met groep waar ook kinderen bij waren koffie en gebak gedaan en nog gelunched. Van te voren gevraagd of we zelf gebak mee mochten nemen, dit was geen probleem. Nee haha we kregen een boete van 25 euro omdat we zelf gebak meenamen. Ondanks dat we dit hadden overlegd. BELACHELIJK. We kwamen hier pas achter na betaling en kregen geen geld terug. CHECK GOED JE REKENING. Wij komen hier nooit meer.

5. J. de Gruijter

Voor de zoveelste keer heerlijk bij de Lieveling gegeten, met zeer persoonlijke bediening en verrassende menu,s. Tot gauw weer.

6. Foodlover

Bittergarnituur... gewoon een pak van mora, veel te duur dus. De broodjes zijn niet bijzonder, zeker niet voor die prijs. En dan de toolenburger, veel te droog, kan niet medium geserveerd worden?? De wijn is er lekker, dus ja met een mooie dag zal ik er nog wel op het terras gaan zitten voor een wijntje. Maar puur en alleen omdat de locatie ideaal is voor de kids (speeltuin op de hoek) want de bediening is ook ver onder de maat. Personeel gaat op een druk tijdstip met 7 man tegelijk eten en had daarvoor ruim van tevoren een tafel gereserveerd. De eigenaren hebben volgens mij te weinig horeca gevoel en moeten het hebben van de locatie.

7. We hadden een drie gangenmenu van de Albertheijnactie. Eten was prima, prijsverhouding ook perfect maar de bediening is zéér onder de maat. Vraag je wijntje, wordt dit vergeten (kan nog gebeuren). Wil je water bij de wijn, komt er geen water. Wil je geen toetje maar koffie, komt een andere collega met een toetje aan. Dit toch echt 2x aan verschillende obers gezegd. Heb je voor- en hoofdgerecht doorgegeven, komt een andere collega met de vraag dat we ook echt het hoofdgerecht moeten doorgeven en niet alleen het voorgerecht. Uiteindelijk 6 misscommunicaties gehad wat ik echt slordig vind; iedereen doet maar wat. Het was niet druk, dus het was niet dat er zoveel stress was. Bediening heeft echt een scholing nodig voor communiceren met elkaar. Klanten gaat zich eraan irriteren als je 6x iets moet benoemen of moet herhalen.

8. In het verleden hier geweest en wat is het hier veranderd!! WOW! Kom je binnen, wordt direct je jas aangenomen en men begeleid je naar de tafel. Bij het hele traject van binnenkomen en weggaan voel je je nu gewoon gewaardeerd. Toch even navraag gedaan, blijkt er een nieuwe bedrijfsleider te zijn die het gewoon strak en zeer klantvriendelijk georganiseerd wil hebben. Nou, dat lukt hem aardig ;-) Eten prima, service meer dan prima, beter dan vorig jaar en ook beter dan menig restaurant. Ik kan niet anders zeggen, prima plek en mijn hart weer terugveroverd. Houdt dit vol, ook als het straks weer superdruk is op de terrassen.

Als ik dan ook een kritiekje mag plaatsen, ga ook bedienen aan de zijkant van het terras bij de speeltuin. Maakt het nog een stukje klantvriendelijker.

9. Wat een drama tent, één keer maar ook meteen de laatste keer. Van te voren gereserveerd kom je daar weten ze nergens van. Na 15 minuten wachten zelf maar om een kaart gevraagd "oh, blijven jullie lunchen?" duh, dat zei ik net.

Tosti koud. Sandwich niet gekregen wat ik besteld had.
    Sacherijnige meiden in de bediening.

Al met al een waardeloze tent op een mooie locatie

10. We zijn gisteren geweest, wat een slechte tent. We hebben tussen het voorgerecht en hoofdgerecht ruim een uur moeten wachten. De kinderen hadden geen voorgerecht dus die hadden echt honger. Toen het hoofdgerecht kwam was de biefstuk van de mixed grill koud. Deze teruggestuurd, toen taai. Bij de medaillons zou pepersaus zitten. Nou we moesten de saus en de peper zoeken en 1 medaillon was gegrild en de andere gebakken. Het ergste was de lucht die af en toe voorbij kwam van rottend vlees. We kregen omdat we zo lang moesten wachten wel 1 rondje drank gratis maar dit was eenmalig en gaan er nooit meer heen. Voor een bakje thee of een prosecco kan je er prima heen maar ga er niet eten.

11. Via een Mini High Tea voor twee van Gift for You (een cadeautje dat mijn vrouw had gekregen) schoven wij aan op het terras van Lieveling. Het was een prachtig zonnige dag; wat kon ons gebeuren. Op ons verzoek kon de Mini High Tea worden omgezet in de Borrel voor Twee - hé het was al vier uur 's middags en we hadden zin in een roseetje! Was geen probleem. Tot zover top. Maar onze Borrel voor Twee bestond uit een paar (4 x 2) gefrituurde minisnacks en twee best smakelijke glazen wijn. Einde borrel. Tja, de Mini High Tea ter waarde van €25 was op ons verzoek omgezet in de (mini) Borrel voor Twee van €15. Dan moet je niet zeuren! Ja toch? Het personeel zei het nauwelijks netter. Slimme zaak die Lieveling, daarom mijn belachelijke score!

12. Gisteravond hebben J. de Nijs en ik hier heerlijk gegeten. Vriendelijk en attent personeel en een leuke entourage. Het enige wat iets jammer was was de klimaatbeheersing. We zaten bij het raam waar jammergenoeg veel kou vanaf kwam. Ze zijn ermee bezig om dit op te lossen.
    De mosterdsoep vooraf was heerlijk en niet te zout. De sateschotel was ook heerlijk mals en het toetje, stroopbavarois en boerenjongensijs was ook heerlijk en leuk opgemaakt. Voor herhaling vatbaar.

13. Sinds januari 2014 een nieuwe eigenaar, welke voorheen in de Hoofdvaartkerk werkte. Wij hebben er 2 jaar geleden voor het laatst gegeten, toen niet bijzonder, lang wachten en een te amicale bediening.

Gisteren weer gegeten, ivm de restaurantweek, maar ook omdat er een nieuwe eigenaar was. De Lieveling heeft ons aangenaam verrast, voorgerecht was erg smakelijk, hoofdgerecht goed en het nagerecht uitdagend lekker met verschillende smaken. Het was druk, beter gezegd, de bovenste etage (met een fantastische uitzicht over het meer) zat vol. Bediening had het dan ook druk, maar niet storend lang moeten wachten op hetgeen wij hadden besteld.

Dit keer voor herhaling vatbaar!

14. Vandaag 29-8 gegeten bij de lieveling. Het was erg rustig. We werden dan ook snel en enthousiast geholpen. Ik had het weekmenu besteld. Vooraf mosterdsoep. Na een tijdje kwam de ober vertellen dat de dagsoep op was. Ik kon kiezen of een zalm voorafje of wachten tot de soep weer klaar was. Voor het eerste gekozen en dit stond al klaar voor mij. Blijkt dat de kok per abuis het verkeerde had klaargemaakt. Jammer. Het hoofdgerecht liet lang op zich wachten. Na een uur drankje van het huis gekregen met de excuses. Ze hadden het al verschillende keren aan de kok gemeld. Die had echter alle tijd en had geen haast Ben benieuwd hoelang het duurt als de tent vol zit. Eten was redelijk maar niet bijzonder. Beetje jammer.
    Vlug opgegeten want de kinderen ( 4 en 7 ) moesten de volgende dag weer naar school, door het lange wachten was het inmiddels al bijna half 9. Bediening ok, keukenpersoneel niet. Tip. Ontsla de kok's en neem een goede kok aan, dan is het binnen de kortste tijd een wereld tent die elke avond vol zit.

15. Met 4 personen gegeten op een zaterdagavond. Mooie omgeving, vriendelijke vaste serveerster aan onze tafel.
    Wijn geserveerd in glazen met streepje erop, om vooral niet te veel in te schenken. Voorgerechten smakelijk, maar zuinig.
    Hoofdgerecht werd geserveerd zonder opscheplepels voor de patat en mayonaise. Toen we om lepels vroegen deed de serveerster(niet onze vaste) erg moeilijk en onbeleefd, maar bracht ze wel.
    Hoofdgerecht werd door 1 van ons als smakelijk gewaardeerd, door 2 redelijk en door 1 matig.
    Ook hier weer erg zuinig met vlees, groenten en saus.
    Dessert voor 2 personen smakelijk en 1 redelijk, de koffie compleet (ongeveer 8 euro) hilarisch, geserveerd met een likeurtje en als verrassing 3 bonbons, rechtstreeks uit een doosje uit de supermarkt.
    Gelukkig was het met elkaar gezellig. Hoge prijs voor kwantiteit en kwaliteit.
    Niet voor herhaling vatbaar!

16. Koos Hendriks

Bijna alle gerechten maar net okay of net niet. Het hoofdgerecht "Lams spies" was zo ver door gebakken dat ik mijn tafelpartner er een gat mee in zijn hoofd kon slaan, terwijl ik het medium besteld had. Ik doe niet snel mijn mond open maar dit was zo gortdroog dat ik er simpel wel iets van moest zeggen. Het excuus was dat het niet het doorgaans normale vlees was en dat het elders was klaargemaakt??? De lam is niet op de rekening gezet en ik kreeg een koffie aangeboden. De cappuccino was vervolgens lauw. Eens en nooit weer. Zonde want de locatie lijkt me erg leuk op zomeravonden.

17. Mooie lokatie, en leuke sfeer. Personeel ook aardig en vriendelijk.
    Laatst high tea gehad met 4 personen, maar vind de prijs iets aan de hoge kant met wat je krijgt. Zeker als je bv nog andere dranken erbij neemt.

18. Paar keer met plezier gegeten, laatste keer dat ik gereserveerd heb bleek er bij aankomst een feest bezig te zijn. Konden we buiten zitten. Geannuleerd want niet op gekleed. Kom hier nooit meer.

19. Heerlijk restaurant. Lekker ongedwongen uit eten. Ideaal met kinderen!

20. Mooie locatie, vieze (maar vooral) dure wijn en erg onprofessioneel personeel. Thee bestellen om 9 uur kon niet meer.

21. Leuk restaurant! Prachtige locatie, vriendelijke personeel, goede menukaart eenvoudig maar verrassend lekker! Zeker een aanrader