Na 18.00 gratis behalve op vrijdagavond.

• Rookruimte

1419697169 86
1461974763 84
1497206091 86

1. Niels van der Neut

Stefan, de nieuwe eigenaar, is een erg vriendelijke en gezellige man. Het eten en de opmaak van de gerechten waren goed, de rode huiswijn was erg lekker en de tafels staan nog steeds op ruime afstand van elkaar, waardoor je rustig kunt praten met elkaar zonder het idee dat iemand met je meeluistert. Een zeer prettige ervaring!

2. Gisteren heerlijk gedineerd in de Pimpernel. Kwaliteit van het eten was zeer goed. En de bediening was zeer vriendelijk. Prijs /kwaliteit was uitstekend. Zeker een aanrader in Hoofddorp.

3. Barney & Mit

Heerlijk getafelt voor een aantal uurtjes met een geweldige service. Lekker wijn dat goed paste bij het menu, komen zeker nogmaals!

4. Not what we expected. Did not quite live up to the Trip Advisor rating. New owner will need to improve.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Niet wat we verwacht hadden. Voldeed niet aan de verwachting die we hadden door de Trip Advisor Rating. De nieuwe eigenaar zal moeten verbeteren.

5. Prima gegeten, leuke bediening, en een zeer goede sfeer. Prijs kwaliteit perfect.

6. Wederom een heerlijk diner gehad, Raymon we wensen je een gezond pensioen en zullen je missen, Stefan succes met het doorzetten vd de Pimpernel

7. Chrisoverbeek betonherstel-betonbescherming

Leuke bediening vriendelijke mensen en zeker lekker eten

8. Raymond

We have been coming to The pimpernel for 9 years and it has always been a treat and pleasure to have dinner here. Friendly service and top rate quality food!

9. Het was weer een gezellige drukte in een heel leuke sfeer!

10. Ed Trommelen

Top en gezellig!

11. Bas en Irene

Goede service en lekker gegeten

12. Jeannette

Heerlijk gegeten, en goede wijn, gezellige sfeer en de gastheer is erg vriendelijk en persoonlijke aandacht. Was onze eerste keer, maar zeker niet de laatste. Voor herhaling vatbaar, 'n goede gevarieerde kaart, voor een ieder wat wils.

13. G.v.d.Spoel

Het eten was voortreffelijk. De bediening was gezellig en zeer deskundig. Het restaurant heeft een aangename sfeer. Het was waar naar zijn geld.

14. O.Munnikes

Wij hebben heerlijk gegeten. Het werd mooi opgediend alles zag er prima uit. Prettige gastheer, je krijgt echt persoonlijke aandacht. Sfeer/inrichting is goed, mooie kunst aan de muur. Misschien bijkomstigheid maar parkeergelegenheid aan de overkant van de weg, ideaal. Wij komen zeker terug.

15. Wij eten vaker in de Pimpernel en kiezen altijd hetzelfde. Eendenlever vooraf, pondje Ribeye en ossenhaas en 1 dessert met 2 lepels. Flesje Malbec erbij en de avond kan niet meer stuk. Smaakt elke keer weer even lekker. Wij blijven terugkomen.

16. Richard Maren

Wonderful place to dine. Good food, excellent service, pleasant atmosphere.
    When we are in Amsterdam, this a must for dinner.

17. Annelies van Slochteren

De ontvangst was alsof je bij een goede vriend thuis komt eten. Ik had paling vooraf en de tournedos als hoofdgerecht. Beide gerechten waren heerlijk en vergezeld van goede bijlagen. Ik kom snel weer terug en kan het iedereen aanbevelen om hier te komen eten.

18. Karin keizer

Eten bij de pimpernel is voor ons als eten bij goede vrienden. Lekker vertrouwd. Raymond en Tanja verstaan de kunst van goed gastheer/ gastvrouw schap neer te zetten.
    De kaart blijft gelukkig ' ongewijzigd' met een seizoensgebonden aanvulling, zodat wij onze favoriete gerechten kunnen blijven kiezen.

19. Ton Koningen

Zoals altijd; TOP en 'n volle bak. 😘

20. Corien de Mare

Heerlijk gegeten, we komen zeker een keer terug.

21. Jan&Marianne Verhulst

Bijzonder lekker gegeten een aanrader !

22. Het was fantastisch!! Heel graag komen we met familie en vrienden terug!!
    Vanuit het midden van het land. Grote complimenten.

23. Heerlijk gegeten, prima sfeer prettige bediening

24. Leuke avond gehad en lekker gegeten!

25. Zoals altijd, wederom heerlijk gegeten bij Raymond en Tanja
    Beslist een aanrader

26. John Hagman

Ongedwongen sfeer met uitstekend eten en inderdaad is de huiswijn La Linda een aanrader

27. We waren met een grote groep van 15 pers. Toch verliep alles zeer vlotjes.
    We hebben een fantastische avond gehad en zalig gegeten waarbij Raymond zich weer een geweldige gastheer toonde!

28. Jacques Pannekoek

Een hele goede gastheer met voortreffelijke gerechten. Je voelt je hier echt de gast.

29. Het eten, van goede kwaliteit, werd leuk opgemaakt opgediend. Alleen leek het erop dat de uitbater alleen stond. Veel wachttijd op eten en drinken. Gezellig kletsen met andere (bekende) gasten was belangrijker dan bedienen, terwijl er maar 4 tafels bezet waren.

30. Spierenburg

Heel leuk restaurant. Mooi, ontspannen en heerlijk eten. Eigenaar is een aardige man en het restaurant is mooi aangekleed.

31. Janny Bosma

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.
    Dit restaurant is beslist een aanrader!

32. Regi & As

Heerlijk gegeten in een super gezellige sfeer!

33. Ronald van Rijn

Helaas helaas. Wat een tegenvaller. Wij zijn er op kerstavond gaan eten; dan verwacht je toch wat. Zaak helemaal vol maar geen personeel ingehuurd! 2 senioren in de bediening en 1 medewerker in de keuken. Desgevraagd vertelde de eigenaar daar bewust voor gekozen te hebben; verdiende hij er lekker aan. Al met al duurde het dus een eeuwigheid en er mankeerde ook nog van alles. Broodjes vooraf vergeten uit te serveren, kreeftensoep was (o.a.) te dik, lauw en het gebruikelijke scheutje cognac werd niet aangeboden. Hoofdgerecht (wildtrio) was erg summier (weinig) en ook niet goed op temp. Nagerecht hebben we maar laten zitten en zijn spontaan naar de kassa/pinapparaat gelopen omdat we daar niet ook nog eens een half uur op wilden wachten. Kom er nooit meer.

34. Als vanouds weer heerlijk gegeten.

35. mijndert overgaauw

Afgelopen dinsdag d.d 29-11-2016 lekker gegeten, persoonlijke touch, lekker informeel, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

36. Als vanouds weer goed gegeten bij de Pimpernel!!

37. Leuk en gezellig restaurant. Gegeten in een ongedwongen sfeer. Geen poeha die nergens op slaat. De bediening mag wel wat sneller.

38. Marion & Drik

Kwalitatief goed restaurant. De gerechten zijn zorgvuldig bereid en worden door het restaurant goed warm uitgeserveerd. Het restaurant heeft een huiselijke sfeer
    Een aanrader voor een heerlijk avondje tafelen.

39. Marry van den Wijngaard

Een hartelijk welkom, lekker eten. Jammer dat er gewoon een wijn werd ingeschonken zonder uitleg.
    Een tip ter verbetering: de vloerbedekking ziet er echt onhygiënisch uit. Een mooie houten lamel-vinylvloer (die er tegenwoordig echt mooi uit zien) zou een hele verbetering zijn.

40. Willem Voogt

Etentje met 12 collega's in een huiselijke sfeer. Geen duur gedoe, maar gewoon een gezellige ambiance en uitstekend eten voor eerlijke prijzen. Een absolute aanrader.

41. Wille Straathof

Geweldig! Wat een gastvrijheid. Geweldige service. Een enorm geslaagde avond.

42. Gezellig en zeer vriendelijke bediening door eigenaren. Eten lekker en mooie huiswijn.

43. A. van der Plas

Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten, goede en zeer vriendelijke bediening.
    Zeker een aanrader.

44. Hannie Groene

Het is een hele gezellige bistro waar je zeer goed, gezellig kan eten, er wordt van alles aan gedaan om jou het zo prettig mogelijk te maken. Zeker een aanrader!

45. Wij hebben ons laten verrassen door Raymond, weer heerlijk gegeten en leuke gastheer! Volgende week weer.

46. Irma Tang

Een fantastische avond gehad. 4 uur getafeld. Eten en huiswijn heerlijk. Wat de avond ook bijzonder heeft gemaakt is de service, een echte gastheer. Bedankt!

47. Zeer vriendelijke bediening met hart voor de zaak en keuken. Heerlijk gegeten op het terras. Een ware aanrader!

48. Excellent as always. Thanks both.

49. Wij waren met z'n 4'ren. Wij hebben heerlijk gegeten in een geweldige ontspannen en gastvrije sfeer.

We komen zeker terug.

50. Mirjam Romijn - Ben Griekspoor

Zoals altijd weer erg genoten van een verrukkelijke maaltijd in een heerlijke sfeer.

51. C. de Kwaadsteniet

Met ons gezelschap van 8 super heerlijk gegeten in een geweldige ontspannen sfeer.
    De kok en gastheer hebben ons allen zeer aangenaam verrast.
    We komen zeker terug!

52. Marcel Stoeltie

Zeer lekker gegeten met z'n vieren!!

53. J. Lubsen

Gisteren heerlijk gegeten in een heel warm ingericht restaurant. Sfeervolle muziek en heel prettig bediend. Echt een plek waar je je op je gemak voelt en waar het eten bovendien heel erg goed is.

Als je buiten staat roept de locatie enige vragen op, maar als je binnenstapt komt het helemaal goed. Ook prima gelegen tussen Amsterdam en Leiden en vlakbij Schiphol.

54. Betty Wubbe

Zoals altijd was het weer heel gezellig en hebben we heerlijk gesmuld! Raymond is een echte gastheer, heel gezellig! Leuke kaart en heerlijke gerechten! Echt iets voor herhaling!!

55. ton uitman

Wij komen wel meer bij de Pimpernel en het is altijd geweldig. Gemoedelijk, het geeft een thuisgevoel en alles is nog heerlijk ook!

56. Frank Maassen

Weer heerlijk gegeten. Goed gastheerschap, en alle rust. Eten was weer van goed kwaliteit.

57. Nico van der Kolk

Zeer gezellig gegeten, je moet wel de tijd hebben. De bediening is gezellig en leuk. Zeker een terugkomer waard. Theater in Amsterdam, nu niet meer bij Van der Valk langs de A4. Groeten uit Delft.

58. Afgelopen dinsdag weer een keertje gegeten bij onze favoriete restaurant in Hoofddorp. De belangrijkste reden om dit restaurant regelmatig te bezoeken is niet de telkens veranderende menu kaart, want die wisselt alleen enigszins per seizoen, maar zelden met nieuwe gerechten. De hoofreden is het uitstekende gastheerschap van patron Raymond die samen met zijn vrouw Tanja dit restaurant runt.

Wij gingen deze keer speciaal omdat de asperges weer op het menu stonden, die we kozen op de klassieke wijze met ei, ham, boter en aardappeltjes. Het garnituur wordt verder altijd aangevuld met een extra verse groente, diet keer spinazie maar ook een frisse appelcompote, dikke frites met huisgemaakte mayonaise en op mijn verzoek de gebakken aardappelen (in ganzenvet gebakken). Ik moet het eerlijk zeggen dat ik persoonlijk de gebakken aardappeltjes het lekkerste vind als ze wat harder gebakken zijn en dan lekker krokant worden. Dat verschilt per keer.

Vooraf nam ik de gerookte paling en mijn vrouw de eendelever met aspic van port en zeezout. Beide ook favoriete gerechten van ons.

Nagerecht deze keer een chocolade gerecht met ijs, muffin en warme callebaut pure chocolade saus met echte slagroom. En niet te vergeten garnering met een mooi stuk pure chocolade van Tummers. Vergeet geen koffie te bestellen waar een lekkere Tummers bonbon bij wordt geserveerd.

Straks als het weer wat verbeterd en met name warmer wordt, verheug ik me alvast op een diner op het terras buiten!

59. J.de Groot

We hebben heerlijk gegeten. Gezellige sfeer, heerlijke kreeftensoep en goede rode huiswijn.
    Wij komen graag terug!

60. A.W. van Puyfelik

Zoals altijd prettige ontvangst door Raymond Ruigt en de kwaliteit van het gebodene was wederom uitstekend.

61. D. van Velzen

Vriendelijke gastheer, gezellige sfeer, heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.

62. Jan ter Steege

Heerlijk gegeten en gedronken, leuk en gezellige bediening. Aanrader. Dik in orde.

63. in 't veld

Bediening zoals steeds charmant. Kreeftensoep goed. Tarbot geheel weggekookt en weinig smakelijk.

64. w.a de weijer

Prima gastheer. Je voelt je erg welkom. Mooie kaart en ook de uitvoering is zeer geslaagd. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Gezellige ambiance en gemoedelijke, informele sfeer.

65. We komen hier met regelmaat. Hier word je verwend door een echtpaar dat laat merken dat je welkom bent. De gastheer houdt van zijn klanten, komt precies op het juiste moment in the picture, en geeft je privacy als je die nodig hebt. Goede kaart en keuken. Gemoedelijkheid en gezelligheid op nog geen kwartier van een grote luchthaven. Een verademing!

66. Je wordt warm welkom geheten bij binnenkomst, je krijgt een gevarieerde menukaart te zien. Daarna kun je in alle rust, met een praatje van de gastheer culinair genieten tot je voldaan weer huiswaarts keert.

67. Wat een geweldig restaurant! Een ontzettend aardige gastheer, en heerlijk eten!! Echt een aanrader!

68. Very good French cuisine in Hoofddorp. Highly recommended.

69. Zeer goed eten en een heerlijke huiskamer sfeer en fantastische crew. Komen zeer geregeld bij hun.

70. Heerlijk gegeten bij Pimpernel. Gastvrije ontvangst. Er was een grote groep op zaterdag, waardoor de serveer tijd extreem lang duurde. De gastheer loste dit zeer vriendelijk op. Wij hadden zwezerik en paling voor. De prijs van het voorgerecht was niet weinig, maar in zeer goede verhouding met hetgeen geleverd. Hoofd kozen wij voor tompouce van 2 soorten vis en de gamba's. Met name de portie van de gamba's viel niet tegen omdat dit vaak betrekkelijk weinig uitpakt, ook de tompouce werd "ruim" geserveerd. Ondanks dat, of dankzij de wat langere wachttijd, was er ruimte voor een dessert. Wij kozen voor de chocolade en de macaron. Als niet-toetjes eters waren wij zeer aangenaam verrast. Kortom, toch heerlijk avondje uit.
    Restaurant is met de auto ook goed bereikbaar, met een grote, 's avonds gratis, parkeerplaats dichtbij.

71. Ls,

Zoals reeds vermeld op Eet.nu, vinden wij het heerlijk vertoeven bij "De Pimpernel". Ruime keuze, goed eten en fijne ambiantie. Een aanrader.

Fam Meijer, Amstelveen.

72. Per internet vraag naar een rustige tafel, was goed geregeld. Zeer aardig, vriendelijk echtpaar dat gasten verwent. Eten, vooral voorgerechten uitstekend (kalfszwezerik en slakken aanrader). Huiswijn zowel rood als wit goede kwaliteit. Bediening (duidelijk horeca ervaring) stoort niet als ze zien dat we in serieus gesprek zijn. Dat betekent wel dat we wat moesten wachten voor we koffie konden bestellen, maar dat is logisch, toen was afrekentijd voor veel mensen (alle tafels bezet). Goede prijs/kwaliteit.
    Conclusie: bistro met goed eten, prettig geprijsd en gemoedelijke sfeer, we komen zeker weer. Aardig detail, boven soort huis/rookkamer zodat rokers niet buiten hoeven te staan.

73. Faite Eric

The Owner is very sympatic and good advisor for the wine, super Roija!! Nice evening for the second time we have been there.

74. Heerlijk eten, goede bediening. Menu met veel verschillende gerechten.

75. We hebben hier voor de eerste keer gegeten en ondanks dat we wat langer moesten wachten, was het eten meer dan voortreffelijk. De fantastische, gezellige en goede bediening door de gastheer deed hier nog een schepje bovenop. Je proeft dat alles vers bereid is en de smaak komt daardoor goed tot zijn recht. Echt een aanrader

76. Voorheen altijd heerlijk gegeten. Vriendelijke mensen. Duurt wel erg lang voor je bediend wordt. Mijn man en ik hadden beiden hetzelfde vlees en paling gegeten. Porties waren erg weinig. Kwaliteit is erg achteruit gegaan. Jammer!

77. Familie uit Hoofddorp

Prima gegeten. Echter, er was niet van te voren aangegeven dat er een 3-gangen menu met vaste prijs werd geserveerd met kerst. Enfin, het eten was goed, maar de huiswijn was niet bijster lekker. Er werd geen wijnkaart gepresenteerd.
    Restaurant was volgeboekt, de op zich vriendelijke gastheer en -dame leken wat chaotisch en liepen de benen uit het lijf waardoor er tussen de gerechten lange pauzes zaten. En ze vergaten van alles, water, minibroodjes (1 pp), wijn, dessertkeuze opnemen.
    Interieur van restaurant is oubollig te noemen. Rood tapijt op de vloer is niet meer. Eigenaren kunnen er best nog iets van te maken, zeker vanwege locatie (t.o. theater, bioscoop). Inrichting doet het goede eten tekort.

78. Heerlijk rustig restaurantje. Super lekkere gerechten. Als we in de buurt zijn gaan we weer.

79. Louise van Swinderen

Wij hebben hier echt heerlijk gegeten. De sfeer is goed, niet te opgeprikt en heel gezellig.

80. Wij hebben zo verschrikkelijk slecht gegeten. Gênant! We komen er ook nooit meer!! Jammer!

81. Na hele lange tijd weer eens gegeten. Het was super! Goede porties, heerlijke en verrassende smaken. Ga zo door.

82. Broodje vooraf werd bijna vergeten. Voorafje matig, de asperges waren teveel doorgekookt met minimaal coquilles. Prijskwaliteitvverhouding niet goed. De T-bonensteak was heerlijk mals, verse patatjes erbij lekker vers. De baas was vergeten het toetje door te geven en dat was dus te lang wachten. Trek was een beetje over. Hij schonk erg veel tijd aan kennissen, die wel bediend werden met toetje. Al met al lekker gegeten maar bediening matig.

83. Hans Kas

Zoals al vele jaren heerlijk gegeten, Raymond en Tanja zijn een perfect stel en zorgen altijd voor een goede sfeer. Asperges waren top net als alle andere gerechten. Tafel naast ons bestond uit 3 dames en een heer uit Den Bosch die al een aantal jaren bij de Pimpernel komen eten als start van een vakantie, dit keer naar de VS. Werd een feestje met Hazes en bijpassende drankjes. Topavond!

84. Een zeer prettige ambiance met dito gastheer, die samen met zijn partner ons een gezellige en smakelijke maaltijd hebben voorgeschoteld tegen een alleszins acceptabele prijs.

Het was er gezellig druk en de kwaliteit van het eten was goed. Het echte "gastzijn"gevoel.

85. Wat zal ik zeggen, très formidable! Een bistro met hoofdletter B. De smaken zijn puur zoals in de betere restaurants in Frankrijk, de garnituren erg bijpassend. Uiteraard zijn ook de sauzen van het huis, zelfgemaakt. De bioscoop op 3 minuten lopen. Top avond uit!

87. Afgelopen week voor het eerst hier gegeten en het is uiterst goed bevallen. Neem wel lekker de tijd, maar de manier van bedienen, het eten en de gastvrijheid zijn het zeker waard.

88. Taat van Ewijk

Na diverse berichten zelf eens gaan dineren. Uitstekende service. Een gastheer zoals een gastheer dient te zijn. Zeer klantgericht en geeft een gevoel dat je zeer welkom bent. Eten was zeer goed en smakelijk. Juiste porties, niet teveel niet te weinig. Wat ons betreft een aanrader. Zij zien ons terug.

89. f.keuren

Eten goed. Bediening soms wat lang wachten. Bediening zelf uiterst warm.

90. We komen al vanaf de opening (30 jaar geleden!) met regelmaat eten bij de Pimpernel. Het eten is van zeer hoge kwaliteit, de sfeer ontspannen en zeer gastvrij. Er is altijd tijd voor persoonlijke aandacht. De service door de eigenaar is soms iets chaotisch, maar door de warmte, hartelijkheid en humor vergeef je dit direct! Wanneer je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten, ban je hier aan het verkeerde adres, maar de prijzen zijn alleszins redelijk. Zeker in verhouding met de kwaliteit.

91. Gisteren heerlijk gegeten bij Pimpernel. Het eten is van hoge kwaliteit een zeer smakelijk. De eigenaar is bijzonder vriendelijk maar iets te chaotisch wat jammer is want het eten is heel goed. We moesten zelf om wijn vragen nadat we ons aperitief hadden gedronken en het voorgerecht was op tafel.

Toen we weggingen kwam de eigenaar nog ons achterna, omdat blijkbaar iets niet op de rekening stond. Ik was hier op uitnodiging van een buitenlandse gast en hij vond het wel vreemd. We hebben nabetaald en zijn weggegaan.

In totaal bijna 2,5 aan tafel gezeten, prima als je de tijd hebt. Ik kan me niet voorstellen dat het goed gaat in het weekend als het restaurant vol is. Gisteren waren we met ongeveer 20 gasten.

Al en al goed eten en ik kom zeker terug.

92. We komen graag bij de Pimpernel. Gezellig, sfeervol en lekker. Deze mensen maken het ons altijd naar zin!

93. Voor de eerste keer gegeten bij se Pimpernel! Bediening is top, en het eten nog beter! Aanrader!

94. Heerlijk eten in een gezellige ambiance voor een allezins nette prijs en een fijne persoonlijke service.

95. H.Schurink

Een geslaagde avond in een leuke ambiance en heerlijk eten.

96. Zoals altijd heerlijke maaltijd en goede sfeer en service. Tot de volgende keer.

97. Zeer gastvrije mensen in een restaurant met een gezellige en relaxte sfeer en heerlijke maaltijden.

98. Heerlijk gegeten en aardige mensen. Komen zeker nog eens terug.

99. fam. Strebus

Heerlijk gegeten. Leuk ontvangen. Wel rustig voor op een vrijdagavond. Of kent het gros van Hoofddorp dit restaurant nog niet. Wij komen zeker nog eens terug!

Volgende pagina