Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Honselersdijk verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Honselersdijk

Vriendelijke mensen, prima eten.

SLECHT! 4-6-2017 94 minuten wachten op een simpele bestelling en vervolgens waren 2 van de gerechten (kabeljauw en biefstuk) gewoon koud. Ik kreeg de indruk dat niemand in die zaak wist waar ze mee bezig waren. nooit meer !!

3. Chinees-Indisch Honselersdijk

Was ooit vrij goed en mijn favoriet. Aardige mensen. Helaas hard achteruit gegaan de laatste jaren. Voor mij niet meer.

4. Chinees-Indisch Honselersdijk

Zeer slecht. Kroepoek oud. Sate droog en hard.
    Fou yong hai oranje? Moet toch rode saus zijn.
    Rijst een grote plakmassa.

5. Chinees-Indisch Honselersdijk

Heerlijk eten van hele aardige mensen! Fijn Aziatisch eten, met name de krokante babi pangang is genieten.

Ik bestel een patatje met, een frikandel speciaal en een vanille milkshake om daar op te eten. Eenmaal aan tafel krijg ik de patat en frikandel, de milkshake zou later komen. Na alles op te hebben gegeten maar aan de balie gevraagd waar mijn milkshake bleef. Duurde overigens 3 minuten eer ik iemand te spreken kreeg. Nam ik de alsnog verkregen milkshake mee de auto in, was het aardbei ipv vanille. Goed, hier kom ik dus niet meer.

7. Chinees-Indisch Honselersdijk

Natalie

Voor het eerst eten gehaald bij Wai Ming in Honselersdijk, maar wat een ongeloofelijke tegenvaller was dit. Combinatie menu genomen maar totaal geen smaak aan het vlees, flauwe smaak van de sauzen. Tomaten soep lichtbruin van kleur, gelijk aan de kleur v.d. sauzen maar mag de naam tomatensoep echt niet hebben. Flauwe pindasaus, echt jammer dit. Kroepoek smaakte goed.

Was zijn geld absoluut niet waard...

1,3

Alex Voskuil

Ik kom elk weekend met plezier bij 'Dirty Aad', een traditie in Honselersdijk. Het eten is wel echt smerig maar wij komen vooral voor de sfeer. Ik kan niet zonder, elk weekend een slappe frikandel en harde patat bij Aad. Ik word vaak weggestuurd voor zingen ('Aad saves the day' en de klassieker 'Ga staan voor een Loempia'). Jammer dat deze zaak weggaat, echt een traditie in ons mooie dorpje.

De hamburgers zijn totaal niet wat je verwacht van een hamburger. Klef op een wit pintje met geen smaak, patat is goed maar wel aan de weinige kant. Ik kom er in ieder geval niet meer

10. Chinees-Indisch Honselersdijk

Gisteren hier eten gehaald. Terwijl ik zat te wachten vroeg ik mezelf af waarom ik er al zo lang niet was geweest. Nou, dat was wel duidelijk toen ik thuis kwam en begon met eten. Bah, wat een smaakloos eten zeg. De babi pangang zo flauw als wat. Varkensvlees in pindasaus. Nou serieus, waarom is't zo druk. Hebben jullie geen smaak of ben ik een zeikerd. Dit is de eerste keer dat ik een recensie schrijf, dat zegt wel genoeg denk ik. Nooit meer voor ons.

1,7

We waren er zondag om 18.00. Er werd hard gewerkt, maar toch duurde de bestelling lang, mede doordat ons bonnetje was kwijtgeraakt. Frikandel en vooral kaassoufflé waren niet lekker.

G.vrolijk

Zondagavond 2x zalmsalade bij een varkenshaasje en bij een spietsen. Kipsate was hitlijst van een oude kip, droog. N.a.v. een opmerking hierover; "ja de kok heeft een fout(je) gemaakt", en een aller vriendelijkste glimlach. En uiteraard wel alles afgerekend. Beslist geen aanrader!

13. Chinees-Indisch Honselersdijk

Ben

Super goed eten, mag wat aan de prijs zijn maar eten is echt heerlijk.

14. Chinees-Indisch Honselersdijk

Ben

Er is een gezellige sfeer, lekker eten, en de prijs is goed te doen.

Voorheen was t van andere eigenaar, toen was t eten prima en zag er altijd schoon uit. Nu smaakt t eten stuk minder en de keuken is echt smerig

17. Chinees-Indisch Honselersdijk

Prima eten. Het is er altijd schoon en ze zijn erg aardig en je hoeft nooit zo lang te wachten op je eten. Wij vinden vooral de loempia's lekker.

Super lekkere zelfgemaakte snacks! Ik rij hier echt voor om, verder een nette zaak die niet al te duur is maar waar je wel lekker kan eten.

Sinds kort heeft deze cafetaria nieuwe eigenaren. Bij de vorige eigenaren was de kwaliteit altijd erg goed, dus ligt de lat best hoog voor de nieuwe eigenaren welke 3 jonge mensen zijn. Helaas was het eten niet van de kwaliteit die we gewend zijn van De Dijk. Ik had een schnitzel schotel, een saté speciaal, een extra portie friet, een kipknots en twee milkshakes besteld. Bij thuiskomst had ik in plaats van een schnitzel schotel een losse schnitzel (viel uit elkaar, op de bakplaat klaargemaakt) en een loempia (?).. Bij de saté speciaal zat verder geen garnering en dus met alleen 3 stokjes saté en friet duur betaald met een prijs van €8,50. Ik hoop dat het gebrek aan ervaring is en dat ze nog veel gaan leren.

20. Chinees-Indisch Honselersdijk

Eten is oké. Loempia's zijn lekker en niet duur. Service is goed, altijd vriendelijk en behulpzaam.

21. Italiaans Honselersdijk

Voor zo'n klein dorp, best een leuk restaurantje. Alleen wat eten betreft; ik vind het niet echt lekker, en veel vrienden en familie van mij ook niet. Vind de bodem van de pizza te droog en hard. Vies is het ook zeker niet hoor, maar ik ken betere pizza bakkers in deze omgeving.
    Service vind ik zeker niet goed. Ongemotiveerd personeel, dat niet klantvriendelijk is.

Over het algemeen redelijk. Als wij hier patat halen is de patat vaak slap. Zelf gemaakte frikandellen en kaassoufflés moet je van houden. Wij vinden ze niet heel lekker, ken ook mensen die er voor omrijden.
    Services ligt erg aan wie er achter de 'balie' staat. Soms prima, soms véél minder.

23. Italiaans Honselersdijk

Eten is heel goed, jammer dat de bediening zo slecht is, onbeleefd, ongemotiveerd en het is net of als ze je moeten bedienen het werkelijk allemaal teveel gevraagd is. het is jammer maar ik ga er niet meer heen. Daar ga ik mijn geld niet aan uitgeven. Zonde in deze slechte tijden voor de horeca!!!!!

24. Chinees-Indisch Honselersdijk

Netjes, gastvrij. Niet mijn smaak. Al diverse keren Babi Bangang besteld, niet lekker (flauw). Loempia's zijn prima.

25. Chinees-Indisch Honselersdijk

Ik haal hier al eten zolang ze in Honselersdijk gevestigd zijn.
    Haalde het eerst in Naaldwijk waar hij als kok werkzaam was.
    Goed en veel eten eten, hygiene is prima en de bediening is heel vriendelijk. Een echte aanrader.

prima eten, prima verpakt (je patat word niet slap) vriendelijk personeel en snel klaar. en heerlijke turkse pizza's

RASPATAT!

Het eten is vaak niet heel erg lekker. Vooral de patat wordt nog wel eens dubbel gefrituurd, waardoor het erg hard wordt. Komt ook voor dat de patat heel slap is. Verder wel een nette zaak.

maggie

Mmmmmm die spareribs zijn lekkerrrrrrr!

Het eten is goed, maar als ik 5 x vraag om een plastic bakkie en ik krijg mijn patat op een bord! Dat kan gewoon niet!