Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hommerts verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten, genoeg keuze. Kundige kok. Heerlijk stukje vlees heeft hij voor me gegrild!

Voor het eerst dat ik zeg, als ik meer sterren kon geven dan deed ik dat. Wat een heerlijke smaak combinaties. Aan elk hapje is aandacht besteed.Keurig netjes, goed en beleefd personeel, gezellige tent, en smaakvol ingericht. Toppie!!!!

Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Er was zelfs lactose vrij ijs aanwezig. Onze oprechte complimenten.

J. de Jong

Top gegeten van diverse voorgerechtjes waarbij de kwaliteit zeer hoog is. Hollandse garnalen, rivierkreeft vlees en een gerechtje met gerookte zalm en uitgebakken spekjes en niet te versmaden super malse carpaccio met oude kaas. Alleen al door de diverse voorgerechtjes kwamen wij bijna niet eens toe aan de hoofgerechten. Ik heb een biefstuk genomen en deze was zeer goed en de gambaspies was werkelijk top heerlijk in knoflook gemarineerd. Mijn tafelgenoot heeft genoten van de snoekbaars en de zalm waarna wij nog een rib eye hebben gedeeld. Al met al een zeer plezierige ervaring. Wij gaan volgende week er weer heen en nemen dan onze kinderen mee.

Hier van een geweldig buffet gegeten. Zeer verrassend waarbij dit restaurant zich duidelijk onderscheid van andere buffetten. Zeer ruime keuze uit vlees en vis welke door de kok worden klaargemaakt. Wat zeer duidelijk is dat kwaliteit van alle gerechten hier hoog in het vaandel staan dit rechtvaardigt dan ook de prijs die men vraagt.

Iedere keer weer de bevestiging dat er hier heerlijk gegeten kan worden. Hoofdzakelijk vlees op het bord maar met voldoende variatie. Voorgerechten zijn divers en heerlijk. Spareribs zijn een aanrader naast de biefstukken en andere gerechten van de grill. Kortom, opnieuw een zeer positieve recensie van ons daar alles klopt. We hebben niet zoveel met het wilde Westen maar door het heerlijke eten knijpen we een oogje dicht. De stijl van de lounge spreekt ons meer aan. We komen zeker weer eten en daar zie ik nu al naar uit.

fam. severein

Zaterdag 25 april hier gegeten. Ondanks de drukte was de kwaliteit en de service erg goed. De biefstuk was super mals. Héérlijke Hollandse garnalen. Verse zeebaars, coquilles, lamskotelet etc... In een woord fantastisch gegeten. Namens de gehele familie bedankt voor een super avond.

Op een zondagavond ongepland langs gekomen. We hadden niet verwacht dat er ook vandaag zoveel verse producten zouden zijn en zoveel keuze. We hebben heerlijk gegeten met vriendelijke bediening die telkens de tafel afruimden tussen de gerechten door. Aanrader.

Met de eerste kerstdag hebben wij hier met 12 personen gegeten, wat een fantastisch restaurant. We hebben dezelfde avond nog gereserveerd voor 30 december met de schoonfamilie, wederom een topavond. Kwaliteit van voornamelijk vlees en vis is uitmuntend.

Opnieuw een geslaagde avond achter de rug. Heerlijk eten en ontspannen sfeer. Kwaliteit van het eten is uitstekend. Ruime keuze en voor ieder wat wils. Verse producten en met vakkennis bereid. Aanrader en we komen vast en zeker weer eens langs.

Jan Ekhart

Wij hebben dit restaurant als zeer positief ervaren. Kwaliteit staat hier zeer hoog in het vaandel. Heerlijke Hollandse garnalen en geen Noorse zoals je veelal tegenkomt. Wij komen hier zeker op korte termijn weer en hebben dit restaurant toegevoegd aan ons favoriet lijstje

Vandaag, 17/8/2014, heel erg lekker en gezellig gegeten. Prima sfeer en prettige bediening. Personeel bezit vak en waren kennis en nemen de tijd voor hun gasten. Zeer goede kwaliteit vlees en vis met vakkundige smaakvolle bereiding. Ruime keus in zowel voor hoofd als nagerechten. Hygiene en kwaliteit staan op een hoog peil. Geen massa werk maar een knus restaurant met een beperkt aantal tafels. Deze kwaliteit verwacht je niet direct bij een buffet restaurant, een aanrader waar je geen spijt van krijgt !

Afgelopen vrijdag 14-03-2014 weer héérlijk gegeten hier! Bediening is super vriendelijk en de sfeer is hier altijd goed.
    De biefstuk, steak en roodbaars waren (zoals gewoonlijk) weer perfect! Ik baalde dat mijn maag niet groter was :) Ruime keus aan voorgerechten, hoofd- en nagerechten!! Snel maar weer terug!

In een woord een super leuke avond gehad met kwalitatief topfood. Was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste. Kom je hier eten bestel dan zeker de biefstuk. Al het eten is voor een prijs waarbij de drankjes apart worden berekend. Misschien zijn de drankjes qua prijs iets aan de hoge kant maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de prijs van het eten.

Tanja

Gisteravond zijn wij mee uit eten genomen naar deze Steakboerderij. Minder massaal dan het aan de buitenkant oogt. Echt een gezellige sfeer! Alles in de "cowboy" stijl met bijpassende countrymuziek op de achtergrond.

Genoeg keuze vlees, vis, warm en koud buffet. Ook het toetjesbuffet is prima. Ziet er allemaal erg hygiënisch uit: buffetbakken worden regelmatig tussendoor gepoetst en de bakplaat wordt door de kok goed schoon gehouden. Personeel doet er alles aan om je het naar je zin te maken. Geweldig. Prijs/kwaliteit kan ik niet over oordelen, omdat wij niet hebben betaald.

Lekker en gezellig avondje uit :-)

“Buurman en buurman zouden eventjes een pizza gaan eten maar de pizzaria was gesloten. Dan maar doorrijden naar Sneek. via Heeg kwamen we door Hommerts en we zagen dat Texas Farm Steak open was (op donderdagavond) dus de auto werd direct op het parkeerterrein gedumpt om binnen eens lekker te gaan genieten. En dat was zo als verwacht weer een Boppeslag. We hebben ons weer eens fiks laten verwennen en zijn goedgevuld weer huiswaarts gekeerd. Het was weer voortreffelijk en je voelt je er snel thuis. Moeten we echt snel weer eens doen. Groetjes van Johannes en Bert”

Harry Peggen

We kwamen er een keer toevallig voorbij, zijn er toen een keer gaan eten en waren gelijk verkocht.

Alles wat je er eet, is heerlijk. De bediening is goed en de prijs ook.

Wat mij betreft ga ik nergens anders meer.

Super restaurant.

In dit restaurant is voor een ieder wat wils. Zeer verrassende kleine gerechten. Zo hadden wij een pannacotta van gerookte paling en een bavarois van eendenlever en Hollandse garnalen.

Maar ook de vleeseter kan hier prima terecht.

Dit hadden wij niet verwacht te vinden in een buffetrestaurant.

Logisch dat de prijs hier wat hoger ligt als in de doorsnee vergelijkbare restaurants.

We hebben tot tweemaal toe in de gezellige, landelijke ambiance met gastvrije bediening met smaak, ambachtelijke pannenkoeken gegeten. Als klant ben je hier nog koning; er is liefde voor het vak en dat proef je! De pannenkoeken stonden snel op tafel. Ze zijn natuurlijk vol van smaak en er zit een heerlijk knapperige korst aan, mmm! Je bent - naast wat er op het menu staat - vrij om je eigen pannenkoek samen te stellen.

Een aanrader!

We komen er al jaren, echt toppie! Heerlijk eten, en genoeg variatie.

We hebben daar met zijn zessen gegeten en tot ieders voldoening. Het was onze derde keer en ik hoop niet onze laatste.
    Ook onze kennissen waren enthousiast en zeiden hier weer terug te komen.
    Het eten was goed en geen druk om vlug te eten zodat er weer plaats vrij komt.

26 januari wederom lekker gegeten. Goede bediening en goede producten. Vlees en vis wordt op aanvraag bereid op de gril

Zeker aan te raden

dat was wel de lekkerste pannenkoek die Tygo ooit gegeten heeft, en die heeft er verstand van, haha

Wij mogen graag eten in dit restaurant aangezien er voor een iede wat is. Mijn vrouw vindt vooral de kleine amuse glaasjes en desserts erg lekker terwijl ik zelf graag een lekkere steak of een biefstuk eet. Vooral het concept dat je onbeperkt mag eten trekt ons ten zeerste in dit restaurant

Uitstekend buffetrestaurant waar met mooie en kwalitatieve producten wordt gewerkt wat je onmiddelijk terug vindt in de gerechten

Erg leuk en smakelijk eten

Leuk en erg gezellig. Eten ook van prima kwaliteit.
    Zeer leuk buffetrestaurant waar het vlees apart wordt gegerilt op verzoek