Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Holthone verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Holthone

H.ten Caat

Zoals de voorgaande bezoeken aan dit restaurant, ook nu weer prima voor elkaar met goeie ontvangst en bediening en lekker en betaalbaar eten.

2. Pannenkoekenhuis Holthone

Prachtige verbouwde boerderij gezellig sfeer, vriendelijk personeel. Heerlijke pannenkoeken met een ruime keuze.

3. Pannenkoekenhuis Holthone

Heerlijke gegeten in een prachtige verbouwde boerderij. Ruime keuze tegen betaalbare prijzen. Zeer vriendelijk en attente bediening.

4. Pannenkoekenhuis Holthone

Heerlijk gegeten voor een zeer betaalbare prijs. Erg mooi gelegen. Goede bediening door deze dames.

5. Pannenkoekenhuis Holthone

Rond 16.00 uur er heen gegaan met 2 kinderen (zonder reservering) terras vrij leeg, binnen ook... maar geen plek šŸ˜³, na doorvragen mocht ik e.v.t. wel wat drinken, maar eten was niet mogelijk. Moet toch niet zo moeilijk zijn om 4 pannenkoeken te bakken...

6. Pannenkoekenhuis Holthone

b.leemhuis

Het eten was heerlijk en de bediening prima, prijs kwaliteit goed.

7. Pannenkoekenhuis Holthone

Wij hebben hier op 21 juni 2016, ons 50-jarig huwelijksfeest gegeven. Wij waren zeer tevreden en van onze gasten alleen maar lof.
    Eenieder heeft genoten en ging na afloop met een goed gevulde buik naar huis.
    Bediening van de Ganzenhoeve, hartelijk dank dat jullie deze middag voor ons hebben verzorgd.
    Tot ziens.
    Vriendelijke groet van Gerrie en Jan ten Broeke.

8. Pannenkoekenhuis Holthone

Iris Farla

9. Pannenkoekenhuis Holthone

fam.Plas

Het was weer gezellig. Goede bediening, vriendelijk,
    prettige sfeer, mooie tafel, gezellig druk. Wij waren er voor de tweede keer. Prima tevreden.

Komen zeker weer terug. Bedankt.

10. Pannenkoekenhuis Holthone

Wij hebben met onze familie het 60 jarig huwelijk van onze oom en tante gevierd en alles was zeer goed verzorgd... bedankt.

11. Pannenkoekenhuis Holthone

Jolanda werink

Zo leuk, gezellig en sfeervol! We waren met onze 2 kleindochters, en nu eindelijk een eetgelegenheid, waar ze de kinderen ook als gasten ontvangen, en ze aanspreken aan tafel terwijl de serveerder zelfs door zijn knieƫn ging om met ze te praten! Chapeau, mijnheer!!!

12. Pannenkoekenhuis Holthone

Hallo we hebben heerlijk gegeten bij de Ganzehoeve, prachtige locatie, en het eten was super lekker! De bediening was zeer vriendelijk.

Kortom voor herhaling vatbaar!

13. Pannenkoekenhuis Holthone

Alfred Mulder

Met 5 volwassenen en 2 kleine kinderen heerlijk gegeten. Personeel gaat heel leuk met de kinderen om. Eten was goed en prijs/kwaliteit is normaal. Komen hier vast nog eens terug.

14. Pannenkoekenhuis Holthone

Erg lekkere pannenkoeken. Wel zonde dat pannenkoeken niet gelijk klaar waren en dat er ipv een vegetarische pannenkoek een met (veel) vlees wordt gebracht. Na dit aan te hebben gegeven werd dit eerste keer ook nog ontkend.

15. Pannenkoekenhuis Holthone

Diverse keren hier gegeten met de familie en steeds was het uitstekend. Vooral de Coeversepannenkoek met echte met worst. Bediening vriendelijk en voor de kids is hun niets te veel. Lekker ijs na welke zeer smaakvol is opgemaakt. Kortom een aanrader.

16. Pannenkoekenhuis Holthone

Gezellig vol restaurant! Wij kwamen onverwachts aan en toch konden wij een pannenkoek komen eten! Het was heerlijk! De bediening was zeer ervaren en maakte gezellig een praatje bij de mensen. Een aanrader! Wij komen zeker nog een keertje langs! Familie Bogerd.

17. Pannenkoekenhuis Holthone

buteijn

Prima voor een snelle hap met de kinderen. Goed te combineren met Plopsaland wat er dicht in de buurt ligt. Hartelijke bediening en een kadootje voor de kinderen als ze hun bordje op hebben. Hofleverancier voor het bier is Grolsch en is heerlijk uit de tap . Als je niet buiten kan zitten is het aantal plaatsen beperkt en is reserveren aan te raden. Je kan er leuk buitenzitten. Pannenkoeken zijn iets boven gemiddeld wat kwaliteit betreft. De friet kon wel beter. Mogelijk door vaker het vet te vervangen. Prijs/kwaliteit is verder prima in orde. Eigenaar is een aardige vent.

18. Pannenkoekenhuis Holthone

familie Zoelman

Wij hebben met 30 personen onze jaarlijkse nieuwjaars /familie bijeenkomst gehad.
    Het was heel gastvrij en goed.

19. Pannenkoekenhuis Holthone

Hennie Jansen

20. Pannenkoekenhuis Holthone

Schonewille

Tot mijn verbazing las ik dit op de site van de Ganzenhoeve.

"Gastvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel."

Wij, het gezin van mijn dochter en ik, hebben hier niets maar dan ook helemaal niets van gemerkt.

Kom je op een zondag na dik een half uur fietsen aan bij de Ganzenhoeve, je gaat zitten en na ongeveer 10 minuten komt er een serveerster bij je om te zeggen dat ze ons niet kan bedienen omdat wij niet gereserveerd hebben.
    Toen ik daarop vroeg of dat moest zei ze, nee maar wel verstandig, we hebben een genodigdenfeestje.
    Vrije tafels alom, vreemd zei ik dus. Ik heb dus maar eens gezegd dat ik het niet, maar dan ook echt niet klantvriendelijk vond en mijn dochter vroeg dus of we dan toch nog iets te drinken konden bestellen voordat we ook met 2 kleine kids van 3 en 5 weer op de fiets zouden stappen.
    Hierop antwoordde de serveerster dat ook dat niet kon en dat ze ons niet ging bedienen.

Met alle respect, hier valt mijn mond ver van open en breekt mijn Drentse klomp!!
    Om het op zijn zachtst uit te drukken vind ik het totaal respectloos dat dan de serveerster dan ook nog snel de hielen licht, rug toedraait en bijna in draf naar binnen gaat.
    Per email de Ganzenhoeve hiervan op de hoogte gebracht en ik kreeg telefonische excuses. (dit vind ik heel magertjes) Gemeld dat als ze geen gasten zonder reservering over de vloer willen hebben, ze dit duidelijk op hun site of om mijn part voor aan de straat willen neerzetten, tenslotte wil niemand graag voor paal gezet worden.

21. Pannenkoekenhuis Holthone

Van den Berg

Tijdens een heerlijke fietstocht naar nota bene de Ganzenhoeve wilden we graag een eenvoudig hapje eten (pannenkoek o.i.d.). Er kwam net een tafeltje vrij maar mevrouw gaf na wat aarzelen en in overleg met keuken aan dat dit (om 16.45u) niet kon vanwege grotere groepen die nog zouden arriveren. Keuken kon dit niet aan. Teleurgesteld toch maar bakje koffie gedaan buiten.
    Tot onze grote verbazing werden ruim een kwartier later toch nog pannenkoeken geserveerd. Na navraag bleek dat dit eigenlijk ook niet juist was. In plaats van ons alsnog een eenvoudige eetkaart te laten zien, mochten we enkel de twee bakjes koffie afrekenen. Wij komen hier niet weer.

22. Pannenkoekenhuis Holthone

Zelden of nooit een pannenkoek gegeten met onze hele familie, die zo lekker was als bij dit prachtige bedrijf van de Fam. Boerten. Kwaliteit top, service top, prijs is goed, niks op aan te merken. Ga zo door, en het komt met dit bedrijf wel goed. Gr. Willy

23. Pannenkoekenhuis Holthone

Vriendelijke bediening.
    Had persoonlijke aandacht voor iedereen zowel jong als oud.

Heerlijke sfeer, heel gemoedelijk.
    simpele kaart maar goed eten zowel pannenkoeken als plates.

24. Pannenkoekenhuis Holthone

Na een mooie fietstocht genoten van pannenkoeken.

Onze dochter was jarig en kreeg een feestpannenkoek met zeven vlaggetjes. De bediening was goed. De pannenkoeken smaakten erg goed. Mijn toetje, flensjes met ijs was heerlijk.

25. Pannenkoekenhuis Holthone

Hof

Met de kinderen een van de laatste dagen hier wezen uit eten.

Erg goede pannenkoeken gegeten, wij hadden die met kippenragout [deze was eigengemaakt] en de kinderen hadden 1x naturel en een met ham kaas champignons.

De sorbet daarentegen vonden wij erg goed, dit was van eigengemaakt ijs, dit proefde je direct.

Zeer vriendelijke bediening en uitstekende kwaliteit prijsverhouding.

26. Pannenkoekenhuis Holthone

Bij ons werd wel het eten tegelijk geserveerd maar onze dochter kreeg bij haar shoarmaschotel de friet geserveerd toen wij ons eten allemaal al op hadden. Het ijs viel tegen, 3 hele kleine bolletjes met een beetje slagroom, je kon het geen sorbet noemen! Er was 1 serveerster niet zo vriendelijk, de anderen waren wel erg vriendelijk. De pannekoeken waren wel lekker maar klein. Eigenlijk hadden we nog trek toen we weg gingen! Jammer, prijs kwaliteit verhouding klopt niet............

27. Pannenkoekenhuis Holthone

Met ons gezin bij de Ganzenhoeve wezen eten.

Jeetje wat een tegenvaller was dat, we konden niet eens tegelijk eten, want mijn pannenkoek kwam 10 minuten later. Later weer geprobeerd met het dessert, maar helaas dat ging ook niet helemaal goed. Dit was dus eenmaal, jammer!

28. Pannenkoekenhuis Holthone

Ger

Leuk om met kinderen te gaan eten, nadeel was dat niet alle pannekoeken tegelijk geserveerd werden ondanks dat we maar met z'n drieƫn waren. Er was bijzonder weinig aandacht van het bedienend personeel voor de gasten, verder hadden de pannekoeken een lichte volkorensmaak wat door kinderen over het algemeen niet zo prettig wordt bevonden. Ook mijn dochter vond onze eigen pannekoeken lekkerder. Ikzelf vond de pannekoeken wel okee, maar de gehele ervaring viel me toch een beetje tegen. Misschien waren de verwachtingen van mijn vrouw en ik te hoog gespannen door de fraaie boerderij waarin het pannekoekenhuis zich bevond. Al met al een krappe voldoende.

29. Pannenkoekenhuis Holthone

willy en jan de Boer.

Onze ervaring in de Ganzenhoeve is uitstekend.

Heel veel soorten pannenkoeken, en betaalbaar.

Personeel leuk en wij geven ze een cijfer 9.

We komen zeker weer.