Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Holthone verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Holthone

Jopie Nieman.

Altijd gezellig! Goeie kwaliteit van alles. Eten en drinken. Heb het altijd naar mijn zin als ik daar zit. Fijne mensen! Prachtig plekje!

2. Pannenkoekenhuis Holthone

Fam Verhaegh

Wat een geweldig personeel en koks in dit restaurant. We waren met onze dochter pannenkoeken eten en ze kreeg alle aandacht van het personeel. Geen vraag was te gek. Ze mocht zelf mee de bestelling plaatsen. Hierna de pannenkoek in de keuken zelf versieren en even later ging ze terug kijken en mocht ze zelf nog een vlinder van poedersuiker maken in de keuken. Na het eten mocht ze ook nog een cadeautje uitkiezen. Fantastisch. Onbetaalbare ervaring. De pannenkoeken waren trouwens perfect. Heerlijk krokant gebakken en vol van smaak, de lekkerste die we tot nu toe gegeten hebben van vele restaurants. Zeker tot een volgende keer.
    We verblijven momenteel op Centerparcs de Hutteheugte, slechts een klein kwartiertje rijden.
    Liefs van Fam Verhaegh en in het speciaal Liv (2,5 jaar)

3. Pannenkoekenhuis Holthone

K Alfring

Super goed en de sfeer was ook goed, en vriendelijk, zie de reactie van ons kleinkind.

4. Pannenkoekenhuis Holthone

Super lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Ronduit Top!

5. Pannenkoekenhuis Holthone

Het was in 1 woord super.
    Vriendelijke bediening, het eten was voortreffelijk.
    Daar gaan we zeker vaker naar toe!

6. Pannenkoekenhuis Holthone

Fam ten Brinke

Altijd super goed eten, de spareribs springen er uit. Top! Maar de pannekoeken ook heeeerlijk.

7. Pannenkoekenhuis Holthone

Het eten was prima en de mensen zijn vriendelijk.
    Ondanks dat het niet druk was, moesten we toch wel wachten op
    het bestelde eten.

8. Pannenkoekenhuis Holthone

Het eten was prima. De bediening was goed en de sfeer ook. En een vriendelijke eigenaar. Aan te bevelen om een keer naar toe te gaan. En de prijs waren we ook tevreden over. Altijd voor herhaling vatbaar.

9. Pannenkoekenhuis Holthone

Familie Wever

Enorm goed alles. Hele goeie bediening en gezellig personeel. Ondanks de drukte toch nog gauw aan de beurt. Het eten was super. Herhaling zeker vatbaar. Ook voor andere mensen zeker om aan te raden. Wij waren er al vaker geweest maar die mensen bij ons niet. Die vonden het ook super.

10. Pannenkoekenhuis Holthone

Lekker gegeten en goede service. Leuk dat de kok nog even langs kwam om te vragen of alles naar wens was.

11. Pannenkoekenhuis Holthone

Janny Schepers

Vandaag heerlijk pannenkoeken gegeten met de kleinkids. Extra complimenten voor de bediening. Het was erg leuk te zien hoe men omgaat met kinderen. In de keuken de kinderen zelf de pannenkoeken mogen versieren. Er heerst een heerlijk ongedwongen sfeer. Zeker een aanrader om heen te gaan.

12. Pannenkoekenhuis Holthone

Prima voor elkaar, en betaalbaar,
    gerechten ook voor ieder op hetzelfde tijdstip geserveerd )pannekoeken dan wel frites e.d
    Ook koffie en ijs op elkaar afgestemd.

13. Pannenkoekenhuis Holthone

Afgeserveerd bij de Ganzenhoeve. Onze keuken is overbelast we hebben 2 partijen. Alles is gereserveerd. Het terras was half leeg en binnen was ook leeg. Het personeel 4 stuks liep niets te doen. Verteld dat we vlug eten en zo weg zijn. Er op aanraden voor zijn omgereden nee nee de keuken kan het niet aan.

14. Pannenkoekenhuis Holthone

Super leuk en knus restaurant.

Leuke speelvelden en speeltoestellen buiten voor de kinderen.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Pannenkoeken zijn goed doorbakken en overheerlijk! En qua kosten een nette prijs.

15. Pannenkoekenhuis Holthone

Mooi gezellig restaurant, goed en netjes personeel, goede sfeer en het eten was heerlijk en genoeg.
    Ik vond het wel rumoerig, maar ja in een pannenkoekenhuis lopen nauw eenmaal kinderen.
    Zeker een aanrader om nogmaals heen te gaan.

16. Pannenkoekenhuis Holthone

Pannenkoekenrestaurant met soort plateservice. Goede producten en smakelijk.
    Bij bestellen van nagerechten, 8 x ijs en 2 x koffie werd de koffie vrij direct gebracht en duurde het zo’n 20 minuten voordat de 8 andere toetjes kwamen. Niet gezellig dus.
    Bij opmerking daarover werd gezegd ja vervelend maar ik kan daar niks aan doen, terwijl de serveerster zelf de bestelling opnam en ook zelf de koffie bracht.
    Zou ze doorgeven zei ze maar ze liep weg en ging gelijk wat anders doen dus niet doorgegeven.
    Bij opmerking over 2 koffie van het huis misschien werd er schaapachtig gelachen.

17. Pannenkoekenhuis Holthone

H.ten Caat

Zoals de voorgaande bezoeken aan dit restaurant, ook nu weer prima voor elkaar met goeie ontvangst en bediening en lekker en betaalbaar eten.

18. Pannenkoekenhuis Holthone

Prachtige verbouwde boerderij gezellig sfeer, vriendelijk personeel. Heerlijke pannenkoeken met een ruime keuze.

19. Pannenkoekenhuis Holthone

Heerlijke gegeten in een prachtige verbouwde boerderij. Ruime keuze tegen betaalbare prijzen. Zeer vriendelijk en attente bediening.

20. Pannenkoekenhuis Holthone

Heerlijk gegeten voor een zeer betaalbare prijs. Erg mooi gelegen. Goede bediening door deze dames.

21. Pannenkoekenhuis Holthone

Rond 16.00 uur er heen gegaan met 2 kinderen (zonder reservering) terras vrij leeg, binnen ook... maar geen plek 😳, na doorvragen mocht ik e.v.t. wel wat drinken, maar eten was niet mogelijk. Moet toch niet zo moeilijk zijn om 4 pannenkoeken te bakken...

3,5
  22. Pannenkoekenhuis Holthone

b.leemhuis

Het eten was heerlijk en de bediening prima, prijs kwaliteit goed.

23. Pannenkoekenhuis Holthone

Wij hebben hier op 21 juni 2016, ons 50-jarig huwelijksfeest gegeven. Wij waren zeer tevreden en van onze gasten alleen maar lof.
    Eenieder heeft genoten en ging na afloop met een goed gevulde buik naar huis.
    Bediening van de Ganzenhoeve, hartelijk dank dat jullie deze middag voor ons hebben verzorgd.
    Tot ziens.
    Vriendelijke groet van Gerrie en Jan ten Broeke.

24. Pannenkoekenhuis Holthone

Iris Farla

25. Pannenkoekenhuis Holthone

fam.Plas

Het was weer gezellig. Goede bediening, vriendelijk,
    prettige sfeer, mooie tafel, gezellig druk. Wij waren er voor de tweede keer. Prima tevreden.

Komen zeker weer terug. Bedankt.

26. Pannenkoekenhuis Holthone

Wij hebben met onze familie het 60 jarig huwelijk van onze oom en tante gevierd en alles was zeer goed verzorgd... bedankt.

27. Pannenkoekenhuis Holthone

Jolanda werink

Zo leuk, gezellig en sfeervol! We waren met onze 2 kleindochters, en nu eindelijk een eetgelegenheid, waar ze de kinderen ook als gasten ontvangen, en ze aanspreken aan tafel terwijl de serveerder zelfs door zijn knieën ging om met ze te praten! Chapeau, mijnheer!!!

28. Pannenkoekenhuis Holthone

Hallo we hebben heerlijk gegeten bij de Ganzehoeve, prachtige locatie, en het eten was super lekker! De bediening was zeer vriendelijk.

Kortom voor herhaling vatbaar!

29. Pannenkoekenhuis Holthone

Alfred Mulder

Met 5 volwassenen en 2 kleine kinderen heerlijk gegeten. Personeel gaat heel leuk met de kinderen om. Eten was goed en prijs/kwaliteit is normaal. Komen hier vast nog eens terug.

30. Pannenkoekenhuis Holthone

Erg lekkere pannenkoeken. Wel zonde dat pannenkoeken niet gelijk klaar waren en dat er ipv een vegetarische pannenkoek een met (veel) vlees wordt gebracht. Na dit aan te hebben gegeven werd dit eerste keer ook nog ontkend.