Nieuwste foto's in Holthone

Laatste updates in Holthone

1. Peter van Heerde's profielfoto
    Peter van Heerde heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve
    Pannenkoekenhuis Holthone

Pannenkoekenrestaurant met soort plateservice. Goede producten en smakelijk.
    Bij bestellen van nagerechten, 8 x ijs en 2 x koffie werd de koffie vrij direct gebracht en duurde het zo’n 20 minuten voordat de 8 andere toetjes kwamen. Niet gezellig dus.
    Bij opmerking daarover werd gezegd ja vervelend maar ik kan daar niks aan doen, terwijl de serveerster zelf de bestelling opnam en ook zelf de koffie bracht.
    Zou ze doorgeven zei ze maar ze liep weg en ging gelijk wat anders doen dus niet doorgegeven.
    Bij opmerking over 2 koffie van het huis misschien werd er schaapachtig gelachen.

2. H.ten Caat's profielfoto
    H.ten Caat heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve

H.ten Caat

Zoals de voorgaande bezoeken aan dit restaurant, ook nu weer prima voor elkaar met goeie ontvangst en bediening en lekker en betaalbaar eten.

3. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve
    Pannenkoekenhuis Holthone

Prachtige verbouwde boerderij gezellig sfeer, vriendelijk personeel. Heerlijke pannenkoeken met een ruime keuze.

4. Richard Kleine's profielfoto
    Richard Kleine heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve
    Pannenkoekenhuis Holthone

Heerlijke gegeten in een prachtige verbouwde boerderij. Ruime keuze tegen betaalbare prijzen. Zeer vriendelijk en attente bediening.

5. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve
    Pannenkoekenhuis Holthone

Heerlijk gegeten voor een zeer betaalbare prijs. Erg mooi gelegen. Goede bediening door deze dames.

6. Ben's profielfoto
    Ben heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve
    Pannenkoekenhuis Holthone

Rond 16.00 uur er heen gegaan met 2 kinderen (zonder reservering) terras vrij leeg, binnen ook... maar geen plek 😳, na doorvragen mocht ik e.v.t. wel wat drinken, maar eten was niet mogelijk. Moet toch niet zo moeilijk zijn om 4 pannenkoeken te bakken...

7. b.leemhuis's profielfoto
    b.leemhuis heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve

b.leemhuis

Het eten was heerlijk en de bediening prima, prijs kwaliteit goed.

8. Gerrie en Jan ten Broeke's profielfoto
    Gerrie en Jan ten Broeke heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve
    Pannenkoekenhuis Holthone

Wij hebben hier op 21 juni 2016, ons 50-jarig huwelijksfeest gegeven. Wij waren zeer tevreden en van onze gasten alleen maar lof.
    Eenieder heeft genoten en ging na afloop met een goed gevulde buik naar huis.
    Bediening van de Ganzenhoeve, hartelijk dank dat jullie deze middag voor ons hebben verzorgd.
    Tot ziens.
    Vriendelijke groet van Gerrie en Jan ten Broeke.

9. Iris Farla's profielfoto
    Holthonerweg 9 Holthone
  10. fam.Plas's profielfoto
    fam.Plas heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve

fam.Plas

Het was weer gezellig. Goede bediening, vriendelijk,
    prettige sfeer, mooie tafel, gezellig druk. Wij waren er voor de tweede keer. Prima tevreden.

Komen zeker weer terug. Bedankt.

11. Geert  Brinks's profielfoto
    Geert Brinks heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve
    Pannenkoekenhuis Holthone

Wij hebben met onze familie het 60 jarig huwelijk van onze oom en tante gevierd en alles was zeer goed verzorgd... bedankt.

12. Jolanda werink's profielfoto
    Jolanda werink heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve

Jolanda werink

Zo leuk, gezellig en sfeervol! We waren met onze 2 kleindochters, en nu eindelijk een eetgelegenheid, waar ze de kinderen ook als gasten ontvangen, en ze aanspreken aan tafel terwijl de serveerder zelfs door zijn knieën ging om met ze te praten! Chapeau, mijnheer!!!

13. marita timmer's profielfoto
    marita timmer heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve
    Pannenkoekenhuis Holthone

Hallo we hebben heerlijk gegeten bij de Ganzehoeve, prachtige locatie, en het eten was super lekker! De bediening was zeer vriendelijk.

Kortom voor herhaling vatbaar!

14. Alfred Mulder's profielfoto
    Alfred Mulder heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve

Alfred Mulder

Met 5 volwassenen en 2 kleine kinderen heerlijk gegeten. Personeel gaat heel leuk met de kinderen om. Eten was goed en prijs/kwaliteit is normaal. Komen hier vast nog eens terug.

15. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve
    Pannenkoekenhuis Holthone

Erg lekkere pannenkoeken. Wel zonde dat pannenkoeken niet gelijk klaar waren en dat er ipv een vegetarische pannenkoek een met (veel) vlees wordt gebracht. Na dit aan te hebben gegeven werd dit eerste keer ook nog ontkend.

16. De Ganzenhoeve heeft een nieuwe foto
  22. De Ganzenhoeve heeft een nieuwe foto
  23. J. Hoegen's profielfoto
    J. Hoegen heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve
    Pannenkoekenhuis Holthone

Diverse keren hier gegeten met de familie en steeds was het uitstekend. Vooral de Coeversepannenkoek met echte met worst. Bediening vriendelijk en voor de kids is hun niets te veel. Lekker ijs na welke zeer smaakvol is opgemaakt. Kortom een aanrader.

24. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve
    Pannenkoekenhuis Holthone

Gezellig vol restaurant! Wij kwamen onverwachts aan en toch konden wij een pannenkoek komen eten! Het was heerlijk! De bediening was zeer ervaren en maakte gezellig een praatje bij de mensen. Een aanrader! Wij komen zeker nog een keertje langs! Familie Bogerd.

25. buteijn's profielfoto
    buteijn heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve

buteijn

Prima voor een snelle hap met de kinderen. Goed te combineren met Plopsaland wat er dicht in de buurt ligt. Hartelijke bediening en een kadootje voor de kinderen als ze hun bordje op hebben. Hofleverancier voor het bier is Grolsch en is heerlijk uit de tap . Als je niet buiten kan zitten is het aantal plaatsen beperkt en is reserveren aan te raden. Je kan er leuk buitenzitten. Pannenkoeken zijn iets boven gemiddeld wat kwaliteit betreft. De friet kon wel beter. Mogelijk door vaker het vet te vervangen. Prijs/kwaliteit is verder prima in orde. Eigenaar is een aardige vent.

26. familie Zoelman's profielfoto
    familie Zoelman heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve

familie Zoelman

Wij hebben met 30 personen onze jaarlijkse nieuwjaars /familie bijeenkomst gehad.
    Het was heel gastvrij en goed.

27. Schonewille's profielfoto
    Schonewille heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve

Schonewille

Tot mijn verbazing las ik dit op de site van de Ganzenhoeve.

"Gastvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel."

Wij, het gezin van mijn dochter en ik, hebben hier niets maar dan ook helemaal niets van gemerkt.

Kom je op een zondag na dik een half uur fietsen aan bij de Ganzenhoeve, je gaat zitten en na ongeveer 10 minuten komt er een serveerster bij je om te zeggen dat ze ons niet kan bedienen omdat wij niet gereserveerd hebben.
    Toen ik daarop vroeg of dat moest zei ze, nee maar wel verstandig, we hebben een genodigdenfeestje.
    Vrije tafels alom, vreemd zei ik dus. Ik heb dus maar eens gezegd dat ik het niet, maar dan ook echt niet klantvriendelijk vond en mijn dochter vroeg dus of we dan toch nog iets te drinken konden bestellen voordat we ook met 2 kleine kids van 3 en 5 weer op de fiets zouden stappen.
    Hierop antwoordde de serveerster dat ook dat niet kon en dat ze ons niet ging bedienen.

Met alle respect, hier valt mijn mond ver van open en breekt mijn Drentse klomp!!
    Om het op zijn zachtst uit te drukken vind ik het totaal respectloos dat dan de serveerster dan ook nog snel de hielen licht, rug toedraait en bijna in draf naar binnen gaat.
    Per email de Ganzenhoeve hiervan op de hoogte gebracht en ik kreeg telefonische excuses. (dit vind ik heel magertjes) Gemeld dat als ze geen gasten zonder reservering over de vloer willen hebben, ze dit duidelijk op hun site of om mijn part voor aan de straat willen neerzetten, tenslotte wil niemand graag voor paal gezet worden.

28. Van den Berg's profielfoto
    Van den Berg heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve

Van den Berg

Tijdens een heerlijke fietstocht naar nota bene de Ganzenhoeve wilden we graag een eenvoudig hapje eten (pannenkoek o.i.d.). Er kwam net een tafeltje vrij maar mevrouw gaf na wat aarzelen en in overleg met keuken aan dat dit (om 16.45u) niet kon vanwege grotere groepen die nog zouden arriveren. Keuken kon dit niet aan. Teleurgesteld toch maar bakje koffie gedaan buiten.
    Tot onze grote verbazing werden ruim een kwartier later toch nog pannenkoeken geserveerd. Na navraag bleek dat dit eigenlijk ook niet juist was. In plaats van ons alsnog een eenvoudige eetkaart te laten zien, mochten we enkel de twee bakjes koffie afrekenen. Wij komen hier niet weer.

29. Willy's profielfoto
    Willy heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve
    Pannenkoekenhuis Holthone

Zelden of nooit een pannenkoek gegeten met onze hele familie, die zo lekker was als bij dit prachtige bedrijf van de Fam. Boerten. Kwaliteit top, service top, prijs is goed, niks op aan te merken. Ga zo door, en het komt met dit bedrijf wel goed. Gr. Willy

30. Ba's profielfoto
    Ba heeft een recensie geschreven voor De Ganzenhoeve

Vriendelijke bediening.
    Had persoonlijke aandacht voor iedereen zowel jong als oud.

Heerlijke sfeer, heel gemoedelijk.
    simpele kaart maar goed eten zowel pannenkoeken als plates.