Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Holten verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Nederlands Holten

olga de vries

Zeer gezellig, leuk geholpen, zonder te reserveren dus even in een leuk zitje gewacht, netjes al wat te drinken kunnen bestellen en vlot gekregen. Redelijk vlot een tafel, ook fijn dat er voor ons niemand anders werd weggekeken toch, heerlijk gegeten, goed verzorgd. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

2. Nederlands Holten

Rumoerig restaurant.

Ongeduldig personeel. Wij waren nog aan het wachten op een gerecht maar mijn bord werd al bijna voor mijn neus weggehaald.

Het eten was verder wel goed te eten. Alleen de prijs vonden wij aan de hoge kant voor het kleine beetje eten wat wij kregen.

Helaas voor ons geen 2e keer hier.

3. Nederlands Holten

Bediening is zeer hard aan het werk! Het eten was trouwens ook goed te eten.

4. Nederlands Holten

Hele slechte tent, bediening is sloom en ziet niet wat er moet gebeuren, het duurde verschrikkelijk lang voor het drinken werd opgenomen en eten bestellen was zelfs onmogelijk.

4,5
  5. Nederlands Holten

Helaas wordt dit restaurant door zeer onvakkundig personeel geleid. De locatie is fantastisch, het eten smakelijk, het concept meer dan goed, echter door ongemotiveerd, ongekwalificeerd en ongeintereseerd personeel wordt zo'n mooi bedrijf afgebroken.

Ik zou als eigenaar een aantal mensen aannemen met hart voor de zaak en de omzet en de gasttevredenheid zal met sprongen vooruit gaan.

6. Nederlands Holten

BB

Wij zijn herhaaldelijk bij Woody's geweest om pancakes te eten en ook een keer om te drinken. Op zich valt het met het eten wel mee, maar het duurt zo lang dat een tocht naar de overkant nog tot de mogelijkheden behoort. Voorts is het zo dat het personeel zeer afstandelijk en ongeïnteresseerd is. Er wordt bij de bar maar met de koekjes gesmeten en als er gevraagd wordt of je er een citroentje bij wilt, dan krijg je die niet. Ook serveert men soms iets totaal anders dan wat je besteld hebt, dus een cursus goed luisteren zou aan te bevelen zijn. Ook is er een aanmerking op de sausen die men bijvult. Men giet gewoon nieuwe sausen bij de oude zodat het nooit vers is en dit is niet echt zoals het hoort. Verder komt men al vragen of je nog wat drinken wil terwijl het oude drinken nog niet op is.

7. Nederlands Holten

Inmiddels al voor de 3e keer gelunched bij Woody`s. Zeker 10 min. Gewacht tot ons werd gevraagd of we misschien iets wilden drinken en de kaart wilden zien. Het eten smaakte prima, niets op aan te merken! Personeel was niet erg bewust van het feit dat er klanten aanwezig waren in de zaak; bij een broodje krijg je daar, ter decoratie van je bord, chips er bij op. Het personeel graaide met de handen in de bak met chips (in de keuken!) en ging dat rustig op zitten eten. Dat komt, mijns inziens, helaas niet erg professioneel over. Nogmaals; het eten smaakt daar prima (de broodjes/pannenkoeken sowieso) maar de bediening laat helaas at te wensen over. Overigens wel een hele mooie zaak!

8. Nederlands Holten

Bediening niet vooruit te branden. Volkomen kansloos. Erg lang op ons eten moeten wachten.

4,1
  9. Nederlands Holten

Prachtige zaak, mooie ligging, vriendelijke bediening...maar erg slecht eten!

De structuur en aansturing in de zaak is een beetje zoek. Het eten was niet smakelijk en bij ons niet goed gaar, dat terwijl je toch bijna 20 euro betaald voor een mixed grill.

Mijn advies; ga er lekker wat drinken, maar vergeet het eten!

10. Nederlands Holten

Hedenavond een keer het anker uitgegooid op de Holterberg bij Woody's. Entourage en sfeer in restaurant is uitstekend. Echter het eten is onder de maat zeker gezien de prijzen welke men hanteert. De bediening wil graag maar de coördinatie en sturing is zoek. Conclusie; neem de pancake en vergeet de steaks snel.

Eet smakelijk.

4,3
  11. Nederlands Holten

Zag er veelbelovend uit, schitterende inrichting!

Helaas viel het eten tegen! Voor een restaurant waarvan op de voorgevel prominent het woord steaks staat, verwacht je ook een goed stuk vlees.

De spareribs waren helaas van de Sligro, wat betekent kant en klaar!

De bospaddestoelen die bij de bestelde kipmedallions zaten kwamen volgens mij rechtstreeks uit het bos, want het zand knapte me tussen de kiezen!

Opmerking voor de keuken; als je een open keuken hebt in je restaurant, zorg er dan voor dat hier professionele mensen aan het werk zijn, geen groep studenten die de hele tijd aan het ouwehoeren en het kletsen zijn. Doe dit achter gesloten deuren!

4,3
  12. Nederlands Holten

Afgelopen weekend voor 't eerst bij Woody geweest. Goed bevallen.
    Over smaak valt niet te twisten maar ik vond de salade geserveerd bij de mix grill heerlijk, juist door zijn eenvoud. Ik zou het recept graag willen hebben om het thuis ook eens te kunnen maken!

Enige minpuntje was dat 't eten snel afkoelde. Misschien een tip om de borden voor te verwarmen.

13. Nederlands Holten

reizende reporter

Warme ambiance, vriendelijke bediening die de regio kent en de taal van Salland spreekt. En niet het minste: een heerlijke maaltijd. Zelfs voor onze Welsh Springer Spaniel was er een bakje water. Gewoon goed.

14. Nederlands Holten

We waren met 2 volwassenen en 1 kind. We moesten erg lang wachten op het eten. Als saté liefhebber vond mijn man deze zeer overgewaardeerd. De twee stukken vlees waren gaar, maar de saus had meer weg van een kant en klare zeer zoete saus.

De mixgrill, is eveneens geen aanrader. De biefstuk was rauw en verbrand, tevens was de rest van het vlees verbrand.

Onze extra bestelde frietjes kregen we toen we onze borden al leeg hadden. "Gelukkig"is de bediening niet zo snel, anders hadden we geen borden meer gehad.
    Als toetje een ijsje. Dit kwam niet uit de diepvries, maar van de Noordpool. Zo koud.
    De vruchtjes waren zelfs bevroren. Niet te eten.

Wij gaan dus nooit meer naar Woody's.

15. Nederlands Holten

Wat een ontzettend hip en orgineel vormgegeven restaurant!
    Ik kom zelf uit het westen en ga regelmatig uit eten, maar hier kan menig restaurant nog een puntje aan zuigen.

Ze hebben werkelijk aan alle details gedacht. Kinderstoelen, box, hippe en volle kinderhoek, kindermenu (3-gangen, nog nooit gezien), puzzelkrant! Voor de grotere kinderen en stripboeken.

En toch, als je er met zijn 2-en of met vrienden eet zonder kinderen, merk je alle extra's voor kinderen helemaal niet... heel knap gedaan.
    Het eten is prima, prijs / kwaliteit is goed. Bediening erg vriendelijk.
    Wij komen zeker terug. Hebben al een familie reunie gepland!

16. Nederlands Holten

Ik ging er eten met de hele familie maar het eten was ronduit teleurstellend.
    Ik had het lekker stoofpannetje besteld, echter kip was gaar en aangebrand en tevens droog en biefstuk was nog niet eens gaar! Terug gestuurd en kreeg alles net zo hard weer terug op het bord.
    Het was te weinig, het vlees was gortdroog en taai (dit geldt voor: lamskoteletten, mixed grill, saté, hamburger, zalm en het stoofpannetje met cognacsaus) en eigenlijk stond er niets op tafel wat lekker was.
    Hebben daar in het verleden met de kinderen pannenkoeken gegeten en dat was ronduit goed, maar na vanavond bedenk ik me toch even of ik daar weer vlees zal bestellen!
    Woody's leuk voor de pannenkoek met kinderen maar een goede avond vlees eten. Nee, dat niet.

4,9
  17. Nederlands Holten

Ik ging er eten met de hele familie maar het eten was ronduit teleurstellend. Het was te weinig, het vlees was gortdroog en taai (dit geld voor: lamskoteletten, mixed grill, saté, hamburger, zalm en het stoofpannetje met cognacsaus) en eigenlijk stond er niets op tafel wat lekker was. Daarbij is woody's veel te duur voor wat je krijgt (1 stokje saté van de gril met wat atjar en kroepoek kost bijna 16 euro en dan krijg je er een paar oude taaie frites bij met wat simpele sla, we kregen 3 kommetjes voor 8 personen). De desserts waren redelijk, hoewel het vanilleijs naar 'oude kelder' smaakte en er veel water in het roomijs zat. Zeker geen aanrader!

2,1
  18. Nederlands Holten

Tweemaal geluncht, éénmaal gedineerd, telkens hetzelfde resultaat. Eten beneden peil, bediening ronduit slecht. Enkel voor kinderen is het het ideale alternatief voor mc Donalds.

2,8
  19. Nederlands Holten

Eten was ok. Maar we moesten 3/4 uur wachten op een broodje hamburger.
    Hij was lekker, maar niet zo bijzonder dat je er zo lang voor wilt wachten tijdens de lunch.
    Lokatie daarentegen is super. En ook kindvriendelijk.

20. Nederlands Holten

John

Hebben bij Woody's gegeten met onze kinderen, leuke plek en mooie speelplaats voor de kinderen, eten was goed maar de bediening kon veel en veel beter.

21. Nederlands Holten

Martin

Waren hier pas op vakantie en voor het eerst met m'n zoontje van anderhalf uit eten geweest (hij is geen stilzitter).

We werden aangenaam getroffen door de leuke sfeer in de zaak, gezellige zithoekjes en groot eetgedeelte, maar zeker niet ongezellig.

Ook heel leuk en uniek is een grote speelkamer voor de kinderen, kunnen ze lekker ravotten als de bestelling wordt opgenomen. Eten was prima, lekkere pannenkoeken, frites + hamburger, niks op aan te merken. We komen hier zeker nog eens terug!

22. Nederlands Holten

Pannekoek gegeten. Was op zich oke. Maar ook niet super bijzonder. Als je niet van kinderen houdt dan moet je hier niet heen gaan. De bediening was oke.

23. Nederlands Holten

Joep de Rijk

Eerlijk is eerlijk, heb zo mijn slechte ervaringen gehad bij Woody's maar het is echt waanzinnig om te zien hoe goed het zich daar ontwikkelt.

Het gaat steeds vlotter en spontaner. Je merkt echt dat ze zich willen onderscheiden door steeds weer kleine dingetjes te veranderen. Knap hoor!

24. Nederlands Holten

Eten niet lekker. Wat zij salade noemen is een bakje rauwe sla met anderhalve crouton en een vette dressing. Geen komkommer, tomaat o.i.d. Tapenade bij het stokbrood één vettige oliedrap. Kruidenboter is net mayonaise.
    Kinderen vonden pannenkoek prima. Bediening redelijk, meisje had het erg druk daarom lang wachten tot bestelling op wordt genomen. Wij gaan hier zeker niet nogmaals heen!

25. Nederlands Holten

Saggerijnige bediening, lang wachten op drankjes, moeten vragen wanneer het eten eindelijk zou komen, drinkbare pannenkoeken. (Nee, het was niet druk). Ik ben er klaar mee.

1,4
  26. Nederlands Holten

Voor wat betreft het eten zijn wij het met de voorgaande schrijvers helemaal eens! Alleen de bediening is echt WAARDELOOS!! Ruim een uur moeten wachten voor 3 broodjes. Het personeel vonden wij ook al niet echt vrolijk. De mensen om ons heen waren ook al niet te spreken over de lange wachttijden. We zouden hier 's-avonds ook wat gaan eten, maar dat hebben we dus maar niet gedaan. Jammer voor jullie Woody's....

27. Nederlands Holten

Eten is erg lekker. Bediening stukken beter dan vorig jaar. Het was inderdaad nogal onorganisatorisch. Maar ze doen hun best en dat is gelukt! Erg goede ligging. Top! Ik kom er geregeld en hoop het nog vaak te doen. Woody`s is back!

28. Nederlands Holten

Leuk terras, lekker eten, Bediening is nu eindelijk goed, vorig jaar was de bediening echt slecht! En je hoeft er niet meer zo lang te wachten.Vorig jaar dacht ik ga er nooit meer naar toe, deze zomer weer geweest,nu vind ik het echt weer een AANRADER!

Vorige pagina