Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Holten verdeeld zijn.

1. Martin de Bie

Grote groep klanten (12 personen).
    Hebben 1,5 uur op ons voor gerecht + stokbrood moeten wachten. Waarvan een aantal gerechten veel te zout waren. Vervolgens ook weer erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten waarvan de daghap op het bord (in combinatie met een voorgerecht de dubbele prijs had (vreemd). Slechte ervaring dus en wat ons betreft zeker geen aanrader!

2,7
  2. Albert

Heerlijk gegeten vanavond bij Legendarios in Holten. Ons gezelschap van 9 personen (4 volwassenen en 5 jongeren) werd uiterst vriendelijk ontvangen in het stijlvolle en sfeervolle restaurant met een prachtig uitzicht op de golvende akkervelden. De kaart is gevarieerd en er was ruim voldoende keuze. We aten verschillende soorten vlees en vis en het was allemaal zeer smaakvol en fraai gepresenteerd. De bedoening was bijzonder vriendelijk en attent en ook oprecht geïnteresseerd in zijn gasten. De eigenaar, tevens chefkok, bereidde het vlees in het restaurant in het zicht van de gasten. Met een allergie van één van ons gezelschap werd goed en zorgvuldig rekening gehouden, waar nodig werden de gerechten aangepast. Kortom heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. De verhouding tussen de prijzen en de kwaliteit van het eten was echt prima.

3. Pizzeria Holten

Menno van Gennip

Zojuist gegeten bij Odessa. Op zich prima te eten, maar het duurde een uur voordat de door ons bestelde pizza's en sparerib geserveerd werden. Veel te lang natuurlijk en zeker met onze twee kinderen. Na vragen waarom het zo lang duurde en of er een gratis consumptie vanaf kon geen reactie meer van de bediening. Heb ze ook niet meer gezien behalve voor het betalen. Conclusie: niet naartoe gaan als je honger hebt.

4. Nederlands Holten

We hebben hier op zaterdagmiddag met z'n achten heerlijk gegeten. Diverse pannenkoeken, goed bereid, alles meegebakken, zoals wij het graag hebben.
    De diverse burgers waren ook heel smakelijk. Eigenlijk nergens iets op aan te merken.

5. Slagers.

Elk jaar komen wij hier terug als we op de camping zijn voor ons is dat feest. Dinsdag aan het eind van de ochtend konden wij eindelijk weer langskomen. Gelukkig, het gebak was er nog :) ook is het terras veranderd, dat ziet er nu nog mooier uit. De bediening was te... te overdreven. Te aanwezig (in gesprekken vooral) misschien een beginner? Nooit gehad. Maar goed misschien de volgende keer weer zo goed als van ouds.

6. Internationaal Holten

Kwam op een beetje onhandige tijd binnen, en wilde iets van de kleine kaart eten. Omdat de brasserie en de bar gereserveerd waren voor een borrel, kon ik zonder problemen terecht in het restaurant plaats nemen, hoewel duidelijk was dat ik geen fortuin kwam uitgeven. Dit gaf een goed gevoel. Bediening hartelijk en attent. De maaltijdsalade 'vlees': salade, serranoham, chorizo en biefstuk dik in orde, prijs ok. Kom hier zeker terug, om op het terras van het mooie uitzicht te genieten.

7. Nederlands Holten

Hier al vaker gegeten want het restaurant ligt natuurlijk op een toplocatie. ervaring is dat meestal als het terras niet open is eea beter in control is en zo ook nu. geen terras dus al het personeel binnen en was dit keer het eten ok en de bediening gewoon goed.

6,3
  8. Nederlands Holten

Kindermenu op zondag kan niet, dan moet het kinderbuffet genomen worden!! Is 3 euro meer. Kinderbuffet stond op een hoge tafel, waardoor kinderen niet zelfstandig eten kunnen pakken. De schalen staan op branders om warm te blijven, dit is best gevaarlijk. De kaaspannekoek was klef met 4 plakken kaas erop.
    Voor iets te drinken is het gezellig, eten geen aanrader.

4,5
  9. Chinees-Indisch Holten

Met een groep gaan wokken, door de drukte in de zaak kon het personeel dit niet overzien. All in met drank erbij, heel de avond moeten bedelen om drank en dan kreeg je halve glazen. Eten middelmaat, toetjes waren zwaar bevroren. Op de grillplaat werd niet de tijd genomen om het vis of vlees goed gaar te bakken. Sanitaire voorziening vies en vuil!! Klacht ingediend en na overleg een prijs aanpassing gekregen. Hier komen we niet meer!

10. Chinees-Indisch Holten

Wij waren op vakantie in Holten. 2 keer hier eten gehaald. Zo lekker vonden wij het. Toen de tweede keer de bestelling niet compleet was en wij teruggingen kregen wij gratis kopje koffie aangeboden en kreeg extra maaltijd gratis mee. Super aardige personeel en eigenaresse. Echt een aanrader!

11. Simon Veenstra

Vanmorgen koffie met gebak genuttigd. Heerlijke koffie en gebak. Leuke uitstraling. Bediening matig. Mooi restaurant en lunchroom.

12. Nederlands Holten

Wij zijn vorige week na een boswandeling rond de middag even wat wezen drinken en eten. De koffie was prima.

De dagsoep, iets waar, volgens de overigens zeer vriendelijke dame van Woody's, snijbonen, worst en witte bonen in zou moeten zitten smaakte werkelijk nergens naar. Geen witte boon te bekennen. Bovendien, voor € 5,25 verwacht je toch echt wel iets meer soep dan het formaat van een koffiekop. Kwaliteit én kwantiteif sterk ondermaats!

Mijn vrouw had een pannenkoek met kaas besteld. Wat ze kreeg leek slechts uiterlijk op een pannenkoek. De zeer jonge kaas zat in vier dunne plakjes op de pannenkoek en de pannenkoek zelf was niet gaar. Ze smaakte klef.

Kortom, wij gaan ergens anders eten als we weer in de regio Holten zijn, niet meer bij Woody's.

4,1
  13. Heerlijk gegeten, prima service en sfeer, aanrader!!

14. Hanneke Peters

09-02-16 hier gegeten. Het eten was verrukkelijk! Niets om aan op te merken. De dame uit de bediening was heel erg brutaal en bijdehand! De jongeman echter was heel erg vriendelijk en verstond zijn vak. Uitstraling van de zaak was elegant en sfeervol.

15. Gezellig, goede kaart en erg leuke bediening.

16. Smaakloos. Vanmiddag in het oosten van het land, even lekker lunchen bij het AC te Holten aan de snelweg.. tenminste dat was ik van plan. Nooit gedacht dat een uitsmijter zo smaakloos kon zijn. Brood zonder enige smaak of structuur, alleen de vorm leek op een boterham, smaakloze gebakken eitjes van kippen uit een legbatterij, ook de garnering van groenten leken op bekenden groente maar op enige manier was het ze toch gelukt om daar alle smaak uit te krijgen. Opgediend op een bord met daarover een kunststof beschermkap vol met vuile spetters en scheuren. Zelfs de cappuccino was smaakloos, alleen maar opgeklopte houdbare melk... dit was echt de 'uitsmijter' voor ons, voortaan rijd ik hier met een grote boog omheen. Kortom; smakelijk en vrij van enige liefde uit de keuken.

17. Super restaurant. Goede kaart en ook veel naast de kaart aangeboden. Sfeer is super, leuke bediening die zeker weet waar ze het over hebben

18. Nederlands Holten

Heerlijk gegeten met mijn man afgelopen weekend.
    Eten was uitstekend, de prijs/kwaliteit verhoudingen ook.
    Mijn man heeft genoten van de Lamshaas en ik had een heerlijk stukje Roodbaarsfilet.
    Service: Gezellig en zeer gastvrij, precies hoe het zou moeten zijn.
    Wij komen zeker terug!

19. Nederlands Holten

Heerlijk geluncht met de kids. Alles was mogelijk en niets te gek. Komen zeker vaker terug!

20. Nederlands Holten

Champignons in beslag erg vet, beslag was niet gaar, de champignons ook niet. Rose gebakken kalfsmuis besteld, gebakken schoenzolen werden opgediend met koude en erg slap gebakken aardappelen. De bediening was erg vriendelijk, de creme brulee was wel erg lekker, maar hier eten wij niet meer. Wij hebben het volle bedrag moeten betalen voor iets dat teruggestuurd is naar de keuken. Niet netjes... Een gratis kopje koffie werd aangeboden "om het goed maken" maar dat werk niet bij ons! Jammer, maar nooit meer bij Tastoe.

3,3
  21. westenberg

Heerlijk gegeten, aanrader. Bediening perfect.

22. Van de week heerlijk gegeten bij Grill-bar Legendarios. Je merkt dat er hier gewerkt wordt met passie voor het vak. De keuken is top, huis gemaakt en vers. De bediening stemt zich daar helemaal op af.

Dit is gewoon goed, ik kan nergens over zeuren. Zeker een aanrader.

23. Ornalda de jong

2x gegeten nu, super slecht, lijkt wel of alles uit pakjes en diepvries komt. Echt smakeloos. Ik heb vis gegeten, tafelgenote varkenshaas, beiden slecht!

3,2
  24. Nederlands Holten

Tineke Poolman

Vandaag de kerstbrunch gehad en moet eerlijk zeggen het was geweldig. Heel veel verschillende broodjes en warm buffet. En een heerlijk ijsbuffet. Het personeel was hulpvaardig en vriendelijk. Ga zeker weer volgend jaar. Bedankt.

25. Nederlands Holten

Kees Poolman

Prima kerstbrunch gehad!

26. Ger stipsen

Restaurant uitgezocht n.a.v. de recensies. Niets teveel gezegd. Ontvangst was gastvrij, heerlijk drankje bij de open haard, bediening was voortreffelijk. Eten was prima, al met al, voor ons hebben ze een ster verdiend en we komen zeker een keer terug.

27. Nederlands Holten

Champignon in bierbeslag waren vettig. Vis was net aan gaar en biefstuk was te zout en overdadig peper op. Eten was niet echt warm meer toen het op tafel stond. Bediening zei dat er tekort aan mensen stond in de keuken dan anders het geval was. Beetje jammer. Leuke locatie en ziet er gezellig uit.

28. Jelle Abma

29. Internationaal Holten

Pfcm snelders

Nadat wij hadden gereserveerd kregen we een tafel in een hoek bij de uitgifte. Tot onze verbazing moesten we elke keer weer om aandacht vragen of het om de menukaart was of dat we nog wat wilden. Ze hadden geen oog voor ons. Als het nu druk was begrijp ik het, maar met z'n vieren en dan geen aandacht hebben begrijp ik niet, vooral omdat we bij de uitgifte zaten waar ze langs moeten.
    Ik werk zelf in een restaurant en begrijp dat elke gast belangrijk is.

30. Chinees-Indisch Holten

Wij hebben oriëntaals tapas gegeten van de kaart. Per ronde konden 2 gerechten besteld worden en eigenlijk onbeperkt. Het was niet druk maar we hebben er heerlijk gegeten.