Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Holten verdeeld zijn.

1. Anja de Hoon-de Groot

Wij zijn afgegaan op vorige recensies die aangaven dat het er goed was. Een 10 geven, een 9 of 8 door anderen. Dan verwacht je toch heel wat. Nou niet dus. Wij zullen het nooit aanbevelen bij anderen. Het eten was rond uit slecht, echt slecht. De bediening hopeloos. Hadden er duidelijk geen verstand van.
    Jammer en zeer vervelend. Een verpest etentje.

1,5
  2. Toprestaurant. Keurige bediening die hun vak verstaan en het eten is altijd even heerlijk. Wij gaan hier zowel zakelijk als privé geregeld eten, ook onze bruiloft was meer dan perfect geregeld. Echte aanrader!

3. Gezellig restaurant, de biefstuk van black angus was erg lekker, de combinatie hiermee met scampi's (waar trouwens een soort van "folie" smaak aan zat, ook de scampi's van het voorgerecht) in saus snapte ik niet zo goed. De biefstuk alleen was gewoon goed! De aardappeltjes en rauwkost voortreffelijk, echter het schaaltje witlof, daar snapten we niet veel van, dat was een soort van kerriesaus, één drap. We hadden minder keus dan anders, omdat het kerst was maar dat was geen probleem. Het nagerecht was ook lekker. Al met al wel voor herhaling vatbaar, van de gewone a la carte kaart, en dan weer een lekkere biefstuk want die was echt goed!

4. Een ware smaaksensatie beleefd! Heerlijke gerechten, mooie bijpassende wijn en bediening top. Wil je een culinaire avond beleven ga dan zeker genieten in dit restaurant.

5. Nederlands Holten

Gisteren ( zondag) bij Woodys gegeten. Wij werden ontvangen door twee vrolijke pieten die de kinderen leuk vermaakten! Eten was goed en de bediening was ook goed. Wel viel mij op dat de volledige bediening gerund werd door studenten geen leidinggevende of iets aanwezig?

6. Vandaag cappuccino en appeltaart gegeten. Lekkere cappuccino met heerlijke appeltaart. Water voor de hond werd zonder te vragen gebracht. Kortom een aanradertje op de Holterberg!

7. Chinees-Indisch Holten

Vanavond hier maandmenu voor 2 personen gehaald. Alles was erg lekker voor weinig geld en ruim voldoende. Voor herhaling vatbaar als we hier weer op vakantie zijn.

8. Het eten is niet verkeerd maar de sfeer is echt onder de maat. Het is in een kelder gevestigd, dus geen ramen. De afhaalklanten lopen in en uit. Echt een snackbar, geen restaurant. De bediening is vriendelijk maar amateuristisch. Het eten en drinken wordt leunend over de tafel voor je neus gezet. De borden worden vastgehouden door de duim er bovenop te houden, tussen je eten dus. Men vergeet wie wat besteld heeft, je wordt dus steeds gestoord in je conversatie doordat er gevraagd wordt wat je besteld hebt. Daarnaast duurde het bij ons 1 1/2 uur (anderhalf uur!) voordat het eten kwam. Dus tussen het moment van bestellen en de uitservering zat ruim anderhalf uur. We hadden gelukkig genoeg te kletsen...

Tip: bestel je eten telefonisch en spreek een afhaaltijd af, dan loop je zelf even naar de toonbank en haal je eigen maaltijd op. Zit je veel eerder te eten!

9. H.van de Keuken

De ervaring van ouderwets gastheerschap tref je in dit restaurant. Een persoonlijke benadering zoals het hoort te zijn. Het eten dat hier wordt geserveerd is van een goede kwaliteit. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Je zou hier alleen al terug komen voor de "mopkes", zelf gebakken, die je bij de koffie krijgt. Al met al is " de Biester" een goed adres om te komen.

10. Gekozen vanwege aangename ligging hotel midden in de natuur op de Holterberg. Restaurant was een heel aangename verrassing, prima keuken, mooie wijnen !

11. Internationaal Holten

Zeer lekker gegeten het 4 gangen diner was echt verrassend en erg lekker!
    Bediening erg vriendelijk zij maakten de avond compleet.
    Wij komen zeker terug en ga zo door.

Thomas & Marieke

12. Nederlands Holten

ton wigger

Gisteren bij Woody's gegeten, was een leuke ervaring ondanks dat het heel druk was, had de bediening alles onder controle en kregen wij ons eten en drinken optijd!
    Bedankt Woody's!

13. Kom je met een flinke groep, raken ze bijna in paniek. Eten liet erg lang op zich wachten, terwijl het restaurant halfvol zat. Schnitzel smaakte verder prima en de bediening is erg vriendelijk.

14. Afgelopen vrijdag met gezin voor de eerste keer wezen eten. Vriendelijk ontvangen in een gezellig restaurant. Heerlijke tournedos gegeten. De kinderen hadden sparribs, ze bleven ervan eten. Als dessert creme brule gehad, een echte aanrader!! Goed advies voor de bijbehorende wijnen gehad. Al met al erg geslaagd en wij gaan er zeker weer een keer eten.

15. Komen hier al jaren, stabiele keuken en goede prijs-kwaliteit verhouding. Bediening is erg vriendelijk en prettig in omgang.

16. Heerlijk gegeten, en wat een vriendelijke gastvrouw. Dank je wel voor de heerlijke avond Hermien!

17. Nederlands Holten

Voor de zoveelste keer maar weer eens bij Woody's aangelegd, misschien hadden we beter een andere dag kunnen uitkiezen want het was echt lekker weer en dan is het op de Holterberg een gekkenhuis (in ieder geval bij Woody's). We waren blij dat we rond een uur of 3 een tafeltje op het terras dat dan lekker in de zon ligt konden bemachtigen. Eenmaal gezeteld werden we toch nog redelijk snel geholpen, we bestelden iets te drinken en te eten. Onze drankjes werden gebracht en er werd ons duidelijk gemaakt dat het eten wel even kon duren door de drukte (dit begrepen we meteen want de drukte ging naar mijn mening echt nergens over), toch nog redelijk snel werden onze pannenkoeken gebracht en ik moet eerlijk zijn die waren heerlijk. Bij deze wil ik alle personeel van Woody's een compliment maken met de geleverde prestatie, allemaal jonge mensen onder leiding van 2 ouderen die verschrikkelijk hun best deden om het ons gasten naar hun zin te maken en dat lukte bij de meesten erg goed.

18. Nederlands Holten

Verschrikkelijk slecht restaurant. Dieptrieste ongemotiveerde jeugdige bediening die geen oog heeft voor mensen die ellenlang moeten wachten tot er eindelijk iemand de bestelling op komt nemen. Ze zien je wel wachten, maar ze vertikken het te komen!! Meerdere mensen zien weglopen omdat ze gewoonweg niet bediend werden. Als het je lukt een pannenkoek te bestellen kun je deze beter gewoon laten staan. Een koude kleffe ongare smakeloze hap is je deel. Heel, heel erg dit restaurant!

2,5
  19. Op internet het menu bekeken, in het restaurant besteld (om mee te nemen). De pizza was na zo'n 15 minuten klaar.
    Erg lekker, mooie dunne bodem en niet te vet. Ik ga nog wel eens terug.

20. Het eten is enorm goed! Heerlijk! Alleen de bediening is ver onder de maat. Er wordt veel vergeten, als eerste hebben we een uur! moeten wachten voor we eindelijk wat kregen (kwam doordat het extreem druk was bij de afhaal, we kregen als excuus een doosje sushi mee naar huis, heel goed!) en we moesten ze zelf steeds aanmanen dat ze dit of dat nog waren vergeten. We hadden all you can eat, waarbij je 5 rondes hebt waarbij je elk 5 gerechten per ronde mag bestellen, dit ging dus iedere keer fout. Het meisje in de bediening schat ik niet ouder dan 15 jaar en heeft geen verstand van de gerechten of wat het precies is. Maar ik moet zeggen dat het eten werkelijk perfect was! Als dessert coupe glacee genomen, heerlijk! een aanrader!

21. Lekker genoten van menu hooiwagen gemaakt met dag verse producten wat van prima kwaliteit was goede bereiding. Compliment voor de bediening en de kok, er was van tevoren gezegd dat het enige tijd kostte om het eten op tafel te krijgen, maar dat viel erg mee. Wij komen zeker nog een keer terug. Extra service was een schaaltje aardbeien als verrassing voor mij, dit werd niet gerekend.

22. Begin augustus hier gegeten. Hele vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit is in verhouding.

23. Ingo

24. Nederlands Holten

fam Bos

Wat een fantastische lokatie. De kinderen kunnen lekker spelen, lekkere pannenkoeken en top bediening die ons ook de prachtige tips gaf over de omgeving. We zijn in onze vakantie 3x geweest.

25. Keturah

Altijd super. We komen er (vanuit het midden van het land) al jaren.

26. Nederlands Holten

Enorm genoten op het terras in de zon van oer-Hollands lekker eten, pannenkoeken zoals het hoort. Voor oma een seniorenversie, voor mij een met appel en rozijnen en voor mijn zoon een met spek, precies goed! Vlotte bediening. Sorbet als toetje, maakte het helemaal af. Qua prijs, kwaliteit en mooie locatie een aanrader, we komen zeker terug!

27. Nederlands Holten

Kuperus

Slechte bediening. Half uur zitten wachten. We werden genegeerd, ze keken niet op of om naar ons. We komen zeker niet weer, we hebben nog geen drankje gehad.

28. Nederlands Holten

Teun

Bij Woody gegeten en het voorgerecht (gerookte zalm) viel ons erg tegen. Zalm op het bord gegooid met wat sla erop. We moesten zelfs om de toast vragen.Hoofdgerecht was mixed grill en die was wel lekker maar het andere hoofdgerecht ( pannenkoek Roosevelt) viel heel erg tegen. De opmaak van de borden was wel zeer slordig. Volgens mij zijn de koks jongens die net van school af komen en nog weinig ervaring hebben. Over de bediening zullen we het maar niet hebben! Het viel ons op dat er heel veel fout ging( oa bij ons dat het bestelde biertje niet gebracht werd), maar ook bij andere gasten ging veel fout. Er is geen onderlinge communicatie tussen personeel.
    Het restaurant zelf ziet er wel leuk uit en er is genoeg te doen voor de kinderen.
    Al met al viel het tegen en zullen we er niet nog een keer terug komen.

29. Barends

Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening. En voor een nette prijs. Kom zeker nog terug.

30. fam. Tempelman

Delicate carpaccio, heerlijke runderbouillon, perfecte oude remeker. Duidelijk met liefde en aandacht bereid, teras met prachtig uitzicht, alles uitzonderlijk. Klasse.