Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Holten verdeeld zijn.

1. Nederlands Holten

Qua bediening is er nog al een range order, dames die alleen mogen uitserveren en opruimen. Dame die bestelling opneemt en betaling doet. Waar de overige bediening ook toestemming moet vragen als klanten iets vragen moeten melden en verantwoorden. Dit systeem is bekend alleen niet twee van deze dames met 8 onder dames waarbij de wacht tijd lang is en de hoofdbedieining zich nogal arrogant opsteld.

2. Nederlands Holten

Slechte bediening!!.
    Ruim 10 minuten op het terras gezeten zonder geholpen te worden.
    Een lamme arm van het zwaaien maar de bediening liep zonder op of om te kijken langs ons heen.
    Zijn maar ergens anders naar toe gegaan om wat te eten en te drinken waar wij wel (vriendelijk) geholpen zijn.

3. Nederlands Holten

Had bijzondere trek in Rib eye steak, rose van binnen. Geserveerd werd n armzalig stukje vlees zonder het bijbehorende 'Rib'. Op mijn opmerking dat dit gerecht met Rib dient te word geserveerd, werd medegedeeld dat de 'keuken' dit er al uit had gehaald? ?! ! Ook lekker grijs van binnen. Als je voor 26€ n waardeloos stukje vlees wil eten moet je hier zijn.

4. Nederlands Holten

Zeer geslaagd feest in de achterzaal met terras. Top, in alle opzichten!

5. Nederlands Holten

Zaten gezellig op het terras met een wijntje, gelukkig kan je aan een drankje niet zoveel verprutsen. Bleven ook zitten voor een hapje eten, maar hadden er al gauw spijt van. De olijven vooraf kwamen niet. De extra groente ipv de frites bleken ook te ingewikkeld en de kipfilet was erg droog en doorbakken. De bediening was matig, "dit is iets met vis of zo".
    Blijkbaar is de locatie zo gezellig dat ze zich deze deze kwaliteit kunnen veroorloven.
    Een drankje is prima maar eten doen we echt ergens anders de volgende keer.

Monique Rodijk

Vanavond heerlijk gegeten, echt een aanrader, zeker als je van een groot stuk vlees houdt.
    Heerlijk zelfgemaakte friet.
    Bediening was top.

Prijs/kwaliteit verhouding is top. Komen hier vaker en is altijd goed! Durven bijna niet meer in een ander restaurant carpaccio en rib-eye te bestellen omdat de kwaliteit van het vlees bij Legendarios zo goed is. De smaken zijn puur en eerlijk. Ook het verassingsmenu hebben we een keer genomen, dat was echt leuk en lekker! Oja, ze hebben zelfgemaakte friet! Heerlijk! :-)

8. Shoarma Holten

Ondanks dat het er altijd druk is en je daardoor soms lang moeten wachten op het eten, is het wel hartstikke lekker!
    Zeker een aanrader om er een keer te gaan eten!!

Vriendelijke mensen ook in de bediening en een baas die zorgt dat alles goed verloopt!!

9. Nederlands Holten

Helaas geen goede ervaring met dit restaurant. We moesten bijna anderhalf uur wachten op een paar simpele plates. En dat met kleine kinderen, die daardoor veel te laat naar bed gingen. De porties waren niet echt royaal te noemen, de smaak was over het algemeen goed. Alleen de kangoeroefilet leek net leer, deze was dan ook niet weg te krijgen. We hoorden meerdere mensen klagen, de keuken kon het duidelijk niet aan, maar waarom niet, dat was voor een groot raadsel. De eigenaar vroeg bij het afrekenen niet of het naar wens was geweest. Wij komen niet meer terug!
    Een pluspuntje: we kregen een gratis drankje voor het ongemak.

10. Nederlands Holten

Vanavond hier geweest, en meteen besloten nooit meer te komen!

Lange wachttijden
    Weinig drinken, trage bediening
    Zomermenu kost niks maar is ook 3x niks
    Bediening weet zelf niet eens wat ie serveert
    En rondom ons heen allemaal verkeerde gerechten op gediend

Helaas jammer van de ervaring maar wij zullen dit restaurant niet aanbevelen bij anderen

Hoop dat anderen meer succes hebben gehad of zullen hebben.

11. Shoarma Holten

Caroline

Het eten op zich is altijd prima, maar de wachttijden, of je er nu haalt, laat bezorgen of er gaat eten, het maakt niet uit het duurt altijd erg lang. Afgesproken tijd komen ze niet na, het is dat we maar 1 optie hebben in Holten anders was de keuze makkelijk geweest.

12. Shoarma Holten

Vandaag voor het eerst bij Odessa besteld!
    Het eten was lekker en de porties waren ruim gevuld.
    Wij komen hier vaker!

13. Shoarma Holten

Vanavond om 18:45u een bestelling geplaatst. Toen werd keurig gemeld dat het een uur zou duren voordat het eten bezorgd zou worden.
    Na 1 uur en 3 kwartier wachten (20:30u) zeer geïrriteerd, en tot teleurstelling van de kinderen, de bestelling geannuleerd en naar de Mac gereden.
    Schandalig!!!!

14. Nederlands Holten

1,5 uur op eten moeten wachten. Toen We dreigden weg te gaan kwam er vlug ergens eten vandaan wat in eerste instantie niet voor ons was. Dit was lauw en zag er niet erg smakelijk uit. Aangezien we voor de rest van ons gezelschap nog steeds geen eten hadden zijn we vertrokken en hebben alleen de drankjes betaald.

15. Shoarma Holten

Mijn recensie schrijf ik puur op wat ik vandaag heb meegemaakt bij Odessa.
    Ik was er een paar keer eerder geweest en toen was 't prima. Heerlijk eten en goed geholpen.
    De tip die ik wil geven is; ga niet op woensdag bij Odessa eten wanneer de aanbieding is (elke pizza 6,-).
    Mijn zusje was geslaagd en wilde natuurlijk graag pizza eten. We kregen netjes drinken en bestelden onze pizza (4x).
    Na bijna een uur hadden we nog niks en mensen die later dan ons kwamen hadden het eten al wel terwijl hun ook met meer mensen waren.
    Wij zouden nog visite krijgen dus we vroegen hoe lang het nog duurde. Toen werd ons verteld dat het pas over 20 min klaar kon zijn! Ik had mijn honger al verloren. Ze wilden niet eens tempo maken voor onze bestelling.

Dus, we betaalden ons drinken en zijn vertrokken. Allemaal chagrijnig en geïrriteerd.
    Schande.

16. Shoarma Holten

Dochter geslaagd, ze houdt van pizza. Na een uur wachten horen we dat het nog 20 minuten duurt, nou sorry... we krijgen nog visite 😬😬

17. Shoarma Holten

Merle schutte

Hallo,
    Jammer dit, uiteindelijk geslaagd! En als pizza fan natuurlijk een pizza eten, was hier bij toeval nog nooit geweest we hebben een uur gewacht & toen ook nog dood leuk komen vertellen dat het nog 20 minuten kan duren, helaas. Te lang vind ik haha..

Zou hier wat aan doen, gr

Tony hagels

Wat een geweldig restaurant, hele aardige bediening. Mijn moeder was ook mee in de rolstoel, er werd direct een mooie plek voor haar uitgezocht! Mijn moeder heeft genoten! Kwalitatief goed eten, prijs/kwaliteit goed en heerlijk zelfgemaakt ijs! Toen we weggingen haalde de ober zelfs de auto op, kortom toprestaurant!

19. Nederlands Holten

Fam de koning

Na een duidelijke uitleg over de voorkeur van mijn zoontje werd er totaal niet meegedacht naar een oplossing. Wat een trage en onaardige eetgelegenheid!

20. Nederlands Holten

T.

Geen aanrader!!
    Prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Vlees was niet lekker en heel vet. Patat was niet warm. Ook ontbrak er een gedeelte van het menu. De bediening is niet vriendelijk en zelfs onbeschoft.

Klachten aangegeven bij de bediening, maar deed er niks mee, en boeide haar ook niet.

Voor een drankje prima, maar zeker niet voor hapje eten.

2,1
  21. Shoarma Holten

Hendrikse

Super lekker gegeten, compliment!!

Patricia

Uitstekend restaurant. We hadden een proeverij en daardoor verschillende gerechten van de kaart geproefd, heerlijke pure smaken, alles vers en huisgemaakt! Originele gerechtjes ook.
    Lieve spontane gastvrouw. Kok/gastheer in voor een praatje. Prima sfeer. En prijs t.o.v. wat je krijgt, is echt super!
    Een echte aanrader!!

23. Chinees-Indisch Holten

Zojuist een afhaal dagmenu opgehaald. Nasi met sate, mini loempia en tauge met een waterige sate saus er over heen. Loempia en sate waren gewoon zuur en de nasi met babi pangang en foe yong hai leken wel bedorven. Smaak rond uit slecht. Eerste keer hier maar dus ook de laatste keer. Voor ons geen bezoek meer aan de lange muur in Holten.

Dk

Vorige week wezen eten. Ons zeer slecht bevallen. Vreselijk arrogante bediening incl. kok. Het duurde eerst al een half uur voordat we de kaart kregen, terwijl het totaal niet druk was. Zelf om de kaart moeten vragen. Vervolgens een uur op het voorgerecht gewacht.
    Na nog een uur kwam dan het hoofdgerecht. Iemand had het Frans stoofpotje van lam besteld. Dit was echter keihard en echt geen stoofvlees te noemen. Je kon de vork er niet eens in krijgen om het vlees te snijden. Dit gemeld bij de bediening. Ze zou het overleggen met de kok. Na 10 min nog steeds niets vernomen van de bediening! Komt een collega vragen of we nog wat drinken willen, weer gevraagd of de kok al iets wist. De collega wist er niets vanaf. Vervolgens voor de 3e x gevraagd hoe dit opgelost kon worden. Ze kwamen niet met een antwoord. De kok stond te bakken pal achter ons en niemand die zich ook maar iets aantrok van onze klacht. Het 'stoofvlees' laten staan en nadat de rest was uitgegeten direct gaan betalen.

Te horen gekregen dat het stoofvlees niet van de rekening ging, want het vlees hoorde volgens de bediening zo te zijn. We hebben aangegeven dat we het niet netjes vonden dat er niet op onze klacht werd gereageerd en dat dit niet klantvriendelijk is opgelost. Daar had de bediening geen boodschap aan. Jammer dat dit niet beter is opgelost. Wanneer ze voorgesteld hadden om dan de helft van het gerecht te betalen, hadden we deze reactie waarschijnlijk niet geplaatst en hadden we bovendien nog wel iets na besteld. We voelen ons niet serieus genomen. Absoluut een AFRADER!

25. Nederlands Holten

J.

Mooi ingericht restaurant en prima bediening. Het broodje carpaccio zag er op het oog prachtig uit. Rijkelijk belegd met carpaccio, oude kaas, rucola en pijnboompitten. Het brood zelf is van uitstekende kwaliteit maar de smaak van de carpaccio die volgens de kaart gemarineerd zou moeten zijn is niet aanwezig. Wellicht heeft het te maken dat de carpaccio ijs en ijskoud was. Hierdoor kwamen de andere smaken van de oude kaas en de saus ook niet door. Dat was een tegenvaller.

26. Shoarma Holten

Net voor de 1e keer geweest, maar tevens ook de laatste keer.
    Een uur moeten wachten op een "beetje" shoarma.
    Als ze van te voren met bestellen nog aangeven hoe lang 't ongeveer gaat duren.
    M'n man zat maar te wachten op z'n bestelling. Kwamen mensen na hem bestellen die eerder weer gingen.
    Als er dan nog een drankje werd aangeboden.
    Bakje reuze shoarma leek voor ons een mini shoarma, niet het idee dat we gegeten hebben.
    Voor ons nooit weer!

27. Internationaal Holten

van Heinigen

De ambiance was zeer plezant afgelopen zaterdag 11 maart. Heerlijk genoten van de gemarineerde zalm vooraf. Lekker bijpassende glazen wijn. Als hoofdgerecht hert en hert en kabeljauw. Na lekker genoten van de kazen. Het was deze avond vrij druk maar niks was te veel gevraagd. Kortom geweldige spontane jonge dames in de bediening en wij willen zeker een keer terugkomen!

28. Shoarma Holten

willem en marion

Odessa heeft voor ons de catering verzorgd voor 30 personen.
    Het eten werd keurig op tijd bezorgd en netjes in warmhoud bakken en op schalen afgeleverd...
    Het eten was heel divers en ruim voldoende, maar wat het belangrijkst was, super lekker en vers van smaak.
    Echt een aanrader wanneer je wat te vieren hebt.

John Vermeent

Goed en gezellig met toegewijde staf.

Bediening had geen oog voor de gast, maar men was drukker met het dekken van de tafels (voor de avondgasten?) dan de reeds aanwezige gasten. Nu was het ook erg druk in het hotel/restaurant, maar het lijkt mij dan men hier op kan anticiperen vooraf (management mag zichzelf dit aanrekenen)

De kwaliteit van het eten was onder de maat. Enorme hompen vlees (biefstuk en angus burger) van een bedenkelijke kwaliteit.

Al met al; jammer. Dit kan zoveeel beter!