Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Holten verdeeld zijn.

1. Pizzeria Holten

Afgelopen week gegeten bij odessa. Het was een door de weekse dag maar helaas konden ze het blijkbaar niet aan. Een uur moeten wachten op het eten, gevraagd hoe lang het nog zou duren en het enige antwoord wat we kregen was ja nog even geduld… zeer teleurstellend… totaal geen emotie of service. De afhaal gasten gingen voor… Domme keuze… wij komen hier nooit weer! Schandalig!

We verblijven een weekend in Holten en ontdekken zodoende ook de Swarte Ruijter. Gisteren Bib Gourmand, vandaag één ster van het witte bandenmannetje. Een echt culiweekend dus.
    Prachtige rietgedekte villa met verrassend warm maar zeer eigentijds interieur.
    Vriendelijke, warme bediening.
    Heerlijke rustige loungemuziek.
    We kiezen een 5-gangen verrassingsmenu. Ik moet glutenvrij eten en dus is het altijd weer spannend hoe goed de keuken daarmee om kan gaan.
    Nou dat zit wel goed! Heel goed zelfs.
    Werkelijk zalig gegeten. Bijpassend wijnarrangement erbij met mooie wijnen.
    Veel vis (snoekbaars, heilbot en rog), daarna eend en als dessert popcornvariatie met een wentelteefje van suikerbrood (voor mij glutenvrij!).
    Hun signatuurgerecht is de rog met knapperig buikspek die Oosters wordt bereidt. Gek genoeg vind ik dat minder lekker dan de andere gerechten. Zo zie je maar; niets zo persoonlijk dan smaak.
    Dit restaurant is een absolute aanrader, plus hebben ze nog hotelkamers als je wilt blijven.
    Wij komen terug!

3. Internationaal Holten

Restaurant met Bib Gourmand en brasserie met 24 hotelkamers.
    Wij verblijven hier 2 nachten met de eerste avond een 5-gangen verrassingsmenu en verrast worden we!
    Werkelijk geweldig gegeten. Ik eet glutenvrij en dat wordt meteen goed opgepakt. Alleen moet ik op het eind even vragen of de lekkernijen bij de koffie wel glutenvrij zijn en dat blijkt niet helemaal het geval. Krijg meteen eigen bordje met heerlijkheden.
    Op mijn verzoek een vegetarisch voorgerecht en dat is zalig. De granité van komkommer zal ik niet snel vergeten, zo lekker. De daaropvolgende soep van venkel en bloemkool is werkelijk onvergetelijk, ik kan me nog net inhouden om een 2e bordje te vragen, echt zo lekker. Daaropvolgend skrei en als hoofdgerecht livarvarken van de Green Egg. Tot slot nog een heerlijk gerecht met gegrilde ananas. Erbij een heerlijk passend wijnarrangement met een verrassende Zuid-Afrikaanse dessertwijn als afsluiting.
    Daarbij hadden ze ook een meer dan lekkere alcoholvrije bubbel.
    De bediening is top, lieve meisjes met goede kennis van zaken en hart voor hun vak.
    Dit alles verpakt in een mooie rietgedekte villa op de Holterberg. Prachtig terras en volop vogels en eekhoorntjes.
    Ik kan niet wachten om terug te komen!

Rietje van Dijk - Bentschap Knook

Heel gezellige bistro in prachtige omgeving met 's zomers een romantisch terras met geweldig uitzicht. Leuke sfeer, vriendelijke bediening. Heerlijk eten, allemaal vers gemaakt. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

5. Internationaal Holten

Paul

Toch wel een persoonlijke favoriet. Het eten zit op Bib Gourmand niveau. Ze hebben ook een Bib Gourmand menu wat keurig is voor een nette prijs.
    De bediening is altijd vriendelijk en professioneel. Aanrader!

Met ons zessen hier gegeten
    Ontvangst was matig > jassen worden niet aangenomen
    Menu kaart wordt uitgedeeld zonder toelichting of gerecht Vd dag Vd kok
    Bij de gerechten geen uitleg wat er op het bord ligt.
    Wil je nog wat drinken moet je zelf een ober aanspreken anders krijg je niks.
    Het eten was goed maar de beleving van een gezellig avondje uit eten met vrienden hebben we echt gemist.
    Totaal geen enthousiast personeel die een praatje met je probeert te maken en naar je wensen probeert te luisteren
    Toen we naar huis gingen werd er niet eens gevraagd of alles naar wens was geweest.
    Alleen kunt u de jas vinden.
    Nee voorlopig komen wij hier niet weer.
    Heel jammer.

Altijd een goede ervaring met het Losse Hoes!

Gezien de kwaliteit van vorig jaar, zeker het voorgerecht, viel het wat tegen! Het was niet overeenkomstig de prijsverhouding.
    Kopje koffie was ook niet feestelijk verzorgd!

Erg sfeervolle plek met echt goed eten! Je word goed geholpen door het personeel. Ik kom hier graag naartoe.

9. Pizzeria Holten

J.

Broodje shoarma en broodje kipfilet laten bezorgen tijdens verblijf op een bungalowpark. Fijn dat ze bezorgen en even bellen als ze er zijn. Kipfilet echter gort droog en geen smaak. Daarnaast zeer vet. Broodje kon je bijna uitknijpen en was door het ingetrokken vet niet lekker. Broodje shoarma ook erg vet en hierdoor minder smakelijk.

Harm van der Heide

Vriendelijk personeel, gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten voor een goede prijs en daardoor van harte aanbevolen.

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, vriendelijke spontane bediening. Wachttijden mogen iets korter, misschien een broodje oid tijdens wachten. Het lekkere eten was het wachten wel waard!

12. Nederlands Holten

Qua bediening is er nog al een range order, dames die alleen mogen uitserveren en opruimen. Dame die bestelling opneemt en betaling doet. Waar de overige bediening ook toestemming moet vragen als klanten iets vragen moeten melden en verantwoorden. Dit systeem is bekend alleen niet twee van deze dames met 8 onder dames waarbij de wacht tijd lang is en de hoofdbedieining zich nogal arrogant opsteld.

13. Nederlands Holten

Slechte bediening!!.
    Ruim 10 minuten op het terras gezeten zonder geholpen te worden.
    Een lamme arm van het zwaaien maar de bediening liep zonder op of om te kijken langs ons heen.
    Zijn maar ergens anders naar toe gegaan om wat te eten en te drinken waar wij wel (vriendelijk) geholpen zijn.

14. Nederlands Holten

Had bijzondere trek in Rib eye steak, rose van binnen. Geserveerd werd n armzalig stukje vlees zonder het bijbehorende 'Rib'. Op mijn opmerking dat dit gerecht met Rib dient te word geserveerd, werd medegedeeld dat de 'keuken' dit er al uit had gehaald? ?! ! Ook lekker grijs van binnen. Als je voor 26€ n waardeloos stukje vlees wil eten moet je hier zijn.

15. Nederlands Holten

Zeer geslaagd feest in de achterzaal met terras. Top, in alle opzichten!

16. Nederlands Holten

Zaten gezellig op het terras met een wijntje, gelukkig kan je aan een drankje niet zoveel verprutsen. Bleven ook zitten voor een hapje eten, maar hadden er al gauw spijt van. De olijven vooraf kwamen niet. De extra groente ipv de frites bleken ook te ingewikkeld en de kipfilet was erg droog en doorbakken. De bediening was matig, "dit is iets met vis of zo".
    Blijkbaar is de locatie zo gezellig dat ze zich deze deze kwaliteit kunnen veroorloven.
    Een drankje is prima maar eten doen we echt ergens anders de volgende keer.

Monique Rodijk

Vanavond heerlijk gegeten, echt een aanrader, zeker als je van een groot stuk vlees houdt.
    Heerlijk zelfgemaakte friet.
    Bediening was top.

Prijs/kwaliteit verhouding is top. Komen hier vaker en is altijd goed! Durven bijna niet meer in een ander restaurant carpaccio en rib-eye te bestellen omdat de kwaliteit van het vlees bij Legendarios zo goed is. De smaken zijn puur en eerlijk. Ook het verassingsmenu hebben we een keer genomen, dat was echt leuk en lekker! Oja, ze hebben zelfgemaakte friet! Heerlijk! :-)

19. Pizzeria Holten

Ondanks dat het er altijd druk is en je daardoor soms lang moeten wachten op het eten, is het wel hartstikke lekker!
    Zeker een aanrader om er een keer te gaan eten!!

Vriendelijke mensen ook in de bediening en een baas die zorgt dat alles goed verloopt!!

20. Nederlands Holten

Helaas geen goede ervaring met dit restaurant. We moesten bijna anderhalf uur wachten op een paar simpele plates. En dat met kleine kinderen, die daardoor veel te laat naar bed gingen. De porties waren niet echt royaal te noemen, de smaak was over het algemeen goed. Alleen de kangoeroefilet leek net leer, deze was dan ook niet weg te krijgen. We hoorden meerdere mensen klagen, de keuken kon het duidelijk niet aan, maar waarom niet, dat was voor een groot raadsel. De eigenaar vroeg bij het afrekenen niet of het naar wens was geweest. Wij komen niet meer terug!
    Een pluspuntje: we kregen een gratis drankje voor het ongemak.

21. Nederlands Holten

Vanavond hier geweest, en meteen besloten nooit meer te komen!

Lange wachttijden
    Weinig drinken, trage bediening
    Zomermenu kost niks maar is ook 3x niks
    Bediening weet zelf niet eens wat ie serveert
    En rondom ons heen allemaal verkeerde gerechten op gediend

Helaas jammer van de ervaring maar wij zullen dit restaurant niet aanbevelen bij anderen

Hoop dat anderen meer succes hebben gehad of zullen hebben.

22. Pizzeria Holten

Caroline

Het eten op zich is altijd prima, maar de wachttijden, of je er nu haalt, laat bezorgen of er gaat eten, het maakt niet uit het duurt altijd erg lang. Afgesproken tijd komen ze niet na, het is dat we maar 1 optie hebben in Holten anders was de keuze makkelijk geweest.

23. Pizzeria Holten

Vandaag voor het eerst bij Odessa besteld!
    Het eten was lekker en de porties waren ruim gevuld.
    Wij komen hier vaker!

24. Pizzeria Holten

Vanavond om 18:45u een bestelling geplaatst. Toen werd keurig gemeld dat het een uur zou duren voordat het eten bezorgd zou worden.
    Na 1 uur en 3 kwartier wachten (20:30u) zeer geïrriteerd, en tot teleurstelling van de kinderen, de bestelling geannuleerd en naar de Mac gereden.
    Schandalig!!!!

25. Nederlands Holten

1,5 uur op eten moeten wachten. Toen We dreigden weg te gaan kwam er vlug ergens eten vandaan wat in eerste instantie niet voor ons was. Dit was lauw en zag er niet erg smakelijk uit. Aangezien we voor de rest van ons gezelschap nog steeds geen eten hadden zijn we vertrokken en hebben alleen de drankjes betaald.

26. Pizzeria Holten

Mijn recensie schrijf ik puur op wat ik vandaag heb meegemaakt bij Odessa.
    Ik was er een paar keer eerder geweest en toen was 't prima. Heerlijk eten en goed geholpen.
    De tip die ik wil geven is; ga niet op woensdag bij Odessa eten wanneer de aanbieding is (elke pizza 6,-).
    Mijn zusje was geslaagd en wilde natuurlijk graag pizza eten. We kregen netjes drinken en bestelden onze pizza (4x).
    Na bijna een uur hadden we nog niks en mensen die later dan ons kwamen hadden het eten al wel terwijl hun ook met meer mensen waren.
    Wij zouden nog visite krijgen dus we vroegen hoe lang het nog duurde. Toen werd ons verteld dat het pas over 20 min klaar kon zijn! Ik had mijn honger al verloren. Ze wilden niet eens tempo maken voor onze bestelling.

Dus, we betaalden ons drinken en zijn vertrokken. Allemaal chagrijnig en geïrriteerd.
    Schande.

27. Pizzeria Holten

Dochter geslaagd, ze houdt van pizza. Na een uur wachten horen we dat het nog 20 minuten duurt, nou sorry... we krijgen nog visite 😬😬

28. Pizzeria Holten

Merle schutte

Hallo,
    Jammer dit, uiteindelijk geslaagd! En als pizza fan natuurlijk een pizza eten, was hier bij toeval nog nooit geweest we hebben een uur gewacht & toen ook nog dood leuk komen vertellen dat het nog 20 minuten kan duren, helaas. Te lang vind ik haha..

Zou hier wat aan doen, gr

Tony hagels

Wat een geweldig restaurant, hele aardige bediening. Mijn moeder was ook mee in de rolstoel, er werd direct een mooie plek voor haar uitgezocht! Mijn moeder heeft genoten! Kwalitatief goed eten, prijs/kwaliteit goed en heerlijk zelfgemaakt ijs! Toen we weggingen haalde de ober zelfs de auto op, kortom toprestaurant!

30. Nederlands Holten

Fam de koning

Na een duidelijke uitleg over de voorkeur van mijn zoontje werd er totaal niet meegedacht naar een oplossing. Wat een trage en onaardige eetgelegenheid!