Odessa in Holten

1281988522 62
1393592072 70
1505195621 61

1. J. 243 punten

Broodje shoarma en broodje kipfilet laten bezorgen tijdens verblijf op een bungalowpark. Fijn dat ze bezorgen en even bellen als ze er zijn. Kipfilet echter gort droog en geen smaak. Daarnaast zeer vet. Broodje kon je bijna uitknijpen en was door het ingetrokken vet niet lekker. Broodje shoarma ook erg vet en hierdoor minder smakelijk.

2. Ondanks dat het er altijd druk is en je daardoor soms lang moeten wachten op het eten, is het wel hartstikke lekker!
    Zeker een aanrader om er een keer te gaan eten!!

Vriendelijke mensen ook in de bediening en een baas die zorgt dat alles goed verloopt!!

3. Caroline

Het eten op zich is altijd prima, maar de wachttijden, of je er nu haalt, laat bezorgen of er gaat eten, het maakt niet uit het duurt altijd erg lang. Afgesproken tijd komen ze niet na, het is dat we maar 1 optie hebben in Holten anders was de keuze makkelijk geweest.

4. Vanavond om 18:45u een bestelling geplaatst. Toen werd keurig gemeld dat het een uur zou duren voordat het eten bezorgd zou worden.
    Na 1 uur en 3 kwartier wachten (20:30u) zeer geïrriteerd, en tot teleurstelling van de kinderen, de bestelling geannuleerd en naar de Mac gereden.
    Schandalig!!!!

5. Mijn recensie schrijf ik puur op wat ik vandaag heb meegemaakt bij Odessa.
    Ik was er een paar keer eerder geweest en toen was 't prima. Heerlijk eten en goed geholpen.
    De tip die ik wil geven is; ga niet op woensdag bij Odessa eten wanneer de aanbieding is (elke pizza 6,-).
    Mijn zusje was geslaagd en wilde natuurlijk graag pizza eten. We kregen netjes drinken en bestelden onze pizza (4x).
    Na bijna een uur hadden we nog niks en mensen die later dan ons kwamen hadden het eten al wel terwijl hun ook met meer mensen waren.
    Wij zouden nog visite krijgen dus we vroegen hoe lang het nog duurde. Toen werd ons verteld dat het pas over 20 min klaar kon zijn! Ik had mijn honger al verloren. Ze wilden niet eens tempo maken voor onze bestelling.

Dus, we betaalden ons drinken en zijn vertrokken. Allemaal chagrijnig en geïrriteerd.
    Schande.

6. Dochter geslaagd, ze houdt van pizza. Na een uur wachten horen we dat het nog 20 minuten duurt, nou sorry... we krijgen nog visite 😬😬

7. Merle schutte

Hallo,
    Jammer dit, uiteindelijk geslaagd! En als pizza fan natuurlijk een pizza eten, was hier bij toeval nog nooit geweest we hebben een uur gewacht & toen ook nog dood leuk komen vertellen dat het nog 20 minuten kan duren, helaas. Te lang vind ik haha..

Zou hier wat aan doen, gr

8. Hendrikse

Super lekker gegeten, compliment!!

9. Net voor de 1e keer geweest, maar tevens ook de laatste keer.
    Een uur moeten wachten op een "beetje" shoarma.
    Als ze van te voren met bestellen nog aangeven hoe lang 't ongeveer gaat duren.
    M'n man zat maar te wachten op z'n bestelling. Kwamen mensen na hem bestellen die eerder weer gingen.
    Als er dan nog een drankje werd aangeboden.
    Bakje reuze shoarma leek voor ons een mini shoarma, niet het idee dat we gegeten hebben.
    Voor ons nooit weer!

10. willem en marion

Odessa heeft voor ons de catering verzorgd voor 30 personen.
    Het eten werd keurig op tijd bezorgd en netjes in warmhoud bakken en op schalen afgeleverd...
    Het eten was heel divers en ruim voldoende, maar wat het belangrijkst was, super lekker en vers van smaak.
    Echt een aanrader wanneer je wat te vieren hebt.

11. Vaak bij Odessa gegeten, eten is super lekker en erg goed. Maar helaas erg lang wachten (1,5 uur). En vandaag voor het eerst wat laten bezorgen. Ze zeiden dat het 20 minuten ongeveer zou gaan duren, maar we moesten na een uur bellen waar het bleef. Ze waren onderweg werd ons vermeld. Toen uiteindelijk het eten aankwam was alles steenkoud... Zo jammer want de smaak is perfect,

12. Het eten bij Odessa is heerlijk! Leuke mensen ook in de bediening.

Top!! 👍🏼

13. Goed alternatief voor de burgerking... Al kan je het niet bepaald "fast" food noemen.

14. Afspraak maken en vervolgens na de opgegeven tijd nog eens bijna een half uur wachten... het is dat de pizza's lekker zijn anders zou ik er nooit meer komen.

15. Jim Howell

Heerlijk gegeten. Pannenkoeken waren goed gevuld. Toetjes zagen er mooi uit. Vriendelijk personeel die duidelijk uitleg gaven waarom het op woensdag druk was.

16. slotman

Raar. Vanmiddag op het terras 2 kopjes koffie gedronken kosten € 4.60. Geholpen door jonge dame. Even later komen twee vrienden er bij zitten en drinken twee kopjes koffie, even afrekenen aan een heer. Kosten € 4.

Geen animo meer om daar naar toe te gaan!

17. Menno van Gennip

Zojuist gegeten bij Odessa. Op zich prima te eten, maar het duurde een uur voordat de door ons bestelde pizza's en sparerib geserveerd werden. Veel te lang natuurlijk en zeker met onze twee kinderen. Na vragen waarom het zo lang duurde en of er een gratis consumptie vanaf kon geen reactie meer van de bediening. Heb ze ook niet meer gezien behalve voor het betalen. Conclusie: niet naartoe gaan als je honger hebt.

18. Tijdens onze vakantie in Holten hier pizza gehaald. We kozen er voor om de pizza's mee te nemen. Op het moment dat we de 3 pizza's bestelden was het 17.30 uur. In de winkel waren toen 3 tafels bezet, waarvan er 1 nog geen eten op tafel had staan. Geen drukte dus. Na ons kwam een gezin binnen die ook 3 pizza's bestelden. Aanvankelijk om mee te nemen, omdat ze anders aan tafel 45 minuten moesten wachten volgens de man achter de bar. De kids waren moe zei de man van het gezin. Die van mij trouwens ook na een dag wandelen.

Om 17.45 uur liet de eigenaar (zo gedroeg hij zich) het andere gezin weten dat hij het wel wat sneller kon regelen als ze toch in de winkel wilden blijven eten. Gevolg van deze actie: het gezin zat om 18:00 uur aan de pizza en wij mochten wachten tot 18.15 uur! Dat vind ik niet kunnen, zeker niet omdat wij dezelfde prijs voor de pizza's betalen als klanten die ze in de winkel opeten. Een tegemoetkoming in de vorm van een gratis drankje van het huis zou nog enig begrip bij ons opgewekt hebben.

Of het kwam door deze slechte service weet ik niet, maar ze hadden een bijsmaak. Pizza's waren niet goed door gebakken, niet warm en er werd wel heel veel ui op de pizza gebruikt. Kortom, voor goede service én pizza's gaan we de volgende keer NIET naar Odessa.

19. Betsie Bronsvoort

Net een pizza salami gehaald. Ik woon hier 2 minuten vandaan en thuis gekomen is de pizza al lauw. Ook is de bodem zeer smakeloos. Ik kom hier niet meer terug.

20. Van de week nog wezen eten bij Odessa. Het eten is er heerlijk en het personeel was erg vriendelijk!

21. Nijkamp

Ze kennen geen gluten-vrij dieet. En dat in deze tijd. Belachelijk. Familie maar gezegd dat de pizza's niet door gaan en dat het Chinees wordt.

Tja wat kun je als coeliaki patient toch enorm teleurgesteld worden in eigenaren die een restaurant runnen. Wel eerlijk dat hij toe gaf dat hij niet wist wat gluten waren.

22. Lekker eten, zeer tevreden.

23. Odessa Holten is zo lekker dat het niet te omschrijven is. Elke week zit ik weer te genieten met m'n kameraden. Een echte aanrader. Sfeer was heel leuk en gezellig, eten is gewoon om te smullen ongelooflijk lekker!! Ik ben vaste klant geworden!! Odessa the best!

24. anita van Bergen

Zeer onattente bediening, vooral de bediening die daar rondliep. Wat een arrogantie...Bah bah. Het eten was niet lekker en veel te vet.

25. Het eten is niet verkeerd maar de sfeer is echt onder de maat. Het is in een kelder gevestigd, dus geen ramen. De afhaalklanten lopen in en uit. Echt een snackbar, geen restaurant. De bediening is vriendelijk maar amateuristisch. Het eten en drinken wordt leunend over de tafel voor je neus gezet. De borden worden vastgehouden door de duim er bovenop te houden, tussen je eten dus. Men vergeet wie wat besteld heeft, je wordt dus steeds gestoord in je conversatie doordat er gevraagd wordt wat je besteld hebt. Daarnaast duurde het bij ons 1 1/2 uur (anderhalf uur!) voordat het eten kwam. Dus tussen het moment van bestellen en de uitservering zat ruim anderhalf uur. We hadden gelukkig genoeg te kletsen...

Tip: bestel je eten telefonisch en spreek een afhaaltijd af, dan loop je zelf even naar de toonbank en haal je eigen maaltijd op. Zit je veel eerder te eten!

26. Op internet het menu bekeken, in het restaurant besteld (om mee te nemen). De pizza was na zo'n 15 minuten klaar.
    Erg lekker, mooie dunne bodem en niet te vet. Ik ga nog wel eens terug.

27. Eten is erg lekker en in vergelijking met de prijzen krijg je hier veel lekkers voor je geld.

28. Alles was prima, toevallig op een woensdag gaan eten, was alle pizza maar 5.00 euro. Zelf had ik een kleine schotel shoarma met frites, was voor de kleine eter die ik ben ruim voldoende. Met een lekker glaasje wijn (was ook maar 2.25 p.g.) was het een leuke ervaring. De bediening was vlot en vriendelijk en de w.c.'s waren schoon, voldoende zeep en schone handdoeken. Een aanrader!

29. conny 10 punten

Zeer vriendelijk ontvangen in een gezellige zaak. Helaas vond ik dat de pizza Calzone met shoarma een nare bij- en nasmaak had. Het leek wel of er te veel kruidnagel??? in zat.
    Lang last van gehad.

30. Heerlijk eten voor een goede prijs.
    Personeel is erg vriendelijk en als het erg druk is moet je iets langer op je eten wachten, maar dat heb je overal wel.

Vooral de Odessa-schotel is een aanrader!

31. Heerlijk eten en drinken.
    Sfeer is erg goed!
    Mooier prijsje beter kun je niet krijgen!

32. Odessa heeft wel goed eten, maar je kan het beter niet laten bezorgen. Als ze zeggen: "Een half uur." dan duurt het twee uur. Op dat gebied van bezorging is Odessa echt waardeloos. Misschien dat ze er nu wat aan veranderen, als het zo getoond wordt.

33. Waren in de buurt op vakantie en besloten hier eten te gaan halen.

Heerlijk de odessa schotel! Pizza en een gewoon broodje shoarma was ook goed!

Aanrader om eten te gaan halen in elk geval.

34. Lekkerste pizza's en heerlijke shoarma.

Lage prijzen en hele goede bediening.

En een goede sfeer.

35. Gevraagd om drinken, kwam niemand, duurde een half uur voordat iemand kwam en eten duurde 1 1/2 uur. Pizza was helemaal hard, haast geen smaak en was gewoon teveel korst.
    Prijs was ook duur vergeleken met wat we kregen. Je verbrandt al alle calorieen van wat je binnenkrijgt door het snijden alleen.

Ijsje besteld, kwam pas na 1 uur.

Wc's waren heel erg vies, stonk er en de vloer was helemaal nat.

Sfeer was wel ok.

36. Berry en Ine

Goede kwaliteit eten, prettige bediening, niet duur.

We misten alleen een toetje, dan was het af geweest.

37. Gewoon super! Niet duur, gemoedelijke sfeer.

38. odessa fan

Beter kun je je pizza's en shoarma niet krijgen, sappig en vol smaak.