Nieuwste foto's in Holten

Laatste updates in Holten

1. G. Blom's profielfoto
    G. Blom heeft een recensie geschreven voor Grand Cafe de Biester

Lekkere patat, maar vooral een lekker bakje witlof met ham en kaas. Dat is een welkome variatie. Als nagerecht zo'n overheerlijk ijsje! Prima. Enige minpuntje: witbiertje voor 4,50 is wat aan de prijs.

2. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor Tastoe
    Nederlands Holten

Lekker gegeten bij Tastoe.
    Mooi opgemaakte borden en de porties zijn ruim voldoende.
    Bediening is zeer vriendelijk.
    Top!

3. Dries's profielfoto
    Dries heeft een recensie geschreven voor McDonald's
    Hamburger Holten

Het stikt er binnen van de vliegen, je ziet ze vanaf de counter ook in de keuken vliegen. Gatverdamme!

4. GVeldwijk's profielfoto
    GVeldwijk heeft een recensie geschreven voor 't Losse Hoes

GVeldwijk

Voor de derde keer gegeten bij 't Losse Hoes en zoals de vorige keren was het heerlijk! De bediening en ook de sfeer was prima. Top!

5. A. Bakker's profielfoto
    A. Bakker heeft een recensie geschreven voor 't Losse Hoes

We waren met 2 personen. Je kan daar heel fijn op het terras zitten.
    Heerlijke monchou taart gegeten.

6. Joke Griemink's profielfoto
    Joke Griemink heeft een recensie geschreven voor 't Losse Hoes

Joke Griemink

Wij hebben hier gisteren met een groep vrienden heerlijk gegeten; alles was perfect. Wij hadden gekozen voor sharing diner en dat is een schotel in de roos. Proeverij van heel veel fijne gerechten.

7. Hendrik's profielfoto
    Hendrik heeft een recensie geschreven voor De Lange Muur
    Chinees-Indisch Holten

Hendrik

Maandmenu afgehaald met haaienvinnensoep. Het menu na een reistijd van 10 minuten gegeten. Soep was dun en waterig. Weggegooid. Satesaus niet te eten met al de stukjes pinda er in. Loempiaatjes waren nagenoeg koud en taai. Ook weggedaan. Babipangang was slap en taai. Niet lekker. Geldt ook voor de kip met kerrie. Fu yong hai was goed. Bami was niet vers. Eens maar nooit meer De Lange Muur in Holten.

8. M hoogstraate's profielfoto
    M hoogstraate heeft een recensie geschreven voor De Swarte Ruijter

M hoogstraate

Zeer teleurstellende avond gehad. Na aankomst wilden we het uitgebreide chef s local taste menu bestellen. Nu wilden we dit een klein beetje aanpassen ivm een allergie. Helaas dit was niet mogelijk. Nood gedwongen maar een ander menu gekozen. Voor ons komen we hier nooit meer en gaan we onze geplande avond nog een keer over doen in een zaak die zijn ster wel waard is.

9. Geert Schilver's profielfoto
    Geert Schilver heeft een recensie geschreven voor Grand Cafe de Biester

Geert Schilver

Ik was met mijn moeder van 93 jaar een dagje uit heerlijk gegeten en keurige bediening en verrukkelijk ijs

10. Arend's profielfoto
    Arend heeft een recensie geschreven voor Timber's Brasserie

Wij hebben gisteren met twee personen in dit restaurant gegeten. De kwaliteit van het eten (schnitzels) was prima, de bediening van het personeel vriendelijk

11. nelly gl's profielfoto
    nelly gl heeft een recensie geschreven voor 't Losse Hoes

nelly gl

Buffet voor 50 jarig huwelijksjubileum. Feest gevierd in de binnentuin van de ridderzaal. Het weer was geweldig. Het eten uitstekend. Mooi opgemaakt en lekker. De bediening goed en heel gezellig. De zaal en tuin zien er geweldig uit. Heel verrassend. Wij zijn met onze gasten blij dat we hier ons feest gevierd hebben. Proficiat.

12. ---'s profielfoto
    --- heeft een recensie geschreven voor Odessa
    Pizzeria Holten

Afgelopen week gegeten bij odessa. Het was een door de weekse dag maar helaas konden ze het blijkbaar niet aan. Een uur moeten wachten op het eten, gevraagd hoe lang het nog zou duren en het enige antwoord wat we kregen was ja nog even geduld… zeer teleurstellend… totaal geen emotie of service. De afhaal gasten gingen voor… Domme keuze… wij komen hier nooit weer! Schandalig!

13. Romy D's profielfoto
    Romy D heeft een recensie geschreven voor De Swarte Ruijter

We verblijven een weekend in Holten en ontdekken zodoende ook de Swarte Ruijter. Gisteren Bib Gourmand, vandaag één ster van het witte bandenmannetje. Een echt culiweekend dus.
    Prachtige rietgedekte villa met verrassend warm maar zeer eigentijds interieur.
    Vriendelijke, warme bediening.
    Heerlijke rustige loungemuziek.
    We kiezen een 5-gangen verrassingsmenu. Ik moet glutenvrij eten en dus is het altijd weer spannend hoe goed de keuken daarmee om kan gaan.
    Nou dat zit wel goed! Heel goed zelfs.
    Werkelijk zalig gegeten. Bijpassend wijnarrangement erbij met mooie wijnen.
    Veel vis (snoekbaars, heilbot en rog), daarna eend en als dessert popcornvariatie met een wentelteefje van suikerbrood (voor mij glutenvrij!).
    Hun signatuurgerecht is de rog met knapperig buikspek die Oosters wordt bereidt. Gek genoeg vind ik dat minder lekker dan de andere gerechten. Zo zie je maar; niets zo persoonlijk dan smaak.
    Dit restaurant is een absolute aanrader, plus hebben ze nog hotelkamers als je wilt blijven.
    Wij komen terug!

14. Romy D's profielfoto
    Romy D heeft een recensie geschreven voor Hoog Holten
    Internationaal Holten

Restaurant met Bib Gourmand en brasserie met 24 hotelkamers.
    Wij verblijven hier 2 nachten met de eerste avond een 5-gangen verrassingsmenu en verrast worden we!
    Werkelijk geweldig gegeten. Ik eet glutenvrij en dat wordt meteen goed opgepakt. Alleen moet ik op het eind even vragen of de lekkernijen bij de koffie wel glutenvrij zijn en dat blijkt niet helemaal het geval. Krijg meteen eigen bordje met heerlijkheden.
    Op mijn verzoek een vegetarisch voorgerecht en dat is zalig. De granité van komkommer zal ik niet snel vergeten, zo lekker. De daaropvolgende soep van venkel en bloemkool is werkelijk onvergetelijk, ik kan me nog net inhouden om een 2e bordje te vragen, echt zo lekker. Daaropvolgend skrei en als hoofdgerecht livarvarken van de Green Egg. Tot slot nog een heerlijk gerecht met gegrilde ananas. Erbij een heerlijk passend wijnarrangement met een verrassende Zuid-Afrikaanse dessertwijn als afsluiting.
    Daarbij hadden ze ook een meer dan lekkere alcoholvrije bubbel.
    De bediening is top, lieve meisjes met goede kennis van zaken en hart voor hun vak.
    Dit alles verpakt in een mooie rietgedekte villa op de Holterberg. Prachtig terras en volop vogels en eekhoorntjes.
    Ik kan niet wachten om terug te komen!

15. Rietje van Dijk - Bentschap Knook's profielfoto
    Rietje van Dijk - Bentschap Knook heeft een recensie geschreven voor Bistro de Holterberg

Rietje van Dijk - Bentschap Knook

Heel gezellige bistro in prachtige omgeving met 's zomers een romantisch terras met geweldig uitzicht. Leuke sfeer, vriendelijke bediening. Heerlijk eten, allemaal vers gemaakt. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

16. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Hoog Holten
    Internationaal Holten

Paul

Toch wel een persoonlijke favoriet. Het eten zit op Bib Gourmand niveau. Ze hebben ook een Bib Gourmand menu wat keurig is voor een nette prijs.
    De bediening is altijd vriendelijk en professioneel. Aanrader!

17. Eugenie's profielfoto
    Eugenie heeft een recensie geschreven voor Bistro de Holterberg

Met ons zessen hier gegeten
    Ontvangst was matig > jassen worden niet aangenomen
    Menu kaart wordt uitgedeeld zonder toelichting of gerecht Vd dag Vd kok
    Bij de gerechten geen uitleg wat er op het bord ligt.
    Wil je nog wat drinken moet je zelf een ober aanspreken anders krijg je niks.
    Het eten was goed maar de beleving van een gezellig avondje uit eten met vrienden hebben we echt gemist.
    Totaal geen enthousiast personeel die een praatje met je probeert te maken en naar je wensen probeert te luisteren
    Toen we naar huis gingen werd er niet eens gevraagd of alles naar wens was geweest.
    Alleen kunt u de jas vinden.
    Nee voorlopig komen wij hier niet weer.
    Heel jammer.

18. Oonk's profielfoto
    Oonk heeft een recensie geschreven voor 't Losse Hoes

Altijd een goede ervaring met het Losse Hoes!

Gezien de kwaliteit van vorig jaar, zeker het voorgerecht, viel het wat tegen! Het was niet overeenkomstig de prijsverhouding.
    Kopje koffie was ook niet feestelijk verzorgd!

19. Bosma's profielfoto
    Bosma heeft een recensie geschreven voor Bistro de Holterberg

Erg sfeervolle plek met echt goed eten! Je word goed geholpen door het personeel. Ik kom hier graag naartoe.

20. wimdenheijer's profielfoto
    wimdenheijer heeft gereageerd op een recensie van Grand Cafe de Biester

is niet waar een top zaak

21. J.'s profielfoto
    J. heeft een recensie geschreven voor Odessa
    Pizzeria Holten

J.

Broodje shoarma en broodje kipfilet laten bezorgen tijdens verblijf op een bungalowpark. Fijn dat ze bezorgen en even bellen als ze er zijn. Kipfilet echter gort droog en geen smaak. Daarnaast zeer vet. Broodje kon je bijna uitknijpen en was door het ingetrokken vet niet lekker. Broodje shoarma ook erg vet en hierdoor minder smakelijk.

22. Harm van der Heide's profielfoto
    Harm van der Heide heeft een recensie geschreven voor Legendarios

Harm van der Heide

Vriendelijk personeel, gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten voor een goede prijs en daardoor van harte aanbevolen.

23. Regerili's profielfoto
    Regerili heeft een recensie geschreven voor Legendarios

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, vriendelijke spontane bediening. Wachttijden mogen iets korter, misschien een broodje oid tijdens wachten. Het lekkere eten was het wachten wel waard!

24. AA Bel's profielfoto
    AA Bel heeft een recensie geschreven voor Woody's
    Nederlands Holten

Qua bediening is er nog al een range order, dames die alleen mogen uitserveren en opruimen. Dame die bestelling opneemt en betaling doet. Waar de overige bediening ook toestemming moet vragen als klanten iets vragen moeten melden en verantwoorden. Dit systeem is bekend alleen niet twee van deze dames met 8 onder dames waarbij de wacht tijd lang is en de hoofdbedieining zich nogal arrogant opsteld.

25. piere's profielfoto
    piere heeft gereageerd op een recensie van Woody's

Beste Jan,

Als je geen verstand hebt van eten moet je geen commentaar en plaatsen op internet.
    Ik ben zelf kok en aan een rib eye hoort geen bot, wat jij bedoeld is een rib eye roast, daar hoort wel een bot aan.
    het is altijd makkelijk om commentaar te geven en dat mag ook, maar geen oneerlijk commentaar wat nergens op slaat, omdat je er geen verstand van hebt.

26. André's profielfoto
    André heeft een recensie geschreven voor Woody's

Slechte bediening!!.
    Ruim 10 minuten op het terras gezeten zonder geholpen te worden.
    Een lamme arm van het zwaaien maar de bediening liep zonder op of om te kijken langs ons heen.
    Zijn maar ergens anders naar toe gegaan om wat te eten en te drinken waar wij wel (vriendelijk) geholpen zijn.

27. jan's profielfoto
    jan heeft een recensie geschreven voor Woody's
    Nederlands Holten

Had bijzondere trek in Rib eye steak, rose van binnen. Geserveerd werd n armzalig stukje vlees zonder het bijbehorende 'Rib'. Op mijn opmerking dat dit gerecht met Rib dient te word geserveerd, werd medegedeeld dat de 'keuken' dit er al uit had gehaald? ?! ! Ook lekker grijs van binnen. Als je voor 26€ n waardeloos stukje vlees wil eten moet je hier zijn.

28. Bert Groenewoudt's profielfoto
    Bert Groenewoudt heeft een recensie geschreven voor Woody's
    Nederlands Holten

Zeer geslaagd feest in de achterzaal met terras. Top, in alle opzichten!

29. E. Jansen's profielfoto
    E. Jansen heeft een recensie geschreven voor Tastoe
    Nederlands Holten

Zaten gezellig op het terras met een wijntje, gelukkig kan je aan een drankje niet zoveel verprutsen. Bleven ook zitten voor een hapje eten, maar hadden er al gauw spijt van. De olijven vooraf kwamen niet. De extra groente ipv de frites bleken ook te ingewikkeld en de kipfilet was erg droog en doorbakken. De bediening was matig, "dit is iets met vis of zo".
    Blijkbaar is de locatie zo gezellig dat ze zich deze deze kwaliteit kunnen veroorloven.
    Een drankje is prima maar eten doen we echt ergens anders de volgende keer.

30. Monique Rodijk's profielfoto
    Monique Rodijk heeft een recensie geschreven voor Legendarios

Monique Rodijk

Vanavond heerlijk gegeten, echt een aanrader, zeker als je van een groot stuk vlees houdt.
    Heerlijk zelfgemaakte friet.
    Bediening was top.