Op dit adres zit nu: La Place

AC Restaurant in Holten

• EV-oplaadpunt

1. Smaakloos. Vanmiddag in het oosten van het land, even lekker lunchen bij het AC te Holten aan de snelweg.. tenminste dat was ik van plan. Nooit gedacht dat een uitsmijter zo smaakloos kon zijn. Brood zonder enige smaak of structuur, alleen de vorm leek op een boterham, smaakloze gebakken eitjes van kippen uit een legbatterij, ook de garnering van groenten leken op bekenden groente maar op enige manier was het ze toch gelukt om daar alle smaak uit te krijgen. Opgediend op een bord met daarover een kunststof beschermkap vol met vuile spetters en scheuren. Zelfs de cappuccino was smaakloos, alleen maar opgeklopte houdbare melk... dit was echt de 'uitsmijter' voor ons, voortaan rijd ik hier met een grote boog omheen. Kortom; smakelijk en vrij van enige liefde uit de keuken.

2. Woensdag 25 maart tegen 13.00 een bal gehakt met friet en een bak water wat als jus moet doorgaan. Werkelijk een bal die niet te eten is, zo vies dat ik hem zelfs niet mee wou nemen voor de hond want dat kan ik dat beest niet aan doen. Bediening deed zijn best, maar was chaotisch.

Dit was de laatste keer dat ik een AC restaurant betreed, zelfs de nabij gelegen McDonald's schat ik vele malen hoger in en had spijt dat ik daar niet iets genuttigd had. Voordeel is wel dat je de lust in eten vergaat na zo'n slechte hap.