Beachclub The Sunset

Beachclub The Sunset

If you’re not barefoot, you’re overdressed

Ibiza van het Noorden

The Sunset is dé laidbackspot op het strand van Ameland. Hardhouten loungebanken, witte kussens en een snufje rotan. Het restaurant aan zee waar je kunt lunchen, dineren en borrelen met een fenomenaal uitzicht op de Noordzee. Voetjes in het zand, cocktail in je hand en genieten van de allermooiste zonsondergang van Nederland. Zowel binnen als buiten op het beachterras worden de hele dag door de lekkerste gerechten en beste wijnen geserveerd. We hebben een super gevarieerde menukaart met onder andere lekkere focaccia’s, sharing gerechten en (vegan) salades. Voor de sushi-lovers onder ons: op zonnige dagen serveren we vers gerolde sushi en Amelander oesters.

Menukaart

We hebben een super gevarieerde menukaart met knappe sandwiches, nacho’s, (vegan) salades en flinke visplanken die je samen kunt delen.

Amelands beetje blond

Amelander bier, ontstaan op Ameland en ontwikkeld door liefhebbers. Een heerlijk blond biertje, zacht en fris van smaak. Kom ‘m snel proeven!

Get married!

Beachclub The Sunset is een officiële trouwlocatie. We hebben alle ingrediënten in huis om van jullie bruiloft een onvergetelijke dag te maken.

Reviews
Katelijne Langezaal | mei 2023
"Mooi gelegen strandpaviljoen met prachtig uitzicht! Heel goede bediening; vlot, vaardig, kennis van zaken. Chanel neemt de tijd voor haar gasten en geeft het een persoonlijk tintje. Heerlijke seafood-schotel!"
Anne van den Ancker | mei 2023
"Prachtige locatie op Ameland. Het is op en top genieten op het mooiste lounge terras van het eiland. Uitgebreide kaart voor lunch en diner. Ook binnen is het zeer aangenaam vertoeven. Erg leuk en vriendelijk personeel. De kinderen vermaken zich de hele middag op het strand of in de duinen. Ons favoriete terras! ‘S avonds na een heerlijk diner genieten van de prachtige zonsondergang. Een aanrader!"
Paul ter Wal | mei 2023
"Perfecte locatie voor een koffie, bier, wijn en een sunset. Prettige bediening."
Aranka Haverkamp | mei 2022
"Wat een leuke plek om te zitten. Als het wat frisser is zijn er heaters of haardjes. Geniet hier van de (ondergaande) zon. Eten is heerlijk en de porties zijn erg groot!"
Rémon | mei 2022
"Lekker eten op een A-locatie. Met uitzicht op zee en de ondergaande zon. Met bediening aan tafel. Echt heerlijk. Ik kom terug!"
Wim van Barneveld | mei 2022
"Prima restaurant op een fantastische locatie. Vriendelijk personeel en mooie inrichting."
Previous slide
Next slide