Nieuwste foto's in Hollum

Laatste updates in Hollum

1. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Eeterij Tante A'n

Heerlijk gegeten in een heel gezellige sfeer.

2. Frank de Jong's profielfoto

Beste Rene,

We zijn erg blij om te horen dat je bezoek aan ons restaurant zo goed bevallen was dat je nogmaals langs bent gekomen. Onze excuses voor de tweede keer. Zoals je de eerste keer gemerkt hebt is dat niet onze manier van werken.

Hopelijk tot een volgende keer.

Groeten,
    Team De Griffel

3. Frank de Jong's profielfoto
    Frank de Jong heeft gereageerd op een recensie van De Griffel

Bedankt Hanssen voor de mooie beoordeling. Graag tot ziens!

4. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor De Griffel
    Nederlands Hollum

Eten top, bediening drukker met opruimen om naar huis te kunnen gaan dan met service verlenen.

5. Hanssen's profielfoto
    Hanssen heeft een recensie geschreven voor De Griffel
    Nederlands Hollum

Heerlijk gegeten, geweldige service... Tot de volgende keer.

6. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor Herberg de Zwaan
    Internationaal Hollum

Met een mooi terras in hartje Hollum, en gevestigd in misschien wel het statigste pand (uit 1772) van het eiland. Wie iemand van de oude garde bediening treft heeft geluk, want tijd voor een praatje of een grapje. De rest doet gewoon zijn werk. Een paar goede bieren en prima bittergarnituur maken dit een aangename plek. Jammer dat de (warme) chocolademelk instant was.

7. Kristin's profielfoto
    Kristin heeft een recensie geschreven voor Eeterij Tante A'n
    Vertaal van de naar Nederlands

Ein tolles Lokal mit sehr interessanten und super leckeren Essenskreationen.

8. Rosalie Zuidhof's profielfoto
    Rosalie Zuidhof heeft een recensie geschreven voor Herberg de Zwaan

Rosalie Zuidhof

Niet naartoe gaan als je een gezellige avond wilt.
    De bediening is ronduit brutaal toen ik vroeg of we konden bestellen zei ze ik kom als het mij uitkomt wist niet wat ik hoorde.
    Vervolgens klamten die later kwamen véél eerder het eten brengen en ons voor ons gevoel bewust langer laten wachten.
    En er werd aan ons en andere gasten gevraagd of we bezwaar hadden tegen een hond in de zaak dus wél maar de hond mocht gewoon mee dit regel je als bedrijf zelf en hier belast je niet je klanten mee.

9. Erna Vader's profielfoto
    Erna Vader heeft een recensie geschreven voor The Sunset

Erna Vader

De avond begon goed, rosé besteld en er werden twee soorten aangeboden waarbij we onze voorkeur uitspraken voor de lichte variant. Bij het afrekenen werd er per glas € 8,00 berekend! Op de kaart stond rosé voor € 5,00. Dit hadden ze wel mogen vertellen aan het begin. Het excuus was dat dit doorgaans wel gedaan werd. Jaja bij ons net niet. Kwam vaker voor werd er ook nog verteld. Lijkt me niet iets om trots op te zijn. Voor ons reden om er niet meer heen te gaan, er zijn betere en goedkopere alternatieven. Wat een nep Ibiza style!

10. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor The Sunset
    Internationaal Hollum

Mooie strandtent met Ibiza-prenties. Je wordt professioneel opgevangen en naar een plek begeleid. De talloze jongens en meisje met witte polo's en oortjes doen hun best, maar onkunde en knulligheid voeren hier de regie. Positief: De bieren van Brouwerij Maalstroom uit Veenhuizen. Maar een flesje Zware Jongen Tripel voor Euro 7, jonge, jonge, het moet niet veel gekker worden. De prijzen zijn over de hele linie trouwens veel te hoog. Ik bestelde Teryaki spiesje, die koud op tafel kwamen. Of dat zo hoorde, vroeg ik het meisje nog, maar dat wist ze niet. Kenmerkend, want natuurlijk niet. De kinderen vonden de tosties, brood met ham en kaas, lekker, maar daar betaal je wel Euro 6 voor. Per stuk. Absurd. Absoluut dieptepunt was de Caesarsalade die mijn vrouw bestelde. Met, tegen betaling, extra kip en ansjovis. Ze kreeg een bord door de dressing zompig geworden supermarktsalade die er niet uitzag. En zonder kip. Kon je ook weer achteraan. Tussendoor drinken bestellen duurde een eeuwigheid… The Sunset moet haar lat een stuk lager leggen.

11. JK's profielfoto
    JK heeft een recensie geschreven voor Herberg de Zwaan

Helaas De Zwaan.
    Vorig jaar een goede ervaring, het is maar net welk personeel er staat.

Buiten op het terras liep de ober langs ons tafeltje zonder te vragen of we war willen drinken of te zeggen dat hij zo bij ons komt.

Een serveerster neemt onze bestelling op. 2 Tosti's en witbrood met 2 kroketten. Daarna komt de ober om drinken vragen.
    Het duurt behoorlijk lang voor het eten wordt gepresenteerd. Op tafel krijg ik witbrood met een ommelet. Op mijn aangeven dat ik dat niet heb besteld geeft de serveerster brutaal antwoord "oh jawel hoor". Ik geef aan dat ik kroketten op witbrood heb besteld. Bij navraag keuken zou de kok een fout hebben gemaakt. Binnen 10 minuten stond het alsnog op tafel. De tosti smaakte desondanks prima. De kroketten met brood ook prima.

We hebben 1 maal drinken kunnen bestellen. Achter ons zaten ook mensen erg lang te wachten voor hun eerste drankje door te geven en er gingen meer bestellingen mis.
    Bij het afrekenen werd niet gevraagd of alles naar wens was.

Prima eten maar een ongestructureerd zootje. Wellicht beter om over te gaan op een digitaal systeem of personeel beter aan te sturen.

12. De Griffel heeft een nieuwe foto
  17. De Griffel heeft een nieuwe foto
  18. Hester's profielfoto
    Hester heeft een recensie geschreven voor Herberg de Zwaan
    Internationaal Hollum

Slecht restaurant als je allergisch voor gluten bent. Door hun had ik geen avond eten, omdat zij hadden aangegeven dat bepaald eten gluten vrij is. We stelden de vraag nog een keer toen het geserveerd was. Toen bleek dat er helemaal geen rekening mee was gehouden. We hebben dit een aantal keer aangegeven. Na afloop was er niks meer open, waardoor ik geen eten meer had.

19. Kerrer's profielfoto
    Kerrer heeft een recensie geschreven voor De Fretpot
    Snackbar Hollum

2 patat, met kipcorn en frikadel besteld om mee te nemen.
    De hoeveelheid patat was zeer minimaal: 2 erg kleine porties, iig niet genoeg voor 2 jongens van 11 en 15.

20. Hilde's profielfoto
    Hilde heeft een recensie geschreven voor De Griffel
    Nederlands Hollum

Als je ergens op Ameland heerlijk wilt eten moet je absoluut naar dit restaurant gaan. Super vriendelijke en gastvrije bediening en het eten is zo lekker! Dit weekend twee avonden achter elkaar gegeten. Restaurant is helemaal gerenoveerd en bediening even aardig als voorgaande jaren, doen echt hun best om je een leuke avond te bezorgen. Grote porties eten. Kortom:

Als wij in Hollum zijn komen we hier altijd terug.

21. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Eeterij Tante A'n

Heerlijk gegeten, gezellige uitstraling en zeer attente medewerkers. Origineel de ansichtkaart die je kan invullen en vervolgens wordt verstuurd door ‘Tante An’

22. Hetty vsn Barneveld's profielfoto
    Hetty vsn Barneveld heeft een recensie geschreven voor The Sunset

Hetty vsn Barneveld

Na een strandwandeling wilden wij lunchen. Bar slecht, moesten betalen met munten dit weekend. Kosten 2,75 per stukindien je munten overhield kon je deze inwisselen voor 2,50 per stuk.
    Prijzen hoog, etrn ziet er niet uit!
    Gauw weer verder gewandeld!

23. Monique Rottier Oudraad's profielfoto
    Monique Rottier Oudraad heeft een recensie geschreven voor Eeterij Tante A'n

Erg leuk en gezellig restaurant met vriendelijk personeel en een leuke aparte menukaart.

24. Rob verstegen's profielfoto
    Rob verstegen heeft een recensie geschreven voor Onder de Vuurtoren
    Pannenkoekenhuis Hollum

Rob verstegen

Nog nooit geweten dat er zo, n slechte pannenkoeken bakkers bestonden.
    De kant en klare van ah zijn 10 x beter.
    Je kunt beter elders eten.

25. johan's profielfoto
    johan heeft een recensie geschreven voor The Sunset
    Internationaal Hollum

Een prachtige locatie met uitzicht op zee en haartjes. Mooie loungesets en vlotte bediening. Eten is goed maar veel te duur. Ijsblokjes werden met de hand in glazen gedaan...

26. Marleen's profielfoto
    Marleen heeft een recensie geschreven voor The Sunset
    Internationaal Hollum

Een prachtige strandtent. Door het mooie weer zaten wij op het strand met onze voetjes in het zand en een bijna privé ober. Kortom top! Heerlijke drankjes in gekoelde emmer (mits je een Bucket besteld van bijv. Corona) Door het mooie weer was het best druk waardoor de bestellingen af een toe wat door elkaar liepen. Voor een 2e keer terug gegaan. Zegt wellicht genoeg... genieten!

27. Jan en Anita's profielfoto
    Jan en Anita heeft een recensie geschreven voor Il Vulcano
    Pizzeria Hollum

Jan en Anita

Heerlijke pizza en pasta gegeten voor een hele nette prijs, tonijnsalade was ook super‼️ Aanrader voor als je op Ameland bent.

28. Rachel Broekmeulen's profielfoto
    Rachel Broekmeulen heeft een recensie geschreven voor Restaurant 1761
    Internationaal Hollum

Schol niet gaar, garnalen papperig ( uit de diepvries?) En een kaasplankje dat bestond uit 1 soort kaas. En toch 107 euro moeten afrekenen. Jammer hoor. De coquilles waren perfect gebakken, dat dan weer wel.

29. Burger's profielfoto
    Burger heeft een recensie geschreven voor De Griffel
    Nederlands Hollum

Heerlijk gegeten. Alles was goed en warm en absoluut niet taai. Zeer ruime porties wij konden het niet op. Vol lof over het personeel. Kort om een aanrader.

30. Frank de Jong's profielfoto

Goedemiddag,

Heel spijtig te horen dat uw avond niet gelopen is zoals gewenst. Iedere gast willen we graag blij en voldaan naar huis zien gaan. Helaas hebben wij uw ongenoegen niet direct naar tevredenheid kunnen oplossen. Ik kan u wel verzekeren dat ons team zich iedere dag voor 100% inzet voor een gezellig vertoeven, en lekker eten voor onze gast. Mocht u Ameland weer aandoen, dan zou ik u graag willen overtuigen.

Met vriendelijke groet,

Frank de Jong (eigenaar)