Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hollandsche Rading verdeeld zijn.

Vriendelijk personeel, lekker en altijd goed warm eten.
    We eten hier regelmatig en hebben altijd goede ervaringen.

Wim van Meeuwen

Gereserveerd. Prima plek. Zeer correcte bediening. Rekening gehouden met allergie. Goede timing qua opdienen van volgende gerechten. Veel extra info gekregen over de omgeving. Je voelt je er thuis.

Alles klopte bij Hedgehog, een warm welkom, fijne sfeer, goed menu en lekker eten, tegen een (h)eerlijke prijs. We komen graag terug!

We aten gezellig buiten op het terras en werden bijzonder vriendelijk bediend door onze zeer voorkomende kelner. De gerechten waren niet alleen erg lekker, maar zagen er ook prachtig uit. Aanrader!

Esther de Greef

Wij hebben hier onlangs met een grote groep gegeten. We zaten apart in de serre, het was die dag niet durk. De serre komt uit op een mooie binnentuin en zo midden in het bos gelegen was dat zeer aangenaam toeven. We zijn naar dit restaurant toe gegaan vanwege de mix pannenkoeken en (eenvoudige) gerechten. We hebben hier heerlijk gegeten en met name door de vriendelijke bediening hebben wij hier een fijne middag/avond gehad. Over de rumoerigheid in het restaurant kan ik weinig zeggen omdat wij zoals gezegd apart zaten, maar voor ons is een bezoek aan dit restaurant voor herhaling vatbaar!

Geweldig! Je kunt er niet alleen heerlijk een borrel drinken(al dan niet met een bitterbal ofzo), ook super lunchen en, sinds kort ontdekt, een fantastische steak eten!!
    Alles top, entourage, gezelligheid, bediening en, als klap op de vuurpijl,: HET ETEN!

Diny Patist

Heerlijk gegeten !
    Vriendelijke bediening.
    Restaurant zonder poespas.
    Aan te bevelen !

Er hangt een gemoedelijke sfeer met personeel dat vriendelijk klaar staat. Fijn zo'n restaurant in de buurt te hebben.

Heerlijke plek, we konden buiten op het terras eten. Prima bediening, heerlijk eten en voor onze jarige zoon een fantastische verrassing als toetje. Een echte aanrader!

Sfeer goed, entourage heel gezellig, eten prima, en, wat een heleboel mensen schijnbaar nog niet weten: je kan er heerlijk lunchen!!
    Zeker waard om eens lekker te gaan eten!!

Wat hebben mijn dochter en ik heerlijk ontspannen en in alle rust heerlijk gegeten bij Jeffrey en Stefan. De borden waren prachtig op gemaakt, het eten was goed gedoseerd, de bediening was vriendelijk, rustig en gastvrij. We komen zeker vaker!

Prima service. Vriendelijke bediening. Wel erg rumoerig

Arnerijntje

Na een wandeltocht in een mooie omgeving heerlijk gegeten bij restaurant Hedgehog. Alles was van goede kwaliteit, en de bavette was botermals :) Vriendelijke en vlotte bediening. We hebben genoten en komen zeker nog een keer terug!

Heel mooi sfeervol restaurant in een bosrijke omgeving met veel fiets en wandel mogenlijkheden... Heerlijk in het zonnetje gezeten op het ruime terras... Bediend door een alleraardigste gastheer die zijn vak verstaat... De chef kwam ook nog even een praatje maken wat de sfeer van het hele restaurant omvat... laagdrempelig, gezellig, rustig en sfeervol...

Zéker de moeite waard om hier eens iets te nuttigen...

Mooi, gezellig, sfeervol restaurant en gezellig terras.
    Heerlijk eten en gezellige bediening.
    Echt een aanrader.

Broekhuis

De entrecote is écht een aanrader; heerlijk gegeten! Wel even een reservering maken, want het is onwijs druk (maar dat zegt dan ook weer genoeg).

Heerlijk gegeten, gezellige bediening. Leuke sfeer. Kortom ik kom zeker terug.

We hebben er nu een aantal keren gegeten. Goed wisselende kaart. De jongens zijn gastvrij en vriendelijk, Wij komen er met plezier. Van binnen is het gezellig en straalt warmte uit. En natuurlijk, het eten is goed in een aantal prijsvarianten.

Vanavond super lekker gegeten. De hedgehog burger is zeker aan te raden! Goede service en een super sfeer in het restaurant!

Wat een gezellig restaurant. Bediening en eten goed en heerlijk.

Hoe plezant kun je een dag wandelen eindigen in z'n een mooie omgeving...

Super gegeten!
    Wat een fijn restaurant, gezellige bediening en een bijzonder scherpe prijs.

Wij komen zonder twijfels nog eens terug!!

C van keulen

Heerlijke lunch.
    Aardige nieuwe eigenaars.

Ronald

Wat een top tent hebben jullie. Heerlijk gegeten en goede prijs, wij komen zeker snel terug. Ga zo door!!

Mooi opgeknapt restaurant!!
    Wordt gerund door 2 jongemannen met passie voor eten en drinken. Zeker een aanrader, wij gaan snel weer terug voor nog een heerlijke avond.

Koosje en Dick

Wij hebben v/d winter 8 weken op de Egelshoek gewoond en gingen er wekelijks eten, het was er prima ( zo van doe maar gewoon). Een aanrader, we komen er nog wel eens.

Afgelopen zondag hier geluncht. Personeel is onverschillig, als je ze iets vraagt wordt je steeds naar een andere collega gestuurd, , toen het eten gebracht was hadden twee van ons naar extra brood gevraagd en het werd uiteindelijk toch niet gebracht, ondanks een herhaalde verzoek,, na het eten thee en appelgebak besteld, het gebak kreeg ik toen de thee al bijna op was,, in de maaltijdsalade zatten oude stukken sla... in het algemeen was alles lekker (niet super lekker maar oke; in verhouding tot prijs kwaliteit kan veel beter) toch kan ik niet zeggen dat we met een tevreden gevoel weggingen en aan ons bezoek terugdenken. We rijden er vaak langs maar denk niet dat we er ooit weer komen eten, misschien wat drinken maar eten zeker niet.

Ans Harmsen

Ik had bij de reservering gevraagd om een ronde tafel; heb ik niet gekregen. Erg veel lawaai om ons heen, we konden elkaar nauwelijks verstaan.

Heerlijk gegeten. Niet duur en veel keus. Komen wij zeker terug!

michel