Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoeven verdeeld zijn.

1. Grieks Hoeven

Tonnie Stander-van Alphen

Super lekker eten en topbediening!!

2. Grieks Hoeven

Regina Bos

Sfeervol restaurant met vriendelijk personeel waar je uitstekend kunt eten.

3. Grieks Hoeven

Peter kuijpers

Het restaurant was zoals altijd helemaal top.

4. Grieks Hoeven

Wij vonden het niet zo lekker de inktvisringen waren heel vet.
    Verder werd het eten geserveerd en werd er niets meer gevraagd of het lekker was of dat we misschien nog extra friet wilde.

5. Grieks Hoeven

Eten was onsmakelijk en koud.
    Te vette vlees, niet lekker.
    Vies (!) en veel spinnenwebben (!).
    Service was aardig.
    Als voor kwaliteit en kleine portien echt te duur.

6. Grieks Hoeven

Griekenland wordt echt dichtbij gebracht! Dat maakt het team van Mythos helemaal waar. Daarnaast is het ook een prachtige locatie en geweldige sfeer.

7. Grieks Hoeven

Erg verrast door de vele verschillende smaken van het lekkere eten. Sfeervol restaurant. Een puntje van kritiek laat je personeel mooie zwarte schoeisel dragen onder hun kleding. Wij hadden een erg goede ervaring en gaan zeker een keer terug.

8. Grieks Hoeven

ton kurvers

Het was lekker, em gezellig. Leuke sfeer, voor herhaling vatbaar.

9. Grieks Hoeven

Het eten is goed maar de kaart is te uitgebreid.

10. Grieks Hoeven

Wij hebben een gezellige avond gehad, wij waren met 12 personen, dus was het flink aanpoten voor de bediening lekker gegeten en vriendelijk personeel.

11. Grieks Hoeven

Afgelopen zaterdag super lekker gegeten, hele vlotte bediening en zeer vriendelijk personeel.

12. Grieks Hoeven

Wij hadden via hun website gereserveerd voor 12 personen. Hiervan ook netjes een bevestiging ontvangen van eet.nu Maar toen wij in het restaurant aankwamen wist men niets van onze reservering. Tot driemaal toe hier door de bediening op aangesproken dat ik toch vooral niet via de website moest reserveren want dat dit nooit goed gaat. Raar natuurlijk als je weet dat dit niet goed gaat haal je het toch van je website af. Het kwam bij ons over alsof wij de schuldige waren en we voelden ons ook niet echt welkom.

Na dat hele gedoe kwam er eindelijk iemand de bestelling opnemen en na een uur hadden we ons eten. Niemand kwam in die tussentijd vragen of we nog iets te drinken wilden hebben! Toen de bestelling eindelijk kwam bleek deze ook nog eens verkeerd te zijn. De bediening had de nummers omgedraaid. Hadden we nummer 69 besteld en kregen we nummer 96. Ook toen weer een hoop gedoe en kwam het bij ons weer over alsof het onze eigen schuld was dat de bestelling verkeerd gegaan was.

Om het eten niet koud te laten worden zijn degene die wel hun bestelling ontvangen hadden maar geen eten en moesten de anderen wachten. Totaal niet gezellig dus. Uiteindelijk had iedereen zijn juiste bestelling. Het vlees en de vis was wel ok maar de toebehoren waren ver onder de maat. Groenten uit blik en een simpele koolsalade als bijgerecht waren niet echt lekker. Ook de gebakken aardappellen waren niet gaar en dus helemaal niet lekker. Ook toen iedereen dan uiteindelijk wel aan het eten was werd er niet gevraagd of iemand nog iets wilde drinken en of alles naar wens was.

Nadat iedereen half zijn bord had leeggegeten en mijn ouders bijna 400 euro moesten afrekenen zijn we maar snel naar huis gegaan.

Voor ons geen 2e keer.
    Jammer want het was goed restaurant.

13. Grieks Hoeven

Heerlijk gegeten.
    Lekker lang tafelen in gezellige sfeer.

14. Grieks Hoeven

Het was enige tijd terug beter het menu en uitgebreider.

15. Grieks Hoeven

De friet was een afgebakend stukjes.
    En als het eten krijgt met 4 mensen moet als in keer krijgen en niet twee borden en naar 4 min de andere.
    Maar eerst een grote groep mensen en dan ons borden.

16. Grieks Hoeven

Heerlijk gegeten. Fijn personeel.

17. Grieks Hoeven

Enige tijd geleden daar gegeten en toen was het top.
    Nu was het ronduit slecht. Gyros vlees niet of nauwelijks gekruid, friet was opgebakken, salade was gewoon witte kool met verder niks, borden waren koud, Griekse koffie slecht van smaak.
    Ik weet niet wat er is gebeurd maar het was het tegenovergestelde van onze eerdere ervaring.
    Wij blijven daar dus weg.

18. Grieks Hoeven

Erg goed eten… hele gezellige sfeer en uitstekende bediening van vriendelijk personeel.
    En als bonus was er muziek… heel erg goed, niet storend, wij hebben een topavond gehad!

19. Grieks Hoeven

Petra van Gemert

We hebben heerlijk gegeten en de ambiance was erg gezellig met live muziek.

20. Grieks Hoeven

Voor de prijs zou je gerechten van betere kwaliteit verwachten. Sperziebonen die bij het hoofdgerecht geserveerd werden kwamen uit pot/blik. Vlees maar ook vis had niet bijzonder veel smaak.

Zou persoonlijk niet snel teruggaan.

21. Grieks Hoeven

Heerlijk gegeten. Goede sfeer.

22. Grieks Hoeven

Gezellig, ontspannen, goede vriendelijke bediening, goed eten voor een aangename prijs.

23. Grieks Hoeven

Patricia aarssen

Lekker gegeten, als toetje frape (griekse ijskoffie) genomen, die was niet lekker, heel waterig. De borden zijn mooi opgemaakt en goed gevuld.

24. Grieks Hoeven

Dit restaurant heeft verschillende eigenaars gekend met ook verschillende kwaliteit van het eten en met soms minder kwaliteit van het eten. Onlangs geweest en het eten was erg heerlijk, goede kwaliteit en kwantiteit. Houden zo! Minpuntje: nagerechten/desserts/toetjes worden wat simpel geserveerd. Bijv. : Simpel 3 bolletjes in een diep bord ipv er iets leuks van te maken. Verder top!

25. Grieks Hoeven

Zoals gewoonlijk hebben we weer super lekker gegeten. Nette en goede bediening. Vriendelijke medewerkers. En heerlijke en net opgediende gerechten. We komen regelmatig dus dat zegt genoeg.

26. Grieks Hoeven

kees van rijsbergen

Vriendelijke bediening; goede kok; goede parkeermogelijkheden. Vlotte gastvrouw.

27. Grieks Hoeven

In het verleden al wel eens aardig gegeten. Maar afgelopen zaterdag bijzonder slecht. Vis uit de vriezer die er al zeker een jaar in lag. Doorgezakte stoelen en een bediening die niets doet om de avond iets beter te maken. Nadat we met de eigenaar hebben gesproken wordt het niet beter. Waardeloos. Niet naartoe gaan.

28. Grieks Hoeven

Michel de Wild

Een hele goede tent om te gaan eten ook met kinderen. De kinderen wilde er snel weer heen zo goed was het eten en de sfeer. Klasse.

29. Grieks Hoeven

Wij hebben heerlijk gegeten onze vrienden komen uit Tilburg en waren ook super te spreken over de goede service en bediening en natuurlijk het heerlijk eten wij komen graag terug groetjes van tevreden mensen.

30. Grieks Hoeven

Erg lekker gegeten, en de porties waren voldoende voor een redeljke prijs.
    Tussen 1e en 2e gang wel wat langer moeten wachten. Zeker voor herhaling vatbaar.