Mythos in Hoeven

Mythos brengt Griekenland dichterbij!

Uitzonderingen

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec

Het is alsof de Griekse zon schijnt, alsof het Griekse strand op loopafstand op u wacht en de Ouzo een vriendelijke voortkabbelende rivier is.

Uitzonderingen

1320871535 75
1420651976 66
1442033499 71
1491923720 79

1. Het eten is goed maar de kaart is te uitgebreid.

2. Wij hebben een gezellige avond gehad, wij waren met 12 personen, dus was het flink aanpoten voor de bediening lekker gegeten en vriendelijk personeel.

3. Afgelopen zaterdag super lekker gegeten, hele vlotte bediening en zeer vriendelijk personeel.

4. Wij hadden via hun website gereserveerd voor 12 personen. Hiervan ook netjes een bevestiging ontvangen van eet.nu Maar toen wij in het restaurant aankwamen wist men niets van onze reservering. Tot driemaal toe hier door de bediening op aangesproken dat ik toch vooral niet via de website moest reserveren want dat dit nooit goed gaat. Raar natuurlijk als je weet dat dit niet goed gaat haal je het toch van je website af. Het kwam bij ons over alsof wij de schuldige waren en we voelden ons ook niet echt welkom.

Na dat hele gedoe kwam er eindelijk iemand de bestelling opnemen en na een uur hadden we ons eten. Niemand kwam in die tussentijd vragen of we nog iets te drinken wilden hebben! Toen de bestelling eindelijk kwam bleek deze ook nog eens verkeerd te zijn. De bediening had de nummers omgedraaid. Hadden we nummer 69 besteld en kregen we nummer 96. Ook toen weer een hoop gedoe en kwam het bij ons weer over alsof het onze eigen schuld was dat de bestelling verkeerd gegaan was.

Om het eten niet koud te laten worden zijn degene die wel hun bestelling ontvangen hadden maar geen eten en moesten de anderen wachten. Totaal niet gezellig dus. Uiteindelijk had iedereen zijn juiste bestelling. Het vlees en de vis was wel ok maar de toebehoren waren ver onder de maat. Groenten uit blik en een simpele koolsalade als bijgerecht waren niet echt lekker. Ook de gebakken aardappellen waren niet gaar en dus helemaal niet lekker. Ook toen iedereen dan uiteindelijk wel aan het eten was werd er niet gevraagd of iemand nog iets wilde drinken en of alles naar wens was.

Nadat iedereen half zijn bord had leeggegeten en mijn ouders bijna 400 euro moesten afrekenen zijn we maar snel naar huis gegaan.

Voor ons geen 2e keer.
    Jammer want het was goed restaurant.

5. Heerlijk gegeten.
    Lekker lang tafelen in gezellige sfeer.

6. Het was enige tijd terug beter het menu en uitgebreider.

7. De friet was een afgebakend stukjes.
    En als het eten krijgt met 4 mensen moet als in keer krijgen en niet twee borden en naar 4 min de andere.
    Maar eerst een grote groep mensen en dan ons borden.

8. Heerlijk gegeten. Fijn personeel.

9. Enige tijd geleden daar gegeten en toen was het top.
    Nu was het ronduit slecht. Gyros vlees niet of nauwelijks gekruid, friet was opgebakken, salade was gewoon witte kool met verder niks, borden waren koud, Griekse koffie slecht van smaak.
    Ik weet niet wat er is gebeurd maar het was het tegenovergestelde van onze eerdere ervaring.
    Wij blijven daar dus weg.

10. Erg goed eten… hele gezellige sfeer en uitstekende bediening van vriendelijk personeel.
    En als bonus was er muziek… heel erg goed, niet storend, wij hebben een topavond gehad!

11. Petra van Gemert

We hebben heerlijk gegeten en de ambiance was erg gezellig met live muziek.

12. Voor de prijs zou je gerechten van betere kwaliteit verwachten. Sperziebonen die bij het hoofdgerecht geserveerd werden kwamen uit pot/blik. Vlees maar ook vis had niet bijzonder veel smaak.

Zou persoonlijk niet snel teruggaan.

13. Heerlijk gegeten. Goede sfeer.

14. Gezellig, ontspannen, goede vriendelijke bediening, goed eten voor een aangename prijs.

15. Patricia aarssen

Lekker gegeten, als toetje frape (griekse ijskoffie) genomen, die was niet lekker, heel waterig. De borden zijn mooi opgemaakt en goed gevuld.

16. Dit restaurant heeft verschillende eigenaars gekend met ook verschillende kwaliteit van het eten en met soms minder kwaliteit van het eten. Onlangs geweest en het eten was erg heerlijk, goede kwaliteit en kwantiteit. Houden zo! Minpuntje: nagerechten/desserts/toetjes worden wat simpel geserveerd. Bijv. : Simpel 3 bolletjes in een diep bord ipv er iets leuks van te maken. Verder top!

17. Zoals gewoonlijk hebben we weer super lekker gegeten. Nette en goede bediening. Vriendelijke medewerkers. En heerlijke en net opgediende gerechten. We komen regelmatig dus dat zegt genoeg.

18. kees van rijsbergen

Vriendelijke bediening; goede kok; goede parkeermogelijkheden. Vlotte gastvrouw.

19. In het verleden al wel eens aardig gegeten. Maar afgelopen zaterdag bijzonder slecht. Vis uit de vriezer die er al zeker een jaar in lag. Doorgezakte stoelen en een bediening die niets doet om de avond iets beter te maken. Nadat we met de eigenaar hebben gesproken wordt het niet beter. Waardeloos. Niet naartoe gaan.

20. Michel de Wild

Een hele goede tent om te gaan eten ook met kinderen. De kinderen wilde er snel weer heen zo goed was het eten en de sfeer. Klasse.

21. Wij hebben heerlijk gegeten onze vrienden komen uit Tilburg en waren ook super te spreken over de goede service en bediening en natuurlijk het heerlijk eten wij komen graag terug groetjes van tevreden mensen.

22. Erg lekker gegeten, en de porties waren voldoende voor een redeljke prijs.
    Tussen 1e en 2e gang wel wat langer moeten wachten. Zeker voor herhaling vatbaar.

23. Carine De Maeyer

Super, kan niks opmerken. Was zelfs zo goed dat we twee dagen nadien nog eens gaan eten zijn. Betty en Carine uit België

24. Nu met mijn zussen wezen eten omdat ik weet dat het lekker is en weer eens wat anders dan hollandse kost of chinees.

25. Michel daane

Gewoon lekker en prima service

26. Roger De Belder

Zeer lekker gegeten in een mooi restaurant, prijs/kwaliteit zeker ok.
    Als we dan toch een paar kleine minpuntjes zouden moeten meegeven, dan zou ik zeggen een tafelkleed met
    servetten zou de tafels mooier en gezelliger maken.

27. Ger Bakhuis

Er was iets mis met reservering via de mail op zaterdag maar desondanks werd er plaats gemaakt voor ons en onze kleindochters complimenten daarvoor.

28. Met een groep van 12 personen gegeten bij mythos. Gezellige sfeer en lekker eten, smaakvol opgediend.

29. We hebben lekker gegeten, wel was een gedeelte van het vlees iets te droog.
    Bij het dessert, ijs met kersen, had ik warme kersen verwacht.
    De bediening was vlot en plezierig.
    De aankleding van het restaurant is een beetje oubollig.
    Mijn waarderingscijfer komt uit op een 8.

30. Altijd weer lekker het griekse eten, je krijgt hier een netjes opgedekt bord met normale porties, grote eters zullen het wellicht wat aan de magere kant vinden.

IJs als toetje, tsja dat stelde niet veel voor voor de te betalen prijs.

31. All you can eat met Groupondeal. Het eten was heerlijk. We kwamen hier al vaker en met deze deal was het net zo lekker.

32. Vergauwen

Vriendelijk personeel. Goede service en als jarige Job een verrassing gekregen.

33. Heerlijk gegeten, paar minpunten: mixed grill vlees was taai, schotel Paris Helena te vet.

34. Marinka Elbersen

Heel lekker gegeten. Vriendelijke en snelle bediening.

35. Linda kerstens

We hebben heel goed gegeten de bediening was goed alleen ze vergaten wel drankjes die we besteld hadden maar dat komt denk ik omdat er zoveel verschillend personeel aan je tafel kwam de een nam de bestelling op weer een ander kwam brengen weer iemand anders voor de drankjes

36. Peter Laurijssen

Heerlijk gegeten. Nieuwe smaken ontdekt en vriendelijk personeel wat zorgde voor vlotte bediending.

37. Zoals gebruikelijk weer heerlijk gegeten.
    Vriendelijke, vlotte en nette bediening.
    Goede gevarieerde kaart.
    Misschien dat het restaurant zelf hier en daar een kleine opfrisbeurt kan gebruiken.
    Verder helemaal top :)

38. Marjolijn

Super lekkere tzatziki! Visschotel voor 2 personen was heerlijk! Wij ken zeker vaker

39. Goed eten voor een mooie prijs. Aardige en snelle bediening.

40. Vond het erg tegenvallen duurde heel lang voor je je eten kreeg en kreeg de kans niet om drinken te bestellen was erg druk met weinig personeel en kon geen lachje van af bij sommige. Normaal is het altijd heel goed te doen daar maar vond het nu heel erg tegenvallen. Voor ons voorlopig geen mythos meer.

41. Sandra v Merode

Heel lekker gegeten.
    Super vriendelijk personeel.
    Netjes en goede prijs kwaliteit verhouding.
    Gewoon een keertje zelf gaan ervaren.
    Ik ga zeker snel nog eens terug.

42. Els van der Sloot

Ons romantisch etentje voor 2 werd ietswat teniet gedaan doordat we naast ons een gezelschap van 16 personen kregen waarbij jengelende kleine kinderen en wat luidruchtige personen zodat wij elkaar amper konden verstaan. Dat was jammer. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk.

43. Hanneke

Heel prettige sfeer, lekker gegeten . 1e keer geweest wordt zeker herhaald. Heb je niet in België. Zeker de vriendelijkheid van het personeel niet.

44. Wederom prima gegeten. Erg vriendelijk en attent personeel.Enige minpuntje waren de frietjes; die waren of oud of 2x de frituur in geweest.Zagen er niet vers gebakken uit.Verder absoluut een aanrader!

45. Harstikke lekker gegeten bij Mythos! Altijd een perfecte sfeer en positief verrast door de rekening. Wij komen hier uiteraard weer snel terug!

46. Esther & Jeffrey

Kom al vele jaren bij niko. Altijd goed eten, hoede service en gezelligheid. Dikke duim voor team mythos

47. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, en goed geholpen. Porties zijn ook goed! Voor herhaling vatbaar.

48. Rick Israel

Vriendelijke bediening. Leuke sfeer. Goed en vooral veel eten!

49. voor de eerste keer bij mytos wisten eten een gezellig restaurant prima eten daar mankeerde niets aan alleen de bediening was slecht lang moeten wachten op het eten en op het drinken het kan te maken hebben gehad dat het erg druk was maar als een serveerster langs komt en je besteld een bier en een rode wijn en moet vervolgens ruim een kwartier wachten dat was minder nogmaals het kan te maken hebben gehad met de drukte het was die dag Moederdag maar al met al een geslaagde avond wij komen zeker nog een keer terug

50. Samen met m'n vriendin heerlijk gegeten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

51. 'T was er erg druk en iets minder dan we gewend zijn.

52. Henk 20 punten

Gisteravond hier gegeten met mijn vriendin. Echt heerlijk gegeten, de Musaka was echt heeeeeerlijk net als in Griekenland. Bediening, sfeer ook echt goed. We komen weer terug. Bedankt voor een topavond.

53. Erg mooi ingericht restaurant, goede sfeer en prima stoelen (wel vrij koud in de ruimte). Die heb je ook wel nodig omdat de bediening ruim de tijd neemt alvorens je te helpen. De mensen in de bediening waren wel erg vriendelijk. Eenmaal besteld kwam het eten vrij vlot en het was erg lekker. Sommige dingen mochten wel iets warmer zijn, maar wij waren met een groep van 8 mensen dus misschien was het lastig om alles op hetzelfde tijdstip klaar te hebben. Porties ook niet veel te groot (zoals bij veel Griekse restaurants wel het geval is), dus dat was ook fijn.

54. Op mijn verjaardag met gezin hier uit eten geweest. Prima locatie. En als je jarig bent, krijg je je hoofdgerecht gratis!
    Aldus de teks op hun site. Wat er niet vermeld stond dat het alleen geld bij 4 hoofdgerechten, mijn kinderen hadden een kindermenu.... dus dat was de enige domper op deze avond..

55. Ludo Van Beek

Lekker eten.. leuke vlotte bediening.

56. Het eten is niet zo goed als dat 't ooit geweest is. Carpaccio was koud en delen warm. Weinig keuze in rode wijn... anders moest je 'n fles nemen. En 't vlees was taai. De zalm was wel lekker en de service was goed.

57. Altijd lekker, altijd goede service.

58. Heerlijk gegeten, prima sfeer. Uiterst gedienstig personeel. Top gastheer. Wij komen echt terug

59. Alles was heerlijk en goed. Ziet er mooi en verzorgd uit en niet te duur. De bediening is ontzettend vriendelijk!

60. Nathalie Heeren

Geweldig, wat een goede bediening.

61. We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance met heel vriendelijk personeel..
    Hier nemen we vaker gasten mee naar toe.

62. De gerechten waren voldoende, heerlijk gegeten!! Sfeervol restaurant en vriendelijke bediening.

Voor herhaling vatbaar 😅

63. Robert Habjan

Alles was heerlijk...

64. Rene Bartelen

Lekker gegeten in een sfeervol restaurant, hele leuke en gezellige avond gehad. Personeel was vriendelijk en vrolijk.

65. M. Molenaar

Het personeel denkt met je mee en reageert adequaat, de bediening is goed en snel, het eten overheerlijk.

66. Geweldig heerlijk gegeten.

67. Lekker eten. Goede sfeer. Vriendelijk personeel.

68. Sinds enkele maanden komen we (weer) geregeld bij Mythos en zijn enthousiast over het eten en de hartelijke, typisch Griekse ontvangst. Ze hebben ook een leuke wijnkaart.

69. A van der Wulp

Dit gaan we meer doen,alleen maar lof
    Dit was klasse

70. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Te veel betalen voor simpel eten met weinig aankleding.

71. Met de jas nog aan werd ons gevraagd wat te drinken. Binnen 10 minuten na binnenkomst hadden wij het voorgerecht op tafel. We kregen het gevoel dat we plaats moesten maken door de vele rondes die de serveerster langs onze tafel maakte om lege borden en glazen op te halen. Iets meer dan een uur hebben we getafeld, van een kerstsfeer was niets te merken. Tegenvaller.

72. CC van Ineveld

Namens de Familie, hebben we lekker gegeten 2 ' Kerstdag de service was perfect het serveren van het eten was heel goed de wijn Santos was geweldig reden om nog eens terug te keren naar Myhtos Grieks Restaurant En de beste wensen voor nieuwe jaar 2017 vriendelijke groet Mw van Ineveld

73. Normaal is het altijd keurig verzorgd, maar helaas moesten wij wegens ziekte ons afmelden jammer genoeg. Maar een volgende keer zijn we weer present bij U.
    Vriendelijk groeten,
    Ine en wim claassen

74. Goed gegeten. Personeel komt niet heel vriendelijk over.

75. Met de eerste kerstdag geweest .Een sfeervolle ambiance , eten erg lekker.
    plek tafel voor 7 pers. Was erg krab achterin een nis , dit was jammer.
    vorig jaar ook geweest toen was er meer werk van gemaakt, er was toen live muziek en werd er een Griekse dans gedaan.
    Nu was het gewoon uit eten bij de Griek.

76. Patricia den Hollander

Zalig gegeten voor een goede prijs

77. F.H. de lange

Sfeervolle gelegenheid. Op zich prettige bediening, maar wij hadden wel de indruk dat personeelsleden niet alles verstonden c.q. begrepen. Vlees was relatief droog. Voor het gebodene was de prijs/kwaliteit verhouding onvoldoende. Voor de sfeervolle ambiance zouden wij graag terugkomen, maar de kwaliteit van het eten houdt ons daarvan af.

78. goed te eten ruime porties - vriendelijk personeel

79. Nicole van der Griendt

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel maar ze hadden iets alerter kunnen zijn. Vergeten drankje te brengen en de vuile borden bleven lang op tafel staan. Verder Top!

80. van Hassel

Lekker gegeten in een gezellig, sfeervol restaurant. De gerechten waren zeer goed verzorgd. Een feest voor het oog en het was nog lekker ook.

81. Klaas en karin Roeloffs

Erg lekker en verse producten gezellig ambiance en goed en vriendelijk personeel.

82. C.v.d.Bempt

Lekker en gezellig gegeten.

83. Heerlijke gerechten (wij dachten wel echt huisgemaakt), goede, vriendelijke bediening die hun best voor je doet!

84. Was goed/matig, maar niet dat we nog een keer terug zouden gaan en duurde even. Bediening was vriendelijk.

85. Heerlijk eten in een sfeervolle omgeving, wat andere gerechten op de kaart dan het doorsnee Grieks restaurant; zeker een volgend bezoek waard.

86. dominic van Oosterhout

Onze eerste keer en het eten was erg lekker. Gaan we vaker doen.

87. Geweldig gegeten gastvrij personeel een verdiende 10
    Alles lekker goed bereid als je aangeef nahoofdgerecht even rust te willen nemen geen probleem top

88. Wilma van Beurden

Was voor ons de eerste keer. Is prima bevallen en gaan er zeker weer een keer terug naar toe.

89. E.Bolhoeve

Gezellig, lekker sfeervol en lekker! Griekse muziek en vriendelijke bediening.

90. Eten was goed. Wij waren er voor de 1é keer en gaan zeker nog een keer terug. Personeel is rustig en vriendelijk.

91. Was rustig. Vriendelijk personeel. Ze namen de tijd voor je. Gratis drankje vooraf.

92. Ik kom al jaren met regelmaat bij Mythos. Helaas al vele veranderingen meegemaakt qua eigenaren/ personeel en kwaliteit van het eten. Huidig personeel bijzonder ongeïnteresseerd en sfeer is er niet beter op geworden door achterstallig onderhoud en kapot interieur, verdwijnen van tafellinnen etc.

Eten erg minimaal qua porties en ook maar net aan (net niet) gaar. Dit medegedeeld maar men vond het niet nodig om hier iets mee te doen.

Na jarenlang trouwe klant geweest te zijn vrees ik dat ik nieuw Grieks restaurant moet gaan zoeken, minpunten wegen te zwaar door tegenwoordig. Jammer

93. d hartholt

Veel eten was snel gefrituurd. Niet erg smakelijk. Vlees was wat droog met weinig variatie wat groente betreft. Erg snel met de bediening. Soms te snel. Vriendelijk personeel.

94. Zeer positief, eten goed en warme sfeer. Zeker een aanrader!

95. Wesley Postema

Wij hebben hier 2 menu's afgehaald. Het vlees was goed bereid, niet te veel gekruid, gewoon goed op smaak en goed gegaard. De patat was kwalitatief goed (veel snackbars doen dit slechter). Salade en warme groentes waren ook lekker en koud/warm genoeg.

Helaas wel een kleine discussie gehad omdat op de website een korting van 15% stond beschreven en in het restaurant 10%, maar dit werd netjes opgelost.

Zeker geen slecht restaurant (of afhaal) Griek!

96. Voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst heerlijk gegeten in dit zeer gezellige restaurant. Een absolute aanrader als Griekenland jouw vakantiebestemming is. Dus personeel van Mythos: Antio!

97. Gisteren sinds lange tijd weer bij Mythos geweest, ik kan niet anders zeggen dan dat het eten lekker was, warm en voldoende. Het vlees voldoende gekruid en lekkere frietjes. Bediening superaardig. Ik raad het iedereen aan om daar weer lekker te gaan eten. En het was heerlijk warm binnen. Dus ik ga ervan uit dat ze alle kritiek lezen er ook iets mee doen.

98. Gisteren na lange tijd weer in Mythos gegeten vanwege 16 jarig bestaan van de zaak. Hier hebben we helemaal niets van gemerkt! Geen champagne of extra drankje bijvoorbeeld. In de folder die we enige tijd geleden kregen zou er deze avond muziek, sirtaki dans en borden gooien op het progamma staan. Wij hebben echter niets van de sirtaki dans en borden gooien gezien en gingen teleurgesteld om 20.30 u. naar huis. Bij navraag aan het personeel werden we niets wijzer omdat ze zeiden het niet te weten.
    Het eten zou voor deze avond een vast menu zijn maar was ook niet zo. Bij het voorgerecht was er slechts keus uit een soep. Het vleesgerecht had geen grillsmaak. Het visgerecht (1steak kabeljauw/1 steak zalm) was karig. Bovendien had ik van uren zitten wachten op wat er ging gebeuren koude benen gekregen. Niet verwonderlijk want de verwarming naast mij was koud. Kortom deze zaak is erg achteruit gegaan.

99. Na lange tijd weer eens gaan eten. Vele lege tafeltjes, wat een slecht teken is. De mix gril genomen. Het vlees was erg droog en smaakte allemaal hetzelfde (niks met Grieks eten te maken). Bij 1 persoon was het vlees niet gaar. Ook slappe fabrieksfriet. Drankjes werden pas na 2/3 keer vragen op tafel gezet. Zeer slecht allemaal. Voor ons de laatste keer dat we hier geweest zijn. Wat is deze tent achteruit gegaan zeg!

100. Prettige ontvangst, prima bediening door diverse gastvrouwen/heren. Prima kwaliteit van het eten. Zeker om aan te bevelen.

Volgende pagina