Mythos in Hoeven

Mythos brengt Griekenland dichterbij!

Het is alsof de Griekse zon schijnt, alsof het Griekse strand op loopafstand op u wacht en de Ouzo een vriendelijke voortkabbelende rivier is.

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1193934390 78
1305911979 72
1320842324 75
1432819913 68
1522401984 79

1. Het is er altijd heerlijk eten en drinken.
    Service prima en goede sfeer.

2. Van Peer

We moesten lang wachten op het hoofd gerecht ze waren ons vergeten. Het eten was ook niet zo goed helaas. We zijn het anders gewend.

3. Susan van der zanden

We hebben heerlijk gegeten! Service vriendelijk en de sfeer ook goed. super mooi restaurant! We komen zeker nog wel vaker eten.

4. Heerlijk gegeten en gedronken. Erg vriendelijk personeel. Mooie ambiance. De jarige is ons midden kreeg een gratis hoofdgerecht.

5. C.van.slingerland

Dank zij het mooie weer buiten kunnen eten.

6. Het was heel gezellig en sfeervol.
    Heel goede service en heel vriendelijk.
    Echt een aanrader.
    J. van der Sanden

7. Familie met jong kind

Met een jong kind heel erg lang moeten wachten. Toen we er wat van zeiden waren ze tot op het onbeleefde af. Verse vis zou veel tijd kosten daarom moesten we lang wachten. Het was dus onze eigen schuld dat het zo lang duurde… Na anderhalf uur met 1 drankje te hebben gedaan moesten we er ook nog zelf om vragen. Inktvisringen waren slap, de gebakken aubergine dreef in het vet en had geen smaak en de lang verwachte verse vis. : Was droog en echt te lang gebakken. Een complete teleurstelling dus. Dit doen we nooit weer! Volgende keer maar weer langer rijden en naar een goede griek! Oh en als laatste de reservering die we via deze site hadden gedaan… ze hadden onze naam niet eens genoteerd! Heel proffesioneel dus…

8. Na een tijdje weer eens bij mythos wezen eten, wij kunnen niet anders zeggen een hele leuke avond gehad. Ontvangst was al leuk, en de rest van de avond alleen maar genoten. We blijven nu niet zolang meer weg hoor. Alsnog bedankt voor de leuk avond.

9. M. Rietveld

Een heel gezellig en goed restaurant. Het eten was heerlijk en werd perfect op tijd geserveerd. Door de indeling merk je niet dat het restaurant vol zit en kan je heerlijk rustig eten.

10. Het was er gezellig druk.Bediening was ook goed, Hoefde niet lang te wachten. Eten was prima en genoeg. Voor herhaling vatbaar.

11. Hollemans

Wij zijn met de kinderen er nu drie keer geweest en het blijft super.
    Heerlijk eten en klant vriendelijke bediening.

Wij zijn zeker niet voor het laatst geweest.

12. Erg lekker gegeten in een gezellig restaurant. Vriendelijke bediening!

13. Roland 37 punten

Altijd weer een feestje. Super eten in een echt Griekse sfeer!

14. Edwin Visser

Goede ontvangst, lekker typische Griekse gerechten, met een vlotte bediening.
    Met een wijntje erbij, een mooie avond in Griekse atmosferen.

15. gijs en elly

Heerlijk gegeten, het was heel druk toch werden de gerechten in een goed tempo binnengebracht. Een aanrader!

16. Wij kwamen aan op zaterdag 21 april en zeiden dat we hadden gereserveerd om 18.00
    Bleek er niet staan in de agenda. Terwijl we al op 16 maart hadden gereserveerd voor die datum… Maar het werd goed opgelost en hadden nog een tafel voor ons vrij!

Het eten was super! Bediening vriendelijk en alles verliep goed en lekker!

17. Familie. Hermans

Vriendelijk personeel, gedateerde inrichting, heerlijke exotische schotel voor 2 personen op. Frietjes kindermenu en als bijgerecht waren echt vies. Smaakte naar oud vet. Schotel met gegrild vlees wat aan de droge kant. Krabsalade voorgerecht was te groot en niet echt wat je van een krabsalade mag verwachten. Gebakken mosselen waren goed. De toetjes waren simpel maar lekker.

18. Erg gezellig, zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Geen lange wachttijden, precies goed. Prima eten en niet al te duur. Forse porties. Voor herhaling vatbaar!

19. Ineens Debije

Het was zoals altijd heel gezellig en lekker. Helaas moesten wij doordat het zo druk was lang op het eten wachten.

20. Peter Baselmans

Was goed vlotte bediening vriendelijk personeel eten gewoon smaak vol.

21. In een opwelling besloten uit eten te gaan. Gelijk gereserveerd en binnen zeer korte tijd bevestigd. Tafel was netjes gereserveerd, goede bediening, goed eten, prima sfeer. Aanrader!

22. Smulders

Super lekker gegeten, leuke sfeer. Maar vooral het personeel krijgt van mij een grote pluim, wat een service van hun... top! Mega vriendelijk en super allert.
    Tot de volgende keer.

23. Na meerder malen hier tevreden gegeten te hebben vonden wij het vandaag erg tegenvallen, je kreeg minder als normaal en de tomatensoep smaakte niet naar tomaten en de gyros was aangebrand en erg droog.
    Dus volgende keer gaan we toch ergens anders proberen. Jammer.

24. Heel gezellige sfeer, goede bediening en echt heerlijk eten..

25. Gezellig, gemoedelijk, gezellige/knusse inrichting, lekker eten en vriendelijk/vlot personeel! Kortom een aanrader!

26. Fam. Ros

Het was weer heerlijk. De mensen die er werken zijn vriendelijk en gezellig. Het eten is heerlijk. Al bij al, dus niets op aan te merken. Een hele fijne avond gehad, zoals altijd bij hun.

27. Heerlijk gegeten onder het genot van griekse muziek en wandschilderingen, echt een grieks avondje uit.
    Wij hadden een schotel met vlees en vis, zeer ruime porties en goed klaargemaakt.

28. Jan de Laat

Weer lekker gegeten zoals altijd. Top!!!

29. Lekker eten.
    Vriendelijke en vlotte bediening.

30. Familie Provoost

We hebben met 2 volwassenen en 2 kinderen (14 en 16 jaar) heerlijk gegeten. Eten was echt van zeer goede kwaliteit! Snelle bediening, gezellige sfeer, kortom helemaal top. We komen zeker nog eens terug.

31. Eerste keer bij MYKOS, en het was heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar…

32. Wij gaan 2× per maand daar eten is heel goed en service en bediening grandioos.

33. Heerlijk gegeten.
    Geweldige en zeer nette vriendelijke bediening.
    En een mooi gebaar bij het verlaten van de zaak voor Valentijn.
    Ga zeker weer terug.

34. P.j.v.Huuksloot

Het was lekker en gezellig.

35. W luksemburg

Prima restaurant qua sfeer en bediening.
    Eten is ook prima in orde.
    Enige min punt op de hoeken waar een luidspreker hangt is het geluid wel aan de harde kant als het niet meer zo druk is.

36. food4ourfamily

Wij hebben lekker gegeten, er werd ook snel opgediend. Niet boven verwachting maar wel goed. Vlees en vis gerecht was lekker maar had nog iets uitgebreider mogen zijn voor de prijs.
    Eten was ook voldoende maar voor 3 volwassen misschien iets te karig.

37. Tonnie Stander-van Alphen

Super lekker eten en topbediening!!

38. Regina Bos

Sfeervol restaurant met vriendelijk personeel waar je uitstekend kunt eten.

39. Peter kuijpers

Het restaurant was zoals altijd helemaal top.

40. Wij vonden het niet zo lekker de inktvisringen waren heel vet.
    Verder werd het eten geserveerd en werd er niets meer gevraagd of het lekker was of dat we misschien nog extra friet wilde.

41. Eten was onsmakelijk en koud.
    Te vette vlees, niet lekker.
    Vies (!) en veel spinnenwebben (!).
    Service was aardig.
    Als voor kwaliteit en kleine portien echt te duur.

42. Griekenland wordt echt dichtbij gebracht! Dat maakt het team van Mythos helemaal waar. Daarnaast is het ook een prachtige locatie en geweldige sfeer.

43. Erg verrast door de vele verschillende smaken van het lekkere eten. Sfeervol restaurant. Een puntje van kritiek laat je personeel mooie zwarte schoeisel dragen onder hun kleding. Wij hadden een erg goede ervaring en gaan zeker een keer terug.

44. ton kurvers

Het was lekker, em gezellig. Leuke sfeer, voor herhaling vatbaar.

45. Het eten is goed maar de kaart is te uitgebreid.

46. Wij hebben een gezellige avond gehad, wij waren met 12 personen, dus was het flink aanpoten voor de bediening lekker gegeten en vriendelijk personeel.

47. Afgelopen zaterdag super lekker gegeten, hele vlotte bediening en zeer vriendelijk personeel.

48. Wij hadden via hun website gereserveerd voor 12 personen. Hiervan ook netjes een bevestiging ontvangen van eet.nu Maar toen wij in het restaurant aankwamen wist men niets van onze reservering. Tot driemaal toe hier door de bediening op aangesproken dat ik toch vooral niet via de website moest reserveren want dat dit nooit goed gaat. Raar natuurlijk als je weet dat dit niet goed gaat haal je het toch van je website af. Het kwam bij ons over alsof wij de schuldige waren en we voelden ons ook niet echt welkom.

Na dat hele gedoe kwam er eindelijk iemand de bestelling opnemen en na een uur hadden we ons eten. Niemand kwam in die tussentijd vragen of we nog iets te drinken wilden hebben! Toen de bestelling eindelijk kwam bleek deze ook nog eens verkeerd te zijn. De bediening had de nummers omgedraaid. Hadden we nummer 69 besteld en kregen we nummer 96. Ook toen weer een hoop gedoe en kwam het bij ons weer over alsof het onze eigen schuld was dat de bestelling verkeerd gegaan was.

Om het eten niet koud te laten worden zijn degene die wel hun bestelling ontvangen hadden maar geen eten en moesten de anderen wachten. Totaal niet gezellig dus. Uiteindelijk had iedereen zijn juiste bestelling. Het vlees en de vis was wel ok maar de toebehoren waren ver onder de maat. Groenten uit blik en een simpele koolsalade als bijgerecht waren niet echt lekker. Ook de gebakken aardappellen waren niet gaar en dus helemaal niet lekker. Ook toen iedereen dan uiteindelijk wel aan het eten was werd er niet gevraagd of iemand nog iets wilde drinken en of alles naar wens was.

Nadat iedereen half zijn bord had leeggegeten en mijn ouders bijna 400 euro moesten afrekenen zijn we maar snel naar huis gegaan.

Voor ons geen 2e keer.
    Jammer want het was goed restaurant.

49. Heerlijk gegeten.
    Lekker lang tafelen in gezellige sfeer.

50. Het was enige tijd terug beter het menu en uitgebreider.

51. De friet was een afgebakend stukjes.
    En als het eten krijgt met 4 mensen moet als in keer krijgen en niet twee borden en naar 4 min de andere.
    Maar eerst een grote groep mensen en dan ons borden.

52. Heerlijk gegeten. Fijn personeel.

53. Enige tijd geleden daar gegeten en toen was het top.
    Nu was het ronduit slecht. Gyros vlees niet of nauwelijks gekruid, friet was opgebakken, salade was gewoon witte kool met verder niks, borden waren koud, Griekse koffie slecht van smaak.
    Ik weet niet wat er is gebeurd maar het was het tegenovergestelde van onze eerdere ervaring.
    Wij blijven daar dus weg.

54. Erg goed eten… hele gezellige sfeer en uitstekende bediening van vriendelijk personeel.
    En als bonus was er muziek… heel erg goed, niet storend, wij hebben een topavond gehad!

55. Petra van Gemert

We hebben heerlijk gegeten en de ambiance was erg gezellig met live muziek.

56. Voor de prijs zou je gerechten van betere kwaliteit verwachten. Sperziebonen die bij het hoofdgerecht geserveerd werden kwamen uit pot/blik. Vlees maar ook vis had niet bijzonder veel smaak.

Zou persoonlijk niet snel teruggaan.

57. Heerlijk gegeten. Goede sfeer.

58. Gezellig, ontspannen, goede vriendelijke bediening, goed eten voor een aangename prijs.

59. Patricia aarssen

Lekker gegeten, als toetje frape (griekse ijskoffie) genomen, die was niet lekker, heel waterig. De borden zijn mooi opgemaakt en goed gevuld.

60. Dit restaurant heeft verschillende eigenaars gekend met ook verschillende kwaliteit van het eten en met soms minder kwaliteit van het eten. Onlangs geweest en het eten was erg heerlijk, goede kwaliteit en kwantiteit. Houden zo! Minpuntje: nagerechten/desserts/toetjes worden wat simpel geserveerd. Bijv. : Simpel 3 bolletjes in een diep bord ipv er iets leuks van te maken. Verder top!

61. Zoals gewoonlijk hebben we weer super lekker gegeten. Nette en goede bediening. Vriendelijke medewerkers. En heerlijke en net opgediende gerechten. We komen regelmatig dus dat zegt genoeg.

62. kees van rijsbergen

Vriendelijke bediening; goede kok; goede parkeermogelijkheden. Vlotte gastvrouw.

63. In het verleden al wel eens aardig gegeten. Maar afgelopen zaterdag bijzonder slecht. Vis uit de vriezer die er al zeker een jaar in lag. Doorgezakte stoelen en een bediening die niets doet om de avond iets beter te maken. Nadat we met de eigenaar hebben gesproken wordt het niet beter. Waardeloos. Niet naartoe gaan.

64. Michel de Wild

Een hele goede tent om te gaan eten ook met kinderen. De kinderen wilde er snel weer heen zo goed was het eten en de sfeer. Klasse.

65. Wij hebben heerlijk gegeten onze vrienden komen uit Tilburg en waren ook super te spreken over de goede service en bediening en natuurlijk het heerlijk eten wij komen graag terug groetjes van tevreden mensen.

66. Erg lekker gegeten, en de porties waren voldoende voor een redeljke prijs.
    Tussen 1e en 2e gang wel wat langer moeten wachten. Zeker voor herhaling vatbaar.

67. Carine De Maeyer

Super, kan niks opmerken. Was zelfs zo goed dat we twee dagen nadien nog eens gaan eten zijn. Betty en Carine uit België

68. Nu met mijn zussen wezen eten omdat ik weet dat het lekker is en weer eens wat anders dan hollandse kost of chinees.

69. Michel daane

Gewoon lekker en prima service

70. Roger De Belder

Zeer lekker gegeten in een mooi restaurant, prijs/kwaliteit zeker ok.
    Als we dan toch een paar kleine minpuntjes zouden moeten meegeven, dan zou ik zeggen een tafelkleed met
    servetten zou de tafels mooier en gezelliger maken.

71. Ger Bakhuis

Er was iets mis met reservering via de mail op zaterdag maar desondanks werd er plaats gemaakt voor ons en onze kleindochters complimenten daarvoor.

72. Met een groep van 12 personen gegeten bij mythos. Gezellige sfeer en lekker eten, smaakvol opgediend.

73. We hebben lekker gegeten, wel was een gedeelte van het vlees iets te droog.
    Bij het dessert, ijs met kersen, had ik warme kersen verwacht.
    De bediening was vlot en plezierig.
    De aankleding van het restaurant is een beetje oubollig.
    Mijn waarderingscijfer komt uit op een 8.

74. Altijd weer lekker het griekse eten, je krijgt hier een netjes opgedekt bord met normale porties, grote eters zullen het wellicht wat aan de magere kant vinden.

IJs als toetje, tsja dat stelde niet veel voor voor de te betalen prijs.

75. All you can eat met Groupondeal. Het eten was heerlijk. We kwamen hier al vaker en met deze deal was het net zo lekker.

76. Vergauwen

Vriendelijk personeel. Goede service en als jarige Job een verrassing gekregen.

77. Heerlijk gegeten, paar minpunten: mixed grill vlees was taai, schotel Paris Helena te vet.

78. Marinka Elbersen

Heel lekker gegeten. Vriendelijke en snelle bediening.

79. Linda kerstens

We hebben heel goed gegeten de bediening was goed alleen ze vergaten wel drankjes die we besteld hadden maar dat komt denk ik omdat er zoveel verschillend personeel aan je tafel kwam de een nam de bestelling op weer een ander kwam brengen weer iemand anders voor de drankjes

80. Peter Laurijssen

Heerlijk gegeten. Nieuwe smaken ontdekt en vriendelijk personeel wat zorgde voor vlotte bediending.

81. Zoals gebruikelijk weer heerlijk gegeten.
    Vriendelijke, vlotte en nette bediening.
    Goede gevarieerde kaart.
    Misschien dat het restaurant zelf hier en daar een kleine opfrisbeurt kan gebruiken.
    Verder helemaal top :)

82. Marjolijn

Super lekkere tzatziki! Visschotel voor 2 personen was heerlijk! Wij ken zeker vaker

83. Goed eten voor een mooie prijs. Aardige en snelle bediening.

84. Els van der Sloot

Ons romantisch etentje voor 2 werd ietswat teniet gedaan doordat we naast ons een gezelschap van 16 personen kregen waarbij jengelende kleine kinderen en wat luidruchtige personen zodat wij elkaar amper konden verstaan. Dat was jammer. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk.

85. Hanneke

Heel prettige sfeer, lekker gegeten . 1e keer geweest wordt zeker herhaald. Heb je niet in België. Zeker de vriendelijkheid van het personeel niet.

86. Harstikke lekker gegeten bij Mythos! Altijd een perfecte sfeer en positief verrast door de rekening. Wij komen hier uiteraard weer snel terug!

87. Esther & Jeffrey

Kom al vele jaren bij niko. Altijd goed eten, hoede service en gezelligheid. Dikke duim voor team mythos

88. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, en goed geholpen. Porties zijn ook goed! Voor herhaling vatbaar.

89. Rick Israel

Vriendelijke bediening. Leuke sfeer. Goed en vooral veel eten!

90. voor de eerste keer bij mytos wisten eten een gezellig restaurant prima eten daar mankeerde niets aan alleen de bediening was slecht lang moeten wachten op het eten en op het drinken het kan te maken hebben gehad dat het erg druk was maar als een serveerster langs komt en je besteld een bier en een rode wijn en moet vervolgens ruim een kwartier wachten dat was minder nogmaals het kan te maken hebben gehad met de drukte het was die dag Moederdag maar al met al een geslaagde avond wij komen zeker nog een keer terug

91. Samen met m'n vriendin heerlijk gegeten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

92. 'T was er erg druk en iets minder dan we gewend zijn.

93. Henk 20 punten

Gisteravond hier gegeten met mijn vriendin. Echt heerlijk gegeten, de Musaka was echt heeeeeerlijk net als in Griekenland. Bediening, sfeer ook echt goed. We komen weer terug. Bedankt voor een topavond.

94. Erg mooi ingericht restaurant, goede sfeer en prima stoelen (wel vrij koud in de ruimte). Die heb je ook wel nodig omdat de bediening ruim de tijd neemt alvorens je te helpen. De mensen in de bediening waren wel erg vriendelijk. Eenmaal besteld kwam het eten vrij vlot en het was erg lekker. Sommige dingen mochten wel iets warmer zijn, maar wij waren met een groep van 8 mensen dus misschien was het lastig om alles op hetzelfde tijdstip klaar te hebben. Porties ook niet veel te groot (zoals bij veel Griekse restaurants wel het geval is), dus dat was ook fijn.

95. Op mijn verjaardag met gezin hier uit eten geweest. Prima locatie. En als je jarig bent, krijg je je hoofdgerecht gratis!
    Aldus de teks op hun site. Wat er niet vermeld stond dat het alleen geld bij 4 hoofdgerechten, mijn kinderen hadden een kindermenu.... dus dat was de enige domper op deze avond..

96. Het eten is niet zo goed als dat 't ooit geweest is. Carpaccio was koud en delen warm. Weinig keuze in rode wijn... anders moest je 'n fles nemen. En 't vlees was taai. De zalm was wel lekker en de service was goed.

97. Altijd lekker, altijd goede service.

98. Heerlijk gegeten, prima sfeer. Uiterst gedienstig personeel. Top gastheer. Wij komen echt terug

99. Alles was heerlijk en goed. Ziet er mooi en verzorgd uit en niet te duur. De bediening is ontzettend vriendelijk!

100. Nathalie Heeren

Geweldig, wat een goede bediening.

Volgende pagina