Mythos in Hoeven

Mythos brengt Griekenland dichterbij!

Het is alsof de Griekse zon schijnt, alsof het Griekse strand op loopafstand op u wacht en de Ouzo een vriendelijke voortkabbelende rivier is.

1194595094 78
1202225442 80
1209855791 66
1301419974 74
1331941368 65
1347202065 62

1. De medewerkers van Mythos maakten de verjaardag van mijn vader tot een mooie herinnering. Hij kwam al graag met mijn moeder toen ze nog leefde, bij Mythos eten.

2. Lekker gegeten prima bediening.

3. Robert & Ellen

Het is geweldig om naar Griekenland te kunnen reizen en daar lekker te genieten van het lekkere eten. Voor alle momenten in het jaar (en dat zijn er nog al wat) dat je niet in Griekenland bent maar toch (alvast/alsnog) de Goddelijke smaak van Griekenland je tong wilt laten strelen, dan kom je automatisch bij Mythos uit.

Fijn restaurant, heerlijke ambiance, aardig personeel en natuurlijk in elk gerecht wat je besteld proef je Griekenland.

4. Lekker eten, leuke bediening, goede sfeer.
    Een aandachtspuntje, we vroegen om een half menu voor 1 persoon ivm persoonlijke omstandigheden, dat kon niet, alleen een kindermenu was dan mogelijk. Bij het gerecht wat gevraagd werd mag dat echt geen probleem zijn.

5. Familie Voeten

Voor de eerste keer wezen eten. En zeker niet voor de laatste. Was super lekker.

6. Peter Vergouwen

Het was gewoon een prachtge avond met een geweldige sfeer en heel lekker. Gegeten.
    En zeker om nog een keer terug te gaan eten.
    Heel vriendelijk personeel en lekker veel eten.
    Gewoon super en zeker aan te bevelen.

7. Het eten is hier altijd top en de bediening super vriendelijk.

8. Heerlijk gegeten ondanks de drukte zowel binnen als buiten toch snelle en correcte bediening. Zeker voor herhaling.

9. We hebben lekker gegeten. Het personeel was heel vriendelijk. De gerechten kwamen wel snel na elkaar, daar mocht wat meer tijd tussen zitten. Nu zaten we nog behoorlijk vol zodat we maar geen nagerecht hebben genomen.

10. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zoals altijd heel vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug.

11. Thei Stoffels

Prima gegeten, snelle bediening, snelle keuken, perfect.
    4 Stukken vlees klein hoopje saus op een sla blad, ja hoor knflookssus snel gebracht maar om dan daar 2,50 voor te rekenen valt tegen.
    Voor de rest prima prijs-kwaliteit.

12. Alleen wat weinig patat en dan bij betalen voor een klein schaaltje.

13. Heerlijk gegeten prima kwaliteit / prijs verhouding.
    Goed en gezellig personeel kortom heerlijke avond gehad!

14. Het is er altijd erg gezellig, personeel heel vriendelijk ookal begrijpen ze je niet altijd. Het eten s goed, de porties ook goed, niet overdreven veel, wat bij veel griekse restaurants wel het geval is. Kinderen zijn ook echt welkom, daar kunnen veel restaurants van leren! Wij komen er erg graag.

15. Fam Bouwman

Net en goed verzorgt restaurant.
    Eten was goed ik vond het net een beetje te droog.
    Voorgerecht was super lekker en daarna erg lang zeker ruim een uur moeten wachten op hoofdgerecht is erg lang.
    Waarna er geen zin meer was om een nagerecht te bestellen vonden we erg jammer service en personeel erg vriendelijk en hard werkend.

16. Gisteren heerlijk gegeten bij Mythos. Super vriendelijk personeel, heerlijk eten, hele snelle bediening. Een echte aanrader!

17. Peter Faes

Het eten bij Mythos is altijd goed en meer als voldoende niets op aan te merken, maar als je op de website staat geschreven wanneer een jarige komt eten je het hoofdmenu gratis krijgt.

Komen wij afgelopen woensdag 1 augustus op mijn verjaardag eten ( vooraf gereserveerd en gemeld dat er een jarige in ons midden is ) meld mij netjes bij de bediening met mijn reservering, wij worden naar ons tafeltje gebracht.

Met de jarige is niets gedaan nog geen felicitatie, mijn vrouw moest zelfs bij het afrekenen zelf melden dat er een jarige was en daarom 1 hoofdmenu gratis was, dat hadden ze niet gezien....zeer slecht.

Als volwassene is dit niet zo groot probleem, maar gebeurd dit met kinderen zal het een zware tegenvaller zijn.....doe hier iets mee

Hostmanship!!!

Als je iets doet doe het dan goed anders niet doen.

Met vriendelijke groet,
    Peter Faes

18. J Jaspers

Prima service
    Goed eten
    Leuk terras
    Niet duur

19. Uitstekend getafeld bij Mythos. De gerechten waren heerlijk en de borden erg vol. Prima vriendelijke service. Beetje prijzig, maar past prima bij de kwaliteit.

20. Tessa van Helmondt

We zaten buiten op een gezellig terras. Voldoende personeel aanwezig, niet allen even hartelijk maar we zijn prima geholpen. Voorgerecht was Tzaziki, was prima. Als hoofdgerecht hadden we twee verschillende gegrilde vlees gerechten. Waren beide lekker, had wel niets warmer gemogen. Dessert en koffie/thee ook prima. Heel even binnen geweest en ook daar zag het er gezellig uit. Prijs/kwaliteit verhouding is prima, vergelijkbaar met andere Griekse restaurants.

21. Tireliren

Makkelijk boeken, waarna ontvangst door vriendelijk personeel.
    Personeel is niet opdringerig, maar staan aan je tafel wanneer het nodig is. Mede door de tweekleurige partylight.
    Het eten en de sfeer was voortreffelijk.
    Was al 5 jaar geleden dat ik er was geweest, maar ga zeker vaker terugkomen.

22. Loes wolters

Een heel gezellig en net restaurant. Met vriendelijke bediening en heel lekker eten. Zeker een aanrader.

23. ToontjeFlits

Wij zijn met twee oudere stellen en gaan om de twee weken ergens een avondje eten. We regelen dit om beurten en laten ons dan verrassen. Dit keer was ik aan de beurt en heb Mythos gekozen omdat het andere stel nog nooit Grieks gegeten had. Nou het was echt een schot in de roos mag ik wel stellen. We zijn leuk ontvangen en hebben twee 2persoons schotels besteld, een met vis en een vlees schotel. En allemaal gewoon gepakt wat we lekker vonden, heerlijk! Omdat we 2 schotels hadden adviseerde de ober om een grotere tafel te nemen en dat was bleek later een hele goede tip want de tafels stonden aardig vol. Daarna een heerlijk toetje en wij kregen ook nog een rondje van de zaak, heel lief. Kortom een super leuke dinertje en raad het iedereen aan.....!

24. Snacken Annick

Heel lekker! Al verschillende keren geweest, heel lekker eten en vriendelijke bediening!
    We komen zeker nog eens terug.

25. Fantastische ambiance, goed eten en super personeel.

26. Heerlijk gegeten in een ontspannen Griekse sfeer. De Campari was op maar er werd gezocht naar een heerlijke oplossing d.m.v. een kleine proeverij van drankjes. Leuke bediening. Kortom wij komen ook de 3e keer terug.

27. N. Schepers

Mijn compagnon en ik beschouwen onszelf als kenners van de Griekse keuken. Nagenoeg alle goede Griekse restaurants van Nederland weten wij ondertussen wel te vinden. Mythos mag zich na onze 'deskundige keuring' zeker tot de buitencategorie rekenen. Een uitstekende sfeer, deskundig en prettig personeel én.. Een degelijke en heerlijke Griekse cuisine. Verse vis en frisse groenten, goed gegaard vlees en perfect gepresenteerd. Afgerond met een perfecte Griekse koffie is een avondje tafelen een heerlijk avondje uit! Ook voor de prijs hoef je het niet te laten, die is gewoon keurig. Zeker t.o.v. sommige Griekse (excusé) vreetbunkers. Wees dus wijs en kies voor heerlijk en betaalbare klasse. Kies voor Mythos! Kalí órexi.

28. Wij gaan er 2× per maand eten goede service leuk en vriendelijk personeel.

29. Toen Mythos net open was, was het top. Ze onderscheidden zich echt van de "vreetschuren". Nu is Mythos net als anderen. Niet slecht maar ook niet goed. Wijn mocht koeler, gamba's waren droog, te lang gegaard en het vlees idem dito. Veel jonge bediening, ze bedoelen het goed maar missen ervaring en kennis. De goede intentie is aanwezig, maar het eten mag echt naar een ander niveau getild worden.

30. Goed en voldoende gegeten.
    Stokbrood van de zaak.
    Alleen de kruidenboter moet je zelf betalen, zo ook de mayonaise.
    Jammer, als met 4 personen komt eten á € 200, - en je moet deze dingen zelf betalen.

31. Het is er altijd heerlijk eten en drinken.
    Service prima en goede sfeer.

32. Van Peer

We moesten lang wachten op het hoofd gerecht ze waren ons vergeten. Het eten was ook niet zo goed helaas. We zijn het anders gewend.

33. Susan van der zanden

We hebben heerlijk gegeten! Service vriendelijk en de sfeer ook goed. super mooi restaurant! We komen zeker nog wel vaker eten.

34. Heerlijk gegeten en gedronken. Erg vriendelijk personeel. Mooie ambiance. De jarige is ons midden kreeg een gratis hoofdgerecht.

35. C.van.slingerland

Dank zij het mooie weer buiten kunnen eten.

36. Het was heel gezellig en sfeervol.
    Heel goede service en heel vriendelijk.
    Echt een aanrader.
    J. van der Sanden

37. Familie met jong kind

Met een jong kind heel erg lang moeten wachten. Toen we er wat van zeiden waren ze tot op het onbeleefde af. Verse vis zou veel tijd kosten daarom moesten we lang wachten. Het was dus onze eigen schuld dat het zo lang duurde… Na anderhalf uur met 1 drankje te hebben gedaan moesten we er ook nog zelf om vragen. Inktvisringen waren slap, de gebakken aubergine dreef in het vet en had geen smaak en de lang verwachte verse vis. : Was droog en echt te lang gebakken. Een complete teleurstelling dus. Dit doen we nooit weer! Volgende keer maar weer langer rijden en naar een goede griek! Oh en als laatste de reservering die we via deze site hadden gedaan… ze hadden onze naam niet eens genoteerd! Heel proffesioneel dus…

38. Na een tijdje weer eens bij mythos wezen eten, wij kunnen niet anders zeggen een hele leuke avond gehad. Ontvangst was al leuk, en de rest van de avond alleen maar genoten. We blijven nu niet zolang meer weg hoor. Alsnog bedankt voor de leuk avond.

39. M. Rietveld

Een heel gezellig en goed restaurant. Het eten was heerlijk en werd perfect op tijd geserveerd. Door de indeling merk je niet dat het restaurant vol zit en kan je heerlijk rustig eten.

40. Het was er gezellig druk.Bediening was ook goed, Hoefde niet lang te wachten. Eten was prima en genoeg. Voor herhaling vatbaar.

41. Hollemans

Wij zijn met de kinderen er nu drie keer geweest en het blijft super.
    Heerlijk eten en klant vriendelijke bediening.

Wij zijn zeker niet voor het laatst geweest.

42. Erg lekker gegeten in een gezellig restaurant. Vriendelijke bediening!

43. Edwin Visser

Goede ontvangst, lekker typische Griekse gerechten, met een vlotte bediening.
    Met een wijntje erbij, een mooie avond in Griekse atmosferen.

44. gijs en elly

Heerlijk gegeten, het was heel druk toch werden de gerechten in een goed tempo binnengebracht. Een aanrader!

45. Wij kwamen aan op zaterdag 21 april en zeiden dat we hadden gereserveerd om 18.00
    Bleek er niet staan in de agenda. Terwijl we al op 16 maart hadden gereserveerd voor die datum… Maar het werd goed opgelost en hadden nog een tafel voor ons vrij!

Het eten was super! Bediening vriendelijk en alles verliep goed en lekker!

46. Familie. Hermans

Vriendelijk personeel, gedateerde inrichting, heerlijke exotische schotel voor 2 personen op. Frietjes kindermenu en als bijgerecht waren echt vies. Smaakte naar oud vet. Schotel met gegrild vlees wat aan de droge kant. Krabsalade voorgerecht was te groot en niet echt wat je van een krabsalade mag verwachten. Gebakken mosselen waren goed. De toetjes waren simpel maar lekker.

47. Erg gezellig, zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Geen lange wachttijden, precies goed. Prima eten en niet al te duur. Forse porties. Voor herhaling vatbaar!

48. Ineens Debije

Het was zoals altijd heel gezellig en lekker. Helaas moesten wij doordat het zo druk was lang op het eten wachten.

49. Peter Baselmans

Was goed vlotte bediening vriendelijk personeel eten gewoon smaak vol.

50. In een opwelling besloten uit eten te gaan. Gelijk gereserveerd en binnen zeer korte tijd bevestigd. Tafel was netjes gereserveerd, goede bediening, goed eten, prima sfeer. Aanrader!

51. Smulders

Super lekker gegeten, leuke sfeer. Maar vooral het personeel krijgt van mij een grote pluim, wat een service van hun... top! Mega vriendelijk en super allert.
    Tot de volgende keer.

52. Na meerder malen hier tevreden gegeten te hebben vonden wij het vandaag erg tegenvallen, je kreeg minder als normaal en de tomatensoep smaakte niet naar tomaten en de gyros was aangebrand en erg droog.
    Dus volgende keer gaan we toch ergens anders proberen. Jammer.

53. Heel gezellige sfeer, goede bediening en echt heerlijk eten..

54. Gezellig, gemoedelijk, gezellige/knusse inrichting, lekker eten en vriendelijk/vlot personeel! Kortom een aanrader!

55. Fam. Ros

Het was weer heerlijk. De mensen die er werken zijn vriendelijk en gezellig. Het eten is heerlijk. Al bij al, dus niets op aan te merken. Een hele fijne avond gehad, zoals altijd bij hun.

56. Heerlijk gegeten onder het genot van griekse muziek en wandschilderingen, echt een grieks avondje uit.
    Wij hadden een schotel met vlees en vis, zeer ruime porties en goed klaargemaakt.

57. Jan de Laat

Weer lekker gegeten zoals altijd. Top!!!

58. Lekker eten.
    Vriendelijke en vlotte bediening.

59. Familie Provoost

We hebben met 2 volwassenen en 2 kinderen (14 en 16 jaar) heerlijk gegeten. Eten was echt van zeer goede kwaliteit! Snelle bediening, gezellige sfeer, kortom helemaal top. We komen zeker nog eens terug.

60. Eerste keer bij MYKOS, en het was heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar…

61. Heerlijk gegeten.
    Geweldige en zeer nette vriendelijke bediening.
    En een mooi gebaar bij het verlaten van de zaak voor Valentijn.
    Ga zeker weer terug.

62. P.j.v.Huuksloot

Het was lekker en gezellig.

63. W luksemburg

Prima restaurant qua sfeer en bediening.
    Eten is ook prima in orde.
    Enige min punt op de hoeken waar een luidspreker hangt is het geluid wel aan de harde kant als het niet meer zo druk is.

64. food4ourfamily

Wij hebben lekker gegeten, er werd ook snel opgediend. Niet boven verwachting maar wel goed. Vlees en vis gerecht was lekker maar had nog iets uitgebreider mogen zijn voor de prijs.
    Eten was ook voldoende maar voor 3 volwassen misschien iets te karig.

65. Tonnie Stander-van Alphen

Super lekker eten en topbediening!!

66. Regina Bos

Sfeervol restaurant met vriendelijk personeel waar je uitstekend kunt eten.

67. Peter kuijpers

Het restaurant was zoals altijd helemaal top.

68. Wij vonden het niet zo lekker de inktvisringen waren heel vet.
    Verder werd het eten geserveerd en werd er niets meer gevraagd of het lekker was of dat we misschien nog extra friet wilde.

69. Eten was onsmakelijk en koud.
    Te vette vlees, niet lekker.
    Vies (!) en veel spinnenwebben (!).
    Service was aardig.
    Als voor kwaliteit en kleine portien echt te duur.

70. Griekenland wordt echt dichtbij gebracht! Dat maakt het team van Mythos helemaal waar. Daarnaast is het ook een prachtige locatie en geweldige sfeer.

71. Erg verrast door de vele verschillende smaken van het lekkere eten. Sfeervol restaurant. Een puntje van kritiek laat je personeel mooie zwarte schoeisel dragen onder hun kleding. Wij hadden een erg goede ervaring en gaan zeker een keer terug.

72. ton kurvers

Het was lekker, em gezellig. Leuke sfeer, voor herhaling vatbaar.

73. Het eten is goed maar de kaart is te uitgebreid.

74. Wij hebben een gezellige avond gehad, wij waren met 12 personen, dus was het flink aanpoten voor de bediening lekker gegeten en vriendelijk personeel.

75. Afgelopen zaterdag super lekker gegeten, hele vlotte bediening en zeer vriendelijk personeel.

76. Wij hadden via hun website gereserveerd voor 12 personen. Hiervan ook netjes een bevestiging ontvangen van eet.nu Maar toen wij in het restaurant aankwamen wist men niets van onze reservering. Tot driemaal toe hier door de bediening op aangesproken dat ik toch vooral niet via de website moest reserveren want dat dit nooit goed gaat. Raar natuurlijk als je weet dat dit niet goed gaat haal je het toch van je website af. Het kwam bij ons over alsof wij de schuldige waren en we voelden ons ook niet echt welkom.

Na dat hele gedoe kwam er eindelijk iemand de bestelling opnemen en na een uur hadden we ons eten. Niemand kwam in die tussentijd vragen of we nog iets te drinken wilden hebben! Toen de bestelling eindelijk kwam bleek deze ook nog eens verkeerd te zijn. De bediening had de nummers omgedraaid. Hadden we nummer 69 besteld en kregen we nummer 96. Ook toen weer een hoop gedoe en kwam het bij ons weer over alsof het onze eigen schuld was dat de bestelling verkeerd gegaan was.

Om het eten niet koud te laten worden zijn degene die wel hun bestelling ontvangen hadden maar geen eten en moesten de anderen wachten. Totaal niet gezellig dus. Uiteindelijk had iedereen zijn juiste bestelling. Het vlees en de vis was wel ok maar de toebehoren waren ver onder de maat. Groenten uit blik en een simpele koolsalade als bijgerecht waren niet echt lekker. Ook de gebakken aardappellen waren niet gaar en dus helemaal niet lekker. Ook toen iedereen dan uiteindelijk wel aan het eten was werd er niet gevraagd of iemand nog iets wilde drinken en of alles naar wens was.

Nadat iedereen half zijn bord had leeggegeten en mijn ouders bijna 400 euro moesten afrekenen zijn we maar snel naar huis gegaan.

Voor ons geen 2e keer.
    Jammer want het was goed restaurant.

77. Heerlijk gegeten.
    Lekker lang tafelen in gezellige sfeer.

78. Het was enige tijd terug beter het menu en uitgebreider.

79. De friet was een afgebakend stukjes.
    En als het eten krijgt met 4 mensen moet als in keer krijgen en niet twee borden en naar 4 min de andere.
    Maar eerst een grote groep mensen en dan ons borden.

80. Heerlijk gegeten. Fijn personeel.

81. Enige tijd geleden daar gegeten en toen was het top.
    Nu was het ronduit slecht. Gyros vlees niet of nauwelijks gekruid, friet was opgebakken, salade was gewoon witte kool met verder niks, borden waren koud, Griekse koffie slecht van smaak.
    Ik weet niet wat er is gebeurd maar het was het tegenovergestelde van onze eerdere ervaring.
    Wij blijven daar dus weg.

82. Erg goed eten… hele gezellige sfeer en uitstekende bediening van vriendelijk personeel.
    En als bonus was er muziek… heel erg goed, niet storend, wij hebben een topavond gehad!

83. Petra van Gemert

We hebben heerlijk gegeten en de ambiance was erg gezellig met live muziek.

84. Voor de prijs zou je gerechten van betere kwaliteit verwachten. Sperziebonen die bij het hoofdgerecht geserveerd werden kwamen uit pot/blik. Vlees maar ook vis had niet bijzonder veel smaak.

Zou persoonlijk niet snel teruggaan.

85. Heerlijk gegeten. Goede sfeer.

86. Gezellig, ontspannen, goede vriendelijke bediening, goed eten voor een aangename prijs.

87. Patricia aarssen

Lekker gegeten, als toetje frape (griekse ijskoffie) genomen, die was niet lekker, heel waterig. De borden zijn mooi opgemaakt en goed gevuld.

88. Dit restaurant heeft verschillende eigenaars gekend met ook verschillende kwaliteit van het eten en met soms minder kwaliteit van het eten. Onlangs geweest en het eten was erg heerlijk, goede kwaliteit en kwantiteit. Houden zo! Minpuntje: nagerechten/desserts/toetjes worden wat simpel geserveerd. Bijv. : Simpel 3 bolletjes in een diep bord ipv er iets leuks van te maken. Verder top!

89. Zoals gewoonlijk hebben we weer super lekker gegeten. Nette en goede bediening. Vriendelijke medewerkers. En heerlijke en net opgediende gerechten. We komen regelmatig dus dat zegt genoeg.

90. kees van rijsbergen

Vriendelijke bediening; goede kok; goede parkeermogelijkheden. Vlotte gastvrouw.

91. In het verleden al wel eens aardig gegeten. Maar afgelopen zaterdag bijzonder slecht. Vis uit de vriezer die er al zeker een jaar in lag. Doorgezakte stoelen en een bediening die niets doet om de avond iets beter te maken. Nadat we met de eigenaar hebben gesproken wordt het niet beter. Waardeloos. Niet naartoe gaan.

92. Michel de Wild

Een hele goede tent om te gaan eten ook met kinderen. De kinderen wilde er snel weer heen zo goed was het eten en de sfeer. Klasse.

93. Wij hebben heerlijk gegeten onze vrienden komen uit Tilburg en waren ook super te spreken over de goede service en bediening en natuurlijk het heerlijk eten wij komen graag terug groetjes van tevreden mensen.

94. Erg lekker gegeten, en de porties waren voldoende voor een redeljke prijs.
    Tussen 1e en 2e gang wel wat langer moeten wachten. Zeker voor herhaling vatbaar.

95. Carine De Maeyer

Super, kan niks opmerken. Was zelfs zo goed dat we twee dagen nadien nog eens gaan eten zijn. Betty en Carine uit België

96. Nu met mijn zussen wezen eten omdat ik weet dat het lekker is en weer eens wat anders dan hollandse kost of chinees.

97. Michel daane

Gewoon lekker en prima service

98. Roger De Belder

Zeer lekker gegeten in een mooi restaurant, prijs/kwaliteit zeker ok.
    Als we dan toch een paar kleine minpuntjes zouden moeten meegeven, dan zou ik zeggen een tafelkleed met
    servetten zou de tafels mooier en gezelliger maken.

99. Ger Bakhuis

Er was iets mis met reservering via de mail op zaterdag maar desondanks werd er plaats gemaakt voor ons en onze kleindochters complimenten daarvoor.

100. Met een groep van 12 personen gegeten bij mythos. Gezellige sfeer en lekker eten, smaakvol opgediend.

Volgende pagina