Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoevelaken verdeeld zijn.

1. Internationaal Hoevelaken

Als van ouds heel goed en lekker. We hebben heerlijk buiten gezeten.

2. Internationaal Hoevelaken

Eten is perfect, leuke aankleding van de zaak. Bediening jong en onervaren waardoor er nog weleens iets misgaat. Terras buiten erg rommelig/vies. Wanneer bediening en terras worden verbeterd heb je een prima zaak op een mooie plek in Hoevelaken.

3. Internationaal Hoevelaken

Sandra Roest

Heerlijke warme tapas genomen, mooi gevulde schaaltjes.
    Het was er erg druk en voor het personeel was het TE druk waardoor er soms iets niet helemaal goed ging. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en de meiden van het personeel waren top bezig.

4. Patricia

Normaal gaan we al snel naar Ribhouse Texas… Maar we hadden hier jaren eerder heen moeten gaan! (Het is bij The Old Pepper Mill veel lekkerder) het vlees is mals, lekker gekruid en niet vet. Van het voorafje, bijgedachten tot en met het toetje genoten van hele goede kwaliteit. Vriendelijke bediening, voldoende ruimte om lekker te zitten en een mooi terras.

Onze dochter (7) heeft ook echt genoten en vond de spareribs erg lekker!

Wij komen zeker terug.

5. Michaela

Wat een goed restaurant! Eten was superlekker, bediening heel erg vriendelijk en de sfeer was top! Echt een aanrader!

6. Ilse Smaling

Heerlijke lunch. Leuk terras.

7. Wat een fijn restaurant. Lekker ongedwongen in een sfeervolle ambiance en met goede, zorgzame gastvrouw en gastheer gezellig dineren. Hou je van een gemoedelijk sfeer en een goede kwaliteit dan is dit restaurant een aanrader.

8. Internationaal Hoevelaken

Yvonne de vries

Echt heerlijk gegeten. De tapas kaart is een absolute aanrader. Niets viel tegen en alles onwijs lekker.
    Prijs kwaliteit verhouding is een dikke 10

Aardige hardwerkende mensen.
    Heerlijk eten!

12. Internationaal Hoevelaken

Arnaud de Calavon

Zeer smakelijk gegeten. Aanwinst voor ons dorp.

13. Weer geprobeerd.. Burger koud, sla bruin, brood taai. Patat taai en niet te eten.
    Dus alles in de groene kliko.

14. anoniem .

Bij bezorgen is het eten vaal lauw. En als je een broodje kip speciaal wil bestellen zegeen ze staat niet meer op de kaart… maar wel op de site. Werk die gewoon af en toe bij.

15. Vrijdagavond heerlijk gegeten. Super leuke bediening. Echt een aanrader!

16. Na 2 uur gewacht te hebben op ons eten, zijn wij weer weggegaan. Er kon geen excuus vanaf en de drankjes moesten gewoon worden afgerekend. Zeer slechte bediening omdat wij na 75 minuten vroegen waar ons eten bleef en we kregen geen terugkoppeling van de bediening.

1,2
  17. Peter van Putten

Het eten was erg goed. Ook de bediening was prima alleen was het jammer dat er weinig mensen waren waardoor het wat kil over kwam.

18. Lekker eten, gastvrije eigenaar en bediening!

19. Dinsdag echt heerlijk gegeten daar op het terras met een wijntje er bij. En de dame in de bediening was top.

20. Helaas is mijn ervaring dat het bij de Gillende keukenmeid vroeger veel beter was dan nu. Het duurde 20 minuten voordat de bestelling was opgenomen. We waren niet gezien.
    Vervolgens na 3 kwartier gaan vragen waar het eten blijft. Met excuus en een gratis drankje en een erg aardige serveerster kwamen de pannenkoeken snel.
    Kwaliteit was goed. Er zat wel een piepklein bakje saus bij een pannenkoek waardoor na twee happen de rest zonder saus verder moest. Bij navraag bleek dat er normaal grotere bakjes zijn maar er was iets mis met de bestelling. Jammer dat de saus in een papieren bakje zat, beetje armoedig. Maar een tip is: geef er dan 3 in plaats van te weinig.
    Aardige serveerster informeert nog steeds goed of het verder naar wens is en geeft positieve aandacht. Gezellig.
    Door naar het dessert. Coupe dame blanche met warme chocoladesaus bleek met een klein kannetje warme karamelsaus uit de fabriek. De Irisch coffee zag er heerlijk uit totdat de slagroom onder mijn ogen uit elkaar viel... spuitbusspul.

Conclusie: sympathieke bediening en mogelijk een kok die er een beetje klaar mee is.

5,7
  21. Ilona

Afgelopen week samen met een vriendin op het terras geluncht in het prachtige weer! Heel gezellig gezeten, leuk uitzicht op de markt.

Alleen over het eten ben ik minder te spreken. Mijn vriendin nam broodje zalm wat wel op het bord gesmeten leek en ik koos de club sandwich naja... Het was eerder een broodje sla, gebakken ei, kaas en bacon bovenop. Ik miste de saus/spread, komkommer, tomaat en rode ui zoals op de kaart beschreven. Jammer!
    Gelukkig had ik lekker jus d'orange erbij niet versgeperst zoals op de kaart maar wel lekker zoet.
    Het broodje zalm smaakte overigens ook erg goed!

De bediening was niet in al te beste bui, jammer, maar ach ik heb ook wel eens mijn dag niet.

2,8
  22. Lenie van der Laan

Het was gezellig, goed ontvangen. De pannenkoeken waren heerlijk.
    Goede service en gezellige drukte.

23. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer! Snelle, aardige bediening!

24. M. de Vaal

Slechte service. 4 broodjes gewone shoarma uitgeven voor een supershoarma en ook expliciet knoflooksaus vragen en vervolgens 5 bakjes rode saus en 3 knoflooksaus bakjes krijgen! En dan ook nog geen oplossing weten na telefonisch contact. 'wat wil je dat ik doe'... Nee klantvriendelijkheid ver onder de maat. In deze tijd is dat erg jammer!

3,6
  25. Familie uit Amersfoort

Eten was oké. Maar service ronduit slecht. Bediening totaal niet vriendelijk. Ons gezelschap bestond uit 4 volwassen en 1 klein kind. Kind kreeg als laatste de pannekoek!!

Totaal geen rekening mee gehouden door de kok en bediening. Ook werd de pannekoek versierd met suiker snoepjes. Terwijl dit nadrukkelijk niet gewenst was! Pak dan snoepjes maar af van een klein kindje...

Bij afrekenen, geen boe of bah van de bediende, geen vragen of de avond/eten/enz naar wens was. Jas aan, gedag gezegd, maar aan het rollen van de ogen te zien, waren ze liever de gasten liever kwijt dan rijk. Terwijl er maar een paar tafels bezet waren op een vrijdagavond mogen ze allang blij zijn met gasten!

Hier komen wij in ieder geval nooit meer terug!

26. Jeannet Brandsen

27. Wat een fijn restaurant. Heerlijk gegeten met mijn vriend. Service is erg goed. Heel vriendelijk personeel. Echt top! 😃

28. Anne Wil van Tongeren

Heerlijk gegeten! Aardig personeel en goede service.

30. Wij vinden dit een supergezellig pannenkoekenhuis, je zit heel sfeervol en de pannenkoeken zijn HEERLIJK!! Veel keus ook en leuk dat je kan zien dat ze gebakken worden!