Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoensbroek verdeeld zijn.

1. Suzan Quaden

T afgehaalde Kerstdiner was verrukkelijk, ruime porties en heel makkelijk obv handleiding te warmen.
    N echte aanrader.

2. Wilde een keer deze frituur proberen. Maar dit wordt geen volgende keer bestellen. Smaken verschillen natuurlijk.

Echter was de burger koud en smaakten de snacks niet lekker. De frieten vonden we ook niet heel bijzonder.

Uit de airfryer kan ik het zelf allemaal lekkerder maken.

Volgende keer toch terug maar onze oude vertrouwde frituren.

3. Internationaal Hoensbroek

We waren positief verrast door de kwaliteit van het eten! Het was erg lekker!

4. Etiën Sproncken

Ik ben vanavond om 18:00 2 pizza’s gaan halen nadat ik om 17:00 gebeld had dat ik er om 18:00 zou zijn. Het eten zou dan klaar zijn. Nadat ik daar al een half uur zat krijg ik mijn pizza's toe geschoven die blijkbaar op dat moment al een half uur in de oven lagen aan te branden.

Het was al half 7 dus ging snel naar huis, ik heb thuis de pizzas bekeken en bleken zwart te zijn en kei hard! Dit was niet eetbaar.

Ik heb vervolgens gebeld en dit uitgelegd, tijdens dit ellendige gesprek vroeg ze me om direct terug naar het restaurant te keren. Ik vertelde haar dat ik niet in de buurt woon maar de manager kon geen begrip tonen voor de afstand die ik van “het restaurant” af woonde. Verder had ze niet de interesse om naar mij te luisteren en liet ze me keer op keer niet uitpraten. Dit vond ik zeer onprofessioneel!

Ik moest vanavond nog terug komen met de pizza’s terwijl de gastvrouw had moeten controleren dat mijn eten klaar zou zijn. DIT HEEFT ZE NIET GEDAAN, waardoor alles aanbranden.

5. Theodesnoo

Bestel je voor 65 euro eten klopt de bestelling niet en dan bel je lijn bezet das jammer

6. Juanita Leipoldt

7. José Ijssen

Onze ervaring we vonden de Inrichting ongezellig sfeerloos een grote zaal daar lijkt het op. De bediening heel onpersoonlijk laten je niet de tijd om rustig op de kaart te kijken heel gehaast.We wonen niet meer in Limburg en kwamen vroeger altijd bij Salvatore en zijn vrijdag van Zeist naar Hoensbroek gereden om nog eens te genieten van het eten. De pissa,'s waren wel uitstekend.

8. Offermans

Niet welkom in de zaak met een gecertificeerde KNGF hulphond.
    Alleen welkom op terras. Geprobeerd uit te leggen maar eigenaar is een stugge niet voor rede vatbare man.

9. Eten besteld, nooit ontvangen, had gebeld op het moment dat ik vond dat het te lang duurde en kreeg op een onbeschofte manier te horen dat ik mijn geld vervolgens ook niet terug zal ontvangen.

10. Heerlijk eten en de gastheer een topper

11. Vandaag bij pizzeria Salvatore pizza opgehaald.

Er werd pizza voor een tafel met de verkeerde ingrediënten gemaakt, de foute ingrediënten werden van de gebakken pizza afgehaald en op een vies aanrechtblad gelegd, er liggen resten kaas, sla, kruimels van alle kleuren en de dozen voor de pizza's die op de vloer liggen. De pizzabakker zegt "kom hier daarmee" en met een spatel raapte hij de afgehaalde ingredienten op en ploft dit vervolgens op onze pizza die hij nog aan het maken is.
    Dat wil ik toch niet! En de pizzabakker schuift weer alles naar de kant (voor de volgende pizza misschien? Als niemand het ziet)
    voor ons de laatste keer, als de oude Salvatore hier een pizza zou komen eten zou hij van de stoel vallen.

12. Cici

13. Super lekker, goed gevarieerd. Voldoende keuze en aardig personeel.

14. Yo

Lekker gegeten. Top.

15. Personeel aardig en vriendelijk. Verder een grote flop. Eten van grill en wok gaat nog. Rest van het eten koud, behalve de desserts. Die zijn lauw. Fruit smaakt zurig. Gasten zijn alles behalve vriendelijk. Helpt niet mee, ondanks sfeervolle ambiance. Wij komen hier niet weer terug.

16. Anoniem

In oud vet gebakken vreten. Niet te eten. Super duur en waardeloze kwaliteit.

17. Anoniem

Eigenaar claimt het eten zelf te hebben gemaakt en dat goed is. Dit is het zeer zeker niet. Alles heeft het zelfde vieze smaakje aan het eten zitten. Van oud vet. Echt zo nasty dit eten van deze zaak. Niet normaal dit. Tevens zijn de frieten te lang gebakken en volgens mij recyclen ze het eten daar. Ik bestel een hamburger met bacon. En wordt afgescheept met een goedkoop spekjes in blokjes van de winkel. Deze man weet duidelijk het verschil niet tussen bacon en spekjes. Ik hoop dat ik nu geen voedselvergifting op loop van het weinige dat ik geproefd heb. En nu half later heb ik nog steeds een vieze nasmaak aan dit eten. Deze man kan de tent beter sluiten. Zie foto.

18. We hadden Olympia schotel afgehaald. Heerlijk dus goed van smaak. Vriendelijke bediening en een echte aanrader

19. Bart Dröge

20. Zojuist, de week aanbieding afgehaald.
    Gyros/souflaki/frietjes/rijst/koolsalade, en baklava na.
    Heerlijk, souflaki is precies gaar en licht rose zodat hij nog heel sappig is.
    De gyros is perfect gegrild en dus niet uitgedroogd en hard.
    Kortom heerlijk gegeten.
    Op naar de volgende keer.👍

21. Helaas corona dus niet in jullie gezellige zitjes gezeten daarom werd het afhalen. Salade Horuatiki en een heerlijke grillschotel. Het was top. Smaakvol en netjes in meeneembakjes opgemaakt mmmm.

22. Lieve mensen van de Wok Paradiso.
    Namens het personeel van afdeling AOA van het Zuyderland MC te Heerlen willen wij jullie bedanken voor de super lekkere sushi die wij van jullie, gratis, mochten ontvangen.
    Tevens bedankt voor het lieve berichtje erbij.
    Superrrrrr bedankt nogmaals,
    Namens de avondcrew van de AOA,
    Tim, Hans, Angelica, Sophie, Sabine, Eef, Megan, Fouzia, Chris en Anita B.
    xxxx

23. Wij zijn met 5e gaan eten.
    Het was zo druk dat je nergens 1,5 meter afstand kon houden. Door deze drukte kon het personeel de bestellingen ook niet aan waardoor we 2 keer drinken hebben gehad hebben zeker een half uur zitten wachten telkens. Er liggen niet veel kaartjes dus je weet niet wat je pakt en het gewokte vlees had een slijmerige saus.
    Wij komen hier niet meer terug.

2,8
  24. Jos van bijnen

Lekker eten, vriendelijk personeel.

25. Leon Corten

Wij komen regelmatig bij deze wok en ook deze keer over het restaurant echt geen klachten wat betreft kwaliteit van eten, prijs en kwaliteit en sfeer. Wel te druk in deze coranatijden, mensen houden zich niet aan de verplichte looprichtingen en aan de 1,5 meter. En, de toiletten gewoon goor. 1 toilet was verstopt en het andere niet om aan te zien. Dus toch maar thuis naar het toilet geweest. Daarom de lage waardering voor service.

26. Al jaren tevreden klant geweest bij jullie!
    Vandaag toch wat mee gemaakt......
    Een bestelling geplaatst, bezorger belt telefonisch om te zeggen dat hij voor de deur staat terwijl we eigenlijk gewoon een goed werkende bel hebben die normaal ook altijd bebruikt word.
    Maar ik vriendelijk terug gezegd dat ik meteen de deur open zou doen, bij de voordeur die open staat is niemand te bekennen!! Ik gebeld naar solaf zelf aan gezien in de chauffeur niet meer er aan kreeg en aan gegeven of hij niet misschien op het verkeerde adres staat. 5min later word ik terug gebeld door de chauffeur en ik kreeg me toch een ongemanierde toespraak aan de telefoon waar ik na jaren klant bij jullie echt niet van gediend ben!! Zeer zeker de toon waar ik op werd aan gesproken zeker bij de gedachten dat ik meteen de deur opende na dat de chauffeur de telefoon op hing!!
    Erg jammer maar dit gebeurd me niet nog een keer. Hopelijk spreekt hij andere klanten anderds aan andere houden jullie er niet veel meer over!!!

6,3
  27. Gerard en Twannie Groen

Komen er samen al ruim 38 jaar! Ik nog langer denk z’on 42 jaar. Je moet er doorheen kijken, al 42 jaar hetzelfde voor lang dineren moet je ergens anders zijn maar daar eet je niet zo goed voor weinig geld Inclusief een aantal drankjes (wijn-bier-koffie). Ik vind het wel wat hebben ... wij komen er graag! Twannie

28. Een heerlijke 'foute' Italiaan. Het restaurant ziet er waarschijnlijk al jaren hetzelfde uit, en dat maakt de sfeer extra leuk. Het is er vaak druk en reserveren is nodig. Wij nemen er altijd een pizza de parma - rucula pizza is verrukkelijk. Tiramisu is ook aan te raden. Leuk in dit restaurant is dat je naar de pizzabakker kan kijken. Alleen heeft hij sinds kort een walkytalky waarmee hij met de keuken communiceert. Deze walkytalky staat net te hard.

29. Na uur bel op bestelling zagen ze niet moes nog gemaakt worden heb nog nooit meegemaakt en kan nog is wachten half uur op eten