't Pannekoekhuis in Hoenderloo

1318207569 82
1338172076 79
1404720431 71
1511197799 64

1. Afgelopen week ben ik bij dit pannenkoekenhuis wezen eten. Nou breek me de bek niet los. Wat ontzettend slecht! Allereerst komen wij binnen en zien we per ongeluk het bord over het hoofd dat we moeten wachten op een medewerker die ons naar een tafel zal leiden. Het meisje die ons hierop aan sprak was direct chagrijnig en er kon geen lach meer van af. Ze reageerde kortaf en pittig. Toen kwamen de pannenkoeken, dit was het enige positieve aan de hele ervaring, ze waren namelijk Heerlijk! Bedankt koks, jullie hebben het vak begrepen. Toen wij nog een dessert wilde bestellen werden wij weer geholpen door het meisje, helaas nu nog steeds geen lach op haar mond. Wij voelde ons door haar niet welkom. Ik vraag me af waarom zo een chagrijnig iemand in de horeca gaat werken. Misschien ben je de passie verloren? Voor ons is dit een avondje uit en verwachten dan vriendelijk te worden behandelt. Jammer.

2. We zijn hier met ons gezin met 2 kleine kinderen wezen eten tijdens onze vakantie. Het eten en drinken was lekker en prima voor elkaar. De bediening was erg snel, wat we heel erg op prijs hebben gesteld. Complimenten!

3. Vorige week bezocht ik het pittoreske Hoenderloo. Pardoes kwam ik langs het plaatselijke pannenkoekenrestaurant gereden en kreeg spontaan zin in een pannenkoek, je kent het wel. Met goede moed stapte ik naar binnen en zocht een tafeltje uit. Ik bestelde een drankje en ik verheugde mij op m'n pannenkoek. Totdat een van de serveersters aan tafel kwam. Ze maakte een ongeïnteresseerde indruk en liet mij merken dat mijn bezoek niet gewenst was. Maar goed, ik bestelde een simpele pannenkoek. Het duurde een kwartiertje. Een schappelijke tijdsduur. Maar dezelfde bediening diende de pannenkoek met zoveel chagrijn uit dat mijn eetlust direct was vervlogen. Ze sprak mij met zoveel dédain aan dat ik bijna was weggelopen. Het is natuurlijk een momentopname, en misschien had deze vrouw een verkeerde dag, maar als zij zich vaker zo tegen gasten gedraagt, vraag ik mij sterk af of horeca wel haar roeping is. Erg jammer, want verder was de pannenkoek prima. Ik kom graag nog eens terug, maar enkel en alleen als deze serveerster een dag vrij heeft.

4. Michelle

Lekker gegeten. De dames en heer die ons bedienden waren vriendelijk. De pannenkoeken waren lekker en niet te overdreven belegd. Daarna ijs gegeten dat lekker was.

5. De keizer

Zeer slecht , geen plaats op terras dus aan een picknick tafel plaats genomen ( geen probleem) wordt er gezegd dat je op moet schuiven omdat ze anders de mensen niet kwijt kunnen en die moeten dan maar aan de picknick tafel erbij dit werd ook nog zeer onvriendelijk medegedeeld. Uiteraard niet gegeten maar ergens anders heen gegaan

6. elly 20 punten

Wat een super pannenkoekenhuis is dit. Heel veel keuze en aardige bediening. Vandaag een nieuwe smaak geprobeerd; sweet crunchy, met banaan, nutella, banketbakkersroom en crunch strooisel. EEN AANRADER!
    De kippensoep was met grote stukken kip een ECHTE kippensoep. Dus ga zelf ervaren hoe goed dit pannenkoeken restaurant is.

7. Fred Peters

Wij kwamen met onze twee kleine hondjes binnen en kregen een tafel toegewezen, nadat de bestelling was opgegeven en het werd gebracht, werd ons verteld dat een hondje die bij ons op schoot zat op de grond moest, van verbazing deden wij het nog ook, maar zijn na het eten en betalen, gelijk vertrokken, geen cent fooi hebben ze gekregen en wij komen er nooit meer !

8. Regelmatig bezoeken wij tot volle tevredenheid dit Pannenkoekhuis.
    De kwaliteit van de pannenkoeken is goed en het personeel is uitermate vriendelijk en niets is teveel.
    Dat er wel eens iets mis kan gaan is normaal in een volle zaak met mensen, maar onze ervaring is, dat mocht dit het geval zijn het altijd keurig wordt opgelost.
    Wij blijven zeker komen en hopen nog vele jaren van de lekkere pannenkoeken en goede service te genieten.
    Tot een volgende keer!

H.C.

9. Personeel ongeïnteresseerd bezig, terwijl je met ze praat lopen ze weg. Door fout personeel eerst geen glutenvrije pannenkoek, dus moest diegene later mee-eten. Serveerster was het vergeten goed door te geven. Na veel aandrang van onze kant een compensatie voor de fout. Het ijs werd voor 1 persoon niet berekend. De pannenkoeken smaakten redelijk, maar waren erg dun. Het personeel daarentegen was gewoon slecht en deden gemaakt vriendelijk.

Dit restaurant is voor mij geen aanrader, vooral niet voor glutenvrije personen.

10. We zijn met kinderen en kleinkinderen hier uit eten geweest. Twee kleinkinderen hebben allergieklachten. Door het restaurant werd alles perfect verzorgd. Ook extra vragen werden zonder probleem verzorgd. Complimenten!

11. Bediening was prima, negatief dat wij niet individueel konden afrekenen. Bediening wilde wel aan onze wens tegemoet komen omdat het niet druk was, maar werd vervolgens door de bedrijfsleider/eigenaar berispt waar wij nog bij waren. Zeer onfatsoenlijk!!

12. Rob de Bock

Heerlijke pannekoeken, veel bijzondere keuzes op de kaart. Goede snelle service. Prijs van de pannekoeken voor ons gevoel iets aan de hoge kant.

13. Vanavond een stop gedaan voor het nuttigen van een pannenkoek. Heerlijk weer dus buiten gegeten. De pannenkoek spek kaas was super lekker en lekker groot. Kwaliteit/prijs prima. Bediening vlot en vriendelijk.

14. Wij zijn nog nooit zo asociaal behandeld als door de eigenaar van dit restaurant. Wij komen daar al jaren met veel plezier maar na gisteren dus nooit meer. Hij deed moeilijk over onze honden, die gewoon altijd meekomen en waar nog nooit iets mee gebeurd is, en toen ik vertelde dat ik het niet zo netjes vond hoe hij ons aansprak ging hij stennis maken! In zijn eigen restaurant! Duidelijk een man die niet tegen tegenspraak kan.

15. Op zich een gezellig restaurant. Speelhoekje voor de kleinsten. De Matterhorn pannenkoek werd eerst geleverd zonder honing, na dit gemeld te hebben kreeg ik een ietsjepietsje honing erop.

De rode wijn van het huis was bitter, en echt niet lekker. Na melding hiervan gemaakt te hebben is het glas keurig opgehaald en bestelden we wat anders te drinken. Tot onze verbazing stond de wijn wel op de rekening na afloop. Toen we hier melding van maakte moesten we ons melden bij 'de baas' (vreemd dat de eigenaar niet even naar ons komt in zo'n geval..).

De wijze waarop de eigenaar ons erna te woord stond schiet woorden tekort. Het kwam erop neer dat wij gek waren en dat hij wel wist wat goede wijn was. Los van het feit hoe je in zo'n situatie met een meningsverschil om een glas wijn dient om te gaan, heeft dit ons behagen om hier nog eens naar toe te gaan sterk bekoelt.

Jammer want we kwamen hier wel is vaker.

16. We dachten lekker pannenkoek te gaan eten, maar tot onze teleurstelling was het een flinterdunne pannenkoek, die ook nog lauwwarm bleek te zijn. Jammer! De €11.25 niet waard helaas.

17. ard 12 punten

Prima restaurant. Ietwat ouwbollig maar dat past bij pannekoekenrestaurant. Belangrijkste de kwaliteit vd pannekoeken en die waren top!

18. Twee keer geweest tijdens onze vakantie, de eerste keer afgelopen zomer. Dit was zo goed bevallen dat we recent terug zijn gegaan. Opnieuw erg lekkere pannenkoeken. De sfeer sloeg echter om toen ik een speciale koffie als toetje wilde. We moesten er erg lang op wachten maar dat terzijde. Degene die het gemaakt had (de bedrijfsleider) was enorm uitgeschoten met de siroop die erin zat. Ik heb het nog even geprobeerd maar was echt niet te drinken en heb hem toen teruggegeven. Vanaf de bar werden blikken naar onze tafel gesmeten, geen fijne ervaring en mijn man is toen gaan afrekenen. De koffie waar ik bijna niets van had gedronken moesten we gewoon betalen. Dit gemeld maar er werd niet thuis gegeven en men ging in discussie. Later hier via andere wijze nog contact over gehad maar toen ook zeer betweterige reactie gekregen. Ze waren nogal op hun teentjes getrapt dat er iets niet goed bleek. Dat kan gebeuren maar dan verwacht je als gast toch wel een andere reactie. Wanneer je iets niet lekker vindt of je hebt kritiek, kun je dat in dit restaurant beter maar niet uiten anders wordt je de mond gesnoerd. Jammer, gemiste kans!

19. Jack Poortinga

We hebben de afgelopen jaren heel vaak heerlijk gegeten, echter vanavond leek het alsof we in Bananasplit zaten....
    Pannekoek met ham en kaas gehad waarbij de kaas bijna verbrand was en waar welgeteld 2 plakjes ham op lagen. De pannekoek zelf was zo flinterdun dat er gaten in zaten. Toen ik er nog 1 bestelde, nadat ik mijn bevinding verteld had, kreeg ik wederom een met verbrande kaas. De bediening vertelde datdat normaal was... Lekker krokant noemen ze dat.
    Onze zoon van 8 bestelde een grote mensen pannekoek en wilde daar graag een kadootje bij, zoals bij de kinder pannekoeken. Toen hij de moed verzameld had om erom te vragen, was het antwoord ronduit "Nee". Teleurgesteld ging hij weer aan tafel zitten. Mijn vrouw bestelde het menu van de dag. Daar zat salade bij, die ze anders altijd heerlijk vind (met croutons, spekjes, etc.), maar dat waren nu enkel sla blaadjes met rode ui en heeeeeel veel dressing. Niet te eten.
    Wat betreft de bediening; er werd niet gevraagd of we een voorgerecht wilden en ook niet of we, nadat onze koffie op was, of we nog iets wilden drinken.
    Eenmaal klaar, vroeg de bediening of alles naar wens was geweest. Nee dus. Alles uitgelegd en mijnheer vertrok weer.
    Uiteindelijk maar naar de kassa gelopen om te betalen. Tot overmaat van ramp, moesten we de zeer ondermaatse pannekoek ham kaas 2x betalen....
    Nogmaals ons ongenoegen ge-uit, echter zonder resultaat. Oh ja, we konden een kopje koffie krijgen (we hadden de jassen al aan).
    Sorry hoor, maar boven staande hebben we nog nooit eerder meegemaakt. Veel mensen zijn daar door onze promotie gaan eten. Voor ons was het voorlopig de laatste keer.... Jammer.

20. Heerlijk buiten gegeten. Veel keuze uit de pannenkoeken. Voor de kinderen volgt er bij een pannenkoek nog een verrassing die ze zelf mogen uitzoeken. Ik had zelf de hartige pannenkoek met shoarmavlees. Echt heerlijk. Bediening erg vriendelijk.

21. Op Vaderdag wezen eten met Opa en Oma, onze dochter en mijn partner. Ondanks dat het enorm druk was en we even moesten wachten, toch zeer goed gegeten. De bediening is vriendelijk en alert. We kregen 2 stokbroodjes met kruidenboter bij de soep omdat de soepbroodjes op waren.
    De pannenkoeken smaakten prima. De zaak is ook onlangs verbouwd en ruimer geworden.

De bedrijfsleider houdt ook alles goed in de gaten. Erg fijn dat er een persoon rond loopt die overzicht houdt en zaken regelt. Erg professioneel.

Tot de volgende keer!

22. Conny En Bert

Heerlijk gegeten (Mexicaanse en een pollo pica). Het enige wat ons tegen stond is het soms wat amateuristische personeel,
    en dat je rond 19:45 weg word gekeken (sluitingstijd).

23. Heerlijk, echt heerlijk gegeten! Pannekoeken waren perfect ik heb nog nooit zo een lekkere pannekoek gegeten.
    Ik ging samen met mij vrouw om even snel een hàpje te eten, zelf had ik de alaska (een dikke 10) en mijn vrouw had de ham, kaas, ui, tomaat, chapignon (ook een dikke 10).

Vanaf nu probeer ik elke maand een keer terug te komen!

Ik heb de bediening een 4 gegeven omdat het meisje die ons hielp (blond kort haar) een beetje chagreinig deed, ze gaf geen goed advies over welke pannekoek er lekker waren, want ze vond er maar een paar lekker! Maar door de heerlijke pannekoek is dat haar vergeven!

Ik raad dit pannekoekhuis aan!

groeten Otto

24. Onlangs hier gegeten met 2 personen. We bestelden beiden een naturel pannenkoek. Deze was net niet helemaal gaar. Maar we bestelden er daarna nog een, en die was weer een tikkie verbrandt aan de randen. De bediening is er wel snel en vriendelijk, en de prijzen vallen mee. Van deze 'firma' zit ook een pannenkoekhuis in Schaarsbergen, en die is echt beter. Toch hebben we goed gegeten, maar het was net niet top.

25. De pannenkoek was gewoon lekker en de bediening vlot.
    Ondanks de enorme drukte werd alles goed en snel afgehandeld. We kwamen met een kinderwagen en ook daar werd meteen alles klaar voor gezet, inclusief placemat.
    Het ziet er knus en gezellig uit. Ondanks de drukte voel je je toch niet in een vreetschuur zitten. Er was ook een hoekje voor de kinderen.
    Gewoon een goede zaak

26. Ruim opgezet pannenkoekenrestaurant, snelle bediening en kindvriendelijk. Super met z'n viertjes gegeten. De Shang Hai pannenkoek wilde ik zonder spek, dat was geen probleem en op de rekening was de spek eraf geteld: top!

27. Geen pannekoeken gegeten, maar heerlijk was de zelfgemaakte groentesoep!

Als lunch kroketten met brood, ook lekker.

Bediening zeer vriendelijk!

Een leuke gezellige zaak, waar we zeker terugkomen en dan voor de pannekoeken!

28. Super gegeten! 2 weken geleden ging ik er voor het eerst eten, ben er nu al 3 keer weer geweest! Altijd een gezellige sfeer... De bediening is echt helemaal top, leuke meisjes in de bediening, zijn ook altijd in voor een gezellig babbeltje! De pannekoeken zelf zijn bij de keren dat ik er ben geweest altijd goed geweest! Dus als je een keer lekker en niet te duur wil eten dan is dit echt een aanrader! Ook zeer kindvriendelijk!

29. frederike

Wat een toptent! Geweldig veel keus......vriendelijke bediening en pannenkoeken om je vingers bij af te likken.

Wat kun je toch veel met zo'n "makkelijk" product.

Ik kom er zelf regelmatig en verbaas me vaak over de stabiliteit in kwaliteit van het totale plaatje.

Oke, er zit soms wel een donker plekje op de pannenkoek (een keer gehad) maar de serveerster kwam na twee happen vragen of het smaakte (wat ze overigens bij alle tafels deed) en dus mijn bevinding vertelt, zonder aarzelen nam ze mijn pannenkoek mee en ik kreeg een nieuwe! Super service.....
    Zelfs als het druk is lacht de bediening een niet gemaakte glimlach... mijn complimenten!

30. Zeer slecht gebakken pannenkoeken. We hadden voor 4 personen pannenkoeken besteld, op 3 pannenkoeken zaten zwarte plekken. Ik had een pannenkoek appel rozijn, al mijn rozijnen waren zwart aangebrand. Toen ik er wat van zei tegen de serveerster zei ze dat dat normaal was omdat de rozijnen worden meegebakken. Tevens waren er geen speciale bieren zoals Grimbergen of Duvel het enige wat echt goed was was de vruchtensorbet.

31. Mooie ruime zaak. Pannenkoeken helaas erg wisselend van kwaliteit. Ook niet alles gekregen zoals besteld. Met grote groep gegeten en veel van de pannenkoeken waren verbrand.

32. Heb hier wisselende ervaringen.
    Bedienend personeel is altijd vriendelijk.
    Alleen kan de manager die tevens kok is soms raar en opvliegend reageren als je een pannekoek terugstuurt. (omdat je volkorenbeslag had gevraagd en dit niet kreeg of omdat de pannekoek nog niet gaar was of juist te veel aangebrand)
    Vind dat niet echt klantvriendelijk.
    Verder is het eten als het goed is ook echt goed.

Komen hier niet vaak maar mijden het restaurant zeker niet.

33. Jippie

34. Prima eten. Zeer snelle en zeer vriendelijke bediening. Sfeervolle tent. Absolute aanrader!

35. Bertine Centen

Ik kom hier veelvuldig en graag. De bediening is vriendelijk en correct, het eten komt snel, de prijzen zijn aantrekkelijk.

36. Werkelijk een regelrechte topper!!!
    Zeer snelle bediening. vriendelijk personeel en absoluut heeeeerlijke pannekoeken. grote aanrader!