Op dit adres zit nu: De Proeftuin

Ruime parkeergelegenheid op eigen terein.

• OV

Bushalte op 100 meter afstand (lijnnummer: 108S).

• Suikervrij

1620852861 74
1693220113 74
1711311927 74

1. Rene van buren

Wij zijn met 4 pers wezen eten was geweldig alles top verzorgd en vriendelijk personeel gewoon een aanrader.

2. Davy van Zuijlen

Echt heerlijk gegeten met de familie. Relaxte en fijne sfeer. Goede service en fijne bediening die serieus geïnteresseerd is of het smaakt.
    Zeker een aanrader.

3. Ga hier gerust eten geweldig. Kinderen kunnen lekker midgetgolf spelen. Voor iedereen wat wils, pannenkoek, pizza, en een fantastische menu kaart. Wij komen hier vaker en zien regelmatig bekende gezichten dat zegt genoeg.

4. Erg lekker gegeten alles ruim voldoende. Aandacht voor de klant wil ook wat zeggen. Zelfs de deur werd open gedaan na afscheid (van de kleine dingen moet je het maar hebben)

5. Heerlijke pannenkoeken, drinken is waardeloos, uit een automaat, smaakt naar niets en betaal je ook nog eens 2,25 voor. Vraag dus frisdrank met een flesje.

2,7
  6. Fantastische locatie en super vriendelijke bediening. En heerlijk eten 2x daar gegeten en beide keren voortreffelijk.
    Aanrader.
    Leuke midgetgolf baan.

7. anita van homelen

Heerlijke pannekoek gegeten. Leuke bediening.

8. We zijn vandaag in hoenderloo aangekomen en zagen dit gezellig restaurantje. We hebben zo juist gegeten en het was heerlijk. Verse dunne pizza bodems, mijn garnalen gerecht was verrassend opgemaakt. En wat ook mee viel, de snelheid waarmee de bestelling kwam. Echt super goed.

9. We waren er met 10 mensen jong en oud .

Lekker gegeten en de sfeer was goed leuk personeel

10. Han en Corrie

Lekker gemidgetgolft met de familie en daarna een hapje en een drankje, de kok kwam zelfs nog even een praatje maken. Wat een leuke mensen en een heerlijk eten

11. Prima onderkomen voor een familiefeestje. Eten was uitstekend. Heerlijke pizza's. Snelle bediening. Voor herhaling vatbaar.

12. Wat een leuk tentje om ongedwongen en gezellig te eten! Vooral als je met verschillende leeftijden (jong en oud) een hapje wilt eten. Wij hadden gereserveerd, maar die avond konden we door omstandigheden niet, was geen enkel probleem om de avond erop te komen. Eten was van goede kwaliteit voor een zeer redelijke prijs, kortom aanrader!

13. Prima pannenkoeken en pizza gegeten met de familie. Superaardige en spontane bediening!

14. Prettig restaurant, goede prijs/prestatie. Uitstekende bediening.

15. Fam. Honig

Wij zijn zeer gastvrij ontvangen en hebben de heerlijke (huisgemaakte!) hamburger gegeten. Lekkere frites en coleslaw erbij. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Al met al een aanrader! Wij komen graag nog eens terug:0))

16. Wij hebben in juli voor 7 personen gereserveerd voor september, en de reservering is ook bevestigd. Ik kreeg 9 augustus een mail dat we niet konden eten want er was een groep voor 80 personen aangenomen en dus was er voor ons geen plaats meer!! Hoe ga je met je klanten om??

17. Marjolein Vermeulen

We hebben hier de lekkerste pizza sinds tijden gegeten. Alles vers en zelfgemaakt. Ook afhalen is mogelijk. Erg leuke, vriendelijke bediening. Hebben genoten. Een aanwinst voor Hoenderloo.

18. Nienke rol

Op een warme zomeravond zijn we zeer gastvrij ontvangen. Er werd goed gezegd dat het een half uurtje zou duren vanwege de drukte. We zaten heerlijk buiten en genoten van een wijntje. De pizza kwam sneller dan gedacht en was heerlijk. De bodem was mooi dun en de topping goed van smaak. Vooral de vriendelijkheid van het bedienend personeel was een verademing.

19. Rwn 13 punten

De nieuwe uitbaters hebben er echt wat leuks van weten te maken. Het eten was perfect, de bediening een 10+ en de sfeer die het vriendelijke personeel bracht maakt het echt een aanrader. Dit is voor mij één van toppers uit Hoenderloo!

20. Herma van der Linde

Mooie midgetgolfbaan met aansluitend een lekkere lunch.
    Bedankt ook namens mijn collega's.

21. We hebben een superleuke ervaring gehad. Zeer klantvriendelijk en goede service. Heerlijk gegeten. Je wordt echt als persoon gezien, niet als nummer. Zeker een aanrader.

22. lisa 10 punten

Laatst pizza's gehaald, waren niet te eten en super zout! Echt geen aanrader.

2,4
  23. Met z'n 4en midgetgolfen en daarna pizza gegeten geen kant en klare bodems maar vers van de pers en verse producten erop! Heerlijk!

Sinds dit seizoen zitten er nieuwe eigenaren op. Het restaurant heeft een enorme metamorfose ondergaan. Modern en zeer sfeervol, helemaal van deze tijd.

Super vriendelijk personeel ondanks de drukte. Niets is te veel. Bak water voor de hond geen probleem!

Wij vinden het een absolute aanrader als je eens lekker een middagje actief wilt zijn en daarna heerlijk op het terras wilt eten en drinken. O ja, de koffie is echt subliem!

We komen zeker terug!

24. Lekker terras! Fijne plek voor kids om te spelen in de tuin en ook nog eens lekker eten!

25. Super gezellig en vriendelijk personeel!!!

26. In één woord; geweldig! Oké, ik zal er wat meer woorden van maken. De uitstraling binnen is heel knus en modern, het personeel heel vriendelijk en het eten heerlijk. Binnen ons gezelschap is er zowel pizza, vlees, quiche en pannenkoek gegeten. En alles even lekker en goed verzorgt. Wij waren daar 29 juli (gisteren) en dat was mijn verjaardag. En ook al ben ik dan 36 jaar geworden, een ijsverrassing met wat vuurwerk erin is altijd leuk, zelfs op mijn leeftijd! 😄

Oja, en mijn nichtje van 3,5 jaar had een tekening gemaakt en die is op het prikbord gehangen. Zij helemaal trots! Wij komen zeker nog eens terug bij de Krim in de anderhalve week die wij hier nog zijn.

28. Linda Boersen

Afgelopen weekend zijn we bij De Krim geweest. Wat een verademing tussen alle andere 'vreetschuren'. Je wordt zeer vriendelijk welkom geheten en de drankjes staan binnen no-time voor je neus. Het personeel maakte een geintje met ons en het ijs was meteen gebroken. De kinderen vermaken zich op de midgetgolf-baan en als ouders zit je heerlijk op het grote terras van het zonnetje te genieten. Pizza De Krim gegeten - hoe kan het ook anders-, deze was overheerlijk en zeker aan te bevelen. Wij komen hier bij een volgend bezoek aan Hoenderloo zeker terug.

Kortom, een losse, familiaire sfeer bij restaurant De Krim; daar houden we van!

29. Met zijn allen naar de midgetgolfbaan en aansluitend heerlijk gegeten. We hadden niet gereserveerd en konden zonder problemen met 10 personen aanschuiven.

Perfecte bediening, zeer snel, vriendelijk en behulpzaam personeel.

De pizza's hebben een krokante bodem en waren zeer goed belegd en overheerlijk van smaak. De entrecote en de kip waren ook perfect. En daarna allemaal een lekker nagerecht.

We hebben echt heerlijk gegeten en kunnen dit restaurant absoluut aanbevelen. Prachtig aangelegde midgetgolfbaan met een heel gezellig en goed restaurant. De gast is hier echt nog klant en dat is heel fijn om te ervaren.

30. Pauline Hol

Erg gastvrij en zeker leuk voor iedereen! Kids of geen kids. Ik voelde me als solo moeder met kind erg welkom :-)

31. Bert de Ruiter

Prima eten en drinken. Gezellige sfeer.

32. Natasja

Op een zonnige dag midden in mei besluiten we met ons gezin, 2 volwassen en 2 jonge kinderen in het restaurant De Krim te gaan eten. Nadat we gegeten en gedronken hebben, vragen we de rekening. Deze krijgen we gepresenteerd in bakje met een aantal snoepjes, waardoor alleen het totaal bedrag zichtbaar is. Partner geeft een afgerond bedrag aan de serveerster waardoor ze ruim 12% fooi ontvangen.

Echter nadat ik de rekening alsnog controleer, schept mijn verbazing dat hier drankjes op staan die we niet hebben gedronken. Ik ga voor uitleg naar binnen en vraag om toelichting. Het leek of ze het niks deed, weinig excuses voor zo'n grove fout. Achteraf een nare nasmaak en het gevoel dat het opzet was.

Dit restaurant moet het van "eenmalige" toeristen hebben. Omdat we hier een aantal daagjes op vakantie zijn, leek het ons leuk om hier vaker naar toe te gaan. Dit idee is nu zeker van de baan!!!

33. Sagittarius

Donderdag middag zijn wij naar de Krim gegaan in Hoenderloo omdat wij op de doeken hadden gezien dat je er ook kon boogschieten. Even wachten en toen kwam er een aardige jongen naar ons toe die ons dan zou begeleiden met het boogschieten. Hij moest de attributen even klaar zetten, dus zodoende konden wij in de tussen tijd even een drankje nemen. Zodra het allemaal klaar stond, kwam de begeleider naar ons toe. En zo liepen wij naar een mooi stukje terrein in een klein stukje bos, inclusief 2 picknick tafels waar we mooi op konden zitten.

De begeleider stelde zich voor aan ons en vertelde ons heel duidelijk hoe je met de boog moest omgaan met een voorbeeldschot. Natuurlijk kwam die van hem meteen in de roos. Toen was het de beurt aan ons, meteen een goede score van 100 punten dus helemaal niet slecht.

Toen wij de eerste ronden erop hadden zitten, vertelde de begeleider dat hij zelf al 4 jaar aan boogschieten deed en er veel plezier in had. Wij vonden dit leuk om te horen, aangezien wij heel veel leuke informatie erover kregen waaronder dat de bogen die wij gebruikten recurve bogen zijn. Zo gingen we nog een tijdje door todat helaas de tijd er al weer op zat. Maar graag wil ik de begeleider nogmaals bedanken voor de ontzettende leuke tijd die wij hebben gehad. De Krim treft het maar met zo'n begeleider!!

34. We zijn gezellig bij de Krim in Hoenderloo geweest, even spelletje golf en toen aan tafel. Nou, dat was echt tof. De ober was zeer attent. We hadden salade's, heerlijke mini broodjes met verschillende sausjes, heerlijke tomatensoep met mozzarella, een paar pizza's, varkenshaas met jachtsaus en een hele grote schnitzel. Als toetje ijs en koffie. De rekenning was heel schappelijk.
    De Krim, bedankt voor de goede zorg en het heerlijke eten. Wij komen zeker terug en onze jaarlijkse familiedag komen wij bij jullie vieren. Het was echt klasse.

35. Zo terug van julianatoren en op weg naar ons huisje bij landal nog iets eten. Zo kwamen we langs de Krim met een mooie midget golfbaan en een bord met "restaurant". Gaan lekker op een mooi terras zitten en willen nog wat eten.

Het begin was oke (heb namelijk al 25 jaar horeca-ervaring) een drankje en de kaart. Nadat we besteld hadden voor de kinderen een pannenkoek en voor mijn vrouw en mij diverse voorgerechten, kwam het eten. Oeps na mijn eerste hap van de tomatensoep die lauw was en in kommetje zat die voor sauzen geschikt is viel ik voor 5.95 euro toch snel van mijn stoel af. En het broodplankje met 3 toppings; 6 kleine bolletjes kruidenboter en 2 andere toppings waren rondom rechtstreeks uit de supermarkt. Calve knoflooksaus en tapenade uit een potje en dat in een minuscuul bakje, hmmmm.

Och ja, we hadden nog de carpaccio. Maar helaas erg slecht en bizar dat er een zakje groenvoer op gegooid was van een supermarkt. Als ik thuis kook, kook ik zelfs nog beter.

Erg jammer van de mooie locatie, maar ze kunnen beter de R van het dak afhalen. Tot niet ziens...

2,6
  36. Gisteren vol goede moed naar de Krim gegaan. Uiteraard hebben wij de recensies over het betreffende restaurant gelezen. De reacties van de meeste mensen die daar gegeten hebben lopen m.i. veel te veel uiteen. Of het is top of juist heel slecht, geldt voor zowel bediening als kwaliteit. Wij weten dat het een moment opname is, niet iedere dag kan precies hetzelfde zijn. Nu onze bevindingen:

Per telefoon bestelde we drie pizza's margarita, de eerste mededeling was dat ze al met 5 minuten klaar zouden zijn, uh zo snel? Daar aangekomen waren ze ook echt klaar. Na het overhandigen van 50 euro kreeg ik 25 euro te weinig terug, foutje, moet kunnen. De dozen zagen er veelbelovend uit al kon ik de pizza's niet ruiken. Na het openen van de doos wisten we eigenlijk al hoe laat het was. Deze pizza's waren absoluut niet vers, zoals in andere recensies wordt vermeld. Het zijn voorgebakken bodems of pizza's. Dat kun je aan de bodem zien. De kaas was heel vies, het voelde heel slijmerig in de mond. Mijn dochters gebruikte het woord snot. Kortom een dikke onvoldoende. Voor die 22,50 hadden we beter iets anders kunnen kopen.

37. Afgelopen weekend heerlijk op het terras een pizza gegeten met de kinderen. Erg ontspannen sfeer en gezelligheid. Nog een rondje midgetgolf gedaan op de prachtig onderhouden golfbaan. Wij komen zeker weer terug.

38. theo van kampen

Wij hebben afgelopen weekend heerlijk gegeten bij de Krim. De midgetgolfbaan is goed en netjes onderhouden! We hebben hier een prachtige dag gehad! We gingen natuurlijk na het midgetgolven, ook nog dineren.

De pizza's zijn heerlijk. Je proeft dat alles vers wordt bereid! Je ruikt ze over het terras als de bediening ze uitserveert!
    Ik had zelf een varkenshaas, deze was heerlijk mals en rosé, zoals een varkenshaas hoort te zijn. De bediening is ook tevens zeer enthousiast en vriendelijk!

We hebben echt een zeer geslaagde dag gehad en wil DE KRIM hier hartelijk voor bedanken. En jullie zien ons zeker terug!

39. Na een kopje koffie besteld te hebben wilden we graag de lunchkaart. De serveerster vertelde dat dat niet mogelijk was. Ze hadden een grote groep binnen zitten en wij konden geen hapje eten. Nog nooit mee gemaakt in een restaurant weg gestuurd te worden omdat er teveel mensen waren.

2,8
  40. Het is inmiddels traditie dat wij ieder jaar met de familie gaan midgetgolfen bij De Krim. De Krim stond bij ons tot nu toe garant voor een leuke dag uit met lekker eten, en dit is ook precies waar we bij zo’n familiedag naar op zoek zijn.

Helaas hebben wij vorige week zondag een mindere ervaring beleefd. Na het rondje over de midgetgolfbaan bleken twee tafels gedekt voor onze groep van 14 personen, waar wij graag met zijn allen aan één grote tafel wilden zitten. Geen probleem natuurlijk, er was namelijk ruimte zat. Toch deed het meisje van de bediening in eerste instantie nogal moeilijk. Volgens haar was het niet mogelijk om de tafels bij elkaar te schuiven. Wij stelden daarop voor de grote tafel achterin te gebruiken. Dit kon volgens haar ook niet omdat de mensen op het overdekte terras (die sowieso aan aparte tafels zaten) het wellicht te koud konden krijgen en naar binnen zouden kunnen verhuizen.

Toen hierop werd besloten om dan alsnog de tafels aan elkaar te schuiven verscheen de eigenaresse op hoge poten ten tonele. Mijn schoonmoeder werd hierbij als een klein kind uitgekafferd met zinnen als ‘Hoe zou jij het vinden als wij bij jou thuis de boel kwamen verbouwen?’. Daarna begon ze een verhaal over hoe flexibel ze eigenlijk was, dat ze er rekening mee had gehouden dat wij met 14 maar eventueel ook met 16 personen zouden komen, etcetera.

Ik heb de eigenaresse op dit wangedrag aangesproken en haar uitgelegd waarom haar reactie niet door de beugel kan: De Krim is een restaurant / midgetgolfbaan waar mensen te gast zijn en betalen voor een leuke dag uit. Wie in de Horeca werkt stelt zich gastvrij op en doet alles om het zijn of haar gasten naar de zin te maken. Dit is geen vrijbrief voor gasten om zich onaangepast te gedragen. Maar: als een groep mensen, die ruw geschat 500 euro uit komt geven in De Krim, aan één tafel wil zitten, dan moet dit, zeker wanneer het niet al te druk is, ten alle tijden mogelijk zijn! We hebben het hier niet over iets heel moeilijks…

De onvriendelijke, ongastvrije en ongepaste reactie van de eigenaresse ging alle perken te buiten en past ook niet in het beeld dat wij door de jaren heen van De Krim hebben gekregen. Aangezien iedereen wel eens een slechte dag kan hebben heb ik de eigenaresse per mail de gelegenheid geboden om haar excuses aan te bieden, waarmee voor ons de kous af zou zijn. Geen onredelijk voorstel.

Dit bleek echter teveel gevraagd. Wij zijn erg teleurgesteld in De Krim en ons zien ze daar in ieder geval niet meer terug.

Voor wie van plan is naar De Krim te gaan: hartstikke leuk met prima eten. Vraag echter niet om dingen die niet in het straatje van de eigenaresse passen, want je wordt geschoffeerd en uitgekafferd. Een hele slechte beurt!

41. Gisteren gegeten bij De Krim want we hadden de kinderen midgetgolf en pizza beloofd. Ik had wat slechte recensies gelezen dus moet eerlijk bekennen dat ik wat sceptisch was, maar beloofd is beloofd. Echter, niets was minder waar en dus een aangename verrassing! De kinderen aan de pizza en wij met ons vieren allemaal een hoofdgerecht van de kaart. Ik kan niet anders zeggen dan dat het allemaal voortreffelijk was! Als toetje allemaal nog een heerlijke ijscoupe. Ook nog een leuke verrassing was de rekening, slechts €147 voor 7 personen incl. toetjes en alle drankjes. De ambiance is prachtig, bediening netjes en correct en prijs subliem. Kortom, ik kan het iedereen aanbevelen!!

42. Zijn een week aan het kamperen op de Veluwe en gisterenavond bij de Krim gegeten. Mooi terras en een lekkere ontspannen sfeer.
    We werden goed bediend en vriendelijk bejegend. Ik had een pizza Quattro en mijn vrouw een Krimburger. Eten was erg lekker, de pizza zoals een originele pizza moet zijn, met een dunne bodem en de hamburger... tja daar worden Amerikanen nog jaloers op.
    Voor we weggaan gaan we hier zeker nog een keer eten!

43. Heerlijk gegeten met vrienden bij de Krim, wat kunnen andere mensen verveld zeuren, want we kregen het mee dat andere mensen voor niks probeerde te eten, door niets anders dan te klagen, terwijl ze wel de borden leeg aten. Wij hebben ons er echt aan geërgerd, wij vinden jullie top de Krim!! Echt erg lekker en vriendelijke bediening en gezellige sfeer!!

44. Jeanette Hoog

Gisteren maar eens wezen midgetgolfen en eten bij restaurant de Krim. Het was super! We begonnen met midgetgolf. De banen zijn gelegen in een prachtige tuin, zeer goed onderhouden. Ook de banen zelf ziet er super uit! Daarna zijn we wat wezen eten op het terras. Het personeel is vriendelijk en goedgeluimd. Dan het eten zelf. Ik bestelde een pannenkoek, deze was super!! Mijn man nam de krimburger, en ook hier was niets op aan te merken. Eten was dus lekker! Onder het wachten vervelen de kinderen zich in ieder geval niet: Skelters, Schommels, een trampoline en noem maar op zijn allemaal aanwezig. Een echte aanrader !!!!

45. Vanavond hier gegeten en in een woord geweldig! We hadden niet gereserveerd maar werden hartelijk ontvangen en er werd meteen een tafel voor ons in orde gemaakt voor 6 personen op het terras. Omdat we allemaal een ander gerecht kozen, hebben we de keuken het ongewild een beetje lastig gemaakt maar daar was absoluut niets van te merken!! Wat een heerlijke gerechten en wat proef je de versheid!! Het was druk deze avond maar we hoefden niet lang te wachten totdat we heerlijk konden eten! De bediening was attent en vriendelijk en de locatie een topper! Wij komen snel terug!

46. Gezellig dagje bij de Krim gehad, heerlijk gegeten. Eerst lekke broodjes vooraf! Vers gebakken! En daarna pizza, heerlijke dunnen bodem, erg vers, en lekkere smaak! En de prijzen vallen ook wel erg mee! Zeker voor herhaling vatbaar,!

47. Carel de backer

Zeer goed restaurant in -werkelijk- een oase in Hoenderloo! Op een ruim terras, omgeven door mooie planten, een vijver en een bijzonder mooie golfbaan, bijzonder lekker gegeten. Pluim voor de keuken, die dit bij 34 graden eruit liet gaan en - de bediening- die hard liep om het ons tot zin te maken, chapeau!
    Komen zeker terug met kinderen en kleinkinderen.

48. Midgetgolf was erg leuk. Hele leuke banen! We hebben ook een lekker hapje gegeten heerlijke pizza's. De pizza was precies goed lekkere dunnen bodem en niet te veel belegt precies goed!! De bediening was erg snel en vriendelijk.
    Voor de kinderen is er een speeltuintje met een trampoline en een skelter. Je kan aan de achter kant van het restaurant op picknick banken zitten zo dat je je kids goed in de gaten kan houden... Erg naar ons zin gehad en zeker voor herhaling vatbaar!!

49. We begonnen met stokbrood vooraf, deze was warm en goed te eten alleen jammer dat ze 15 euro rekenen voor 6 minibroodjes. We bestelden ook drinken en daarbij viel ons op dat we halve glaasjes kregen maar wel het volle pond moesten betalen. Ok en toen begon de ellende echt we kregen 3 pizza's die gewoon weg niet te eten waren. Ze waren dun belegd en zo slap niet te pruimen. De serveerster vroeg of alles naar wens was, ik gaf te kennen dat dit niet het geval was. Ze zou het doorgeven aan haar baas. Ik werd naar binnen gevraagd om uit te leggen wat er mankeerde aan de pizza's. Ik had aangegeven te slap en dat de kaas te vies was. De baas gaf aan datzelfde een nieuwe wilde bakken maar ik had er geen zin in, na enig aandringen heb ik ze toch een andere pizza laten bakken. Ik kreeg hem gebracht en de jury zat toe te kijken of deze wel in de smaak viel. Nou nee dus gewoon hetzelfde probleem. Ik was er klaar mee en vroeg de rekening. En wat denk je de volle mep 80 euro aub. Ik ben in gesprek gegaan en heb gezegd dat ik niet betaal voor iets dat ik niet gegeten had. Met pijn en moeite haalden ze 2 pizza's van de rekening. Ik zeg schandalig. Dit is niet aan te raden, zo slecht heb ik het zelden gehad.

50. Hele lekkere pizza's en brasserie gerechten !! Ook Super leuke dag gehad samen met mijn gezin, goed vermaakt en allemaal heel lekker en gezellige sfeer.

51. Jacomijn

Teleurstellend! 2 volwassenen en 3 kinderen. Gezellig plekje, leuke speelmogelijkheden. De kinderen hebben zich goed vermaakt. Het was erg rustig, midden in het hoogseizoen.
    We bestelde broodjes vooraf voor 3 personen. De broodjes waren voldoende maar de kruidenboter en knoflooksaus was slechts voor 1 persoon. Toch berekende ze 3x € 3,95 Dus € 11,85 voor 6 mini broodjes een plukje boter en een lepel saus! De pizza's waren niet gaar en gingen terug de oven in. Bij terugkomst was de bodem van de pizza nog steeds niet gaar. Er werd gevraagd of het nu beter was en daarop is eerlijk geantwoord dat dit niet het geval was. Er volgde geen oplossing (daarvoor waren we mogelijk ook niet hard genoeg.) De hamburger was voorzien van een salade met balsamico dressing. Deze salade zat met dressing ook tussen het broodje, hetgeen een bijzondere combinatie gaf met de hamburger en niet in de smaak viel. Ook dit werd gecommuniceerd maar verder niet opgepikt. Tot slot bestelden we een cappuccino. Deze werd geserveerd met de opmerking:"Ik hoop dat dit dan wel goed is" waarop we reageerden met:"Natuurlijk wel". Maar helaas, dit was een kopje slootwater zonder koffiesmaak. Omdat ik het al heel vervelend vind om eerlijk te zeggen dat het niet naar wens is, we dat toch al gedaan hadden en dat eigenlijk niet opgepakt werd, heb ik hierover maar niets gezegd en het laten staan. We hebben om de rekening gevraagd, mochten uiteraard het volle pond voor alles afrekenen en zijn snel weggegaan. Zo ontzettend jammer en teleurstellend!
    Het ziet er zo leuk uit. Is perfect voor wanneer je met jonge kinderen uit eten wil. Het mist wat ons betreft bezieling en een goede kok. Als Herman den Blijker nog eens een project zoekt kan hij hier vast wat goeds van maken.

1,7
  52. Afgelopen weekend hebben we een koffietafel gehad waar niks aan ontbrak er was zelfs meer als we op konden. Ook een erg vriendelijke bediening ook netjes dat het afrekenen werd overgelaten aan de persoon met wie ik had gebeld. De Krim we hebben een superdag gehad

53. oeps 15 punten

Elk jaar komen wij, vader, moeder en 3 kids hier in de mei vakantie naar toe om te midgetgolfen en wat te eten en te drinken. De kids zijn dol op de pannekoeken ! Zelf vinden wij de Krimburger altijd erg lekker !

Deze winter heeft de eigenaresse het restaurant opnieuw geverfd en aangekleed; het ziet er nu heel erg gezellig uit!
    Absolute aanrader als je zelf wil relaxen, de kids vermaken zich hier prima!

54. Zondag een dagje Hoenderloo. Toen zagen mijn kinderen een midgetgolfbaan, en die wilde dus golfen. Dus na het midgetgolfen daar lekker gegeten, wij een pizza en onze kinderen een pannenkoek, in een woord heerlijk. Ook de bediening hielp ons goed en de sfeer van het restaurant was ook erg relaxed.

55. Jan

56. Boudewijn

Leuke Midgetgolfbaan met variërende banen. Het eten is goed van kwaliteit en de bediening was goed en vriendelijk. Een zekere aanrader om een keer te eten!

57. Heerlijk gegeten in het restaurant! Lekker pizza's en brasserie gerechten, het intrieur ziet der echt mooi uit! Heel erg opgeknapt! En een gezellige sfeer! De bediening is ook heel vriendelijk!
    En de migetgolf baan ziet der goed onderhouden uit! Er zijn veel leuke activiteiten voor de kinderen! Heerlijk om de hele dag te zijn! En genoeg te doen!

58. We hebben hier 2de Paasdag gegeten en we waren alle 16 zeer tevreden.
    Het eten was heerlijk en het restaurant is heel mooi opgeknapt.
    Heel gezellig geworden.

59. Lange wachttijd tot bediening, lauwe burger, sla met zand. Als groep weggestuurd geworden omdat we anders de parkeerplek voor klanten bezet hielden. En dit terwijl wij er ook aten, erg jammer dat we al besteld hadden. Nooit meer!

1,5
  60. Afgelopen week wezen eten, het idee was om bij een pizzeria te gaan eten, echter die hebben ze niet in de buurt, dus toch dit restaurantje maar geprobeerd. Bediening is erg aardig en attent, niks op aan te merken! Het restaurant is wel erg ouderwets, niet meer echt van deze tijd, maar wel schoon en goed onderhouden.

Maar ja toen kwam het eten. Ik had een Pizza Quattro Stagioni besteld, maar dit was toch echt wel de slechtste en dun bedekte pizza die ik ooit heb gehad. Kaas was veel te machtig en bepaalde eigenlijk de volledige smaak. Door recenties van vorige bezoekers er maar niks van gezegd, schiet je toch niet veel mee op, en wil geen ongemakkelijke situaties.

3,1
  61. We zagen de midgetgolfbaan en dachten laten we gaan golfen. Tot mijn zoon zei ik ruik pizza's en ja hoor 1 uur later zaten we aan tafel een pizza te eten. Deze waren heerlijk, echt heerlijk maar de bediening kwam gestresst over. We hoorden vanaf het terras een glas kapot vallen en de prijs van het brood vooraf was erg duur

62. Victor, Larissa en Youri

Wij hebben ons hier kostelijk vermaakt.
    Onze zoon van 10 heeft skelter gereden, op de trampoline gesprongen, we hebben handboog geschoten en gemidgetgolfd.

Tussendoor lekker buiten op het terras gezeten en wat gedronken. Een gezellige, ongedwongen sfeer.

's Avonds lekker gegeten. Lekkere fietjes en een heerlijk biefstukje. Ik zelf had een paddenstoelensausje met gorgonzola. Smaakte goed!

Wat ons betreft:Een heerlijk dagje uit en voor herhaling vatbaar!

63. I VERBRUGGE

Restaurant zit op een mooie locatie en op het terras is het gezellig. Binnen is het gedateerd. En toen kwam het eten, de pizza's. Heb lange tijd niet zo'n slechte pizza gegeten.
    Niet lekker en de kaas en tomaat waren zeer karrig.
    Zeker niet voor herhaling vatbaar.

4,5
  64. Ben 7466 punten

Hier afgelopen week even aan geweest voor een bakje koffie. Geen punten gegeven voor eten of drinken. Mooi accommodatie waarbij de eigenaresse nog de laatste puntjes aan het schilderen was. Mooie midgetgolfbaan en mooi terras, uitgaande van een andere recensie kan ik hier buiten het eten alleen maar positief over zijn.

65. Onlangs zijn wij er op zondag geweest eerst even een potje midgetgolf natuurlijk en daarna wat eten en drinken.

De sfeer was goed en de bediening aardig en beleefd, na wat gedronken te hebben hebben we van de kaart wat eten besteld, dit duurde nogal lang voor het klaar was en we zeiden al tegen elkaar dat ze het extra lekker maakte MAAR dat viel dus zwaar tegen!(rauw/koud en zelfs 1 bord lauw) we dachten even dat het door een amateurkok klaar was gemaakt!

Ik heb in die zelfde week nog een e-mail gestuurd met de opmerking dat ze eens wat aan die kok moesten doen! Ik heb al meerdere mensen gesproken die er waren eten en hadden dezelfde ervaring!

Helaas hebben ze niet meer gereageerd op mijn e-mail!?

2,6
  66. Na een dagje op de Hoge Veluwe besloten we met ons gezin naar dit restaurant te gaan om te eten. Echter toen we de mooie midgetgolfbaan zagen besloten we eerst een potje te midgetgolfen. De midgetgolfbaan is gelegen in een soort van tuin. Ziet er erg mooi uit en volgens mij zijn ze hier behoorlijk uniek in.

Na een gezellig potje te hebben gemidgetgolfd besloten we op het overdekte terras te gaan eten. Op aanraden van anderen besloten twee van ons een Krimburger te nemen. Deze voldeed boven al onze verwachtingen. Het was absoluut geen doorsnee hamburger. Ook de schnitzels zagen er goed uit en smaakten erg lekker. De bediening was erg vriendelijk! Van ons een dikke 9 voor dit unieke midgetgolf-restaurant. Ze zullen ons hier beslist vaker zien.

67. Tamara 223 punten

We zijn afgegaan op de positieve recensies en togen naar Hoenderloo. Het zou kunnen dat het eten goed is, maar daar hebben we niks van meegekregen, want we werden niet bediend. We hebben het bijna een half uur aangekeken en zagen dat mensen om ons heen wel bestellingen door konden geven, uiteindelijk zijn we maar gegaan. De borden die ik om me heen uitgeserveerd zag worden, zagen er niet spannend uit, meer cafetaria-achtig. De speeltuin, zag er op een plastic schommelkrokodil na, uit alsof er na de jaren 80 niks meer aan gedaan werd. Buiten op het terras vonden we het nogal een zooitje, allerlei types parasols door elkaar en tafels en stoelen hutje-mutje op elkaar. Al met al, een tegenvaller. Helaas. Ze hadden er wel Palm bier, mijn man verheugde zich er erg op, maar daar bleef het dan ook bij.

2,5
  68. Wat een feestje om hier te eten! Genieten met een hoofdletter!

Of het nu gaat om een avondje of de hele dag: je voelt je welkom in dit prachtig gelegen restaurant. En dan kun je er ook nog een balletje slaan op de midgetgolfbaan.

De prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed. Er is gelegenheid om te lunchen. De menukaart is uitgebreid en er is ook gedacht aan de vegetariers.

Dit moet je ervaren!

69. Derksen

Een restaurant met een gezellige uitstraling en erg gastvrij.

Het eten is goed en lekker.

Een aanrader voor het hele gezin, ook voor een gezellig dagje uit kun je hier goed terecht.