Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoenderloo verdeeld zijn.

1. Jurjen Bron

Alhoewel het niet druk was ging er veel mis bij de bediening en in de keuken. Van jong stelletje naast ons kreeg het meisje als eerste het hoofdgerecht en d jongen na meer dan 25 minuten. Wij moesten meer dan 70 minuten wachten op ons hoofdgerecht en zagen dat rondom ons heen door de bediening veel excuses werden gemaakt. Een dame die bediende kwam vermoedelijk uit de keuken gelet op haar vuile kleding. De dames van de bediening waren overigens zeer vriendelijk. Het eten (o.a. biefstuk) was excellent en we zullen dan ook zeker terugkomen.

2. Wij hebben vanavond hier eten afgehaald en het was weer erg lekker. Beetje veel patat normaal krijg je ook niet zoveel als je daar eet maar dat nemen we voor lief! We raden het iedereen aan om hier een keer te eten :)

3. Internationaal Hoenderloo

Marieke en Gerrit

Heerlijk gegeten, zeer goed verzorgd, attent op de coronamaatregelen en buitengewoon vriendelijk. Genoten😊

4. Internationaal Hoenderloo

Zeer goede bediening met prima eten!!

5. Lindsay de Wit

Wij zijn twee weken op het park verbleven en dus veel gebruik gemaakt van de boskantine, op een van de laatste dagen viel mij het een en ander op. De kok bereid het eten met blote handen in deze tijd van de Corona? De wijn werd ingetrokken glas minimaal gevuld. En helaas na deze twee weken viel er een glas appelsap om door mijn zoontje van 4, er werd geen nieuwe gebracht maar mocht er vervolgens een bestellen om ook nog eens af te rekenen, op ze minst na deze twee weken toch wel iets meer service verwacht, dit kun je als bedrijf echt niet maken!

3,3
  6. Pannenkoek duur voor wat je krijgt. Erg dunnen pannenkoek. De uitbater was zeer onbeleefd naar de gasten en zeer vervelend naar zijn personeel. Personeel probeerden toch hun best te doen.
    Ga zo door personeel en laat de uitbater een andere job gaan zoeken, deze man hoort hier niet thuis.
    Als je de Corona regels wil naleven doe dit dan voor iedereen en niet als het druk wordt dit los laten.

4,7
  7. Jammer dat high tea pas vanaf 10 personen kan en dat dat niet op de website vermeld staat. Hier kwam ik pas achter nadat ik de high tea online had gereserveerd, deze reservering aanvaard was door het restaurant. Daar de high tea niet op deze bevestiging genoemd werd heb ik nogmaals om een bevestiging gevraagd over de high tea. Toen kreeg ik via de mail te horen dat het niet kon. Ook dit had niet zo gehoeven, bij de 1ste bevestiging had al duidelijk kunnen zijn dat een high tea voor 2 personen niet mogelijk was.
    2 verbeterpunten voor het restaurant:
    1) wees duidelijk op de website
    2) lees de online reservering goed door voor de bevestiging verstuurd wordt

8. We gingen (twee personen) voor de smaken op de plankjes. Wat een festijn van verschillende gerechten, elk gerechtje smaakvol en heerlijk klaargemaakt van heel zachte zalm tot pate tot tartaar met een (kwartel?)eitje, entrecote, kip, diverse sausen en mosterd en rabarber, salade, soep en nog meer. En meer dan genoeg, we moest het plankje (het zijn zeker geen plank"jes"!) met vijf afsluitende desserts afslaan en bewaren voor een volgende keer. Een absolute aanrader, in een gezellige setting en vriendelijke bediening.

9. Ron Notenboon

Inmiddels een aantal keer bij dit adres gegeten. Lekkere schnitzelschotels met veel keuze en tegen een betaalbare prijs. Vriendelijke en snelle bediening en niet opdringerig. De locatie is eenvoudig maar schoon.

10. K. van der Schaaff

Helaas is de zaak gesloten maar dan is het wellicht leuk om even een blik in het verleden te werpen en "Rust een weinig" te zien toen het 1965 was.
    Het heette toen " Café-restaurant-slijterij Rust een Weinig" en ik vond deze foto in het blad "Onschatbare Klassieker" en daar ging het niet zozeer om het restaurant, maar om de gele Opel Rekord uit 1960 en dit is één van de laatste ut de serie, want het kenteken is van 1963.
    De Fiat 600 is ook vrij nieuw en heeft nog deuren die naar voren opengaan.
    Achter de dames staat nog een icoon uit de sixties, een Kreidler bromfiets.
    Hopelijk is deze foto misschien waardevol voor u. Groet!

11. Fabiënne

Als wij daar gaan eten is het altijd goed, de werknemers zijn aardig en het eten is lekker.

12. Graaf van Deventerstraat

Heerlijk gegeten en fijne bediening.
    Top voor elkaar tot de volgende keer.

13. Jona

14. F.zandbergen

De wijn is hier veel te duur. Nergens betaal je voor een glas huiswijn 4.80 euro pannekoek prima.

15. Zeer lekker gegeten.
    Snel je eten op tafel.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Goede prijs kwaliteit verhouding.
    Wel jammer dat honden zijn toegestaan in het restaurant.

16. Fam. Jansen

Wat een verrassing.Heel vriendelijk personeel.Mooie locatie.Sfeervolle “huiskamer”.Kinderen konden zich heerlijk vermaken binnen. Heerlijk gegeten.En last,but nog least: muziek niet storend aanwezig.
    Een pareltje!

17. Nu een paar keer wezen eten en borrelen. Iedere keer weer super genoten. Mooie gerechten, vriendelijke prijzen. Fijn personeel en mooie locatie. Alles klopt.

18. Henk Beumer

19. We zochten een restaurant dichtbij de camping de hoge Veluwe waar honden mee mochten en hadden niet veel keus dus negeerden de wat matige recensies maar werden blij verrast. Goede smaken (misschien was de risotto iets te zout), groente niet kapot gekookt, mooie varatie uit het seizoen, lekkere wijn.

20. Gisteren heerlijk wezen eten voor mijn verjaardag. Eten was top! En hele gezellige bediening. Ik ga zeker nog een keer.

21. Wij zijn met z'n zessen wezen eten. Het eten en vooral het vlees was uitstekend van kwaliteit en bereiding, al had de kok best iets meer peper en zout mogen gebruiken.
    De bediening was wat onzeker, maar dat leert vast snel genoeg. Prima tent om naartoe te gaan.

22. Vrijdag 13 september, Als dit maar goed gaat.
    We werden snel voorzien van onze drank en hebben dan het eten besteld. De plank die op tafel kwam zag er heel goed uit en was zeer lekker. Het hoofdgerecht, voor mij een flinke steak die super lekker was. Het dessert was ook lekker en goed verzorgd.
    Wij hebben met zijn vieren super lekker gezellig gegeten en gedronken en voor een eerlijke prijs.
    Hier gaan we zeker nog eens naartoe.

23. Cockx Kurt

24. Vavavond weer heerlijk uit geweest en prima gegeten. Kwalitatief erg goed en voor een betaalbare prijs. Vriendelijke bediening kortom ga zo door, wij komen zeker terug.

25. Prima eten, goed klaargemaakt en lekker warm opgediend. Sfeer en omgeving zijn niet bijzonder maar het zag er netjes uit en geen harde muziek op de achtergrond. Vriendelijke bediening. Aan goed eten hangt een prijskaartje, zo ook bij De Deelerhof. Wanneer we een volgende keer in de buurt zijn gaan we daar weer eten.

26. Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer, de bediening was net in dienst genomen, dus dat was nog erg wennen voor ze, maar dat had voor ons ook zijn charme. Ze deden hun uiterste best.
    De hoeveelheid op de twee gangen smaakplank was ruim voldoende.

27. Gegeten nee genoten

28. Het eten was erg lekker. Zeer vriendelijk personeel. We komen zeker terug.

29. A. van H.

We zijn vorige week hier wezen eten. Het was behoorlijk druk en rommelig. Het is geen sfeervol restaurant. De pannenkoeken waren zo dun als papier. Mijn zoon bestelde een pannenkoek met ijs. Toen zei de serveerster dat de ijsmachine kapot was. Toen mijn kinderen een sorbet als toetje bestelden, was de ijsmachine weer gemaakt, gelukkig voor onze kinderen. Maar na 5 minuten kwam de serveerster omdat de ijsmachine zgn. weer kapot bleek te zijn. Ze adviseerde een kopje koffie voor de kinderen!. Terwijl ze op een leeftijd zijn die nog niet geschikt is voor koffie drinken!. We waren 75 € voor 5 drankjes en 2 pannenkoeken en 2 gewone menu's. Zonder toetje. Het is geen gezellig restaurant en megadruk. Andere gasten stonden buiten te wachten. Nooit meer!.

2,5
  30. Wat een waardeloze tent. Word je gewoon weggestuurd door een of andere chagrijnige vrouw van de bediening. We wilden alleen ff een bakkie koffie drinken. We kwamen van de braderie af en was druk in hoenderloo dus ze hadden lekker geld kunnen verdienen, maar nee hoor ze sturen je zo weg. Toen maar ergens anders gegaan. Komen we anderhalf uur later langs deelerhof en wat denk je. Zijn ze nog gewoon open. Deze mensen zijn gek, willen gewoon geen geld verdienen. Echt een ballentent.