Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoenderloo verdeeld zijn.

1. Jacomijn

Teleurstellend! 2 volwassenen en 3 kinderen. Gezellig plekje, leuke speelmogelijkheden. De kinderen hebben zich goed vermaakt. Het was erg rustig, midden in het hoogseizoen.
    We bestelde broodjes vooraf voor 3 personen. De broodjes waren voldoende maar de kruidenboter en knoflooksaus was slechts voor 1 persoon. Toch berekende ze 3x € 3,95 Dus € 11,85 voor 6 mini broodjes een plukje boter en een lepel saus! De pizza's waren niet gaar en gingen terug de oven in. Bij terugkomst was de bodem van de pizza nog steeds niet gaar. Er werd gevraagd of het nu beter was en daarop is eerlijk geantwoord dat dit niet het geval was. Er volgde geen oplossing (daarvoor waren we mogelijk ook niet hard genoeg.) De hamburger was voorzien van een salade met balsamico dressing. Deze salade zat met dressing ook tussen het broodje, hetgeen een bijzondere combinatie gaf met de hamburger en niet in de smaak viel. Ook dit werd gecommuniceerd maar verder niet opgepikt. Tot slot bestelden we een cappuccino. Deze werd geserveerd met de opmerking:"Ik hoop dat dit dan wel goed is" waarop we reageerden met:"Natuurlijk wel". Maar helaas, dit was een kopje slootwater zonder koffiesmaak. Omdat ik het al heel vervelend vind om eerlijk te zeggen dat het niet naar wens is, we dat toch al gedaan hadden en dat eigenlijk niet opgepakt werd, heb ik hierover maar niets gezegd en het laten staan. We hebben om de rekening gevraagd, mochten uiteraard het volle pond voor alles afrekenen en zijn snel weggegaan. Zo ontzettend jammer en teleurstellend!
    Het ziet er zo leuk uit. Is perfect voor wanneer je met jonge kinderen uit eten wil. Het mist wat ons betreft bezieling en een goede kok. Als Herman den Blijker nog eens een project zoekt kan hij hier vast wat goeds van maken.

1,7
  2. Ik en m'n vrouw hebben een lekkere friet gegeten bij de Zevensprong in Hoenderloo, het komt niet vaak voor dat ik lang op een terras heb gezeten omdat het zo lekker was. De Milkshake was ook precies zoals ik wilde hebben. Goed personeel met een goede humor (dat zouden er meerdere moeten hebben). Tot volgende week Zevensprong!

3. Hallo, ik ben op een warme dag in Hoenderloo lekker wezen eten in de zevensprong, het was zeer gezellig en de sfeer was zeker aanwezig toen het nog zo warm was. Ik heb lekker een Kapsalon besteld wat overigens nieuw voor mij was maar ik zal het zeker nog een keer over doen. De service was ook zeker top en ik kan er verder niks over kwijt dan dat ik een dikke 10 geef! Proficiat.

4. Margriet

Gisteren lekker gegeten bij Rust een weinig. Het eten was heerlijk en de bediening was perfect. Naast het normale menu heb ik ook genoten van het Chinese afhaal. Was leuk

5. Heerlijk buiten gegeten. Veel keuze uit de pannenkoeken. Voor de kinderen volgt er bij een pannenkoek nog een verrassing die ze zelf mogen uitzoeken. Ik had zelf de hartige pannenkoek met shoarmavlees. Echt heerlijk. Bediening erg vriendelijk.

6. Het eten was te doen. Tomatensoep niet lekker. Bediening slecht, net of ze er geen zin in hadden. Geen sfeer. Dan zijn er in Hoenderloo veel betere restaurants.

7. Heerlijk buiten gegeten en omdat het eten zo heerlijk had gesmaakt, zijn we een 2e keer geweest, als afsluiting van de vakantie. Het is net of je in een sterrenrestaurant zit, zo mooi zijn de borden opgemaakt. De bijgerechten waren heerlijk, 2 soorten warme groente, een salade en nog frietjes en aardappeltjes. Het smaakte zeer goed. Onze dochter kreeg een speciale menukaart die ze mocht inkleuren, erg attent. En ze vond het eten lekker. Bediening vriendelijk en weten goed wat er speelt bij de tafels. Staan tijdig klaar met de vraag of er nog wat te drinken moet zijn. Een echte aanrader !

8. Marjolein

Na een bezoekje aan de braderie in Hoenderloo waren we op zoek naar een restaurant. We kwamen terecht bij het gezellige restaurant "Het Deelerhof". Lekker buiten gegeten, het was prachtig weer en daar op het terras kregen we een echt vakantiegevoel. Heerlijk gegeten, de gerechten zien er zeer verzorgd uit. Ook is het personeel erg netjes en bedreven, en gelukkig hebben ze ook nog humor, daar houdt ik wel van! Omdat er braderie was en tegenover het restaurant een springkussen stond hadden de kids het ook enorm naar de zin. Toch werd de originele kindermenukaart graag door ze ingekleurd! (zelfs een puntenslijper bij de potloden, ik reken hem goed!!) Kortom, een aanrader!

9. Erg gezellig etablissement waar een gemoedelijke sfeer hangt die mij erg beviel. Tijdens onze vakantie enkele keren wezen eten en veel gerechten uitgeprobeerd, waarvan alle bevielen. De saté en de spare ribs zijn heerlijk en vooral de entrecote is mij erg bevallen, verder ook prettig personeel dat aandacht had voor mij als klant. Als we weer naar Hoenderloo trekken voor onze 1-jaarlijkse fietsvakantie dan gaan we hier zeker nog een keer eten. Een aanrader!

10. Marjolet Paul

We hebben een weekje vlakbij Hoenderloo gelogeerd en als afsluiting van een geslaagde Apeldoornse vierdaagse zijn wij bij restaurant Het Deelerhof uitgekomen. Dit restaurant heeft een prachtige ligging en een mooi buitenterras aan de rand van het bos. En dat vlakbij het centrum van Hoenderloo. De bediening is uiterst vriendelijk! Het eten was verrukkelijk! Alle vier iets anders gekozen en alle vier hebben we zitten smullen. Het Veluwse stoofpotje is de specialiteit van de chef. Dat is een echte aanrader. De toetjes mag je ook niet overslaan!! Een genot om naar de kijken! Wat een zalige avond. Een onvergetelijke afsluiting van ons weekje weg. En volgend jaar komen volgend we zeker terug!!

11. Eveline de Bruin-Verdam

We zijn met z'n vieren - mijn ouders, mijn man en ik - een paar dagen op vakantie in Hoenderloo. Op zoek naar een leuke locatie om gezellig te eten ter gelegenheid van de 57ste trouwdag van mijn ouders, kom ik terecht bij Het Deelerhof. Mijn vader en ik zijn vegetarisch, maar ik lust alles en hij bijna niets! Dat maakt het altijd lastig een geschikt restaurant te vinden. Ik kies het restaurant dan ook op basis van de menukaart. En het is een succes! Het restaurant ziet er aardig uit en het is gezellig druk. Mijn vader eet smakelijk al heeft hij wat moeite met de grootte van zijn dessert. Daar helpen we hem graag mee. En ik? Ik heb van mijn leven niet zulke heerlijke soep gegeten. Mosterdsoep (vegetarisch geschikt): licht gebonden groene soep van drie soorten mosterd. Subliem!

12. Goed van eten, zekers het Veluwse Runderstoofpot. Men krijgt ook voldoende erbij; aardappels patat en drie soorten groente wat allemaal zeer goed van smaak is. Personeel is zeer alert en ervaren. Jammer dat er vloertegel tapijt in ligt, doet afbreuk aan de sfeer. Houten vloer zou warmer en schoner aan doen.

Peter Revenberg
    Deventer

13. Op Vaderdag wezen eten met Opa en Oma, onze dochter en mijn partner. Ondanks dat het enorm druk was en we even moesten wachten, toch zeer goed gegeten. De bediening is vriendelijk en alert. We kregen 2 stokbroodjes met kruidenboter bij de soep omdat de soepbroodjes op waren.
    De pannenkoeken smaakten prima. De zaak is ook onlangs verbouwd en ruimer geworden.

De bedrijfsleider houdt ook alles goed in de gaten. Erg fijn dat er een persoon rond loopt die overzicht houdt en zaken regelt. Erg professioneel.

Tot de volgende keer!

14. Annemiek

Heerlijk gegeten, prijs kwaliteit is uitmuntend!

15. pyrola ruigrok

Vorig weekend met mijn man en 2 kinderen van 7 en 12 jaar op het terras van dit restaurant gegeten. Schitterende ambiance met mooi uitzicht. Als voorgerecht had ik een geitenkaassalade, hoofdgerecht trio vis met lekkere garnituur. Smaakvol en prettige bediening. Komen zeker terug.

16. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Mooi menu voor 25 euro met verse ingredienten en met Veluwse producten. Op het terras kijk je uit op de mooie omgeving. Daarnaast ligt een leuk avonturenhof waar de kinderen zich uit kunnen leven.
    Service is meer dan prima. Ontspannen, vriendelijk en vakkundig.
    We komen hier zeker weer...

17. Afgelopen weekend hebben we een koffietafel gehad waar niks aan ontbrak er was zelfs meer als we op konden. Ook een erg vriendelijke bediening ook netjes dat het afrekenen werd overgelaten aan de persoon met wie ik had gebeld. De Krim we hebben een superdag gehad

18. oeps

Elk jaar komen wij, vader, moeder en 3 kids hier in de mei vakantie naar toe om te midgetgolfen en wat te eten en te drinken. De kids zijn dol op de pannekoeken ! Zelf vinden wij de Krimburger altijd erg lekker !

Deze winter heeft de eigenaresse het restaurant opnieuw geverfd en aangekleed; het ziet er nu heel erg gezellig uit!
    Absolute aanrader als je zelf wil relaxen, de kids vermaken zich hier prima!

19. Bevroren saucijzenbroodje, stokbroodje gezond bereid met brood van gisteren (hard en taai) en lang moeten wachten tot alles was uitgeserveerd.
    Nee, dit was niet de beste tent in Hoenderloo en omstreken om na een dagje fietsen op de veluwe, gezellig met de familie te gaan zitten en culinair genieten.
    Wat ons betreft, nóóit weer!

1,5
  20. Peter en Connie

Het eten was niet speciaal, maar wel goed, het is er wat oud binnen (opknapbeurt is niet overbodig). Vriendelijk personeel overigens, maar wij vonden de prijs best aan de prijzige kant.
    Peter en Connie.

21. Gisteren wat gedronken en een patatje gegeten. Echt hele flauwe patat en ik vond de prijs ook best hoog.

3,6
  22. Zondag een dagje Hoenderloo. Toen zagen mijn kinderen een midgetgolfbaan, en die wilde dus golfen. Dus na het midgetgolfen daar lekker gegeten, wij een pizza en onze kinderen een pannenkoek, in een woord heerlijk. Ook de bediening hielp ons goed en de sfeer van het restaurant was ook erg relaxed.

23. Jan

24. Boudewijn

Leuke Midgetgolfbaan met variërende banen. Het eten is goed van kwaliteit en de bediening was goed en vriendelijk. Een zekere aanrader om een keer te eten!

25. Heerlijk gegeten in het restaurant! Lekker pizza's en brasserie gerechten, het intrieur ziet der echt mooi uit! Heel erg opgeknapt! En een gezellige sfeer! De bediening is ook heel vriendelijk!
    En de migetgolf baan ziet der goed onderhouden uit! Er zijn veel leuke activiteiten voor de kinderen! Heerlijk om de hele dag te zijn! En genoeg te doen!

26. Gister een vegetarisch surprisemenu gegeten. Het voorgerecht bestond uit gebakken ui, champignons en paprika met een schijfje komkommer en tomaat, het hoofdmenu was gebakken ui, paprika, aan stukken gesneden vegetarisch worstje en een halve peer uit blik, een schoteltje komkommer en tomaat en gebakken aardappeltjes. Als dessert kregen we honingkoek met thee of koffie.
    We hebben waarschijnlijk net 400 gram groente per persoon gehaald.
    Dit was het slechtste vegetarische menu dat ik ooit heb gegeten.

3,7
  27. Weer voor het eerst dit seizoen wezen eten, drie gangen lente menu. Was wederom fantastisch! Een nieuw toetje uitgeprobeerd, iets te zoet, dus de kok gaat daar mee aan de slag. Ga zo door en wij blijven komen.

28. We hebben hier 2de Paasdag gegeten en we waren alle 16 zeer tevreden.
    Het eten was heerlijk en het restaurant is heel mooi opgeknapt.
    Heel gezellig geworden.

29. "Rust een weinig" had een goede naam maar na gisteravond met familie daar te hebben gegeten is daar weinig van over. Wel een compliment voor de bediening We hadden een erg aardige maar vooral alerte meneer die ons bediende en deze heeft het etentje gered. Verdient een dik compliment. Maar verder. De vleesspier bestond uit 3 bonkjes vlees. Een schnitzel die bijna van het bord afwaaide: klein dus. De groenten werden smakeloos en weing fantasierijk opgediend. De bloemkool was niet gaar. De nootmuskaat was erover heen gewaaid en lag in kookwater. Wortel en erwtjes rechtsteeks uit het blik. En de salade was niet vers. Evenals de caparccio die ontdooid erbij lag met mais en salade. A la carte is van minimale keuze en het enige vleesloze gerecht is giswerk. Nee, de kok had er weinig zin om het eten tot een feestje te maken. Hopen dat er binnekort een vacature komt om de boel nog te redden qua kookkunst.