Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoenderloo verdeeld zijn.

Jeanet Nap

We waren vroeg, dus er waren weinig gasten die de sfeer zouden kunnen bepalen, maar zelf hebben we met elkaar sfeer genoeg "gemaakt".

Heerlijk gegeten. Eten was weer perfect en ruim voldoende. Bediening zoals altijd zeer vriendelijk. Gaan zeker vaker.

Een beetje gedateerd interieur. Maar dat deed niks af aan het eten, wij hebben heerlijk gegeten.

Dewi Hols

5. Pannenkoekenhuis Hoenderloo

Afgelopen week ben ik bij dit pannenkoekenhuis wezen eten. Nou breek me de bek niet los. Wat ontzettend slecht! Allereerst komen wij binnen en zien we per ongeluk het bord over het hoofd dat we moeten wachten op een medewerker die ons naar een tafel zal leiden. Het meisje die ons hierop aan sprak was direct chagrijnig en er kon geen lach meer van af. Ze reageerde kortaf en pittig. Toen kwamen de pannenkoeken, dit was het enige positieve aan de hele ervaring, ze waren namelijk Heerlijk! Bedankt koks, jullie hebben het vak begrepen. Toen wij nog een dessert wilde bestellen werden wij weer geholpen door het meisje, helaas nu nog steeds geen lach op haar mond. Wij voelde ons door haar niet welkom. Ik vraag me af waarom zo een chagrijnig iemand in de horeca gaat werken. Misschien ben je de passie verloren? Voor ons is dit een avondje uit en verwachten dan vriendelijk te worden behandelt. Jammer.

Het eten was prima. Glasje Cola voor 2euro50 is wel duur, als het nu een flesje was geweest…

7. Internationaal Hoenderloo

We waren 17:50 aanwezig, er werd geen antwoord gegeven op ons goede avond, niets gevraagd, alleen gezegd OH, toen ik had aangekondigd gereserveerd te hebben voor 5 personen.
    Om 19.15 hadden we ons voorgerecht, de soep was goed, de carpaccio bijna nog bevroren. Dan een uur wachten op hoofdgerecht, nadat we erom gevraagd hadden. Rauwe ui tussen de vleesspies. De schnitzels waren plat, hard en taai. Nagerecht: bevroren stoofpeer. Wel 8 X wezen vragen of we iets te drinken wilden. Uit principe niet voor de 3e maal drank genomen. Onvriendelijke bediening.
    Dus wat mij betreft 1 x maar nooit weer.

Heel vriendelijk personeel. Niet duur maar wel heel lekker gegeten! Ik kom oorspronkelijk uit Oostenrijk het land van de schnitzels. Ik vind in Nederland niet gauw een schnitzel lekker maar bij De Zevensprong wel. Ook de zelfgemaakte frites waren heel lekker.

Snitsels hard uit de frituur, als je dan jezelf een Snitselhuus noemt.
    Maak er dan ook wat van.

Friet is daarin tegen heel lekker, dus verdient een plus.
    Drinken ook in orde, wel kleine 0,2 l flesjes.

Ambiance cafetaria gehalte.
    Succes met de verbetering.

10. Internationaal Hoenderloo

Heerlijk genoten van een avondje "buitenlust". Vooral in deze periode komen wij graag ivm de wildgerechten. We waren hier afgelopen woensdag (restaurant zat vol!!!) en hebben herten carpaccio, zwijnsfilet en als toet een creme brulee met anijs gegeten alles was voortreffelijk.
    jullie zien ons graag terug!

11. Internationaal Hoenderloo

Gisteren avond heerlijk gegeten in dit restaurant. Mijn vrouw en ik hebben ons laten verleiden door de wildkaart. Zelf had ik nog nooit wild gegeten maar de hertebrugfilet is smaakvol en mals. Wij hadden begrepen dat het ook een hotel is en zijn zeker van plan hier nog is terug te komen en er dan een paar dagen van te maken.

12. Internationaal Hoenderloo

K Janssen

Gezellig avondje hier gehad en ook gegeten. Varkenshaas was ontzettend droog. Helaas voor de kok !
    De serveerster die bij ons aan tafel kwam zij was ontzettend lief en kwam met oplossingen. Toonde ook interesse in ons. Doet haar werk goed. Wel een excuus gekregen omdat het varkenshaasje droog was.
    Komen hier zeker weer eten.

13. Internationaal Hoenderloo

Parelhoen

Afgelopen weekend in het restaurant gegeten. Het eten was in orde. Maar jammer genoeg voor de kok was de persoon die ons bediende niet echt gemotiveerd en zeer klantonvriendelijk. Nog nooit zoiets meegemaakt. Zeer jammer van onze avond. Hier betaal je niet voor! Navraag leerde ons dat het in dit restaurant wel vaker voorkomt! Het moet niet zo moeilijk zijn om in de omgeving een restaurant te vinden waar men de gasten wel een prettig gevoel kan geven.

Erg lekker gegeten alles ruim voldoende. Aandacht voor de klant wil ook wat zeggen. Zelfs de deur werd open gedaan na afscheid (van de kleine dingen moet je het maar hebben)

Zelden zo slecht gegeten. Carpaccio kwam rechtstreeks uit de vriezer. Was zo op een bord gedeponeerd. Beetje sla erop en hele vieze kaas. En oh ja nog een paar pijnboompitten. Twee halve geroosterde witte boterhammen erbij en 2 flessen olijfolie en een pepermolen complementeerden dit voorgerecht van € 10,95. Erg duur en onsmakelijk.
    Frisdrank kost € 2,50-2,75 per glas.
    Deze prijzen betaal je op een toplocatie aan de kust. Veel te hoog voor een restaurant op deze plek.
    Ongezellig qua inrichting.

We hebben er twee avonden heel erg lekker gegeten. Vooral de bieftuk met zelf gemaakte jachtsaus is een aanrader. Ook veel lekkere bieren.

Super restaurant. Erg vriendelijk personeel wat nog de aandacht voor de mensen heeft.
    Heerlijk gegeten ook.

Wat een super leuk restaurant met lekker eten. Een uitgebreide menu kaart met veel keuze. Dit restaurant is zeker een bezoekje waard.

Top bediening. Heerlijk gegeten eindelijk weer eens een restaurant die 2 verschillende warme groente friet gebakken aardappelen en salade serveert ipv alleen friet en salade. Biefstuk was perfect gebakken botervis is ook zeker een aanrader. Kortom heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.

20. Internationaal Hoenderloo

Gelogeerd van 19 t/m 26-08-'17. Prachtige ligging. Mooie (schone) kamer met balkon. Goed restaurant (zowel ontbijt als diner)...! Prettige bediening.
    Kortom: een aanrader en o ja, openbaar vervoer (wij zijn 80+ en niet mobiel) is goed geregeld.

De Waele Yves

Leuk eetcafe.
    Prima prijs/kwaliteit.

Heerlijke pannenkoeken, drinken is waardeloos, uit een automaat, smaakt naar niets en betaal je ook nog eens 2,25 voor. Vraag dus frisdrank met een flesje.

23. Pannenkoekenhuis Hoenderloo

We zijn hier met ons gezin met 2 kleine kinderen wezen eten tijdens onze vakantie. Het eten en drinken was lekker en prima voor elkaar. De bediening was erg snel, wat we heel erg op prijs hebben gesteld. Complimenten!

Fantastische locatie en super vriendelijke bediening. En heerlijk eten 2x daar gegeten en beide keren voortreffelijk.
    Aanrader.
    Leuke midgetgolf baan.

anita van homelen

Heerlijke pannekoek gegeten. Leuke bediening.

Als eerste vond ik het raar dat we allergieën hadden opgegeven. Ze pas na dat we besteld hadden zeiden er stond een opmerking bij maar wij kunnen die niet lezen. Heel raar. We hadden kip besteld en deze was rauw dus ze kreeg een nieuwe maar toen had de rest het eten al op. En we zagen later dat de zaak op donderdag altijd dicht is maar er waren meer mensen dus vonden het raar. Wilde eigenlijk nog even borrelen maar rond 8 uur werd alles eigenlijk van tafel gehaald dus hadden ook niet het idee dat we langer mochten blijven. Toen bij het afrekenen stond er 1 hoofd gerecht extra op en 2 toetjes werd wel hersteld maar veder ook niets. Dus nee zou er niet gauw meer heen gaan heb gevraagd of er geen kerrie in de kruiden op de aardappeltjes zaten ivm de doorgegeven allergie ze zei nee was dit of dat maar er zat wel kerrie in ben nl ziek van geworden.

Op mijn verjaardag kreeg ik een dinerbon van 50 euro en een deelnemers kaart 200 restaurants. Na het eten moest ik betalen, maar ze konden de bon niet ondanks hun deelnemers kaart. Ze zei: ik wil wel proberen maar hij weigerde 2 keer. Ba enig aandringen van mijn kant pakte de bon ineens wel. Etende mensen dachten dat wij een valse bon hadden. 4 medewerkers bemoeiden zich er mee. Ik denk dat ze liever contant hebben. Kunnen ze zo in de zak stoppen dus 2 dagen geleden een bon van 50 euro gekocht maar die kan je dan bij de deelerhof niet mee betalen ondanks dat hun naam er op staat is eigelijk oplichting. 2 keer pakt hij niet na flink overleg ineens wel.

Ook erg kleine tafels veel geloop en tafels waar je niet mocht zitten wij waren met 2 pers.de borden bedekte al het kleine tafeltje stoofpotje was meer stroop als vlees in de hoek weggedrukt voor het spul is het erg duur er zijn gelukkig betere in hoenderloo.

We zijn vandaag in hoenderloo aangekomen en zagen dit gezellig restaurantje. We hebben zo juist gegeten en het was heerlijk. Verse dunne pizza bodems, mijn garnalen gerecht was verrassend opgemaakt. En wat ook mee viel, de snelheid waarmee de bestelling kwam. Echt super goed.

Als lunch de aanrader van het restaurant!
    Een etagere met kleine koude hamburgers (moest warm zijn). Rauwe ham. Stukje meloen was lekker geweest! Zalm plakje was redelijk. En 4 kleine stukjes kaas. Het zg. speciale brood smaakte naar niets!

Getracht te klagen over koude hamburgers. Niemand te zien. Toen serveerster weer tevoorschijn kwam geklaagd.
    Zag haar door ruit met meerdere praten (deze nam niet de moeite tevoorschijn te komen. Werd door serveerster gemeld dat we iets anders uit mochten zoeken. Niets van de lunchkaart stond ons aan. Dus opgestaan om te betalen.
    Hier kwam ineens een man tevoorschijn. Die had wel iets over de klachten gehoord. Maar liet mij zonder blikken of blozen gewoon het totale bedrag betalen! SCHANDALIG!
    Ben vroeger veel in hotel geweest. Maar nu nooit meer!
    Zou ze sieren om mij 50 terug te betalen.

We waren er met 10 mensen jong en oud .

Lekker gegeten en de sfeer was goed leuk personeel