De Zevensprong in Hoenderloo

De lekkerste schnitzels van de veluwe!!

voldoende parkeer ruimte aan beide zijde van het restaurant.

ma lunch vanaf 12:00 diner tot 21:00
di lunch vanaf 12:00 diner tot 21:00
wo lunch vanaf 12:00 diner tot 21:00
do lunch vanaf 12:00 diner tot 21:00
vr lunch vanaf 14:00 diner tot 21:00
za lunch vanaf 12:00 diner tot 21:00
zo lunch vanaf 12:00 diner tot 21:00

Elke maand een nieuwe "schnitzel van de maand"

1. Ambiance

1. Zeer lekker gegeten
    Snel je eten op tafel
    Zeer vriendelijk personeel
    Goede prijs kwaliteit verhouding

Wel jammer dat honden zijn toegestaan in het restaurant

2. Zeer slechte schnitzel ten eerste uit de frituur en hard gebakken uittjes waren gewoon zwart gebakken en oude te hard gebakken friet nee daar zien ze mij niet meer.

1,7
  3. Nou eens maar nooit weer...
    Oude restanten friet. Droog en te hard gebakken.
    Kaassoufle genomen maar 1,90 voor een 1 haps krecker is te veel!

4. Slechte bediening bij het onbeschofte af oude friet en een bejaard haantje.

5. Ron Notenboon

Na een aantal eerdere bezoeken gisteren samen met mijn vrouw weer een prima schnitzel gegeten. Zeer betaalbaar voor een schotel van goede kwaliteit. Snelle en zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog een keer terug.

6. Gereserveerde tafel netjes ingedekt. Kleine ruimte met veel lawaai. Schnitzel kaart inderdaad reuze, maar pakjes werk en schnitzels uit de frituur. Zeker niet de beste die we ooit gegeten hebben. Omgeving snackbar+.

7. We zijn hier in de buurt op vakantie en we reden er langs, en een paar dagen later hebben we gereserveerd, dat werd ons aangeraden. We hebben lekker gegeten, het eten kwam ook snel op tafel en dat is best fijn met een kind erbij.

8. Simpel, maar erg goed en gezellig.

9. Dewi Hols

10. Heel vriendelijk personeel. Niet duur maar wel heel lekker gegeten! Ik kom oorspronkelijk uit Oostenrijk het land van de schnitzels. Ik vind in Nederland niet gauw een schnitzel lekker maar bij De Zevensprong wel. Ook de zelfgemaakte frites waren heel lekker.

11. Snitsels hard uit de frituur, als je dan jezelf een Snitselhuus noemt.
    Maak er dan ook wat van.

Friet is daarin tegen heel lekker, dus verdient een plus.
    Drinken ook in orde, wel kleine 0,2 l flesjes.

Ambiance cafetaria gehalte.
    Succes met de verbetering.

12. Voor weinig geld prima gegeten.
    De inrichting sprak ons niet zo aan. Dat mag wat minder eenvoudig en eenzijdig.

13. Mijn vriendin en ik hadden allebei een schnitzel. Goed van smaak, echt lekker. Er werd niet gevraagd of het eten gesmaakt had en bij het weggaan ook niemand gezien of gehoord. Prijs - kwaliteit voor het eten is prima.

14. Lizette

Mijn zusje heeft friet gehaald en we zijn tot de conclusie gekomen dat dit wel ontzettende lekkere friet is!! Topkwaliteit huisgemaakte friet, echt een aanrader👍🏻

15. Vanuit het vakantiepark net friet afgehaald bij De Zevensprong. Vriendelijke medewerkster aan de kassa en de bestelling was al erg snel klaar. En de huisgemaakte friet was echt heerlijk! Zo krijg je ze niet vaak! Jammer dat we zo ver weg wonen, maar anders waren we zeker teruggekomen! Complimenten voor dit cafetaria.

16. over het eten hebben wij totaal geen klachten dar was echt lekker. Maar het personeel wat er loopt is heel laks en lui. 1x om de bestelling op te nemen aan tafel geweest en te brengen voor de rest heb ik bij de bar moeten roepen of ik nog wat te drinken mocht. we zijn van ellende maar zonder toetje weg gegaan. Want dat zou de hele avond duren. ook om afterekenen duurde een eeuwigheid. manager niet 1x gezien. maar toen we weg gingen wel bij een vaste klant. we zijn hier nu 4 x geweest iedere keer voordeel van twijfel maar voor ons nooit weer. Want worden niet naar wens behandeld

17. Verleden week gegeten. Best wel lekker. Maar weinig smaak aan de sla. En de uien en champignons mogen wel wat meer zijn. Want zoals op alle foto's te zien op u site, zo kregen wij 'm niet.

18. We hebben er lekker gegeten. We hadden allemaal een ander schnitzel en hebben alle 6 lekker gegeten, alleen jammer dat we de spaarkaart zijn vergeten. I'll be back :)

19. Laat ik beginnen door te zeggen dat als iedere "boer'n kinkel" in Apeldoorn en omgeving geen boeren omelet of broodje warm vlees gaat eten in de Zevensprong, dan doe je jezelf tekort. Ik heb hier vandaag, 4 juli, heerlijk met mijn vrouw geluncht. Een enorme boeren omelet (3 eieren, 3 boterhammen) / een zeer royaal broodje warm vlees met 2 keer tonic en 2 keer icetea voor nog geen € 20,00 plus service with a smile. Echt een aanrader.

20. Zaterdag 18 en zondag 19 juni hier wezen eten en het was super lekker. Ik schrijf niet snel een recensie maar ik zag wat hier onder stond en ik dacht wat vreemd die slechte recensie. En aan de tijdstempel te zien was die er ook zondag en ja we moesten zondag beduidend langer wachten (geen anderhalf uur)als zaterdag en het zat net zo vol maar dat maakt het eten er niet minder om en het zit niet voor niks zo vol. Sommige mensen verwachten dat ze met 5 min eten hebben maar dat red je thuis ook niet als je zelf kookt! Wij vonden de meisjes die achter liepen ontzettend vriendelijk en behulpzaam en maakte ook excuses tegen de gasten, boden de klanten die zaten te mauwen zelfs een drankje of ijsje aan.Wij waren zeer tevreden en komen zeker terug de schnitzels zijn echt heerlijk maar als je snel wil eten mischien dan toch op zaterdag gaan ;)

21. marieke

Wat een verschrikkelijke tent. 1,5 uur moeten wachten tot we ons eten kregen. De manager liet zich niet zien. Zijn zeer jonge personeelsleden moesten zich verontschuldigen. Het eten voldeed zeker niet aan onze wensen. We betaalden extra voor aardappelschijfjes maar ook deze waren gefrituurd en smakeloos. En het lukte niet tegelijk te eten en de vliegen weg te wuiven. Nou ja wel heel goedkoop, 11 euro voor een schnitzel. Maar wij betalen liever iets meer voor echt lekker eten.

22. Super geholpen en lekker en goed gegeten! Ook voor mensen met jonge kinderen(baby's) welkom! Top!!

23. Komen hier regelmatig eten en is altijd heel erg naar onze zin.
    Schnitzel is goed, frites lekker en de rauwkost is ook prima.
    Bediening wordt gedaan door jonge mensen, ze doen dat heel goed: vlot en vriendelijk.

24. Afgelopen zaterdag lekker gegeten in het schnitzelhuus! lekker druk, bediening over het algemeen goed... Echt super!

25. Afgelopen vrijdagavond met mijn dochter gegeten. Hier terecht gekomen via deze site, omdat we wat leuks in de omgeving van Hoenderloo zochten. Het is best klein, maar erg gezellig ingericht. De bediening was super vriendelijk, en de kok kwam ook ook nog even informeren of alles naar wens was. De porties waren meer dan voldoende en het was allemaal erg smaakvol! Ook de huisgemaakte frieten waren echt heerlijk. Zelf had ik de Oostenrijkse schnitzel, deze had iets van gebraden aardappelen als bijgerecht, heeeerlijk! Al met al een echte aanrader! Als wij weer in de buurt verblijven, dan ga ik er zeker weer een schnitzel eten.

26. Wat een heerlijk eten! Hartstikke gezellig en we werden snel bediend. Het was een goed gevuld bord voor een redelijke prijs!

27. mathieu naarden

26 September wezen eten in het snitzelhuus. Echt super lekker gegeten en we gaan aankomende week nog een keer terug. Echt een aanrader, vooral de zelfgemaakte frites zijn heerlijk!!

28. anneke verhulst

Ik schrijf eigenlijk nooit een recensie, maar deze is het dubbel en dwars waard! Dinsdagavond 25 augustus wezen eten in het schnitzel restaurant en het was goed druk. Er liep een wat oudere dame in de bediening en zo ontzettend vriendelijk en behulpzaam, echt een dikke pluim voor die dame! De schnitzels waren echt super van kwaliteit en de zelfgemaakte frietjes ook. Wij komen zeker nog eens terug, is het niet voor het eten dan is het wel voor de vriendelijke dame. Ik geef jullie een dikke 10!!
    Met vriendelijke groet,
    Anneke Verhulst

30. Zaterdag 25 april bij het schnitzelhuus wezen eten en heb er echt van genoten wat een heerlijke schnitzels, ik had een grote met ui champignons en paprika en mijn vrouw een kleine met ui champignons en spek en zelfgemaakte patat. Ik ben een grote eter maar dit was echt heel veel maar echt heerlijk en snel mijn complimenten voor de kok! De bediening was ook vriendelijk. Tot de volgende keer en ik stuur mensen naar jullie voor heerlijk eten!

31. 17-1-'15 gegeten hier, echt helemaal top!! Goedgevuld bord, en heel erg lekker!! De bediening werd door 1 meisje gedaan, zij is geboren voor dit beroep, zeer vriendelijk, behulpzaam, snel en toch elegant, een echt talentje!! Ook uiteraard complimenten voor de kok, en de service van iedereen die hier werkt is vast hetzelfde als "ons" talentje. Wij komen hier echt weer terug als we in de buurt zijn. Een dikke 10 van ons, een stel uit het Gooi.

32. Afgelopen vrijdag gegeten. Was al wat later, niet zo druk. Prima eten in een leuke sfeervolle tent. Een echte aanrader

33. Hier in oktober tijdens onze vakantie gaan eten. In één woord: fantastisch.

We gingen voor de schnitzel, was prima van kwaliteit, zeer vlotte en vriendelijke bediening. Zeer snel na het bestellen het eten op tafel. Was van uitstekende kwaliteit, lekker warm, genoeg, (en ik ben toch een grote eter), en tegen een zeer redelijke prijs.

Een aanbeveling waard. We komen hier zeker nog eens terug.

34. Vrijdagavond in het schnitzelhuus wezen eten en wat een heerlijke schnitzels! Je krijgt een best bord vol met eten tegen een goede prijs, zeker voor herhaling vatbaar! Zaterdagavond hebben we frietjes gehaald aan de andere kant in de cafetaria en het was goed druk maar de kwaliteit was super, heerlijke frietjes en snacks dus het even wachten wel waard. En ik heb respect voor de mevrouw die in haar eentje al die frietjes moest bakken en ze bleef lachen en vriendelijk. Top gedaan !!! Tot de volgende vakantie Zevensprong.

35. Gister wezen eten in het schnitzelrestaurant, het eten was super (beetje veel) en een top bediening! Als ik in de buurt ben gaan we er zeker weer heen!

36. Nog nooit zo'n slechte cafetaria meegemaakt. De friet was nog rauw van binnen en de snacks koud. Personeel erg onvriendelijk.

37. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel! Ga er zeker weer heen.

38. leonie

39. Ik en m'n vrouw hebben een lekkere friet gegeten bij de Zevensprong in Hoenderloo, het komt niet vaak voor dat ik lang op een terras heb gezeten omdat het zo lekker was. De Milkshake was ook precies zoals ik wilde hebben. Goed personeel met een goede humor (dat zouden er meerdere moeten hebben). Tot volgende week Zevensprong!

40. Hallo, ik ben op een warme dag in Hoenderloo lekker wezen eten in de zevensprong, het was zeer gezellig en de sfeer was zeker aanwezig toen het nog zo warm was. Ik heb lekker een Kapsalon besteld wat overigens nieuw voor mij was maar ik zal het zeker nog een keer over doen. De service was ook zeker top en ik kan er verder niks over kwijt dan dat ik een dikke 10 geef! Proficiat.

41. Gisteren wat gedronken en een patatje gegeten. Echt hele flauwe patat en ik vond de prijs ook best hoog.

42. Bente 45 punten

Speciaal naar toe gegaan voor de pizza. Er stond een bord buiten met 'pizza met verse ingrediënten'. Ik kreeg een pizza hawai, zonder verse ananas, zonder verse ham (vierkantjes rubber, je kent het wel) en met een dikke laag kaas. Niet waardig wat er buiten op het bord staat! Hier dus geen pizza halen als je een lekkere verse pizza wil (of het bord weghalen). Verder goede bediening en vast prima cafetaria eten!

43. Prima snackbar waar ze ook groentekroketten hebben (vind ik heerlijk en die hebben ze niet overal). Goede bediening.

44. Heerlijk eten voor een goede prijs. Bediening is ook heel snel en vriendelijk. Hebben genoeg keuze. De knoflooksaus is echt om te smullen.

45. Henk Vermeulen

Leuk en gezellig de shoarma kan ik iedereen aanbevelen

46. Tom Kaptein

Gezellig eetcafe waar wij heerlijk hebben gegeten. veel voor weinig geld. Onze zoon was door het dolle heen met de verrassing uit het verrassingsmenu. Wij zullen hier zeker nog terugkomen.

47. fam geerlof

het eten was er heerlijk,veel voor weinig geld! echt super.

48. Fam. Snijders

Eenvoudig maar echt lekker eten, vriendelijke bediening. Ze hebben er overigens geweldige koffie.