De Zaak in Hoenderloo

7. Betalen pin

1530519239 82
1620629900 77
1645205535 77

1. Super lekker gegeten en goede bediening! Ober had het erg druk maar bleef het top doen! 👍

2. Goed en mooie prijs/kwaliteitsverhouding.

3. Jenny Smith

Heerlijk gegeten, super gezellige ambiance. Een aanrader!

4. Vertaal van English naar Nederlands

We really had a great experience with our dinner. The food was really good. The appetizer was of a proper size and the main course was delicious. The price quality ratio in our opinion is really good! We recommend you to go here for have a nice dinner.

5. Onze keuze viel op de zaak in hoenderloo. Prima keuze. Heerlijk gegeten en prima service. Echt een aanrader. Mochten wij in de buurt zijn zeker weer hierheen.

6. C. janse

Prima bediening. Waar zie je mensen nog hard lopen om het eten op tijd te serveren!
    Goed eten voor een betaalbare prijs. Bij een hoofdgerecht kregen we 2 soorten aardappels en rauwkost en gewokte groente. Super hoor.

7. Jeanet Nap

We waren vroeg, dus er waren weinig gasten die de sfeer zouden kunnen bepalen, maar zelf hebben we met elkaar sfeer genoeg "gemaakt".

8. Heerlijk gegeten. Eten was weer perfect en ruim voldoende. Bediening zoals altijd zeer vriendelijk. Gaan zeker vaker.

9. We hebben er twee avonden heel erg lekker gegeten. Vooral de bieftuk met zelf gemaakte jachtsaus is een aanrader. Ook veel lekkere bieren.

10. De Waele Yves

Leuk eetcafe.
    Prima prijs/kwaliteit.

11. Als eerste vond ik het raar dat we allergieën hadden opgegeven. Ze pas na dat we besteld hadden zeiden er stond een opmerking bij maar wij kunnen die niet lezen. Heel raar. We hadden kip besteld en deze was rauw dus ze kreeg een nieuwe maar toen had de rest het eten al op. En we zagen later dat de zaak op donderdag altijd dicht is maar er waren meer mensen dus vonden het raar. Wilde eigenlijk nog even borrelen maar rond 8 uur werd alles eigenlijk van tafel gehaald dus hadden ook niet het idee dat we langer mochten blijven. Toen bij het afrekenen stond er 1 hoofd gerecht extra op en 2 toetjes werd wel hersteld maar veder ook niets. Dus nee zou er niet gauw meer heen gaan heb gevraagd of er geen kerrie in de kruiden op de aardappeltjes zaten ivm de doorgegeven allergie ze zei nee was dit of dat maar er zat wel kerrie in ben nl ziek van geworden.

12. Heerlijk eten, lekker veel ook...

13. Michelle

Voor een eetcafe hebben we er lekker gegeten. De kip was goed gaar, maar niet droog.
    Frietjes waren lekker knapperig, maar niet te hard. Prima!
    Heerlijk buiten op het terras zitten eten.

14. wrekenhorst

met vier personen gegeten vleesgerechten waren niet om over naar huis te schrijven twee smakeloze tongetjes die de koekenpan niet hadden gezien groenten waren helemaal niet gaar daarna Irish koffie zonder slagroom geserveerd op het commentaar kwam na de slagroom geen reactie

3,6
  15. Harry & Mascha

Heerlijk gegeten met super vriendelijke bediening in een gezellig eetcafè. Iets te overdadig met al het extra's waardoor veel overbleef.

16. Ontvangst prima met name voor onze kleindochter, de kinderstoel stond klaar en werden kleurboek en potloden gehaald, na afloop een klein cadeautje.
    We hebben lekker gegeten.

17. Gewi Hilferink

18. De maaltijd was ruim voldoende de patat was lekker knapperig en het vlees lekker en goed gaar. De bediening was vlot en voorkomend. Eigenlijk zoals het hoort, maar niet vaak meer tegen komt. Het is voor ons wat te ver weg. Maar zijn we in de buurt dan zullen we ongetwijfeld langskomen. Een echte aanrader.

19. gerrit koster

erg lekker gegeten voor herhaling vatbaar

20. Fam. Galgenbeld

Heerlijk gegeten, vlotte bediening en een gezellig ingericht. We komen hier beslist weer terug.

21. Heerlijk gegeten, snelle en aardige bediening. Ook leuk om na het eten nog even aan de bar na te borrelen.

22. José korts

We werden heel prettig geholpen. Het eten was goed. Fris terras aan rustige doorgaande weg.

23. Helaas hadden wij iets te hoge verwachtingen ten opzichte van een ervaring uit het verleden.
    We vonden de menukaart behoorlijk aan de hoge kant, zeker voor de kwaliteit die wij kregen.
    Bij het hoofdgerecht ging het helaas fout, met het bestellen kreeg ik heel iets anders dan wat ik had besteld, waardoor mijn vriend inmiddels zijn hoofdgerecht op had en ik nog moest beginnen. Wel excuses gehad, maar verder geen compensatie. Zelf zou ik bijvoorbeeld een gratis drankje hebben aangeboden.
    Het eten zelf was wel ok, maar zeker geen culinair hoogstandje voor deze prijs, de sausjes werden geserveerd in plastic bakjes die je bij de snackbar zou krijgen. En bij de biefstuk is er ook niet gevraagd hoe ik de binnenkant wilde hebben, dus erg doorbakken. Wel genoeg patat, aardappeltjes en groenten.
    Wat mij ook opviel, is de hoeveelheid honden die binnen waren met hun baasje. Uiteraard voor de mensen heel fijn, maar ik ben van mening dat dit niet thuis hoort in een restaurant. Erg jammer, maar voor ons geen tweede keer.

24. Prima ontvangst. Goeie sfeer. Top eten!! Het is geen sterren restaurant, maar het eten is gewoon goed. Erg aardige gastheer en een heerlijke wijn. Goed zijn door gewoon te doen.

Ik kan niets verzinnen om hier niet heen te gaan.

25. Heerlijk gegeten in ongedwongen sfeer!

26. Heerlijk gegeten op een gezellige locatie!!!

27. Lekker gegeten en vriendelijk personeel. Boven onze verwachting voor een eetcafé, wij komen deze week nog een keer terug.

28. Franziska Haarms

De sfeer is goed, de biefstuk en de saté lekker, de bijgerechten matig. Patat en fantasieloze sla en groente. Bij de biefstuk mag je toch saus verwachten zonder deze extra te moeten betalen? Bovendien was het pepersausje bremzout.

Bij de patat moest het kleine schaaltje mayonaise ook extra afgerekend te worden. Dat hebben wij, als we een menu van de kaart bestellen, nog nergens meegemaakt.

29. anouschka

Was altijd super goed en lekker. Maar toen kwam de nieuwe menu kaart. Er is voor mensen die geen varkensvlees en vis mogen geen kip meer op de kaart, behalve een salade maar als ik uit eten ga bestel ik geen salade. Waar is de barnevelder in hoenderloo? Heel jammer maar wij komen niet meer!!

30. Stephanie

Wat slecht! Ruim 40 minuten gewacht op het eten, biefstuk leefde nog... teruggestuurd en een kwartier later had mijn man zijn eten (overigens ook heel slechte kwaliteit) al op en had ik nog steeds niks. We zijn weggegaan, heel jammer en zeker geen aanrader!

1,7
  31. Heerlijke gegeten, echt een top restaurant. Alleen de bediening liet soms wat lang op zich wachten.

33. Afgelopen weekend 2x hier gegeten. De biefstuk was van goede kwaliteit en grote stukken! De schnitzel was van een droge slecht gekruide kwaliteit maar de varkenshaas was zeker goed! En de bijgerechten waren ook van een goede kwaliteit. De friet iets te doorbakken, maar verder goed. Vrolijk en vriendelijk personeel. Schoon sanitair, als we weer in de buurt zijn zullen we er eens weer heen gaan.

34. Heerlijk met z'n tweeën gegeten in een ontspannen sfeer. En de prijs viel mee.

35. marinka draaijer

Afgelopen weekend daar (weer) gegeten met onze kinderen. Erg lekker (en veel) eten van een prima kwaliteit. Als frietjes of salade op is krijg je weer nieuw. De namen van de gerechten zijn erg leuk en de prijs is super. Maar wat me nog het meeste opviel en bij gebleven is, is de bediening/personeel. Die was meer dan top en een voorbeeld waar veel restaurants een voorbeeld aan kunnen nemen. De zaak verdiend een dikke pluim en ik zal er nog vaak een hapje komen eten.

36. Erg gezellig etablissement waar een gemoedelijke sfeer hangt die mij erg beviel. Tijdens onze vakantie enkele keren wezen eten en veel gerechten uitgeprobeerd, waarvan alle bevielen. De saté en de spare ribs zijn heerlijk en vooral de entrecote is mij erg bevallen, verder ook prettig personeel dat aandacht had voor mij als klant. Als we weer naar Hoenderloo trekken voor onze 1-jaarlijkse fietsvakantie dan gaan we hier zeker nog een keer eten. Een aanrader!

37. Afgelopen weekend hier gegeten. We kozen voor de bordbedekker, een grote schnitzel. Die was echter van slechte kwaliteit, vrij taai en slecht gekruid. Groente was wel ok, en de patat was prima. Echter de prijs van €16,50 is veel te hoog voor deze snackbar-maaltijd. Op de tafel lag een hoeveelheid korrelig vuil (zand?) wat we zelf maar hebben weggeveegd. De bediening was verder vriendelijk en goed.

38. Voor 16,50 euro bleek ik twee gepaneerde kabeljauwfilets (diepvries van de groothandel) besteld te hebben waarvan bij de eerste hap al bleek dat ze nog koud, nat, dus nog rauw waren. Bij een opmerking hierover geen excuus gehoord en daarna nog lang moeten wachten op de eigenlijke vishap. De bijgerechten waren mager. Jammer dat er geen verontschuldiging af kon.

6,1
  39. Gezellig eetcafé met zowel een terras aan de voorkant als aan de achterkant. Uitgebreide kaart met een prima satèh en een iets mindere snitzel. Bediening niet erg vlot, verder wel ok.

Alleen het bier is schofterig duur, 5 euro voor 0,4 liter witbier, jammer.

6,5
  40. Heel lekker gegeten, een leuk gezellig eetcafe waar ik zeker nog een terug komt.

41. Martijn

Goed en groot bord eten, lekker gemarineerde spare-ribs, hele snelle bediening. Prijs/kwaliteitverhouding dus dik in orde!

42. Hebben hier gisteren heerlijk gegeten,
    De varkenshaas in champingonroomsaus was groot en ook erg lekker,
    Mijn vis trio mocht er ook wezen. 3 lekkere stukken vis.mosterd saus werd er apart bij geserveert,
    De geserveerde groenten (heerlijke rode kool) sla en gebakken frietjes en aardappelschijfjes waren ook erg lekker,
    Gezellig eetcafe om zomaar even iets te eten.
    Bediening was erg vriendelijk.

43. Net heerlijk gegeten. Grote hoeveelheid voor weinig geld, dus heerlijk na een flinke wandeling! Ook service was zeer netjes.
    Zeker een aanrader!

44. Tot nu toe 2 keer van de lunchkaart gegeten op momenten dat het rustig in het restaurant was. Bediening is prettig en het eten is goed en het is gezellig ingericht. We komen zeker een keer voor het hoofdgerecht terug.

45. Fam. Bleeker

Prima gegeten met de hele familie in het eetcafe. Ondanks de drukte met Pinksteren had het personeel veel aandacht voor ons, en konden er zelfs nog aanpassingen gedaan worden aan het hoofdgerecht naar onze wensen. Een aanrader!