De Ruggestee in Hoenderloo

Parkeren voor het restaurant is mogelijk.

Het openbaar vervoer komt er eigenlijk bijna niet voor de deur. Het is ongeveer 2 en een halve kilometer lopen van af de eerste bushalte in Hoenderloo. kijk hiervoor op www.ov9292.nl

Uitzonderingen

1282202159 66
1318322015 79
1419457611 82

1. familie van Manen

4 mei hebben onze ouders hun 40 jarig jubileum gehouden bij De Ruggestee in Hoenderloo, we zijn vol lof over de gastvrijheid van De Ruggestee, personeel allemaal vriendelijk, ook voor kinderen niets is teveel, voor de kleintjes werd een slaapplaats gecreëerd. Het eten was heerlijk en de inrichting gezellig. Echt super, een aanrader voor iedere leeftijd

2. Gisteravond gezellig samen uit eten geweest en naar volle tevredenheid in de Ruggestee. Heerlijk eten. Leuke en vlotte bediening. Regelmatig wordt er gevraagd of het lekker is en of er genoeg is; met dank aan de organisatie. Hier kun je gerust komen eten!!

3. Erg genoten van een heerlijk avondje weg. Had eerst voor mij en mijn partner gereserveerd en daarna ook voor mijn ouders die spontaan ook mee wilden. Had dit vermeld in de opmerking en ook met de vraag of we apart konden afrekenen. Dit was geen enkel probleem, ze hadden dit netjes doorgelezen en controleerde bij ons wie op welke rekening moest. Super service! Verder een keurig restaurant wat zich houd aan de etiketten! Maar ook prima te doen met kleine kids. Het eten was heerlijk en geheel volgens wens (medium/welldone etc.) ook werd er op gepaste tijd gevraagd of alles naar wens was. Hebben echt een heerlijke avond gehad. Zeker een aanrader!

4. Wij hebben een zeer gezellige avond gehad! Erg vlotte en uitstekende bediening, alles werd keurig op tijd bediend! Wij komen graag terug!

5. We wilden hier vandaag gaan bowlen. Het duurde wel even voordat er iemand naar ons toe kwam. Toen we aangaven dat we wilden bowlen werd ons op een niet erg vriendelijke toon gezegd dat de banen bezet waren. Aangezien we net bij de banen waren geweest, wisten we dat dit niet het geval was. Toen we dit zeiden, snauwde de vrouw dat het toch nu niet mogelijk was voor ons om te gaan bowlen. We moesten om 1u maar terugkomen, want voor dat tijdstip had ze speciaal voor gezinnen de banen gereserveerd.
    Welkom voelden we ons hier totaal niet en we zijn dus ook niet van plan hier terug te komen.

6. dam van Luit

Wij hebben via de AH actie hier gegeten op 10-8-2016. De bediening was zeer vriendelijk en het restaurant was sfeervol en het eten was echt heel goed. Heerlijke gefrituurde mosselen wat je kon kiezen uit de 3 voor gerechten. De biefstuk was heerlijk. De bijgerechten waren ruim voldoende. De salade was erg lekker.
    Ook was vooraf het stokbrood met kruiden boter bij de prijs inbegrepen.
    Al met al was de prijs/kwaliteit ruim voldoende en komen wij zeker hier nog eens terug. Wij waren aangenaam verrast.

7. Deze week 2 keer gegeten hier, in één woord fantastisch! De kok kan koken als de beste! Ook de bediening is erg vriendelijk en professioneel! Hier komen we nog vaker terug! Veel groeten Ger en Veronique uit Gulpen, Zuid-Limburg

8. Tiny & Jos van Kersbergen

Afgelopen vrijdagavond 20 mei met z'n tweeën daar gegeten, ik ging voor het Italiaanse menu en Jos voor het aspergemenu. We werden vriendelijk en goedlachs bediend en het smaakte zo goed dat we besloten om er zaterdagavond met 4 vrienden weer te gaan eten.

Eerst allemaal een lekkere witte huiswijn en ondertussen onze keus maken voor het diner. We waren eensgezind en gingen allemaal voor de tonijnsalade als voorafje. We kregen eerst een broodje met tapenade en kruidenboter. Ons hoofdgerecht bestond uit 3x kabeljauw en 3x stoofpotje met lekkere aardappelgratin en groenten erbij. Vervolgens crème brûlée met een heerlijk ijsbolletje en koekje enz. Tot slot een lekker kopje koffie toe.

Na afloop kwam de jonge eigenaar nog even een praatje maken en vragen of alles naar wens was. Nou dat was het zeker, we verlieten voldaan en blij het restaurant en werden door het personeel vriendelijk uitgezwaaid! Voor nu en nog eens👍👍👍

9. Wij eten er regelmatig. Vinden het eten erg goed en prima bediening.
    Wij raden dit restaurant zeker aan.

10. Op de mosterdsoep zat een vliesje en de soep was te dik. Smaak was oke. De mixed grill was te lang gegaard waardoor het vlees te droog was. Het had ook weinig smaak. We hebben geen toetje meer besteld omdat we er geen vertrouwen meer in hadden.

11. ik wilde gaan bowlen met mijn gezin. Na een speurtocht eindelijk de bowlingbaan gevonden. Hier door een vreselijk arrogant chagrijnige dame weer naar boven verwezen om te vragen of dit kan tussen 5 en 8 uur. Eenmaal boven werd de service er niet beter op. Chagrijn nummer 2 snauwde dat we niet konden bowlen wegens drukte in het restaurant. Hier waren slechts 3 tafels bezet. Klanten (geld) is hier blijkbaar niet welkom.

12. Wat een baggertent. Ziet er prachtig uit. Jammer van de slechte service en het super chagrijnige personeel. Na een simpele vraag werden we uiterst onbeschoft te woord gestaan. We zijn meteen weggegaan. No way dat we hier een cent zullen spenderen.

13. Fantastisch gegeten, mixed grill en paprikasoep erg bijzonder gepresenteerd. Een geweldige eetervaring, super vers.

14. Wij hebben hier ons 12,5 jarig huwelijk gevierd en het is uitstekend verzorgd, op de manier die we wilden en besproken hadden. De gelegenheid is erg mooi en netjes, personeel is vriendelijk en correct en de prijs is wel erg scherp. Als kers op de taart een fles wijn van het huis als kado! Veel complimenten gehad van onze gasten en dus bij deze ook doorgegeven. Chapeaux!

15. Weer voor het eerst dit seizoen wezen eten, drie gangen lente menu. Was wederom fantastisch! Een nieuw toetje uitgeprobeerd, iets te zoet, dus de kok gaat daar mee aan de slag. Ga zo door en wij blijven komen.

16. Marielle

Een fantastisch mooi, hip, trendy restaurant. Prachtig hoog dak, met balken en gezellige haard in het midden. We hadden 3-gangen keuze menu voor 19,95, incl. 2 drankjes. Super lekker en prima en gezellige bediening. Wat jammer was was dat er maar 2 tafels bezet waren. Vandaar een wat lager cijfer voor de sfeer. Dus erop af, zodat het gezelliger is.

17. Met een vriendin zaterdag gegeten in de Ruggestee. Een heel sfeervol restaurant met mooi gedekte tafels.
    Heerlijk gegeten met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
    We hebben genoten en een fijne en gezellige avond gehad.

Een aanrader

18. Zaterdag 27 aug.2011
    Met onze senioren bewonersvereniging Eemzon uit Zwijndrecht
    genoten van een heerlijk diner. Bijzonder goed en vriendelijk personeel, fantastische service , spontaan werd er een shirt aangeboden toen er bij een van onze mensen een glas rode wijn over tafel ging, ook kreeg hij ander eten en een nieuw glas wijn. Hier kunnen een heleboel restaurants een voorbeeld aan nemen

19. Op een vrijdag avond zijn we weer eens naar binnen gestapt. We kozen voor het maandmenu. Gevraagd of het voorgerecht kon worden aangepast, dat was geen probleem. De bediening was vriendelijk en we hebben maar kort op ons menu hoeven te wachten. Het is een gezellige avond geworden en we hebben heerlijk gegeten.

20. Op 24-7-11 bij de ruggestee gesteengrild. We hadden gereserveerd voor alla carte maar konden zonder probleem steengrillen. Alles was goed verzorgd, en werd bijgevuld als het op was. Het vlees was heerlijk. Het personeel was heel vriendelijk en maakte gezellig een praatje. Kortom wij hebben een heerlijke avond gehad en gingen met een gevulde buik weer naar huis.

21. piet schoenmaker

Laatst met gezelschap hier wezen dineren.

Aardige bediening leuk pand alleen jammer dat het eten van zeer laag niveau was en niet past bij de uitstraling van dit pand.

Verder gezellige avond gehad.

22. De Ruggestee, gelegen op een van de mooiste locaties in Hoenderloo is een bijzonder restaurant wat ik regelmatig bezoek. Het op het eerste gezicht moderne gebouw heeft binnen een warme en sfeervolle uitstraling waarbij opvalt dat aan de inrichting zeer veel aandacht is besteed.

Daarnaast biedt de Ruggestee een tal van faciliteiten welke uitstekend staan beschreven op de website. De menukaart biedt een gevarieerde keuze van eerlijke gerechten die per seizoen wisselen. De prijs/kwaliteitsverhouding is daarbij zeer goed. De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. De Ruggestee is het restaurant in de omgeving van Hoenderloo waar je absoluut een keer moet zijn geweest. En …. Binnenkort gaan we weer, al was het alleen maar voor de Chileense huiswijn!

23. Afgelopen zaterdag gegeten met mijn man. Ondanks dat het er druk was zeer goed ontvangen en geweldig verzorgd.

Het restaurant ziet er geweldig uit. Erg modern maar niet minder sfeervol.

We hebben een verrassingsmenu gekozen met een heerlijk flesje wijn erbij. De bediening was druk met nog twee gezelschappen maar had toch ook oog voor ons. Het eten was zeer goed, smaakte heerlijk en het duurde ook niet lang voordat we het hadden. Ook de koffie smaakte goed, we kregen er zelfs een schaaltje bonbons bij. Super avond gehad, echte aanrader.

24. Vorige maand hier wezen eten en wilde er toch nog even op reageren.

De uitstraling van het bedrijf is super en valt niks op af te dingen. Het eten vond ik daarentegen van een mindere kwaliteit. Het warme voorgerecht was gloeiend heet, de carpaccio smaakloos. Verwachtte op dat moment niet veel meer van het hoofdgerecht maar deze was toch weer boven verwachting goed. Toen we de dessertkaart kregen vroeg ik of ik een bepaald dessert mocht maar dan met ipv het bolletje boerenjongensijs gewoon een bolletje vanille ijs. De gastvrouw keek me nogal verontwaardigd aan en vroeg mij of ik niet beter een ander "toetje" kon kiezen. Volgens haar was dit nogal moeilijk voor de keuken. Heb dus maar een ander dessert gekozen, maar was er wel helemaal klaar mee.

25. fam. vrijbloed

Vanavond met 20 personen gegeten bij de Ruggestee in Hoenderloo. Prachtig restaurant met mooie aankleding, zoals geweldig servies, bestek en glaswerk, maar het eten was jammer genoeg maar zo, zo, (bijv. vlees en soep niet goed warm) en uiteindelijk gaat het toch om het eten, wij hadden er echt meer van verwacht.

26. We hebben er heerlijk gegeten en zullen zeker nog eens terugkomen.

Personeel ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Een toprestaurant!

27. fam. Dijksman

Een heerlijk avondje uit met zeer goed eten en een vriendelijke bediening die elke wens van je inwilligen. Zeer mooi restaurant, sfeervol en mooi gedekt met mooi serviesgoed en glaswerk. Ook het eten werd heel mooi opgediend en smaakte ook heerlijk. De kaart is gelukkig niet te uitgebreid iedereen kan er zeker iets op vinden. Ook de aangeboden wijnen zijn zeer goed.

Al met al een toprestaurant.

28. Wolfswinkel

Wij zijn hier onlangs geweest met een groep van ongeveer 40 personen. Wij hebben gezellig geborreld en zijn later aan tafel gegaan. Heerlijk gegeten, een 4 gangen keuze menu. De bediening was vriendelijk en snel.

29. Linda de Graaf

Wij zijn nu al diverse keren bij de Ruggestee wezen eten en het is iedere keer weer een heerlijk avondje uit. De bedieing is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben ook erg mooie zalen en een bowling beneden bij de pub. Wat wij zo leuk vinden is dat je ook in de winter daar heerlijk kan bbqen of steengrillen.

Zeker een aanrader om te gaan eten!

30. Wij waren 43 jr getrouwd en stonden op de camping Veluwenhof.

Dus eten in het prachtig uitziende paviljoen. Bediening erg lief, bier was er zo, zo ook de wijn. Meloen rauwe ham :héél groot bord waar een bol rauwe ham met als vulling de meloen zat. Niet om aan te zien, maar smaak was goed/weinig aan te verpesten. Toen de spies van runderhaas en varkenshaas, deze was er ook weer zeer snel, maar niet warm en te rauw, deze dreef in een bad van Chinese chilisaus met iets geels, de bak aardappelen hadden wel kleur, maar waren rauw, laten proeven aan de bediening, vond ze ook, boontjes zo uit het water, sla alleen bittere rucola. Wijn, de fles was te vol bijgeschonken dus een knoeiboel door de serveerster. U kunt u indenken dat wij geen nagerecht meer durfden te nemen.
    Alles bij elkaar schandalig.

1,7
  31. Ik was weer eens in de Ruggestee geweest en ik moet zeggen dat het erg is opgeknapt na de vreselijke brand. En natuurlijk was het personeel weer eens supervriendelijk en zag weer eens een paar bekenden.
    Helaas zullen we er met de wandelvereniging niet meer komen want die wordt na december opgedoekt.
    Helaas, maar als ik weer in de buurt ben ga ik er zeker weer heen.

32. Huib en Inge van Wijngaarden

Komen er geregeld. Hebben het altijd bijzonder naar ons zin. Vreselijk dat het paviljoen nu is afgebrand. Alle betrokkenen veel sterkte toegewenst.

33. Leuke gerechten; creatief gepresenteerd; verrassend lekker; sympathieke gstvrouw en gastheer; zeker niet duur; kinderen vermaken zich prima.

34. fam.Krommenhoek

Heerlijk gegeten op het gezellige terras van dit vernieuwde restaurant erg leuk geworden.veel sucses

35. r.mulder

eindelijk weer eens een restaurant waar je,je echt klant voelt
    Ook het keuzemenuu was erg goed en betaalbaar

36. vroeger vaak geweest en ik vond het een beetje stoffig maar wat is dit leuk geworden. leuke kaart en gezellige sfeer. heerlijk gegeten.