Nieuwste foto's in Hoenderloo

Laatste updates in Hoenderloo

1. peter en anita's profielfoto
    peter en anita heeft een recensie geschreven voor Het Deelerhof

Heerlijk gegeten en heel erg uit gebreid hoofdgerecht đź‘Ťhet is top vanavond weer hier eten

2. Jenny Smith's profielfoto
    Jenny Smith heeft een recensie geschreven voor De Zaak

Jenny Smith

Heerlijk gegeten, super gezellige ambiance. Een aanrader!

3. Carla en Marco's profielfoto
    Carla en Marco heeft een recensie geschreven voor 't Schinkel

Pizza gegeten. Hadden diepvries verwacht maar bleken vers belegd. Met een drankje erbij, prima gegeten. Personeel deed z'n uiterste best en dacht mee zonder opdringerig te zijn. Leuk restaurant, maar te weinig gasten waardoor weinig sfeer.

4. Carla en Marco's profielfoto
    Carla en Marco heeft een recensie geschreven voor De Zevensprong

Gereserveerde tafel netjes ingedekt. Kleine ruimte met veel lawaai. Schnitzel kaart inderdaad reuze, maar pakjes werk en schnitzels uit de frituur. Zeker niet de beste die we ooit gegeten hebben. Omgeving snackbar+.

5. Hendrik's profielfoto
    Hendrik heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis
    Pannenkoekenhuis Hoenderloo

Gisteren hier met 12 personen gegeten en iedereen was uiterst tevreden over de kwaliteit!
    Ondanks de drukte was de bediening heel correct.
    Wij komen hier zeker weer eens terug.

6. Natasja's profielfoto
    Natasja heeft een recensie geschreven voor De Zevensprong

We zijn hier in de buurt op vakantie en we reden er langs, en een paar dagen later hebben we gereserveerd, dat werd ons aangeraden. We hebben lekker gegeten, het eten kwam ook snel op tafel en dat is best fijn met een kind erbij.

7. Rene van buren's profielfoto
    Rene van buren heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Krim

Rene van buren

Wij zijn met 4 pers wezen eten was geweldig alles top verzorgd en vriendelijk personeel gewoon een aanrader.

8. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor De Zaak
    Vertaal van English naar Nederlands

We really had a great experience with our dinner. The food was really good. The appetizer was of a proper size and the main course was delicious. The price quality ratio in our opinion is really good! We recommend you to go here for have a nice dinner.

9. ton's profielfoto
    ton heeft een recensie geschreven voor De Zaak
    Eetcafé Hoenderloo

Onze keuze viel op de zaak in hoenderloo. Prima keuze. Heerlijk gegeten en prima service. Echt een aanrader. Mochten wij in de buurt zijn zeker weer hierheen.

10. T Steensma's profielfoto
    T Steensma heeft een recensie geschreven voor Buitenlust

T Steensma

Hier op 5 mei gegeten.
    Wij hebben eerst 15 min zitten wachten.. 3x liep de oude ober ons voorbij.. 1 uur zitten wachten op ons hoofdgerecht. Hier hebben we 2 x om gevraagd maar toen we ons eten kregen, was dit lauw en waren de groenten hard. Heel jammer dit...
    De jongedame van de bediening bood ons een nieuw warm bord aan en een excuus, maar hebben dit afgewezen omdat wij zo al lang hadden gewacht.Wij willen wel terugkomen mocht dit verbeterd worden!
    Wel waren ze met de drankjes snel.
    Gelukkig scheen het zonnetje wel!

11. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor De Boer'nkinkel

Bij het reserveren van een lunch werd ik vriendelijk te woord gestaan. Er was plaats. Op het moment dat ik vertelde dat ik een Momento lunchbon had, veranderde dat. Nee, er was geen tafel beschikbaar en ik kon niet reserveren. De toon veranderde en kortaf werd me meegedeeld dat er geen tafel te reserveren was.

12. C. janse's profielfoto
    C. janse heeft een recensie geschreven voor De Zaak

C. janse

Prima bediening. Waar zie je mensen nog hard lopen om het eten op tijd te serveren!
    Goed eten voor een betaalbare prijs. Bij een hoofdgerecht kregen we 2 soorten aardappels en rauwkost en gewokte groente. Super hoor.

13. mm's profielfoto
    mm heeft een recensie geschreven voor De Zevensprong
  14. Davy van Zuijlen's profielfoto
    Davy van Zuijlen heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Krim

Davy van Zuijlen

Echt heerlijk gegeten met de familie. Relaxte en fijne sfeer. Goede service en fijne bediening die serieus geĂŻnteresseerd is of het smaakt.
    Zeker een aanrader.

15. Buren's profielfoto
    Buren heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Krim

Ga hier gerust eten geweldig. Kinderen kunnen lekker midgetgolf spelen. Voor iedereen wat wils, pannenkoek, pizza, en een fantastische menu kaart. Wij komen hier vaker en zien regelmatig bekende gezichten dat zegt genoeg.

16. Danielle's profielfoto
    Danielle heeft een recensie geschreven voor Het Deelerhof

Gister heerlijk gegeten. De bijgerechten waren een verrassing zoveel variatie zelfs 2 soorten warme groente. De bediening was gastvrij en zeer vriendelijk. Al met al een goede keuze van ons om hier te gaan eten.

17. Manda Korenblik's profielfoto
    Manda Korenblik heeft een recensie geschreven voor Buitenlust

Manda Korenblik

We hebben heerlijk bij de open haard wat gedronken en daarna met ons achten aan tafel welke niet in het restaurant gedeelte stond maar wat meer afgezonderd dus lekker rustig. We hadden nogal wat eetwensen en deze zijn allemaal keurig gehonoreerd. Het was prima verzorgd. Kortom een aanrader.

18. Jeanet Nap's profielfoto
    Jeanet Nap heeft een recensie geschreven voor De Zaak

Jeanet Nap

We waren vroeg, dus er waren weinig gasten die de sfeer zouden kunnen bepalen, maar zelf hebben we met elkaar sfeer genoeg "gemaakt".

19. Wout van Driesten's profielfoto
    Wout van Driesten vindt de recensie door Peter voor De Zaak leuk
    Eetcafé Hoenderloo

Heerlijk gegeten. Eten was weer perfect en ruim voldoende. Bediening zoals altijd zeer vriendelijk. Gaan zeker vaker.

20. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor De Zaak

21. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Het Deelerhof

Een beetje gedateerd interieur. Maar dat deed niks af aan het eten, wij hebben heerlijk gegeten.

22. Melona's profielfoto
    Melona heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis
    Pannenkoekenhuis Hoenderloo

Afgelopen week ben ik bij dit pannenkoekenhuis wezen eten. Nou breek me de bek niet los. Wat ontzettend slecht! Allereerst komen wij binnen en zien we per ongeluk het bord over het hoofd dat we moeten wachten op een medewerker die ons naar een tafel zal leiden. Het meisje die ons hierop aan sprak was direct chagrijnig en er kon geen lach meer van af. Ze reageerde kortaf en pittig. Toen kwamen de pannenkoeken, dit was het enige positieve aan de hele ervaring, ze waren namelijk Heerlijk! Bedankt koks, jullie hebben het vak begrepen. Toen wij nog een dessert wilde bestellen werden wij weer geholpen door het meisje, helaas nu nog steeds geen lach op haar mond. Wij voelde ons door haar niet welkom. Ik vraag me af waarom zo een chagrijnig iemand in de horeca gaat werken. Misschien ben je de passie verloren? Voor ons is dit een avondje uit en verwachten dan vriendelijk te worden behandelt. Jammer.

23. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Het Deelerhof

Het eten was prima. Glasje Cola voor 2euro50 is wel duur, als het nu een flesje was geweest…

24. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Buitenlust
    Internationaal Hoenderloo

We waren 17:50 aanwezig, er werd geen antwoord gegeven op ons goede avond, niets gevraagd, alleen gezegd OH, toen ik had aangekondigd gereserveerd te hebben voor 5 personen.
    Om 19.15 hadden we ons voorgerecht, de soep was goed, de carpaccio bijna nog bevroren. Dan een uur wachten op hoofdgerecht, nadat we erom gevraagd hadden. Rauwe ui tussen de vleesspies. De schnitzels waren plat, hard en taai. Nagerecht: bevroren stoofpeer. Wel 8 X wezen vragen of we iets te drinken wilden. Uit principe niet voor de 3e maal drank genomen. Onvriendelijke bediening.
    Dus wat mij betreft 1 x maar nooit weer.

25. Vullings's profielfoto
    Vullings heeft een recensie geschreven voor De Zevensprong

Heel vriendelijk personeel. Niet duur maar wel heel lekker gegeten! Ik kom oorspronkelijk uit Oostenrijk het land van de schnitzels. Ik vind in Nederland niet gauw een schnitzel lekker maar bij De Zevensprong wel. Ook de zelfgemaakte frites waren heel lekker.

26. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor De Zevensprong

Snitsels hard uit de frituur, als je dan jezelf een Snitselhuus noemt.
    Maak er dan ook wat van.

Friet is daarin tegen heel lekker, dus verdient een plus.
    Drinken ook in orde, wel kleine 0,2 l flesjes.

Ambiance cafetaria gehalte.
    Succes met de verbetering.

27. jutte's profielfoto
    jutte heeft een recensie geschreven voor Buitenlust
    Internationaal Hoenderloo

Heerlijk genoten van een avondje "buitenlust". Vooral in deze periode komen wij graag ivm de wildgerechten. We waren hier afgelopen woensdag (restaurant zat vol!!!) en hebben herten carpaccio, zwijnsfilet en als toet een creme brulee met anijs gegeten alles was voortreffelijk.
    jullie zien ons graag terug!

28. Regilio's profielfoto
    Regilio heeft een recensie geschreven voor Buitenlust
    Internationaal Hoenderloo

Gisteren avond heerlijk gegeten in dit restaurant. Mijn vrouw en ik hebben ons laten verleiden door de wildkaart. Zelf had ik nog nooit wild gegeten maar de hertebrugfilet is smaakvol en mals. Wij hadden begrepen dat het ook een hotel is en zijn zeker van plan hier nog is terug te komen en er dan een paar dagen van te maken.

29. K Janssen's profielfoto
    K Janssen heeft een recensie geschreven voor Buitenlust

K Janssen

Gezellig avondje hier gehad en ook gegeten. Varkenshaas was ontzettend droog. Helaas voor de kok !
    De serveerster die bij ons aan tafel kwam zij was ontzettend lief en kwam met oplossingen. Toonde ook interesse in ons. Doet haar werk goed. Wel een excuus gekregen omdat het varkenshaasje droog was.
    Komen hier zeker weer eten.

30. Parelhoen's profielfoto
    Parelhoen heeft een recensie geschreven voor Buitenlust

Parelhoen

Afgelopen weekend in het restaurant gegeten. Het eten was in orde. Maar jammer genoeg voor de kok was de persoon die ons bediende niet echt gemotiveerd en zeer klantonvriendelijk. Nog nooit zoiets meegemaakt. Zeer jammer van onze avond. Hier betaal je niet voor! Navraag leerde ons dat het in dit restaurant wel vaker voorkomt! Het moet niet zo moeilijk zijn om in de omgeving een restaurant te vinden waar men de gasten wel een prettig gevoel kan geven.