Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoek verdeeld zijn.

1. Snackbar Hoek

Paula

Is helemaal vernieuwd
    Nieuwe eigenaar
    Super lekkere verse frietjes en heel schoon binnen echt een aanrader

J.kolijn

De ontvangst was goed, tafels netjes aangekleed. Het eten en de bediening was perfect. Wij komen vast nog een keer terug.

3. Snackbar Hoek

vieze friet.slap of te hard.veel te oud vet of olie.stuk oud auto voor de deur geeft al aan dat binnen in de keuken geen frisse boel is.

4. Snackbar Hoek

Heerlijk gegeten gisteren met z'n 7en visplateau en diverse andere menu's. En terwijl het bloedheet was zeer vriendelijk personeel, trouwens dat zijn ze altijd. Ze lopen de benen uit de kont voor je. Friet bij krijgen geen probleem.

5. Nederlands Hoek

Dirk

6. Snackbar Hoek

Afgelopen zaterdag patat gehaald. Patat was goed. Vond de hoeveelheid meer dan oké. Jammer dat alle 5 de kroketten uitgelopen waren. Dit had niet meegegeven mogen worden.

Meisje in de keuken heeft lange, gelakte kunstnagels. Is niet hygiënisch. Bazin zat games te spelen op haar smartphone. Denk dat we de volgende keer maar naar de Mac in Terneuzen rijden. Jammer want vroeger had Hoek een betere snackbar.

7. Snackbar Hoek

Service wisselt erg in kwaliteit. De ene keer heel gezellig, open en hartelijk. De andere keer wat nors en word je bijna genegeerd.

De patat is zelf gemaakt en als je er niet bij zegt dat je het hard gebakken wilt, krijg je slappe patat. Snacks zijn oké. Zout moet je zelf even over de patat doen. De vegetarische kipnuggets (niet op de kaart) zijn echt een aanrader voor vegetariërs. De milkshakes zijn echt heerlijk! Maar wel veel te duur. De stokbroodjes zijn ook erg goed maar het duurt wel heel lang voor deze klaar zijn.

Tot nu toe ben ik in Zeeuws-Vlaanderen nog geen één goede snackbar tegengekomen en deze snackbar is dan toch één van de betere, maar helaas wel erg duur en niet echt standvastig (de ene keer is een €5,- frietzak veel groter dan de andere keer). Snacks zijn veel te duur en ik heb een keer €3,- moeten betalen voor een heel klein beetje sla, komkommer en tomaat.

Mijn vrouw en ik komen regelmatig naar Restaurant Braakman. Het eten is er heerlijk, de sfeer prima, en de koffie van 't huis is er hemels. Bedankt Marc en Sandra.

Groetjes André en Lilian.

André Pieters

10. Nederlands Hoek

Goede kwaliteit eten voor een lage prijs. Prijs drank is ook goed. Vriendelijke bediening en alles schoon. Cafe gescheiden van eetzaaltje.We hadden schnitzel en stoofpotje, beide met friet, allebei lekker.

11. Nederlands Hoek

thijs

Toen ik met mijn vrouw en twee kinderen op vakantie in het vakantiepark Marina Beach in hoek, zijn we gaan eten in restaurant de braakman. Vanaf de buitenzijde bekeken zou je nog denken dat dit een proper verzorgd restaurant is. Niet dus. Toen we binnenkwamen lagen de vliegen dood op de vensterbank. Als je dan moet eten en er ligt een dode vlieg naar je te lachen, dan is het niet smakelijk om te eten. Tijdens het wachten hield ik even de bar in de gaten, daar zag ik een oude knorrige man achter de bar staan glazen spoelen. Ik weet niet of hij echt de baas is, maar zo leek het er wel op. Hij behandelde het personeel als honden.Toen we na lang wachten eindelijk ons eten kregen, dachten we dat alles afgelopen was. Toen ik aan de bar wilde betalen hoorde ik in de keuken iemand brullen alsof zijn leven ervan af hing. Voor mij is dit zeker en vast geen aanrader. Mij zie je daar niet meer terug.

1,7

Eten niet goed. Sausjes, soepen, stoofvlees, alles uit blik of pak. Slordige onervaren bediening die alles vergeet. Stokbrood bij de soep niet gekregen.

14. Snackbar Hoek

Nog nooit zo'n slechte snackbar mee gemaakt!! De tandartsen hebben het waarschijnlijk erg druk hier in Hoek om alle afgebroken tanden te repareren door de patat die zo hard is als beton. De snacks waren redelijk maar daar kan je mijn inziens weinig fout aan doen. Tip mijnerzijds: zoek verder naar een andere snackbar in de buurt. Dit is echt een drama!!!

15. Nederlands Hoek

Het was niet duur en toch lekker gegeten. Daar heb je wat voor je geld. Wij gaan zeker nog terug, het was heerlijk.

16. Snackbar Hoek

Ari

Kwaliteit friet zeer slecht, bruin gebakken en taai bij aankomst (afhaal). Bamischijf bevatte roetresten wat duidt op oud frietvet. Een bezoek van de smaakpolitie zou geen overbodige luxe zijn! Frietvet eens op tijd vervangen!! Voor ons de tweede keer in een jaar tijd, geen aanrader!! Vorige keer een deel van de bestelling niet gekregen. Een buitengewoon treurig vertoon van Zeeuws vakmanschap! Erg jammer. Wij gaan naar een ander en we raden u ook aan hetzelfde te doen!

17. Snackbar Hoek

Friet was erg taai en hard. Frikadel was niet goed gebakken! Voor ons nooit meer!